Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.11.05, 21:33   #1 (linkki)
K&A
(Vierailija)

Tulevaisuuteen luottaen :-)

Olen kalat ja apina länsi-ja itämaisessa horoskoopissa. Olen herkkä ja luova persoona, joka viihtyy veden ääressä luonnonrauhasta nauttien. Kiireettömyys on tavaramerkkini. Kaipuu luonnoliseen ja raikkaaseen ihmiseen on kova. Tosin elämääni en halua enää kiireellä pilata. Sinä luonnonlapsi, joka haluat hiljaa rakentaa jotain pysyvää. Runoile itsesi näköinen viesti:-)
  Vastaa viestiin
05.11.05, 19:35   #2 (linkki)
Yksi elämän kulkija
(Vierailija)

Re: Tulevaisuuteen luottaen :-)

Minäkin olen kalat/apina horoskoopeissa, vuosimallia -80. Kiire on mulle out, eli olen muitten tiellä tahattomasti. Luonto jyrää ihmiset, ennemmin tai myöhemmin.
  Vastaa viestiin
06.11.05, 16:08   #3 (linkki)
K&A
(Vierailija)

Moi, Yek! Olen sitten sitä seuraavaa vuosikertaa, vai oliko se edellistä:-) Ok, mitä muuta metsänneito harrastat:-) Ja haluaisitko kuvailla itseäsi paremmin:-)
  Vastaa viestiin
07.11.05, 00:03   #4 (linkki)
Yek
(Vierailija)

Tuohan on hyvä lyhennys (, siis Yek). Näin miespuolisena, on mahdoton olla metsänneito. Tosin välillä tiedä itsekään, mihin sitä oikein kuuluu. Kumpi olet K&A? En ole aiemmin törmännyt samaan yhdistelmään, kuin itse olen. Pettymys?
  Vastaa viestiin
07.11.05, 07:32   #5 (linkki)
K&A
(Vierailija)

Jep, mieshän tässä:-( Tosin on moni maininnut tästä minun kirjoitustyylistä. Ei sen puoleen kiva vaihdella ajatuksia. Tiedä vaikka, oppis itsekkin jotain merkki yhdistelmästä.
  Vastaa viestiin
13.01.06, 12:14   #6 (linkki)
Kalat-nainen
(Vierailija)

Terve!
Minäkin olen kalat ja apina-80! Jee. Opiskelen ympäristönsuojelutiedettä, eli luonto jyrää;) Olen myös hyvin taiteellinen. Eli samoja elementtejä, mielenkiintoista:)
  Vastaa viestiin
13.01.06, 15:02   #7 (linkki)
K&A
(Vierailija)

Itselläni ns. taiteellisuus on ennenminkin näpertelyä puukolla puun kimpussa ja kirjoittaminen on myös lähellä sydäntä. Tosin pöytälaatikkoon ei ole tullut paljon mitään aineellista. Asiat ovat enemmän visio pohjalla. Kirja on haaveissa, pitäisi oppia ensin 10-sormi järjestelmä, niin sormet pysyisi ajatusten tahdissa. Haaveita niitä kyllä riittää... Ja olen edelleen mies, jotta ei tulisi taas sekaannusta sukupuolesta :-)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku