Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.02.12, 19:40   #26 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Henkimaailma
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtonikki Näytä viesti
On täällä kyllä ihme meininki välillä ketjujen aloitusten ja poistojen suhteen ;D

Tosin eipä mikään enää yllätä, kun on joidenkin kiihkopalloilijoiden ajatuksen juoksua ja toimintaa seurannut. Miten voikin olla niin yksinkertainen ajattelutapa eikä pysty tai halua nähdä muiden vastineita keskusteluihin - melkoisia raskauden ja eriarvoisuuden negatiivisia lähettejä. Tekee kyllä itse mieli pysyä kaukana noin kaksinaismoralistisista ja arvaamattomista temppuilijoista.

Viikko takana ja naatti olo. Toivottavasti saa levätä ja ulkoilla viikonloppuna, ladata akkuja.

Itse tykkään Usko Eevertti Luttisesta, Hieno Ahlgrenista eniten. J-P lasermiekkoineen on myös hassu nykyajan irvikuva yksin aikaansa paljon viettävästä ongelmallisesta koululaisesta ja Leena Hefner om. suk. Herppeenluoma yllätti talentissa myös positiivisesti heittäytymällä innokkaasti balettiesitykseen. Noilla hahmoilla on mahdollisuuksia kehittyä.

Nyt jotenkin olen alkanut ymmärtää tuon kukkamekkotäti termin, mitä sillä tarkoitetaan :D ja sen irvokkuuden.
Elämästä saa monenlaisia kiksejä kuten tiedät miten pallon virtaukset ovat nyt erityisesti ryöpsähtäneet, välillä näin. :)

Jokaiselle jotakin. :))
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku