| |  | | |
26.01.12, 21:22
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
| Halojata haloo!!!
Onko täälä muita ku mä ja Astara? (Astaralla on hieno avatar) Mulla olis aikaa pamlata 22.00 asti ku alakaa Game of Thrones. Voin tallentaakki sen jos oikeen on vilikasta seiraa täälä.
| | |
26.01.12, 21:31
|
#2 (linkki)
| | Makilandian Kummi
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Södra Savolax
|
Mä tulin kattoon että mitä täällä huudetaan :D! Yksinäinen susi ulvoo laumaa paikalle :D.
Huomasin että taas on palstaterroristi(t) onnistuneet poistattamaan yhden ketjun. Mikään ei siis ole siinäkään asiassa muuttunut. Kun argumentit loppuu ja olisi aika syödä hatullisen paskaa, kirjoitetaan ylläpitoon ja pyydetään poistamaan ketju! No, voihan tuotakin tapaa kutsua keskusteluksi, jos ei muuta niin ylläpidon kanssa :D :D :D
Mulla on aivan himmeä hedari niin jää lyhyeksi vierailuksi. Piti vaan mainitsemani tuo vaihtonikin ihana termi henkinen pissis! On mainioin pitkiin aikoihin oleva vertaus.
Näittekö kun se Putouksen hahmo luki ajatuksia; omiaan :D ja irtautui ruumiista ym. se se vasta vakuuttavaa oli ja tuli heti mieleen tämän palstan draamaqueenit :D
| |
| | |
26.01.12, 21:31
|
#3 (linkki)
| | On vain yksi minä :)
Rekisteröitynyt: 06/2006
|
Aika hiljasta on, jos nuo sähköt ny pätkii enempikin? Täällä meillä on tänään kymmenkunta kertaa sähköt menny poikki, viimesin oli n. ½ tuntia si. Ei ne kauaa pois o, mut jotenkin alkaa tää koneen starttailu jo ottaa päähän
Vaikka ei kai siitäkään voi syyttää ku itteensä ku täytyy väkisin yrittää netissä roikkua, ainakin astrojutskaa lukiessa eilen puhuttiin Marssin olevan pakki päällä ja kaikenlaisia tökkimisiä, viivytyksiä, yms. on si kai ilmassa, neuvoks annettiin heittäytä relaileen ihan suosiolla, silti ottaa Vattenfallin pätkäsähkö nuppiin :/
Joskus etin jinijania ja sattu tollanen värikkäämpi versio silmiin, ni päätin sen si avaks laittaa, mää kun tykkään väreistä :)
| |
| | |
26.01.12, 21:35
|
#4 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2012
|
Aika hyvin, määkin kuulin suden ulvontaa ;) ja tulin heti paikalle :) Vihdoinkin pääsin koneelle.
Pallopialle parempaa vointia!
| |
| | |
26.01.12, 21:41
|
#5 (linkki)
| | On vain yksi minä :)
Rekisteröitynyt: 06/2006
|
Mää unohdin Putouksen ihan kokonaan :/ Täytyy yrittää myllätä huomenna, jos toi jakso löytyis maikkiksen sivuilta..
Hedariin parannusta..
Himmeetä tosiaan tää tällänen susilauman ulvonta, koko lössi taas kuka missäkin :D No, meitin noidasta taas ei koskaan tiä, missä sekin suhailee :D
| |
| | |
26.01.12, 21:45
|
#6 (linkki)
|
|
Jaa onhan tää porukkaa...Mullekki tulee sähkö Vattenfallilta muttei tää oo pätkiny...Yhteen aikaan tää pätki lahjakkaasti vaikkei kaiken järjen mukaan ollu mitää syytä...
| | |
26.01.12, 21:46
|
#7 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallopia Mulla on aivan himmeä hedari niin jää lyhyeksi vierailuksi. P :D | Hymisen ja loitsuan parannusta Pallopiian hedariin.
| | |
26.01.12, 21:48
|
#8 (linkki)
|
|
Mää en oo koskaan päässy putouksesta yli. Menee yli mun huumorintajun. Taidan olla tosi vakavikko, kun ei jummarra. Onneks on muita kanavia =) Tai harvemmin telkkua tulee katseltua. Joitain dokkareita ja luonto-ohjelmia tulee tiirailtua.
| |
| | |
26.01.12, 21:50
|
#9 (linkki)
|
|
Mä en oo kattonu kertaakaa yhtäkää Putousta, oonkahan mä aiva out? Eikös se Munamies kuitenki oo sen hahmoja? Sehän vieraili täs kerran täälä Etelä-Pohojammaalla Ilmajoella Munakan kyläs.
Huom. Munamies ja Munakka.
| | |
26.01.12, 21:55
|
#10 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70
Huom. Munamies ja Munakka. | Hihhih, tuleeko siitä sitten yhdessä munakokkelia??
| |
| | |
26.01.12, 21:55
|
#11 (linkki)
| | Makilandian Kummi
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Södra Savolax
|
No siellä on sellainen "syykkinen pissis" joka viimeksi esitteli erikoislahjakkuuttaan ja hän oli siis ajatustenlukija. Sitten se istu siinä ja hymisi ja kun kysyttiin mitä hän tekee niin hän "Luen ajatuksia, omiani". Sitten sinne haettiin yks toooooooooooooosi vanha nainen joka oli täysin liikkumaton ja häntä nimitettiin ruumiiksi. Tää syykkinen pissis meni sitten sen päälle ja poistui siitä ja sanoi että "Hän irtautui ruumiista" :D :D
En minäkään ole kauheesti sitä katsonut mutta nyt satuin kohdalle ja kyllä oikeesti nauroin. Oli se vaan niin lähellä näitä ihme matameja (nyt en siis tarkoita nimimerkkiä) jotka täällä lukee milloin milläkin tavalla omia ajatuksiaan muiden kirjiotuksista :D!
Kiitos hedarinparannuksista, taitaa muuten wörkkiä :) mutta siitäkin huolimatta menen nukkumaan kun huomenna on taas uusi päivä ja uudet kujeet ja pitäis jaksaa olla vielä tällä viikolla sen huomisen verran kiinnostunut töistään :D
Hyvää yötä laumalle ja uliskaa kuutamoon :D!
| |
| | |
26.01.12, 22:00
|
#12 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ex-Tipu Hihhih, tuleeko siitä sitten yhdessä munakokkelia?? | Se Munakka oli kuulemma sen Munamiehen syntymäpaikka ja se tapas sielä äitinsä. En nyt ihan varmaan muista mutta se äiti tais olla kana. :D
| | |
26.01.12, 22:02
|
#13 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallopia Kiitos hedarinparannuksista, taitaa muuten wörkkiä :) mutta siitäkin huolimatta menen nukkumaan kun huomenna on taas uusi päivä ja uudet kujeet ja pitäis jaksaa olla vielä tällä viikolla sen huomisen verran kiinnostunut töistään :D
Hyvää yötä laumalle ja uliskaa kuutamoon :D! | Mulla taas on huomenna vapaata.
| | |
26.01.12, 22:06
|
#14 (linkki)
|
|
| | |
26.01.12, 22:07
|
#15 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2010 Sijainti: Pääkaupunkiseutu
|
Mä en tiijä viittinkö kirjotella mitään, kun en saanut olla se HenkisPissis ;) ...
Ei sentäs... jotenkin ihan poikkinainen olotila - raato. Huomenna on onneks perjantai ja vkl edessä. Pikasaunassa piipahdin että saa verenkiertoa vilkastumaan. On niin palellut kovasti viime aikoina.
Mutta kivat yöt / illat yms...
Terv. Wanna Be Henkis Pissis IhQ ois... <3 pus
| |
| | |
26.01.12, 22:10
|
#16 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja love_fortune Mä en tiijä viittinkö kirjotella mitään, kun en saanut olla se HenkisPissis ;) ... | Voithan säki olla jos sä haluut...Mut mä meen ny...
| | |
26.01.12, 22:20
|
#17 (linkki)
| | Killing Whispers
Rekisteröitynyt: 07/2008 Sijainti: In the darkest shadows...
|
Mä en oo kattonu ennen Putousta, mutta miehen pyynnöstä seuraan ja oon ihan ihastunut Hieno Åhlgreen- hahmoon, ai että ku on mainio mummo!
Mokomat laumasielut.
| |
| | |
26.01.12, 23:02
|
#18 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2010 Sijainti: Pääkaupunkiseutu
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjotar Mä en oo kattonu ennen Putousta, mutta miehen pyynnöstä seuraan ja oon ihan ihastunut Hieno Åhlgreen- hahmoon, ai että ku on mainio mummo!
Mokomat laumasielut. | Harvoin mäkin katson, mutta on kyl mainio se mummo... :D
| |
| | |
27.01.12, 14:07
|
#19 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2011
|
On täällä kyllä ihme meininki välillä ketjujen aloitusten ja poistojen suhteen ;D
Tosin eipä mikään enää yllätä, kun on joidenkin kiihkopalloilijoiden ajatuksen juoksua ja toimintaa seurannut. Miten voikin olla niin yksinkertainen ajattelutapa eikä pysty tai halua nähdä muiden vastineita keskusteluihin - melkoisia raskauden ja eriarvoisuuden negatiivisia lähettejä. Tekee kyllä itse mieli pysyä kaukana noin kaksinaismoralistisista ja arvaamattomista temppuilijoista.
Viikko takana ja naatti olo. Toivottavasti saa levätä ja ulkoilla viikonloppuna, ladata akkuja.
Itse tykkään Usko Eevertti Luttisesta, Hieno Ahlgrenista eniten. J-P lasermiekkoineen on myös hassu nykyajan irvikuva yksin aikaansa paljon viettävästä ongelmallisesta koululaisesta ja Leena Hefner om. suk. Herppeenluoma yllätti talentissa myös positiivisesti heittäytymällä innokkaasti balettiesitykseen. Noilla hahmoilla on mahdollisuuksia kehittyä.
Nyt jotenkin olen alkanut ymmärtää tuon kukkamekkotäti termin, mitä sillä tarkoitetaan :D ja sen irvokkuuden.
| |
| | |
27.01.12, 18:35
|
#20 (linkki)
| | Voima kanssamme
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Henkimaailma
|
Minen kato tusinaohjelmia tyhjiä, mutta en minä poistele ketjujakaan. Sellaista on Voiman Tie. :)
| |
| | |
28.01.12, 20:46
|
#21 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtonikki On täällä kyllä ihme meininki välillä ketjujen aloitusten ja poistojen suhteen ;D
Tosin eipä mikään enää yllätä, kun on joidenkin kiihkopalloilijoiden ajatuksen juoksua ja toimintaa seurannut. | Juu ja sit ne teeskentelee jottei tiedä mittää...Poistosta siis... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtonikki Nyt jotenkin olen alkanut ymmärtää tuon kukkamekkotäti termin, mitä sillä tarkoitetaan :D ja sen irvokkuuden. | Kukkahattutäti, tarkoititko? Jos meinasit ihan kukkamekko, niin se on kyllä mulle outo termi.
| | |
28.01.12, 20:55
|
#22 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2009
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtonikki On täällä kyllä ihme meininki välillä ketjujen aloitusten ja poistojen suhteen ;D
Tosin eipä mikään enää yllätä, kun on joidenkin kiihkopalloilijoiden ajatuksen juoksua ja toimintaa seurannut. Miten voikin olla niin yksinkertainen ajattelutapa eikä pysty tai halua nähdä muiden vastineita keskusteluihin - melkoisia raskauden ja eriarvoisuuden negatiivisia lähettejä. Tekee kyllä itse mieli pysyä kaukana noin kaksinaismoralistisista ja arvaamattomista temppuilijoista. | Yhden ketjun poistoa minäkin jäin ihmettelemään. Tästä toisaalla mainitsinkin. Sen ketjun aloittajana olit sinä vaihtonikki. Muista poistoista en ole tietoinen.
En minä nyt ketään suinkaan miksikään kiihkopalloilijoiksi, raskauden ja eriarvoisuuden negatiivisiksi, kaksinaismoralistisiksi ja arvaamattomiksi temppuileviksi lähettiläiksi alkaisi nimittelemään. Varsinkaan sinulta vaihtonikki en tuollaista tuomitsemista mitenkään voi ymmärtää. Kannattaisi rajun arvostelun sijaan mieluummin kysyä, mitä ja miksi on tapahtunut tai mikä on jonkun mieltä oikeasti pahoittanut.
| |
| | |
29.01.12, 10:30
|
#23 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Juu ja sit ne teeskentelee jottei tiedä mittää...Poistosta siis...
Kukkahattutäti, tarkoititko? Jos meinasit ihan kukkamekko, niin se on kyllä mulle outo termi. | Varmaan se kukkahattutäti olisi tarkoituksenmukaisempi termi. Aika outoja noi termit mullekin näkyy vielä olevan ;D vaan muolima opettaa.
Ainakin selkeästi näkee minkälaisia ihmisiä, mielipiteitä ja oikeudenmukaista kriittistä otetta sanomisiin arvostaa. Siihen ei Awa* pysty. On erikoista nähdä sokeutta omalle kritiikittömyydelleen ja suoranaisille valheellisille väittämille, mitä hän täällä suoltaa. Sitä voisi luonnehtia jo propagandaksi eli virheellisten tietojen levittämiseksi ja ihmisten "aivopesulle". Se ei kuulu henkisen valon lähettilään ominaisuuksiin. Hävettää ja inhottaa tuollainen käytös.
Herkkänahkaiset ei kestä totuutta edes nähdä tai siitä väitellä reilussa hengessä tai edes tarkastaa virheellisten tietojensa paikkansa pitävyyttä. Esimerkiksi se, että Awa* väittää Haaviston olevan Nato-myönteinen on täyttä soopaa. Iltalehdessäkin oli juttu, että hän on Nato-kielteinen. Eli Awa* on levittänyt täysin virheellistä soopaa.
| |
| | |
29.01.12, 10:35
|
#24 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Awa* Yhden ketjun poistoa minäkin jäin ihmettelemään. Tästä toisaalla mainitsinkin. Sen ketjun aloittajana olit sinä vaihtonikki. Muista poistoista en ole tietoinen.
En minä nyt ketään suinkaan miksikään kiihkopalloilijoiksi, raskauden ja eriarvoisuuden negatiivisiksi, kaksinaismoralistisiksi ja arvaamattomiksi temppuileviksi lähettiläiksi alkaisi nimittelemään. Varsinkaan sinulta vaihtonikki en tuollaista tuomitsemista mitenkään voi ymmärtää. Kannattaisi rajun arvostelun sijaan mieluummin kysyä, mitä ja miksi on tapahtunut tai mikä on jonkun mieltä oikeasti pahoittanut. | Kuinka monen ihmisen mielen sinä olet näinä vuosinasi pallolla pahoittanut ja useimmat ihmiset eivät sinun toiminnastasi täällä pidä vaan herätät koko ajan negatiivisuutta ympärillesi? Olisiko peiliin katsomisen paikka?
On turhaa kuvitella olevansa valon puolella, kun toimintasi on täysin muuta. Luot ristiriitoja, riitoja, et ota toisien ihmisten tunteita ja mielipiteitä huomioon. Kuvittelet, että vain sinun yksioikoiset mielipiteesi ovat oikeita ja niitä ei saa edeskyseenalaistaa ja jos monet ihmiset oikeastaan enemmistö palloilijoista on täysin eri mieltä kanssasi, niin kukakohan on väärässä. Voisiko se olla sinä?
Olet jotenkin yllättävän fanaattinen asioissa, mitä alat ajamaan oli niillä asioilla todellisuuspohjaa tai ei.. Kuvittelet, että olet yhteisen hyvän puolella, mutta erehdyt niin totaalisesti kuin voit. Olet siirtynyt negatiivisuuteen ja synkkyyteen. Et pysty katsomaan muiden ihmisten linkkejä tai kommentoimaan niihin. Et pysty siis vastaamaan muiden vastineisiin sinun teksteihisi, jotka vielä eivät edes kaikilta osin pidä paikkaansa. Jatkat vain entistä suuremmalla voimalla negatiivisuuden lietsomista ja väärien tietojen levittämistä. Missä on rakkautesi ja suvaitsevaisuutesi lähimmäisiä kohtaan. En oikein tajua, mitä ihmettä sinulle on tapahtunut?
Tuollainen ikävä jauhaminen ja negatiivisuuden jatkuva levittäminen pallolle ei tuo sinulle mitään positiivista leimaa. Vajoat teoissasi koko ajan alemmas.
| |
| | |
29.01.12, 10:37
|
#25 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2009
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtonikki Varmaan se kukkahattutäti olisi tarkoituksenmukaisempi termi. Aika outoja noi termit mullekin näkyy vielä olevan ;D vaan muolima opettaa.
Ainakin selkeästi näkee minkälaisia ihmisiä, mielipiteitä ja oikeudenmukaista kriittistä otetta sanomisiin arvostaa. Siihen ei Awa* pysty. On erikoista nähdä sokeutta omalle kritiikittömyydelleen ja suoranaisille valheellisille väittämille, mitä hän täällä suoltaa. Sitä voisi luonnehtia jo propagandaksi eli virheellisten tietojen levittämiseksi ja ihmisten "aivopesulle". Se ei kuulu henkisen valon lähettilään ominaisuuksiin. Hävettää ja inhottaa tuollainen käytös.
Herkkänahkaiset ei kestä totuutta edes nähdä tai siitä väitellä reilussa hengessä tai edes tarkastaa virheellisten tietojensa paikkansa pitävyyttä. Esimerkiksi se, että Awa* väittää Haaviston olevan Nato-myönteinen on täyttä soopaa. Iltalehdessäkin oli juttu, että hän on Nato-kielteinen. Eli Awa* on levittänyt täysin virheellistä soopaa. | Haavisto opettaa Nato-koulutuskeskuksessa. Nato-myönteinen on Niinistökin.
Minun osaltani vaalikeskustelu loppuu tähän. Menkää äänestämään, minunkin puolestani. Minä en viitsi vaivautua.
Nyt menen hakemaan pökköä pesään eli puita uuniin. Linnut olen jo hoitanut.
Kuvan osoite: http://iloapp.terapiakortit.com/blog...1291885734.jpg | |
| | | | |