| |  | | |
24.01.12, 23:59
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2008 Sijainti: ruotsin etelä lappi
| miksi tämä tunne???
.......................
Viimeinen muokkaaja kurjenkukka; 25.01.12 00:19.
| |
| | |
25.01.12, 00:07
|
#2 (linkki)
| | Voima kanssamme
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Henkimaailma
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kurjenkukka nyt tuntuu että häpeän omaa kansaani ..mistä on kysymys,,,,sanon kyllä että en paljoa ymmärrä mutta,,,,,ajatelkaa??????? | Miksi pitäisi hävetä.
| |
| | |
25.01.12, 00:27
|
#3 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2010
|
häpeät omaa kansaasi... öö siis lapsiasi vai kuka on sun kansa? mittee hyö on tehneet? mutta ei lapsiaansakaan voi kansanaan omistaa. heillä on omat tiensä, ja päätäntävalta omissa elämissään. kuten on sullakin. tää miettii niin.
| |
| | |
25.01.12, 00:29
|
#4 (linkki)
|
|
vai onko kristallipallo sun kansa...
no joopa joo en tiiä, mitä mä sitä kontrolloin, öetä, nuku hyvin, tääkin nukkuun zrrkrooh*
| |
| | |
25.01.12, 00:33
|
#5 (linkki)
|
|
Jaa,a,en tiedä..kuka tietää..mikä on oikeen ja mikä on väärin,,???monta on mieltä ja mielipidettä,,joka asiassa plussa ja miinus,,voi meitä ihmisiä:(((((
| |
| | |
25.01.12, 00:37
|
#6 (linkki)
| | Voima kanssamme
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Henkimaailma
|
Ei anneta sen häiritä onnellisuuden kehittämistä.
| |
| | |
25.01.12, 07:33
|
#7 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
|
En tiedä miksi Kurjenkukka puhuu kansan häpeästä, voin vain arvailla...
Mutta elämme nyt aika merkittäviä muutosten aikoja ja se näkyy maailmassa ja omassa elämässäkin monella tavalla. Häpeä saattaisi olla (ihan tervettäkin) muutosvastarintaa, reaktio muutokseen.
Muutokset koetaan yleensä uhkana ja niitä reagointeja näkyy ja kuuluu joka puolella. Mie olen aika muutosmyönteinen, mutta mullahan olikin se kutistunut mantelitumake:)
| |
| | |
25.01.12, 09:42
|
#8 (linkki)
| | Makilandian Kummi
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Södra Savolax
|
No kyllä täällä on ehtinyt poissaollessani tapahtua. Kurjenkukkakin on saannut oman valtakunnan jossa hänellä on oma kansa! Minkälaiset vaalit täällä vietettiin, vai kruunasiko hän itse itsensä :D :D
Mutta asiaan, ei kansaansa pidä hävetä. Kansa usein refleksoi hallitsijaansa; muuta itsesi niin ehkä kansasi muuttuu mukanasi! :D
| |
| | |
25.01.12, 10:22
|
#9 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Amur En tiedä miksi Kurjenkukka puhuu kansan häpeästä, voin vain arvailla...
Mutta elämme nyt aika merkittäviä muutosten aikoja ja se näkyy maailmassa ja omassa elämässäkin monella tavalla. Häpeä saattaisi olla (ihan tervettäkin) muutosvastarintaa, reaktio muutokseen.
Muutokset koetaan yleensä uhkana ja niitä reagointeja näkyy ja kuuluu joka puolella. Mie olen aika muutosmyönteinen, mutta mullahan olikin se kutistunut mantelitumake:) | Komppaan Amuria, samoin olen ajatellut.
Tänä 2012 vuonna ravistellaan perinteisiä arvoja ja tuodaan uusia tuulia ja muutoksia pölyttyneisiin vanhoihin arvoihin.
Muutokset ovat rankkoja koservatiiveille.
Näissä muutoksissa tuodaan esille nyt ne asiat, mitkä kaipaavat uutta näkemystä ja ajattelua.
Meitä ravistellaan näkemään nyt se, että jokainen ihminen on luotu samasta lähteestä ja mitkään ulkoiset seikat eivät sitä tosiasiaa muuta.
Keskusteluja Jumalan kanssa kirjassa Jumala sanoo, että Hän on luonut homotkin. Siksipä kysynkin miksi me ihmiset erottelmme toisiamme, kun omat suuntautumisemme ei ole oma valinta?
Mielenkiinnolla seuraan tätä vuotta, kuten näitä vaalejakin.
Haavisto on hieno presidenttiehdokas, siitä huolimatta ja siksi, miten paljon lokaa ja ennakkoluuloja hänen päälleen heitetäänkin.
Hän ei lähde sille tielle, mille nämä loanheittäjät ovat lähteneet.
| |
| | |
25.01.12, 10:35
|
#10 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Keskipaikkeilla Suomea
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja blueQ Komppaan Amuria, samoin olen ajatellut.
Tänä 2012 vuonna ravistellaan perinteisiä arvoja ja tuodaan uusia tuulia ja muutoksia pölyttyneisiin vanhoihin arvoihin.
Muutokset ovat rankkoja koservatiiveille.
Näissä muutoksissa tuodaan esille nyt ne asiat, mitkä kaipaavat uutta näkemystä ja ajattelua.
Meitä ravistellaan näkemään nyt se, että jokainen ihminen on luotu samasta lähteestä ja mitkään ulkoiset seikat eivät sitä tosiasiaa muuta.
Keskusteluja Jumalan kanssa kirjassa Jumala sanoo, että Hän on luonut homotkin. Siksipä kysynkin miksi me ihmiset erottelmme toisiamme, kun omat suuntautumisemme ei ole oma valinta?
Mielenkiinnolla seuraan tätä vuotta, kuten näitä vaalejakin.
Haavisto on hieno presidenttiehdokas, siitä huolimatta ja siksi, miten paljon lokaa ja ennakkoluuloja hänen päälleen heitetäänkin.
Hän ei lähde sille tielle, mille nämä loanheittäjät ovat lähteneet. | Oma suuntautuminen on aina oma valinta.
| |
| | |
25.01.12, 11:33
|
#11 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Soturityttö Oma suuntautuminen on aina oma valinta. | Tiedän, että ennen tänne tuloamme valitsemme suuntautumisemme, muistamatta sitä enää täällä.
Täällä ollessa sitä ei voi enää valita.
Kamalaa ajatella, että homous vielä 70 luvulla oli rangaistava rikos.
Salaaminen ja kaapissa olo on ollut raskasta ja monille itsemurhan syy.
| |
| | |
25.01.12, 11:39
|
#12 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Soturityttö Oma suuntautuminen on aina oma valinta. | Tiedän erään pienen pojan, joka kaksivuotiaana kertoi äidilleen että hänen piti syntyä tytöksi. Hän oli hyvin järkyttynyt ja kauhuissaan siitä että hänellä oli pojan keho. Hän väitti että on tapahtunut erehdys, ei hänen pojaksi pitänyt syntyä!
Ei, suuntautuminen ei ole oma valinta!
| |
| | |
25.01.12, 11:47
|
#13 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2009
|
Miltä tuntuu olla sopusoinnussa universumin kanssa ?
Tunne on sama kuin kelluisit vedessä. Jos olet jännittynyt tai vastustat vettä, uppoat. Jos taas antaudut veden varaan, vesi kannattelee sinua ja kellut. Juuri tältä tuntuu, kun olet luonut harmonisen suhteen universumiin.
Älä siis jännitä vaan kellu !
- Rhonda Byrne -
| |
| | |
25.01.12, 15:57
|
#14 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2011
|
Uusi aika ravistelee suvaitsemattomia konservatiiveja, joilla hyväksyntä ja rakkaus ulottuvat vain siihen pisteeseen, minkä heidän omaan pieneen laatikkoajatteluunsa sopii. Sehän ei ole taas todellista rakastamista ja hyväksyntää vaan hyvin ehdollistavaa ja määräävää.
Omalla tavalla nautin uusista suunnista ja siitä, että ihmiset joutuvat kohtaamaan vaikeita asioita ja joko havahtumaan ja nöyrtymään omaan pinnalliseen ehdollistavaan ajatteluun tai murtautumaan kaavoistaan kohti oikeaa hyväksyvää rakastamista. Kaavat murtuvat!
| |
| | |
26.01.12, 20:40
|
#15 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
|
Miksi helvetissä Kurjenkukka poistat aloitukses? Nyt voin vain arvailla. Toivottavasti et häpeä kansaasi sen takia jotta homo mies pääsi toiselle kierrokselle vaaleissa. Siinä tapaukses saat multa kyllä pitkän miinuksen.
| | |
26.01.12, 21:12
|
#16 (linkki)
| | On vain yksi minä :)
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Miksi helvetissä Kurjenkukka poistat aloitukses? Nyt voin vain arvailla. Toivottavasti et häpeä kansaasi sen takia jotta homo mies pääsi toiselle kierrokselle vaaleissa. Siinä tapaukses saat multa kyllä pitkän miinuksen. |
Jep, niitä edelleen poistellaan ja muokkaillaan ja jos on joku toinen kirjotellu jotain draamaqueenien mielestä väärää tekstiä, itketään Pennamänille ja pyydetään poisto sieltä. Eipä ole ihme kun ei täällä kukaan jaksa kirjotella.
| |
| | |
26.01.12, 22:23
|
#17 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtonikki Uusi aika ravistelee suvaitsemattomia konservatiiveja, joilla hyväksyntä ja rakkaus ulottuvat vain siihen pisteeseen, minkä heidän omaan pieneen laatikkoajatteluunsa sopii. Sehän ei ole taas todellista rakastamista ja hyväksyntää vaan hyvin ehdollistavaa ja määräävää.
Omalla tavalla nautin uusista suunnista ja siitä, että ihmiset joutuvat kohtaamaan vaikeita asioita ja joko havahtumaan ja nöyrtymään omaan pinnalliseen ehdollistavaan ajatteluun tai murtautumaan kaavoistaan kohti oikeaa hyväksyvää rakastamista. Kaavat murtuvat! | Juu'u. hyvin kirjoitettu. ja samaa mieltä olen,
niinkuin monikin tässä ketjussa on povannut.
mie olen aika vapaamielinen, mutta silti, on arvot rytisseet viimeaikoina, ympärillä, lähellä .... ja varsinkin omassanasussa. | |
| | |
26.01.12, 22:32
|
#18 (linkki)
| | Killing Whispers
Rekisteröitynyt: 07/2008 Sijainti: In the darkest shadows...
|
Mä häpeen yleensäki ihmisiä ja ihmisten tyhmyyttä, että pitää iteki vielä joutua kuulumaan niihin!!
No, joskos seuraavassa elämässä ois vaihteeks eläin.
| |
| | |
27.01.12, 00:47
|
#19 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjotar Mä häpeen yleensäki ihmisiä ja ihmisten tyhmyyttä, että pitää iteki vielä joutua kuulumaan niihin!!
No, joskos seuraavassa elämässä ois vaihteeks eläin. | Ole rauhassa, olet eläin.
| |
| | |
27.01.12, 13:47
|
#20 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydis Juu'u. hyvin kirjoitettu. ja samaa mieltä olen,
niinkuin monikin tässä ketjussa on povannut.
mie olen aika vapaamielinen, mutta silti, on arvot rytisseet viimeaikoina, ympärillä, lähellä .... ja varsinkin omassanasussa.  | Joo, on arvot rytisseet omassakin nassussa ja siitä on tullut melkeinpä valaistunut tai ainakin valveutunut olo. Tietää kuka on ja missä on menossa, niin hyvässä kuin huonossa, mutta ainakaan ei ole itselleen sokea. Itselleen ja omilleen toimilleen sokeuden taas huomaa kullalla koristelluissa puheissa ja tekojen ristiriidoissa täällä palstallakin. Tosin paljon on nykyään reiluja ja rehtejä pallolaisiakin draamahaluisten ruikuttajien vastapainona.
| |
| | |
27.01.12, 13:51
|
#21 (linkki)
|
|
Jotenkin äärimmäisen pinnallinen ja laskelmoiva oman edun tavoittelu ja egojohtoinen kirmaaminen kultakruunun perässä tulee tuomaroivista ja ylimielisistä kommenteista, joissa milloin hävetään, milloin tuomaroidaan nuijalla ja milloin taas kiillotellaan toistensa kultakruunuja ja habituksia. On se kyllä aika yököttävää ja kertoo enemmän heikosta itsetunnosta ja vääränlaisesta mielistelynhaluisuudesta kuin tosi välittämisestä ja rakkaudesta.
Jotkut ihmiset täällä vissiin nauttivat esittäessään omia henkisiä roolejaan, joissa he ovat jääneet puolitielle matkalle, mutta kuvittelevat olevansa ja niin puhtaita, viisaita ja rakkaudellisia. Se sokeus välillä ihmetyttää.
| |
| | |
30.01.12, 23:21
|
#22 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Miksi helvetissä Kurjenkukka poistat aloitukses? Nyt voin vain arvailla. Toivottavasti et häpeä kansaasi sen takia jotta homo mies pääsi toiselle kierrokselle vaaleissa. Siinä tapaukses saat multa kyllä pitkän miinuksen. | En häpeä kansaani mutta mulle tuli pelko siittä että mihin tämä johtaa,pelkään myös haaviston puolesta,presidenttihän edustaa maatamme,kuinka Haavisto voisi meitä edustaa maassa jossa hänet katsotaan rikolliseksi ja hänenlaisensa tapetaan,en tiedä,,ehkä olen liian tyhmä tajuamaan.Mielestäni hän on samanarvoinen kuin kaikki muutkin,,jokainen ihminen on laulun arvoinen,en tarkoita muuta vaan pelkään suomen ja Haaviston puolesta:(((((((
| |
| | |
31.01.12, 00:14
|
#23 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2009
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kurjenkukka En häpeä kansaani mutta mulle tuli pelko siittä että mihin tämä johtaa,pelkään myös haaviston puolesta,presidenttihän edustaa maatamme,kuinka Haavisto voisi meitä edustaa maassa jossa hänet katsotaan rikolliseksi ja hänenlaisensa tapetaan,en tiedä,,ehkä olen liian tyhmä tajuamaan.Mielestäni hän on samanarvoinen kuin kaikki muutkin,,jokainen ihminen on laulun arvoinen,en tarkoita muuta vaan pelkään suomen ja Haaviston puolesta:((((((( | Minäkin olen jo jonkin aikaa tiennyt, mutten uskaltanut täällä sitä kertoa.;(
| |
| | |
31.01.12, 01:39
|
#24 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2012
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Awa* Minäkin olen jo jonkin aikaa tiennyt, mutten uskaltanut täällä sitä kertoa.;( | Mitä olet tiennyt?
Ja onko todella aiheellista lietsoa pelkoa tässä asiassa? Haavisto ei ole maailman ainoa korkean tason poliitikko, joka on homoseksuaali. Esim. Saksan ulkoministeri Guido Westerwille elää rekisteröidyssä parisuhteessa, samoin Islannin pääministeri Johanna Sigurdardottir. Myös Belgian pääministeri on homo. Sitä paitsi Haavistohan on nyt jo suorittanut suuren osan elämäntyöstään maissa, joissa homous on vakava rikos.
Tässä on linkki, jossa on myös kuvia Westerwillen valtiovierailuista mm. Saudi-Arabiaan ja Iraniin, joissa oman maan kansalaiset voidaan tuomita homoseksuaalisuuden harjoittamisesta kuolemaan: Kaikki elämästä: Tämä aihe pitäisi olla jo käsitelty, mutta... | |
| | |
31.01.12, 09:31
|
#25 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Angeliza Mitä olet tiennyt?
Ja onko todella aiheellista lietsoa pelkoa tässä asiassa? Haavisto ei ole maailman ainoa korkean tason poliitikko, joka on homoseksuaali. Esim. Saksan ulkoministeri Guido Westerwille elää rekisteröidyssä parisuhteessa, samoin Islannin pääministeri Johanna Sigurdardottir. Myös Belgian pääministeri on homo. Sitä paitsi Haavistohan on nyt jo suorittanut suuren osan elämäntyöstään maissa, joissa homous on vakava rikos.
Tässä on linkki, jossa on myös kuvia Westerwillen valtiovierailuista mm. Saudi-Arabiaan ja Iraniin, joissa oman maan kansalaiset voidaan tuomita homoseksuaalisuuden harjoittamisesta kuolemaan: Kaikki elämästä: Tämä aihe pitäisi olla jo käsitelty, mutta... | Hieno kirjoitus! Teennäistä on kirjoittaa nimimerkeillä, että pelkäävät jonkun ihmisen puolesta sen takia, että hän on homo ja että häntä ei kutsuta valtiovierailuille tai kivitetään. Taitaa tulla vain kirjoittajien omat ennakkoluulot ja homofobiat käsittelyyn. Että semmoisia rakkaudenlähettiläitä täällä vilisee ;D
Kiitos Angeliza valottavista tietoista, joilla ehkä poistetaan tätä vanhakantaista ajattelumallia ja puolustetaan tasavertaisuutta sekä ihmisoikeuksia.
| |
| | | | |