Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.01.12, 18:50   #1 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Rekisteröitynyt: 10/2009
Miksi Haavisto valehtelee?

Missä ovat presidenttiehdokas Haaviston näytöt? — OlliPusa
  Vastaa viestiin

23.01.12, 18:56   #2 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Poliitikon työ on valehtelu. Valheilla ylläpitää yhteiskuntaa, valehdella vaalilupaukset ja kaikki.
  Vastaa viestiin
23.01.12, 19:06   #3 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
Juu, eiköhän löytyis luurankoja jokaiselta ehdokkaalta jos kaivamaan aletaan.
23.01.12, 19:10   #4 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjotar Näytä viesti
Poliitikon työ on valehtelu. Valheilla ylläpitää yhteiskuntaa, valehdella vaalilupaukset ja kaikki.
Olin kerran itseäni arvokkaammassa kansainvälisessä tilaisuudessa, jossa ilmeisesti esimieheni toimesta arvokseni oli laitettu dr - doctor. On minulla akateeminen tutkinto, mutta en suinkaan väitellyt tohtori ole, enkä tule koskaan väittelemäänkään. No, kuunteluoppilaan ominaisuudessa siellä esiinnyin.:)

Presidentin vaaleihin palatakseni, en hyväksy minkäänlaista valehtelua silloin, kun kansakuntamme korkeinta edustajaa valitaan.
  Vastaa viestiin
23.01.12, 19:43   #5 (linkki)

Käyttäjän KARS JEDIMESTARI avatari

Rekisteröitynyt: 01/2007
Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
MIKSI ÄÄNESTÄÄ NIINISTÖÄ JOLLA ON VAIN SUOMI MIELESSÄ

MÍKSI ÄÄNESTÄÄ NIINISTÖÄ JOLLA PMN VAI SUOMI JA SUOMEN TEOT JA YRIYKSET MIELESSÄ hsaavidto on rauhan ja luoonnon ystävä haavidsto toimidi kuin mártti rauhan puöodesta maailmalla ,jedisoturin laolla.

ja luonnon ja koko msaapallon luonnon piuolesta .

mä ainakin toivon että ,haavidsto voittais koko jutun.

t. KARS SKYWALKER JEDIMESTSRI

PS MUSTA SUOMESSAKIN SAISDI OLLA VAHYTOEHTO ARMEJIAN SIJAAN OPIDKELLE HENGELLIDSEKSI MESTSARIKSI ITÄMAISEN ITSEPUOLUSTUS TAIDON KANSSA ps kun aikanaan jeditemppreli on rakennettu tuhan´nelle asukkaalle aioomme tätästä aiheesta ´tehdä ehdotukdotuksen.
  Vastaa viestiin
23.01.12, 19:48   #6 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KARS JEDIMESTARI Näytä viesti
MÍKSI ÄÄNESTÄÄ NIINISTÖÄ JOLLA PMN VAI SUOMI JA SUOMEN TEOT JA YRIYKSET MIELESSÄ hsaavidto on rauhan ja luoonnon ystävä haavidsto toimidi kuin mártti rauhan puöodesta maailmalla ,jedisoturin laolla.

ja luonnon ja koko msaapallon luonnon piuolesta .

mä ainakin toivon että ,haavidsto voittais koko jutun.

t. KARS SKYWALKER JEDIMESTSRI

PS MUSTA SUOMESSAKIN SAISDI OLLA VAHYTOEHTO ARMEJIAN SIJAAN OPIDKELLE HENGELLIDSEKSI MESTSARIKSI ITÄMAISEN ITSEPUOLUSTUS TAIDON KANSSA ps kun aikanaan jeditemppreli on rakennettu tuhan´nelle asukkaalle aioomme tätästä aiheesta ´tehdä ehdotukdotuksen.
Olen samaa mieltä kanssasi valon ystäväni Kars, että nykyisen armeijan sijaan tulee toisenlaisia oppeja puolustukseen laatia. Valoa ja rauhaa kaikille toivon, sydämestäni toivon, mutta Haaviston valehtelua en voi hyväksyä.
  Vastaa viestiin
23.01.12, 19:49   #7 (linkki)
Makilandian Kummi

Käyttäjän Pallopia avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Södra Savolax
Ota Awa selvää asioista ennen kuin osallistut itse valehteluun, eli valheiden levittämiseen:

Haavisto-valheet — Isänmaa ja maailma
  Vastaa viestiin
23.01.12, 19:53   #8 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallopia Näytä viesti
Ota Awa selvää asioista ennen kuin osallistut itse valehteluun, eli valheiden levittämiseen:

Haavisto-valheet — Isänmaa ja maailma
Haavisto on valehdellut, sen tiedän.
  Vastaa viestiin
23.01.12, 19:56   #9 (linkki)
Makilandian Kummi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Awa* Näytä viesti
Haavisto on valehdellut, sen tiedän.
Mitä hän on valehdellut?
  Vastaa viestiin
23.01.12, 19:59   #10 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Lainaus:
Mitä hän on valehdellut?
Tässä yksi esimerkki:

"YK:n tehtäviin liittyen hän piti 2002 muutaman tunnin luentoja ympäristöpolitiikasta Bristolin yliopistossa. Tuon vierailun perusteella hän alkoi CV:ssään kutsua itseään professoriksi."
  Vastaa viestiin
23.01.12, 20:11   #11 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Täsmennän vielä... miksi Uusi Suomi olisi kyseisen blogin julkaissut, jos siinä ei totuuden perää olisi?
  Vastaa viestiin
23.01.12, 20:13   #12 (linkki)
On vain yksi minä :)

Käyttäjän Astara avatari

Lainaus:
Tässä yksi esimerkki:

"YK:n tehtäviin liittyen hän piti 2002 muutaman tunnin luentoja ympäristöpolitiikasta Bristolin yliopistossa. Tuon vierailun perusteella hän alkoi CV:ssään kutsua itseään professoriksi."

Ja Pian antamassa linkissä oli siihen jo vastaus, jos olisit lukenut :
"Hänen englanninkielisessä CV:ssään käytetään termiä "Visiting Professor", mikä on aivan paikkansapitävää, kuten yliopiston kanssa käydystä sähköpostinvaihdosta ilmenee. Suomenkielisessä CV:ssä tämä "Visiting Professor" on käännetty termillä "vieraileva luennoitsija". Haavisto ei siis ole pyrkinyt harhaanjohtamaan ketään."

Täällä lisää Haavistoa
Kaikki elämästä: Haaviston pätevyys on fakta
  Vastaa viestiin
23.01.12, 20:21   #13 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Monenlaista näkökulmaa niin Haavistoon kuin muihenkin pressaehdokkaisiin liittyen saatte vaikkapa täältä:

Kotimaa - Plazan keskustelut – Plaza
  Vastaa viestiin
23.01.12, 20:31   #14 (linkki)
Makilandian Kummi

Awa, et vaivautunut edes lukemaan linkkiäni! Ja jatkoit vain valehtelemista. Eikö olisi aiheellista korjata väittämäänsä ja pahoitella? Haavisto ei siis ole valehdellut!
Kehotan sinua myös tutustumaan jossakin aiheeseen mediakriittisyys! Ei kaikki mitä lehdessä lukee välttämättä ole totta!! Lehtiä pitää saada myös kaupaksi, joten niissä kirjoitetaan paljonkin ihan paskaa. Tyhmät sitten levittelevät niitä väittämiä ja tekevät ilmaista työtä lehden menekin eteen.....
  Vastaa viestiin
23.01.12, 20:35   #15 (linkki)

Käyttäjän love_fortune avatari

Rekisteröitynyt: 10/2010
Sijainti: Pääkaupunkiseutu
Lainaus:
Tämä lopputulos on varmasti hyvin hämmentävä monen vanhan suomalaisen mielestä. Niiden ketkä tätä maata puolusti ja heidän lapsien kenellä nämä asiat vielä tuoreessa mielessä...

Minua ei kiihkouskovaisten mielipiteet kiinnosta, mutta en haluaisi pahoittaa vanhusten ( ja niiden kenen ansiosta tämä on mahdollista) mieliä liiallisten uudistusten kanssa ja muutenkaan en haluaisi että uusi sukupolvi yhtäkkiä muuttaa asioita ilman kunnioitusta sitä vanhaa kohtaan, liian rankalla kädellä. Toisaalta ajat on muuttuneet ja kuka vanhoja miettii -> sitä tikulla silmään, vai miten se sanonta meni...

Onko siis muutoksen aika ja onko Suomi valmis tähän?
  Vastaa viestiin
23.01.12, 20:38   #16 (linkki)

Käyttäjän Astara avatari

Lainaus:
Monenlaista näkökulmaa niin Haavistoon kuin muihenkin pressaehdokkaisiin liittyen saatte vaikkapa täältä:

Kotimaa - Plazan keskustelut – Plaza

Pakko tunnustaa, etten ensivilkasulla nähnyt tuolla sivulla muuta kuin tyypillistä homofobiaa, joka taas ei kerro mitään Haaviston pätevyydestä pressana. Toisaalta, on Niinistölläkin homoja, sivareita, yms. tyyppejä vaalitukijoukoissa sekä niin nuori emäntä, että voisi olla hänen isänsä (vaikka mua ei sekään häiritse hitonkaan vertaa, alkaa vaan nyppiä jatkuva jauhanta Haaviston homoudesta ja Niinistön teoista).
Ihan jo tuon jatkuvan homoilun takia olikin ihan pakko kattoo hieman Haaviston teoista tietoa ja kylläpä tosiaan on pätevä ihan pressaksi asti, ilman tätä kummallista homopälätystä olisin todella typeränä suoraan äntanut ääneni Saulille vaan nyt mietin toden teolla tämän 2 viikkoa, kumpaa äänestän. Mua ei ehdokkaiden makkarisessiot kiinnosta vaan teot sekä Suomessa että ulkomailla.
  Vastaa viestiin
23.01.12, 20:40   #17 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Lainaus:
Awa, et vaivautunut edes lukemaan linkkiäni! Ja jatkoit vain valehtelemista. Eikö olisi aiheellista korjata väittämäänsä ja pahoitella? Haavisto ei siis ole valehdellut!
Kehotan sinua myös tutustumaan jossakin aiheeseen mediakriittisyys! Ei kaikki mitä lehdessä lukee välttämättä ole totta!! Lehtiä pitää saada myös kaupaksi, joten niissä kirjoitetaan paljonkin ihan paskaa. Tyhmät sitten levittelevät niitä väittämiä ja tekevät ilmaista työtä lehden menekin eteen.....
Ehkäpä onkin niin, ettet sinä laittamaani linkkiä ole lainkaan lukenut. Minä kyllä sinun laittamasi linkin luin. Ei minulla ole syytä korjata sanomaani sen enempää sinulle kuin valehtelija Haavistollekaan.

Lehdistön palveluksessa olen ollut monia vuosia, joten aivan turhaan minua mediakriittisyytteni puutteesta solvaat.:)
  Vastaa viestiin
23.01.12, 20:40   #18 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Astara Näytä viesti
Pakko tunnustaa, etten ensivilkasulla nähnyt tuolla sivulla muuta kuin tyypillistä homofobiaa, joka taas ei kerro mitään Haaviston pätevyydestä pressana. Toisaalta, on Niinistölläkin homoja, sivareita, yms. tyyppejä vaalitukijoukoissa sekä niin nuori emäntä, että voisi olla hänen isänsä (vaikka mua ei sekään häiritse hitonkaan vertaa, alkaa vaan nyppiä jatkuva jauhanta Haaviston homoudesta ja Niinistön teoista).
Ihan jo tuon jatkuvan homoilun takia olikin ihan pakko kattoo hieman Haaviston teoista tietoa ja kylläpä tosiaan on pätevä ihan pressaksi asti, ilman tätä kummallista homopälätystä olisin todella typeränä suoraan äntanut ääneni Saulille vaan nyt mietin toden teolla tämän 2 viikkoa, kumpaa äänestän. Mua ei ehdokkaiden makkarisessiot kiinnosta vaan teot sekä Suomessa että ulkomailla.

Pakko herättää keskustelua, mutta mitä jos Haavisto olisikin hetero jolla on thaimaalainen (vai mikä maa olikaan) 20 vuotta nuorempi puoliso? Mitä tämä herättäisi esim. feministeissä. minusta homous on helpompi käsitellä kuin tuo toinen vaihtoehto.
  Vastaa viestiin
23.01.12, 20:40   #19 (linkki)
Makilandian Kummi

Ei Suomi näytä olevan valmis vielä rehellisyyteen ja avoimuuteen. Kukaan ei ole ollut moksiskaan kun on ollut 12 vuotta presidentti joka ei ole kertonut avoimesti suuntauksestaan. Nyt kun tuli ehdokas joka on rehellinen ja avoin omasta seksuaalisesta suuntauksestaan, osa suomalaisista on mukamas järkyttyneita ajatuksesta että meillä olisi homo pressa! Kyllä on aika teeskentelyä ja hurskastelua taas kerran.
Hauskin vasta-argumentti tänään oli kun yksi peräkammaripoika väitti ettei voi olla presidenttinä Suomessa jos ei ole edes käynyt armeejaa!!! No, onko Haloska käynyt? :D!
  Vastaa viestiin
23.01.12, 20:46   #20 (linkki)
Makilandian Kummi

Lainaus:
Ehkäpä onkin niin, ettet sinä laittamaani linkkiä ole lainkaan lukenut. Minä kyllä sinun laittamasi linkin luin. Ei minulla ole syytä korjata sanomaani sen enempää sinulle kuin valehtelija Haavistollekaan.

Lehdistön palveluksessa olen ollut monia vuosia, joten aivan turhaan minua mediakriittisyytteni puutteesta solvaat.:)
Minä olen lukenut tuon sinun laittaman linkin jo aamupäivällä muualla, mitä se tähän kuuluu?
Jos sinä luit minun laittaman linkin ja siitä huolimatta vielä väität että Haavisto on valehdellut kun häntä on nimitetty vierailevaksi luennoitsijaksi niin pahasti sulla sitten päässä viiraa!

Jos sinä uskot kaiken minkä lehdestä luet, sinulla ei ole mediakriittisyyttä ollenkaan vaikka olisit ollut 200 vuotta lehdistössä töissä tai sitten juuri se selittää tuon sinun valehtelusisyyn; olet vain niin tottunut latelemaan valheita ettet pidä sitä mitenkään anteeksipyynnön asiana!
  Vastaa viestiin
23.01.12, 20:50   #21 (linkki)

Ei sillä väliä onko homo vai hetero, mutta se mikä mua mietityttää että ei kai tässä haeta muotibuumia tai jotain, vai onko oikeasti niillä ajatuksilla ja tulevilla lupauksilla väliä? Onks tää joku sellai juttu mikä saa ihmiset äänestämään vai mikä.

Mä en tiijä, mutta kyllä on jännää! ;)
Ja HYVÄ että herättää keskustelua! :)

Ihanaa Suomihan on herännyt! :D

Kerrankin mielenkiintoiset vaalit ja ajatuksia siitä mitä haluaa! :)
  Vastaa viestiin
23.01.12, 20:51   #22 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Lainaus:
Minä olen lukenut tuon sinun laittaman linkin jo aamupäivällä muualla, mitä se tähän kuuluu?
Jos sinä luit minun laittaman linkin ja siitä huolimatta vielä väität että Haavisto on valehdellut kun häntä on nimitetty vierailevaksi luennoitsijaksi niin pahasti sulla sitten päässä viiraa!

Jos sinä uskot kaiken minkä lehdestä luet, sinulla ei ole mediakriittisyyttä ollenkaan vaikka olisit ollut 200 vuotta lehdistössä töissä tai sitten juuri se selittää tuon sinun valehtelusisyyn; olet vain niin tottunut latelemaan valheita ettet pidä sitä mitenkään anteeksipyynnön asiana!
Älähän hikeenny taas Pallopia. Totuutta on vaikea joskus silmiin katsoa, sen tiedät. Sinultako minun nyt tulisi anteeksi pyytää ja mistä syystä?
  Vastaa viestiin
23.01.12, 20:58   #23 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja love_fortune Näytä viesti
Ei sillä väliä onko homo vai hetero, mutta se mikä mua mietityttää että ei kai tässä haeta muotibuumia tai jotain, vai onko oikeasti niillä ajatuksilla ja tulevilla lupauksilla väliä? Onks tää joku sellai juttu mikä saa ihmiset äänestämään vai mikä.

Sillä, onko homo, hetero tai bi ei todellakaan ole pressavaalissa tai muissakaan vaaleissa mitään väliä, koska vain sillä on merkitystä kuinka osaava kyseiseen tehtävään hakija on.

Mielenkiinnolla odotan, kuka pressaksi kansamme johtohahmoksi valitaan. Ensimmäisellä kierroksella en Niinistöä äänestänyt. Saas nähdä, äänestänkö toisella kierroksella ketään.
  Vastaa viestiin
23.01.12, 20:58   #24 (linkki)
Makilandian Kummi

Enhän minä mitään hikeenny! Ja miten niin "taas"? En muuten kyllä tiedä sitäkään onko niin kovin vaikeaa katsoa totuutta silmään? Minun elämänfilosofia perustuu siihen että pyrin elämään itselleni rehellistä elämää eikä se nyt niin kovin vaikeaa ole tehdä!
Kyllä sinä minultakin voit pyytää anteeksi ja pahoitella, mutta paljon tärkeämpää olisi että korjaisit tuon mitä teit, eli levitit loukkaavaa ja väärää tietoa toisesta ihmisestaä ja pyytäisit siis tämän palstan lukijoilta sitä anteeksi ja korjaisit tuon väärän tiedon!
  Vastaa viestiin
23.01.12, 20:58   #25 (linkki)

Käyttäjän Astara avatari

Lainaus:
Älähän hikeenny taas Pallopia. Totuutta on vaikea joskus silmiin katsoa, sen tiedät. Sinultako minun nyt tulisi anteeksi pyytää ja mistä syystä?

Kun uskaltaisit sinäkin joskus sitä totuutta katsoa silmiin.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja love_fortune Näytä viesti

Totta, kerrankin vaalit, jossa joutuu kansakin oikeesti miettiin, liian helppoa olis ollu näistä ehdokkaista jompi kumpi ja vastaparina Väyrynen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku