Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.01.06, 20:10   #1 (linkki)
Tixu
(Vierailija)

Jellona

Tunnen monta leijonaa ja ovat ihan hyviä kavereita ja jopa pari ystävää löytyy leijonista, mut pakko sanoa että ovat todella ivallisia ihmisiä, enkä nyt tarkoita että joku leijonista olisi minulle pottuillut, mutta sivusta olen kyllä monta kertaa seurannut ja ihan muutamaan otteeseen sen päin naamaan heille todennutkin. :)
  Vastaa viestiin
03.01.06, 15:56   #2 (linkki)
Jeps
(Vierailija)

Re: Jellona

sama täällä.ja erittäin huomionhakuisia!
  Vastaa viestiin
03.01.06, 18:37   #3 (linkki)
Tixu
(Vierailija)

Kyllä! :)
  Vastaa viestiin
04.01.06, 22:17   #4 (linkki)
Noora
(Vierailija)

toi on totta,monet mun leijona tutut kerjää eri tavoin huomiota,toiset huutaa ja mylvii saadakseen huomion toiset taas esim viiltelyllä,jonka jälkeen heilutaan hihat ylhäällä että kaikki huomaisi.En väitä että sitä tehtäisiin vain huomion kipeänä,mutta tässä mun kaverin tapauksessa se on kyllä takana.Mullakin on monia leijona ystäviä ja ne on kyllä luotettavia ja seikkailunhaluisia :)
  Vastaa viestiin
10.01.06, 13:28   #5 (linkki)
leotar
(Vierailija)

No olihan taas yleistys...ivallisia?? joo olen, mutta en koskaan aloita vaan jos minulle ollaan ivallisia niin sitä saa mitä tilaa...

usein on vain niin että ihmiset antavat itselleen jonkinlaisia erikoisoikeuksia sen suhteen mitä toiselle sanovat, arvostelvat jne..mutta auta armias jos toimit samoin niin voi sitä itkun määrää...

Huomionkipeitä leijonat ovat ja olen itsekin...SO? pitäisikö kaikkien istua hiljaa ja sulautua tapettiin??? eikö ole mukavaa että ollaan erilaisia eikä kaikki hiljaisia epävarmoja hiirulaisia...;-))))))))))
  Vastaa viestiin
14.01.06, 20:40   #6 (linkki)
Hehh..
(Vierailija)

No täällä joku oikein itse tunnustautuu olevansa täydellinen, ivallinen eli itsekeskeinen (leotar).
Leijonilla niin kuin leottarella on usein varsin hämärtynyt käsitys itsestään, kuvittelevat olevansa muuta kun mitä ovat ja uskottelevat että voivat ivailuillaan jotain satuttaa... Vaan useinmiten joutuvat kömpiä omaan luolaansa ja raapia kyntensä kallioon ja se vasta tekeekin leijonasta todella katkeran ja kateellisen (muihin kommentteihin lisäisin vielä kateellisuuden, sillä leijona on täynnä itseään eikä ikinä hyväksy jos toisella on paremmin).

PS. Leijona ei todellakaan kuulu niihin merkkeihin jotka olisivat varmoja itsestään, toisin kun esim: Oinas, Härkä, Skorppioni (Skorppionikin on siinä kiikun kaakun).
  Vastaa viestiin
15.01.06, 14:21   #7 (linkki)
Lj
(Vierailija)

Olipa pahansuopaa tekstiä meistä leijonista.. Kysyn yhteensopivuudesta kokemuksianne. Vaimo vaaka. Tyttöystävänä kaksonen. Salarakas neitsyt. Kaikkien kanssa pärjää .. Olenko sittenkään leijona?
  Vastaa viestiin
15.01.06, 21:44   #8 (linkki)
Jellonatar
(Vierailija)

Re: Noh noh..

Eipäs solvata leijonia,suurin osa meistä on ihan mukavia ja rentoja tyyppejä.Entäs sitten neitsyet?Rasittavia ja pikkutarkkoja pilkunviilaajia ;-D
  Vastaa viestiin
16.01.06, 15:52   #9 (linkki)
hehe
(Vierailija)

niin,tai kalat,uinuvia eteerisiä pakenijoita.jaa,missäköhän suhteessa?olen välillä sellainen hai että leijona mieskin kutistuu pieneksi kissanpennuksi.

Vastaa viestiin
22.01.06, 10:06   #10 (linkki)
Haloo
(Vierailija)

Leijonat ovat kyllä huomionhakuisia ja johtajamaisia ja välillä erittäin piruilevia, mutta mistähän ihmeestä olet saanut päähäsi, että ne ovat itsekeskeisiä?? Leijonat ovat äärettömän uskollisia ja suojelevat laumaansa välillä vähän turhankin paljon. ""laumalleen"", johon kuuluu perhe ja yleensä hyvin laaja ystäväpiiri, hän on valmis antamaan, vaikka viimeisen palan leivästään!!! Ja lisäksi he EIVÄT KOSKAAN jätä ystävää pulaan!!!
Lisäksi leijonaihmiset harrastavat hyvin usein hyväntekeväisyyttä, koska ovat erittäin myötätuntoisia!!(vaikka eivät sitä aina näytäkään)
Tilityksesi kuulosti siltä, kun olisit vähän kateellinen leijonien lannistumattomalle ja vahvalle luonteelle. On tainnut tulla takkiin..
  Vastaa viestiin

22.01.06, 10:07   #11 (linkki)
Haloo
(Vierailija)

Hyvä!! Sellasia ihmisiä tarvitaan aina!!!
  Vastaa viestiin
22.01.06, 17:22   #12 (linkki)
۩
(Vierailija)

Höpö höpö ja huomenna lisää.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>