Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.12.05, 16:50   #1 (linkki)
nainen
(Vierailija)

kaurismies?

Kuka osaisi kertoa Kaurismiehen luonteesta? onko hänen vaikea ilmaista sanallisesti tunteensa?
  Vastaa viestiin
09.12.05, 22:40   #2 (linkki)
vaimo
(Vierailija)

Re: kaurismies?

15v kaurismiehen kanssa avioliittoa takana..itse olen kaksonen.Kaurismieshän on komea.Antaa itsestään viileän ja etäisen kuvan.Saavuttamaton.Ei todellakaan rakastu helposti. Mutta kun ollaan siinä pisteessä, viileän kuoren alta paljastuu todella uskollinen, perhekeskeinen, rakastava mies.Ei puhu tunteistaan, korkeintaan äitienpäivänä ja jouluna...osoittaa ne huolehtimalla perheestä,tekemällä töitä.
  Vastaa viestiin
10.12.05, 16:12   #3 (linkki)
salarakas
(Vierailija)

On uskollinen, hyvä rakastaja. Osoittaa teoilla rakkautensa.

Vastaa viestiin
13.12.05, 12:29   #4 (linkki)
Toinen vaimo
(Vierailija)

(Minun) kaurismies on ""ulkopuolisille"" viileä, harkittu, etäinen, rauhallinen, älykäs, mutta mulle tunteet näyttävä, rakastava, todella uskollinen, perhe-keskeinen, huolehtiva ja välittävä, epäitsekäs... ihan paras aviomies ja isä!!

Onnekas olen, että mieheni myös tunteensa osaa näyttää. Halailee ja koskettelee joka päivä, kehuu ja kertoo kuinka mua rakastaa, joka päivä teoin ja sanoin.

T. onnekas kala-vaimo

(Kuulemma mä olen saanut hänestä ne puolet esiin...oliskos mun herkkyydellä ja romanttisuudella osuutta asiaan? ) ;)
  Vastaa viestiin
13.12.05, 19:37   #5 (linkki)
härkä nainen
(Vierailija)

Juu, ja minä olen saanut myös jotain esiin kiltistä ""uskollisesta"" perheen isukista, joka on kaurismies! Meinaan hän on ihanan,intohimoinen rakastaja, siis mun oma salarakkaani. Pettänyt vaimoaan toista vuotta. Joten tälläinen kiltti kaurismies minulla ilona!
  Vastaa viestiin
13.12.05, 21:26   #6 (linkki)
höh
(Vierailija)

Oletko härkänainen oikein ylpeä itsestäsi.
  Vastaa viestiin
13.12.05, 23:17   #7 (linkki)
Uskollinen
(Vierailija)

Todella törkeää kertoa tuollaist. Tavallaan hän kuitenkin pettää sinuakin kun kerta vielä on myös vaimonsa kanssa. Eli olette samassa asemassa hänen vaimonsa kanssa. Oletko ajatellut asiaa siltä kannalta ? Ja varmasti lopulta haluaa pitää vaimonsa kuitenkin, sinä olet vain ohimenevä juttu !
  Vastaa viestiin
14.12.05, 18:21   #8 (linkki)
salarakas
(Vierailija)

Sama täällä, hyvin onnistuu suhde, se kauriin salamyhkäisyys tulee salasuhteen hoitamisessa hyvin esille.
Niin...en minä vakkarisuhteeseen lähtisikään hänen kanssaan vaikka vaimon hän jättäisikin, eihän sellaiseen mieheen pysty luottamaan joka ei arvosta vaimoaan sen vertaa että olisi uskollinen. Mutta ihan kiva välillä rakastella. :) Tällä hetkellä en muunlaista suhdetta tarvitse.
Sitten kun tarvitsen, kyllä tuo kaurismies jää vaimonsa luo, en minä pettäjää ota. =)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku