Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.05.12, 20:23   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
----------

Onko siinä tarkoitus, että tila on aina ylhäällä kun sen on kerran tehnyt? Eli kun kundaliinin on ylös saanut kerran nostettua?

Viimeinen muokkaaja Soturityttö; 19.05.12 21:53. Syy: -----------
  Vastaa viestiin
19.05.12, 20:52   #2 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Sijainti: Henkimaailma
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Soturityttö Näytä viesti
Onko siinä tarkoitus, että tila on aina ylhäällä kun sen on kerran tehnyt? Eli kun kundaliinin on ylös saanut kerran nostettua?
Eli se mikä on alhaalla on myös ylhäällä.

Tarkoitus on silloin tässä ja nyt kuten kaikessa joogan muodoissa tulee saavutus olemaan. Se ei ole yksin ylhäällä eikä yksin alhaalla, se on tässä olevassa niiden symbioosissa jonka kautta voi saavuttaa selkeän näkemisen ja kokemisen olevaisuuden eli Voiman. Se tarkoitus tulee yhdeksi rauhan kanssa ja sellainen aina luo syvyyttä elämisen olevaisuuden kanssa tasapainoittaen ja kirkastaen sen mitä oletkin missä hetkessä elämässä mitäkin toteuttaen. Oikeasti se on selkeä ja tarkoituksellinen tien mahdollisuus, ja sellainen ei tarvitse mielen monimutkaisuutta, vaan selkeyttä ja tietoisuuden avoimuutta ja Voiman Rauhaa.
  Vastaa viestiin
29.05.12, 19:51   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2007
Olen lukenut jostain, että kundaliini voi nousta ylös useita kertoja. Olen ymmärtänyt, että se, että se kerran sinne nousee, ei tarkoita sitä että se sinne jää. Vaan sitä tilaa pitää jollain tavalla pitää yllä harjoituksilla.
  Vastaa viestiin
01.06.12, 23:05   #4 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Sijainti: Henkimaailma
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulas Näytä viesti
Olen lukenut jostain, että kundaliini voi nousta ylös useita kertoja. Olen ymmärtänyt, että se, että se kerran sinne nousee, ei tarkoita sitä että se sinne jää. Vaan sitä tilaa pitää jollain tavalla pitää yllä harjoituksilla.
Voima ei ole koskaan jotakin joka olisi luulemamme mukaan juuri siinä.

Voima on juuri siellä missä mekin sitä sävellämme. :)
  Vastaa viestiin
03.06.12, 22:04   #5 (linkki)

Käyttäjän KARS JEDIMESTARI avatari

Rekisteröitynyt: 01/2007
Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
VOIMA PITÄÄ ITSESSÄÄN HUOLEN ITSESTÄÄN

KUN ON kerran saanut kundaliinimn ylös siitä ei tarvi den jälkeen huolehtia voima itesään pitää huolen siitä niin kun soturityttö Maruzellan kirjoituksesta sait takulla selvville emailista siis.

t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI ELI kun joogaat tai meditoit tuo kundaliinivoima aktivoituu tai vedät soturi treniä. '

VOIMA OLKOON KANSSASI
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku