Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.02.12, 01:22   #1 (linkki)
keijulapsi

Käyttäjän Carnelian avatari

Rekisteröitynyt: 04/2010
Sijainti: haaveiden lehtimaja
Haluan jakaa tämän kanssanne

Satuimpa nostalgian puuskassani lueskelemaan vanhoja ketjuja joita olin itse aloittanut tai vastaillut. Pari vuotta sitten liikuin siis suht aktiivisesti täällä Pallolla. Sitten oli piiiitkä tauko.

Silloin minulla oli melko huonot ajat. Kirjoittelin tällaista:

"Haluan vain päästä tästä itsetunto-ongelmasta, ottaa omat voimavarani käyttöön ja hyväksyä itseni 10000000% sellaisena kuin olen! Se tuntuu vain äärettömän vaikealta kun jollekin opettajalle puhuminenkin koulussa on niin vaikeaa....

Muilla kokemuksia? Neuvoja? Mitä tahansa?!

t. itkuinen SadSmile" (siis nykyinen Carnelian)

Ja:

"Tulevaisuus näyttää kovin romahdus-vaaran alla olevalta, näen yksinäisyyttä ja epätoivoa. Katruutta ja turhia pelkoja. Mihin on elämäni menossa? Milloin minusta tuli tällainen.
En haluaisi mitään muuta tehdä elämässä kuin sitä yhtä asiaa, joka ei kuitenkaan elätä ja jossa en ole tarpeeksi hyvä. Empä minä parempi muussakaan ole...
Mitä tehdä kun elämä pelottaa?"

Ja vihdoin:

"Ja tavoitteenani on: viimeistään 2 vuoden päästä Englannissa tuntien oloni tyyneksi ja itseni hyväksyväksi vaikka olisi kuinka sosiaalinen tilanne. :)"

*

No, arvatkaa missä olen nyt? Englannissa. Yliopistossa. Ja kyllä - tunnen itseni tyyneksi ja itseni hyväksyneeksi. :) Alku ei ollut todellakaan herkkua, mutta nyt muutaman kuukauden jälkeen en ole varmaan koskaan ennen ollut yhtä puhtaan onnellinen.

Tässä esimerkki että ELÄMÄ VOI MUUTTUA. <3

Valoa ja voimaa jokaiselle,

Carnelian (:
  Vastaa viestiin

02.02.12, 07:44   #2 (linkki)

Käyttäjän vaihtonikki avatari

Rekisteröitynyt: 07/2011
Olipa hienoja uutisia Carnelian!

Sinä olet yksi niistä elävistä esimerkeistä, mitä tavoitteiden asettaminen ja omien pelkojen voittaminen saa aikaan ja miten itse voi vaikuttaa onnellisuuteensa sekä elämänsä kulkuun. Kohtasit asiat hyvin suoraan, teit työtä itsesi kanssa ja niiden asioiden kanssa jotka tekivät elämästäsi tyytymättömän. Olen iloinen puolestasi! Kaikkea hyvää jatkoon :)
  Vastaa viestiin
02.02.12, 07:52   #3 (linkki)

Käyttäjän Amur avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Hieno elämänmuutos!

Kun on saanut muutoksen aikaiseksi, eikö tunnukin siltä että on saanut oman elämänvoimansa käyttöönsä! Murehtiminen, masennus, pelko ja huoli syö kauheasti voimia.
  Vastaa viestiin
02.02.12, 15:29   #4 (linkki)

Käyttäjän Kuussa avatari

Rekisteröitynyt: 05/2010
Sijainti: Pääasiassa Maan piiri
Eihän tommosesta voi ku onnitella!

lähde bestsmileys.com
03.02.12, 22:42   #5 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Henkimaailma
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Carnelian Näytä viesti
Satuimpa nostalgian puuskassani lueskelemaan vanhoja ketjuja joita olin itse aloittanut tai vastaillut. Pari vuotta sitten liikuin siis suht aktiivisesti täällä Pallolla. Sitten oli piiiitkä tauko.

Silloin minulla oli melko huonot ajat. Kirjoittelin tällaista:

"Haluan vain päästä tästä itsetunto-ongelmasta, ottaa omat voimavarani käyttöön ja hyväksyä itseni 10000000% sellaisena kuin olen! Se tuntuu vain äärettömän vaikealta kun jollekin opettajalle puhuminenkin koulussa on niin vaikeaa....

Muilla kokemuksia? Neuvoja? Mitä tahansa?!

t. itkuinen SadSmile" (siis nykyinen Carnelian)

Ja:

"Tulevaisuus näyttää kovin romahdus-vaaran alla olevalta, näen yksinäisyyttä ja epätoivoa. Katruutta ja turhia pelkoja. Mihin on elämäni menossa? Milloin minusta tuli tällainen.
En haluaisi mitään muuta tehdä elämässä kuin sitä yhtä asiaa, joka ei kuitenkaan elätä ja jossa en ole tarpeeksi hyvä. Empä minä parempi muussakaan ole...
Mitä tehdä kun elämä pelottaa?"

Ja vihdoin:

"Ja tavoitteenani on: viimeistään 2 vuoden päästä Englannissa tuntien oloni tyyneksi ja itseni hyväksyväksi vaikka olisi kuinka sosiaalinen tilanne. :)"

*

No, arvatkaa missä olen nyt? Englannissa. Yliopistossa. Ja kyllä - tunnen itseni tyyneksi ja itseni hyväksyneeksi. :) Alku ei ollut todellakaan herkkua, mutta nyt muutaman kuukauden jälkeen en ole varmaan koskaan ennen ollut yhtä puhtaan onnellinen.

Tässä esimerkki että ELÄMÄ VOI MUUTTUA. <3

Valoa ja voimaa jokaiselle,

Carnelian (:
Sitä sanotaan Voimaksi. Hienoa, soturin tietä olet itsesi luonut eteenpäin. :)
  Vastaa viestiin
03.02.12, 22:48   #6 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
Onnea, ookko käyny Stonehengellä?
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku