Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.02.12, 17:54   #1 (linkki)

Käyttäjän kurjenkukka avatari

Rekisteröitynyt: 03/2008
Sijainti: ruotsin etelä lappi
enkelinsulka

Minulle ennustettiin kolme eri kertaa että saan enkeliltäni viestin sulan merkeissä.Tuntui kummalliselta ja aina liikkuessani katselin ympärilleni ja etsin sulkaa.Vihdoinkin sen löysin,tai eräs nainen sanoi minulle että ,käänny ,sinulla on jhotakin valkoista pääsi päällä,,se oli pieni valkoinen sulka,,kyllä hämmästyin.laitoin sulan talteen kännykkäpussiini.Halusin sen säilyttää aina mukanani.Kun aloin näyttää sulkaa miehelleni,,se oli poissa,en millään ole voinut sitä pudottaa koska suljin kännykkä pussini huolella,,tuntui vähän tyhmältä se että sitä ei enään löytynyt ja kerroin kaiken miehelleni.Hän sanoi kuitenkin uskovansa minua?????
  Vastaa viestiin

05.02.12, 18:03   #2 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Viesti sulan muodossa oli tarkoitettu VAIN sinulle ja katoamalla säilytti salaisuutensa. Olisiko viesti selvinnyt sulasta tai sulan avulla muusta yhteydestä?
  Vastaa viestiin
06.02.12, 10:22   #3 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
Hauskalla tavalla olet löytänyt oman sulkasi. Älä sure sulan katoamista, ehkä se oli jo tehnyt tehtävänsä, ehkä sen enkeliviestin merkitys onkin sinun paranemisesi. Elämä jatkuu.

Minua ikuisena romantikkona viehättävät nämä sulkatarinat, siksi etten ole omaa sulkaani saanut käsiini. Olen joskus katsellut eräässä Päijänteen rannalla olevan talon ikkunasta, kuinka sulka leijailee ikkunan alle, kun meni ulos sulkaa hakemaan en sitä löytänyt, kevyt tuulienhenkäys oli kai ennättänyt kantaa sen jo kauemmaksi. Ulkona olijat olivat nähneet kuinka joutsenet olivat tehneen kiepin talon yllä ja lentäneet sitten eteen päin. Jospa se oli minun sulkahetkeni, olisin niin kovin mielelläni juuri sen sulan tallentanut itselleni, vaan tallensin se lyhyen hetken omaan muistipankkiini.
  Vastaa viestiin
26.02.12, 17:52   #4 (linkki)

Käyttäjän KARS JEDIMESTARI avatari

Rekisteröitynyt: 01/2007
Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
EI ENKELEILLÄ OLE SULKIA NIIDEN OLEMUS ON PUHDASTA ENERGIAA

HEI ei eneleillä ole sulkia sulkiaoi olla takista tullut ym , enkelienb olemus on energinen ne ovat puhtaita energiaolentoja mutta, voivat myös laskea väröhtely tasoa niin että mäyttävät kiinteiltä olen mikä tekee ne näyttämään siltä että ,niilä on sulat , heidän söädehtivä olemus joka heijastuu heidän energiakeholta näyttää jocdenkin mielestä sulilta.

Eikä enekeleillä ole siipiä ne on sen kädet . T KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE
  Vastaa viestiin
26.02.12, 18:59   #5 (linkki)

Käyttäjän Kissantassu* avatari

Rekisteröitynyt: 04/2010
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Näytä viesti
Hauskalla tavalla olet löytänyt oman sulkasi. Älä sure sulan katoamista, ehkä se oli jo tehnyt tehtävänsä, ehkä sen enkeliviestin merkitys onkin sinun paranemisesi. Elämä jatkuu.

Minua ikuisena romantikkona viehättävät nämä sulkatarinat, siksi etten ole omaa sulkaani saanut käsiini. Olen joskus katsellut eräässä Päijänteen rannalla olevan talon ikkunasta, kuinka sulka leijailee ikkunan alle, kun meni ulos sulkaa hakemaan en sitä löytänyt, kevyt tuulienhenkäys oli kai ennättänyt kantaa sen jo kauemmaksi. Ulkona olijat olivat nähneet kuinka joutsenet olivat tehneen kiepin talon yllä ja lentäneet sitten eteen päin. Jospa se oli minun sulkahetkeni, olisin niin kovin mielelläni juuri sen sulan tallentanut itselleni, vaan tallensin se lyhyen hetken omaan muistipankkiini.
Pakko nyt kertoa kun tämä iski taas silmääni. Luin tämän nimittäin jo aiemmin mutta en silloin tullut kommentoineeksi.

Kun tulin tälle saitille taisi sulkakeskustelu olla kuumimmillaan tai ainakin melko heti tuloni jäkeen. Ihmettelin sitä ja pidin sitä kai hömpötyksenäkin, niin outoa minusta oli tuolla tavalla saada "viestejä". :)

No ei mennyt kuin ehkä kuukausi niin löysin erittäin kauniin jonkin värisen valtavan ison untuvan tai sulan jostain josta sitä ei kaiken järjen mukaan olisi pitänyt voida löytyä.

Kaikki muu asiasta on unohtunut kuten sulan/untuvan ulkonäkö ja paikka mistä se löytyi, mutta ei se oma ihmettelyni kun se ei voinut olla siinä mistään järjellisestä syystä. Perusteluja en enää muista. Liittyikö se untuvan/sulan kokoon ja vuodenaikaan vai paikkaan josta se löytyi vai kaikkiin niihin, ei muistikuvaa, mutta minusta sillä kyllä oli nyt viesti, ja se viesti oli että on asioita joita en ymmärrä ja muut voivat olla oikeassa siinä mitä kokevat. Samalla koin tämän hassun hauskana tervehdyksenäkin hauskan viestin lisäksi :)
  Vastaa viestiin
26.02.12, 19:01   #6 (linkki)

Kars, tuon Vihkimyskirjan olen jo päättänytkin lukea jossain vaiheessa kun aikaa löytyy. Tosin en ehkä ihan seuraavaksi mutta kuitenkin...sitä on moni tosiaan suositellut hyvänä kirjana.
  Vastaa viestiin
27.02.12, 07:47   #7 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissantassu* Näytä viesti
Pakko nyt kertoa kun tämä iski taas silmääni. Luin tämän nimittäin jo aiemmin mutta en silloin tullut kommentoineeksi.

Kun tulin tälle saitille taisi sulkakeskustelu olla kuumimmillaan tai ainakin melko heti tuloni jäkeen. Ihmettelin sitä ja pidin sitä kai hömpötyksenäkin, niin outoa minusta oli tuolla tavalla saada "viestejä". :)

No ei mennyt kuin ehkä kuukausi niin löysin erittäin kauniin jonkin värisen valtavan ison untuvan tai sulan jostain josta sitä ei kaiken järjen mukaan olisi pitänyt voida löytyä.

Kaikki muu asiasta on unohtunut kuten sulan/untuvan ulkonäkö ja paikka mistä se löytyi, mutta ei se oma ihmettelyni kun se ei voinut olla siinä mistään järjellisestä syystä. Perusteluja en enää muista. Liittyikö se untuvan/sulan kokoon ja vuodenaikaan vai paikkaan josta se löytyi vai kaikkiin niihin, ei muistikuvaa, mutta minusta sillä kyllä oli nyt viesti, ja se viesti oli että on asioita joita en ymmärrä ja muut voivat olla oikeassa siinä mitä kokevat. Samalla koin tämän hassun hauskana tervehdyksenäkin hauskan viestin lisäksi :)
Niin, eihän sulkaa siten voi konkreettisena enkelinsulkana pitää, mutta sulan löytäminen yllättävästä paikasta ja yllättävässä tilanteessa muistuttaa näistä auttavista ystävistä ja heidän läsnäolostaan.

Olin joskus vuosia sitten auttamassa eräässä yleisötilanteessa, josta minun piti siirtyä nopeasti pienen kummipoikani äidin ja nuoren ystäväni hautajaisiin. Minua tultiin tuon kyseisen tilaisuuden pitopaikan eteen hakemaan autolla, sillä kysymys oli ihan muutamasta minuutista että ennättäisin kappeliin ajoissa. Tuijotin kuin hypnotisoituna mustaa sulkaa, joka oli tarttunut auton etuikkunaan. Oli lohdullista ajatella enkeleiden läsnäolosta tuossakin raskaassa tilanteessa mukana, jossa kolmen pienen lapsen äitiä saatetaan maan multiin. Huoks, tuli taas niin suruinen mieli ja ikävä.

Viimeinen muokkaaja Inke; 27.02.12 08:14.
  Vastaa viestiin
27.02.12, 15:44   #8 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Näytä viesti
Niin, eihän sulkaa siten voi konkreettisena enkelinsulkana pitää, mutta sulan löytäminen yllättävästä paikasta ja yllättävässä tilanteessa muistuttaa näistä auttavista ystävistä ja heidän läsnäolostaan.

Olin joskus vuosia sitten auttamassa eräässä yleisötilanteessa, josta minun piti siirtyä nopeasti pienen kummipoikani äidin ja nuoren ystäväni hautajaisiin. Minua tultiin tuon kyseisen tilaisuuden pitopaikan eteen hakemaan autolla, sillä kysymys oli ihan muutamasta minuutista että ennättäisin kappeliin ajoissa. Tuijotin kuin hypnotisoituna mustaa sulkaa, joka oli tarttunut auton etuikkunaan. Oli lohdullista ajatella enkeleiden läsnäolosta tuossakin raskaassa tilanteessa mukana, jossa kolmen pienen lapsen äitiä saatetaan maan multiin. Huoks, tuli taas niin suruinen mieli ja ikävä.
Voi, olipa kaunis ja kuvaava symboli. Vaikuttava kertomus...
  Vastaa viestiin
07.03.12, 23:19   #9 (linkki)

Käyttäjän kurjenkukka avatari

Rekisteröitynyt: 03/2008
Sijainti: ruotsin etelä lappi
enkelin sulka

kyllä minä sen ymmärrän että sulkia löytyy mutta mihin katosi minun sulkani,laitoin sen todella hyvään talteen,se vain haihtui pois????
  Vastaa viestiin
08.03.12, 10:50   #10 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kurjenkukka Näytä viesti
kyllä minä sen ymmärrän että sulkia löytyy mutta mihin katosi minun sulkani,laitoin sen todella hyvään talteen,se vain haihtui pois????
Sulkasi katosi, mutta sinulle jäi muisto saamastasi *enkeliviestistä*, eikä sitä muistoa voi mikään haihduttaa sinulta pois.
  Vastaa viestiin
09.03.12, 22:13   #11 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Sijainti: Henkimaailma
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kurjenkukka Näytä viesti
Mihin katosi Voimasi elämän Tietoon tämän suhteen. Se mitä ulkoisesti tulee tai häviää, ei Voimassa katoa minkään tapahtuman suhteen. :)

Ole siis tietoinen Elävästä Voimasta ja saat sen mitä tarvitset elämällesi, moninverroin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku