Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.06.12, 10:13   #1 (linkki)

Käyttäjän love_fortune avatari

Rekisteröitynyt: 10/2010
Sijainti: Pääkaupunkiseutu
Toinen kotini...

Tämä on kuin toinen kotini, minne voin palata maailman riepottelusta väsyneenä - ...parantumaan.

Within Temptation The SwanSong - YouTube

Terv. Tuhlaajatyttö! :)
  Vastaa viestiin
08.06.12, 19:56   #2 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
Mun toinen koti on täällä Glastonbury Tor, jonka sanotaan olevan muinainen Avalonin saari, vaikkei se mikään saari enää ole. Siis tuo Glastonbury.

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...bOMMjLqoxr_PVg

...ja täälä

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...RCz5XdDEJVynQQ

.

..ja täälä Avalonissa...
Loreena Mckennitt - The Mists of Avalon - YouTube
09.06.12, 20:15   #3 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Henkimaailma
Minun kotini monet ovat olleet tämän musiikkivideon tapaan, yhtenä esimerkkinä.

Skotlanti, Venetsia, Japani... niin monia Teitä olemme rakkaani kanssa kulkeneet joka vierelläni muistelee suruja ja iloja edelleen yhdessä minun. Miekka on ollut se antenni maailmani yhdistäen kuten nykyäänkin mutta suurin yhdistäjä on ollut aina sieluni puolikas jonka kanssa olemme suruja nähneet, hyvästelleet, jälleennähneet, aina muistaen hetkemme muistoisat. Kun rauha on löytynyt se on Voimista aina suurin mitä voi olla ja sen aika on tässä elämässä nyt. :)

Highlander 3 (music - Loreena McKennitt) - YouTube
  Vastaa viestiin
09.06.12, 22:12   #4 (linkki)

Käyttäjän Kissantassu* avatari

Rekisteröitynyt: 04/2010
Minun kotini on siellä mistä tänne maanpäälle tulinkin...tosin voi olla että astetta tiedostavampana jolloin jokin on sielläkin muuttunut...

Mutta kyllä olen viime vuosikymmenet viihtynyt hyvin täällä telluksellakin. Täällä on vain aika työlästä tämä oppiminen, mutta toisaalta välillä oppimisen vauhti pääsee kyllä huimaamaan päätäkin kun jokin asia yhtäkkiä loksahtaa kohdilleen. Silloin tuntee kyllä oppimisen riemua :)
(meni off topikiksi mutta menköön :) )

Tiedän että maailmat ovat päällekkäin ja sisäkkäin, koettu on, sanon silti siellä ja täällä, ei sekään väärin ole ;)
  Vastaa viestiin
10.06.12, 00:53   #5 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Näytä viesti
Mä olen Highlander leffojen fani. Tykkäsin myös siitä tv-sarjasta joka tuli joskus ysikyt luvulla, eiks se sillon ollu?Siinä oli tumma jumlaasen komia mies pääsosis, ei tuo, mutta tuo vieraili muutaman kerran siinä sarjassa, eikä tuokaan hullumpi ole. Mä vain olen heikkona tummiin, ja tummiin pitkätukkaisiin, niinku intiaanit. ;D

Mä olenki varmaan paitsi että olen ollu keltti aikasemmas elämäs varmaan myön intiaani, ja sitten cowboy tai cowboyn tyttöystävä.

Juu, John Wayne on kova jätkä mutta Tex Willer on viä kovee. Terveisiä vaan Junalle ;D.

Niin ja sitten oon varmaan ollu jonakin Kahden kerroksen väkeä ja Downton Abbey aikana briteis. Sekä ylä- että alakerras. On ku kotiin tulis kun semmosia sarjoja kattoo.

Highlander tv-sarja

Highlander TV Intro - YouTube

Tulis uusintana, turhempiakin uusitaan.
10.06.12, 09:14   #6 (linkki)

Käyttäjän Amur avatari

Minä tunnen olevani kotonani ja juurillani täällä missä nyt olen ja jonne olen syntynyt. En osaa erityisemmin kaivata täältä minnekään. Ensimmäisenä mahdollisena ajankohtana suuntaan kohti pohjoista, tundraa ja avaria maisemia.

Minusta on mukavaa nukkua ulkona, vaikka teltassa. Joskus kun nukuin jonkun veden äärellä ja kuuntelin telttakankaan läpi laineiden ja tuulen äänet ja tunsin tuulen hengityksen kasvoillani ajattelin että näin on turvallista! Unenikin läpi kuulen koko ajan mitä ympäristössä tapahtuu.

http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ear_Namtso.jpg
  Vastaa viestiin
10.06.12, 09:35   #7 (linkki)
Sydäntietoisuus

Käyttäjän Erendil avatari

Sijainti: Valon sydämessä
Minun toinen kotini on Suomessa:) Ja se ykköskoti on aina siellä, missä ikinä satunkin kulkemaan......eli itsessäni.....

moving through life like a snail

:))))
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku