| |  | |
22.01.12, 15:00
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Keskipaikkeilla Suomea
| Jokos sitä on...
äänestämässä käyty?
| |
| | |
22.01.12, 15:21
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2009
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Soturityttö äänestämässä käyty? | kävin tiistaina, viimeisenä ennakkoäänestys päivänä. aika "hauskaa" seurata tänä iltana tuloksia, kun oma ehdokas ei varmana pääse toiselle kierrokselle, mutta onpahan mielipide ilmaistu :)
| |
| | |
22.01.12, 15:31
|
#3 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna* kävin tiistaina, viimeisenä ennakkoäänestys päivänä. aika "hauskaa" seurata tänä iltana tuloksia, kun oma ehdokas ei varmana pääse toiselle kierrokselle, mutta onpahan mielipide ilmaistu :) | Kävin tänään. Toivon että pääsee.
| |
| | |
22.01.12, 19:58
|
#4 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
|
Ennakkoon äänestin viikko sitte lauantaina, olin siinä virkailijanakin. Ennakkoäänestysvirkailijana siis ottamassa niitä ääniä vastaan. Mulle on periaattees melki sama kuhan se ei Soini oo joka sinne valitaan.
| | |
24.01.12, 12:31
|
#5 (linkki)
|
|
en tiedä äänestänkö ollenkaan toisella kierroksella. ehkä kannattaisi kun kerran se mahdollisuus on... katotaas nyt.
| |
| | |
24.01.12, 13:08
|
#6 (linkki)
|
|
Minä en taida ku en pidä kummastakaan ehdokkaasta. Mutta katsotaan... vahvistuu sitten päätös..
| |
| | |
24.01.12, 17:28
|
#7 (linkki)
| | Killing Whispers
Rekisteröitynyt: 07/2008 Sijainti: In the darkest shadows...
|
Sota ei yhtä miestä kaipaa ja kyllähän sen nyt tietää mitä sieltä tulee, joten nukumpa jatkossakin.
Ei kiinnosta.
| |
| | |
24.01.12, 18:56
|
#8 (linkki)
|
|
Mä periaatteessa äänestän koska sitten on tavallaan lupa valittaa jos on ainaki yrittäny vaikuttaa asiaan. Son turha valittaa jos on ollu nukkuva äänestäjä. Ja kun kaikilla ei todellakaa täs maailmas oo itsestäänselvää vapaat vaalit tai edes jotta vois vaikuttaa kuka vallas on.
| | |
24.01.12, 22:28
|
#9 (linkki)
| | Makilandian Kummi
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Södra Savolax
|
Mä kyllä katson että mulla on ääniOIKEUS eikä velvollisuus. Kuten vissiin johonkin jo kirjoitin niin kaikilla maailman kansalaisilla sellaista ei ole ja valitettavasti moni heistä on nainen.
Tulee olemaan erittäin mielenkiintoista katsoa miten äänet jakautuvat nyt toisella kierroksella. Kaikki olivat aivan varmoja siitä että persujen äänet ei ainakaan mene Haavistolle, vaan näyttääpi siltä että juuri näin on käymässä! Kaikenkaikkiaan nämä vaalit ovat erittäin tarpeelliset, juuri punnitsemaan suomalaisten suvaitsevaisuus monessa vaikeassa aiheessa kuten maahanmuuttopolitiikka, EU, Nato, luokkajako, homoseksuaalisuus, kirkon asiat ja maanpuolustus!
Jos ei muuta niin ainakin näistä asioista keskustellaan. Keskustelun laatuun toivoisi tietenkin joissakin paikoissa vähän enemmän kypsyyttä, mutta kaikkea ei voi saada ja onneksi valitaankin nyt presidenttiä sellaiseen maahan jossa kaikilla on mielipidevapaus, tosin toisen kunniaa loukkaamatta!
Veikkaisin että äänet menevät aika tasan ja tulee jännät hetket kun ääniä lasketaan :D
| |
| | |
24.01.12, 22:33
|
#10 (linkki)
|
|
Mä taas luulen jotta suomalaiset ei oo ihan vielä niin...hmm..."kehittyneitä" jotta he vois äänestää pressaksi homoa. Että siinä nimenomaan ratkasee toi homous, ei suinkaa se, jotta miten muuten on pätevä.
Mun mielestä kyllä on jo suuri ihme jotta pääsi toiselle kierrokselle. Yhtä suuri oli ihme melkein se jotta Usassa valittiin musta presidentti.
| | |
24.01.12, 23:40
|
#11 (linkki)
| | Voima kanssamme
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Henkimaailma
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Mä taas luulen jotta suomalaiset ei oo ihan vielä niin...hmm..."kehittyneitä" jotta he vois äänestää pressaksi homoa. Että siinä nimenomaan ratkasee toi homous, ei suinkaa se, jotta miten muuten on pätevä.
Mun mielestä kyllä on jo suuri ihme jotta pääsi toiselle kierrokselle. Yhtä suuri oli ihme melkein se jotta Usassa valittiin musta presidentti. | Erikoista kyllä kun naisehdokkaat saivat niin vähän kannatusta; eivät olleet nyt naiset rintamana liikkeellä.
| |
| | |
25.01.12, 00:18
|
#12 (linkki)
| | Voima kanssamme
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna* en tiedä äänestänkö ollenkaan toisella kierroksella. ehkä kannattaisi kun kerran se mahdollisuus on... katotaas nyt. | Onhan siellä ne joka vaalien suosikitkin kummasti mukana:
Aku Ankka, Vit*n kuva, töhry ja tyhjä. :)
| |
| | |
25.01.12, 00:30
|
#13 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2008 Sijainti: ruotsin etelä lappi
|
Voi kun tietäisi mikä oikein on,,,,sydän sanoo toista kun järki ????
| |
| | |
25.01.12, 00:34
|
#14 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Onhan siellä ne joka vaalien suosikitkin kummasti mukana:
Aku Ankka, Vit*n kuva, töhry ja tyhjä. :) | aattelin kirjottaa että kiitos Tarja :)
| |
| | |
26.01.12, 20:49
|
#15 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Erikoista kyllä kun naisehdokkaat saivat niin vähän kannatusta; eivät olleet nyt naiset rintamana liikkeellä. | Ne ei olleet oikein uskottavia ne naisehdokkaat. Ei se mulle riitä pelkästään jotta on nainen. Ei sukupuolen, rodun, seksuaalisen suuntauksen yms. pidä olla päävaikutin ketä äänestää pressaksi.
| | |
26.01.12, 20:50
|
#16 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Onhan siellä ne joka vaalien suosikitkin kummasti mukana:
Aku Ankka, Vit*n kuva, töhry ja tyhjä. :) | Ja Tex Willer.... ;D
| | |
27.01.12, 19:43
|
#17 (linkki)
| | Voima kanssamme
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Ne ei olleet oikein uskottavia ne naisehdokkaat. Ei se mulle riitä pelkästään jotta on nainen. Ei sukupuolen, rodun, seksuaalisen suuntauksen yms. pidä olla päävaikutin ketä äänestää pressaksi. | Miksi ei olisi. Tasapainoisia naisia ja sinä et heitä huomaa????
| |
| | |
28.01.12, 07:53
|
#18 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Erikoista kyllä kun naisehdokkaat saivat niin vähän kannatusta; eivät olleet nyt naiset rintamana liikkeellä. | Kyllä se on mediapeliä! tytsyt ei oikein ole päässeet tutuiksi kansalle. Pressanvaalit on kuitenki henkilövaalit ja täytyy päästä kansan mieliin ja sydämiin... kristillisten ja rkp:n henkilöt ovat jääneet vähän taka-alalle. Kolmen viikon päästä kukaan ei enää muista sellaisia presidenttiehdokkaita ikinä olleenkaan.
| |
| | |
28.01.12, 19:28
|
#19 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Miksi ei olisi. Tasapainoisia naisia ja sinä et heitä huomaa???? | Kyllä he varmaan tasapainoisia on, emmä sitä kiistäkkää mutta ku eivät mun nähdäkseni oikeen tunnu omaavan sitä kokemusta mitä tarvittais.
| | |
28.01.12, 19:41
|
#20 (linkki)
| | Makilandian Kummi
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Södra Savolax
|
En minäkään voi äänestää ketään pelkän sukupuolen mukaan. Pitkään ajattelin Evaa, mutta hänellä on kuitenkin aika suppea kokemus ulkopolitiikasta talouden saralla, ihmisoikeusasiat tosin on hyvin hallussa. Sari Essayaa en missään nimessä olisi äänestänyt kun en vieläkään voi ymmärtää miksi Jeesus-uskovaisilla pitää olla oma poliittinen puolue! Tosin, yllättävän tietäväinen Sari oli monissa asioissa, sain vähän muuttaa ennakkoluulojani hänestä pelkkänä kävelijänä.
Hienoa on kuitenkin että Pekan rooli tässä koko "pelissä" on ollut avata keskusteluja monista asioista kuten homoseksuaalisuudesta, vihreistä arvoista, ihmisoikeusasioista ym. ym. Ennen ei monet suomalaiset miehet pystyneet edes homo-sanaa ääneen lausumaan, nyt ne jo sujuvasti kertovat miksi heidän mielstään homo ei sovellu presidentiksi :D!
| |
| | |
28.01.12, 19:47
|
#21 (linkki)
| | Voima kanssamme
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallopia En minäkään voi äänestää ketään pelkän sukupuolen mukaan. Pitkään ajattelin Evaa, mutta hänellä on kuitenkin aika suppea kokemus ulkopolitiikasta talouden saralla, ihmisoikeusasiat tosin on hyvin hallussa. Sari Essayaa en missään nimessä olisi äänestänyt kun en vieläkään voi ymmärtää miksi Jeesus-uskovaisilla pitää olla oma poliittinen puolue! Tosin, yllättävän tietäväinen Sari oli monissa asioissa, sain vähän muuttaa ennakkoluulojani hänestä pelkkänä kävelijänä.
Hienoa on kuitenkin että Pekan rooli tässä koko "pelissä" on ollut avata keskusteluja monista asioista kuten homoseksuaalisuudesta, vihreistä arvoista, ihmisoikeusasioista ym. ym. Ennen ei monet suomalaiset miehet pystyneet edes homo-sanaa ääneen lausumaan, nyt ne jo sujuvasti kertovat miksi heidän mielstään homo ei sovellu presidentiksi :D! | Onneksi täällä meillä päin se ei ole koskaan ollut minkäänlainen ongelma meidän miesten keskuudessa. Se ongelma on ollut vain heissä jotka elävät vielä jossain omassa maailmassaan. :D
| |
| | |
30.01.12, 15:26
|
#22 (linkki)
|
|
hei, kyllä minä muistan jatkossakin ketkä naiset olivat presidentti ehdokkaina tänä vuonna. kiinnitän yleensä huomioni naispoliitikkoihin ja mulla on pari kestosuosikkia, keitä yleensä äänestän eduskuntavaaleissa :)
tänään raapustin ääneni, koska ajattelin että voisi sitten kaduttaa jälkeenpäin jos ei olisi äänestänyt. auto kylläkään ei meinannut haluta lähteä käyntiin, mutta hienosti palveli sitten kun oli saanut ensin vähän yskiä käynnistysvaiheessa.
| |
| | | | |