Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.01.06, 11:44   #26 (linkki)
Kalat-nainen
(Vierailija)

Re: Rapumiehet?

Tämä kuvaus kuvasi melko hyvin omaa miesystävääni:) Eli melko nappiin oman kokemukseni mukaan.
  Vastaa viestiin
13.01.06, 11:50   #27 (linkki)
Kalat-nainen
(Vierailija)

Tapasin 22-vuotiaana Espanjan matkalla rapumiehen, joka oli juuri petollinen britti:) ELi nyt tämäkin on todistettu;) Silmät olivat hänellä hurmaavat. Juuri näin. :)
  Vastaa viestiin
12.03.06, 22:57   #28 (linkki)
kaksonen
(Vierailija)

Mieheni on rapu. Ei voisi olla enemmän perheen isä. Uskollisempaa saatte etsiä. Perhe on kaikki kaikessa.
  Vastaa viestiin
20.03.06, 13:09   #29 (linkki)
rapujen kans ollut
(Vierailija)

moro! kyllä se niin taitaa mennä, että yksilöitä sitä silti ollaan vaikka saman horoskoopin alla oltaiski synnytty. olen elellyt kahden ravun kans, eri aikaan tietty, ja molemmat on ollu hätkähdyttävän samankaltaisia (osaksi varmaan siks, että tiedostamattani etsin juuri sellaista miestä). alkuun leperrellään ja ollaan niin ihanaa, mutta suhteen arjistuessa se todellakin arjistuu! jouskarina pakko myöntää, että ahdistaa sellanen kotona nyhjääminen ja impulsiivittomuus. sängyssä loistavaa, jos intohimoa löytyy. sekin kun loppuu, suhde on tosi kuiva! mutta ikunaan ei tää toinen rapu pettäny, ensimmäinen kylläkin. todella kahlitseva merkki!
  Vastaa viestiin
26.03.06, 14:39   #30 (linkki)
murju
(Vierailija)

itse olen rapu nainen ja minulla on rapu mies olemme kohta 30 vuotta naimisissa ollut pari, itse voin omasta kokemuksesta sanoa luotettava ja sitouutuu jos oikeasti rakastaa sinua antaa kaikkensa lapsille ja sinulle ja on mitä huomaavaisin puoliso, ei lirttaile toisten kanssa ja on kova tekee töitä ,muistaa merkki
päivät ja kohtelee naistaan hyvin, tämä on minun tarinani en tiedä ovatko kaikki samanlaisia ei pidä yleistää että kaikki ravut ovat pettureita,
  Vastaa viestiin
26.03.06, 20:46   #31 (linkki)
Ninni
(Vierailija)

Exäni on rapu.Hmm..ei läträilly viinan kanssa,uskollinen,auttavainen...tekee asiat hitaan kaavan mukaan,mutta varmasti..
  Vastaa viestiin
27.03.06, 18:44   #32 (linkki)
Sopiva
(Vierailija)

Jousimies sopii parhaiten sinulle.
  Vastaa viestiin
31.03.06, 06:46   #33 (linkki)
vain sinulle kulta
(Vierailija)

Olen tuntenut rapumiehiä ja he on olleet todellisia persoonia.
Yhdistävä tekijä on ollut naisseikkailut tavalla tai toisella. Puhukaa mitä puhutte, en kumoa.
Kokemukseni näistä primitiivirakastajista on huh.. melkoinen. Kaiken kruunaa erityisesti se kynttilöin varustettu illallinen.
  Vastaa viestiin
02.02.07, 10:49   #34 (linkki)
rapunaisihminen
(Vierailija)

joku puhui todella kauniisti rapumiehestä ja omani on lähes sellainen.. huonoakin on.. tosi räjähdysherkkä, ärsyyntyy helposti ja jos häntä loukkaa haluaa kostaa tavalla tai toisella.. mutta uskollinen on niin kauan kuin sinäkin olet ja osoitat rakkautta hänelle. puhumattomuus on pahasta hänelle.. ja yleensäkin puhukaa ihmiset...
  Vastaa viestiin
05.02.07, 08:45   #35 (linkki)
Sovinistejahan ne
(Vierailija)

Miesravut ovat usein hieman ylipainoisia, pönäköitä. Itse he nauttivat siitä, sillä "miehen pitää olla iso". Varsinaisia sovinisteja, pahimpia kaikista.

Vastaa viestiin
05.02.07, 10:04   #36 (linkki)
Niin on
(Vierailija)

Miesravut tosiaan hieman ylipainoisia ja sovinisteja, heidän ajatuksistaan ei ota erkkikään selvää, huh;(.
  Vastaa viestiin
08.02.07, 09:58   #37 (linkki)
Rapu fani
(Vierailija)

Älkää nyt yleistäkö, mieheni on rapu ja hyvin atleettinen. Samoin veljeni on urheilija.

Suomessa pönäköitä ja sovinisteja löytyy ihan missä merkeissä tahansa.
  Vastaa viestiin
20.03.07, 03:05   #38 (linkki)
veskariN
(Vierailija)

rapumies-haihattelija

oma kokemukseni rapumiehestä: haihattelija,vastuuton,ei ymmärrä oikeasti lapsia, vastuuntunnoton,omahyväinen. MUTTA;hyvä sängyssä.. SE EI yksin riitä! Sääli,muuten ihana mies,mutta varsinainen "mattinykänen".
  Vastaa viestiin
22.03.07, 22:11   #39 (linkki)
rapurapurallaa
(Vierailija)

rapu

Kaksi rapua saman katon alla jo toistakymmentävuotta. Kumpikaan ei ole pönäkkä tai punakka. Seksi sujuu, mutta arki on tylsää. Mies on vähän epäsosiaalinen, naisella paljon kavereita. Mustasukkaisuutta ei ole ilmennyt pahemmin puoleen sekä toiseen. Uskottomuttakaan ei ole ilmennyt...
  Vastaa viestiin
27.03.07, 09:17   #40 (linkki)
Härkäpää
(Vierailija)

Mulla kanssa urheilevainen atleettinen rapumies, enkä vaihtaisi. Pitää huolen perheestään, miehekäs.
  Vastaa viestiin
27.03.07, 15:38   #41 (linkki)
vesielementti
(Vierailija)

No voihan teitä...

Pysykääkin tulimerkkiset Leijonat ja Joutskarit kaukana Ravusta .....Rapu kun kohtaa Kalat tai Skorpparin niin johan onni kukoistaa...kevättä kaikille =)
  Vastaa viestiin
01.04.07, 22:03   #42 (linkki)
malina
(Vierailija)

rapumies- leijonanainen

Kesällä rakastuin rapumieheen--- oo sitä hemmottelua, mitä sain!Olin maailman onnellisin.

9 kuukautta kulunut. Vaistosin a. toisen, rinnakkaissuhteen ja haukuin pystyyn
b. seksiä saan parin viikon välein, tapaamiset ei aina sovi
c- tunteista on todella hankala puhua
Odotan, että jotakin tapahtuisi. En tiedä, onko lintu vai kala, vai naisten mies tosiaankin.Help.
  Vastaa viestiin
28.12.11, 01:47   #43 (linkki)
kysymysmerkki
(Vierailija)

rapumiehet

Hei, onk kellaan kokemuksia siita miten rapumiehet suhtautuvat tulevaisuuteen vai elavatko he vain menneisyydessa?
  Vastaa viestiin
28.12.11, 08:41   #44 (linkki)
hmmm
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki Näytä viesti
Hei, onk kellaan kokemuksia siita miten rapumiehet suhtautuvat tulevaisuuteen vai elavatko he vain menneisyydessa?

mites nousuravut? entinen oli skorppari ja nousurapu ja koti tärkeä..uusi tuttavuus kalat ja nouseva rapu...ruoka ainakin on tärkeä asia ja sisustus..
  Vastaa viestiin
04.01.12, 14:16   #45 (linkki)
sininen kuu
(Vierailija)

rapu...

40 v. rapumiehenkanssa ja
- tekee minkä lupaa vaikka olisi kiven takana, hirveän sitkeä ja sisukas jos tarvitaan
- ei ole käynyt vieraissa, kyllä sen huomaisin, meillä on rakkausavioliitto
- säästäväinen, ei ole ollut koskaan ilman vararahastoa,
- pitää huolta ystävistään, ei jätä pulaan
- hyvä rakastajana
- hieman mustasukkainen tai paljonkin jos syytä olisi
- ärtyy helposti
- loukkaantuu myös pikkuasiastakin, varsinkin jos häntä koskee
- pitkävihainen joillekkin jos tuntee että hänet on petetty
- leppyy kyllä aika nopsaan kuitenkin
- kyllä on joskus kuin iso lapsi
- perhe ja lapset, vielä aikuisten lasten huolenpito näkyy olevan mielessä

- sanoisin että en vaihtaisi toiseen mieheen vaikka ei tämä rapu ole mikään sulava suunsoittaja vaan enemmänkin puurtaja joka tarvitsee myös omaa aikaa, vedet ja kalastus on tärkeää tälle ravulle ja mikäs siinä tulee happea ja ruokaa samalla sekä liikuntaa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku