| |  | |
14.01.06, 17:19
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | neitsyt ja kalat
kuinka hyvin sopii kalanaisellle neitsytmies?
| |
| | |
14.01.06, 20:33
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: neitsyt ja kalat
ai ihan neitsyt? no jaa'a
| |
| | |
14.01.06, 22:30
|
#3 (linkki)
Täydentävät mainiosti toisiaan. Molemmat herkkävaistoisia.
| |
| | |
16.01.06, 16:19
|
#4 (linkki)
Ihan hyvin sopii yhteen, tosin neitsyt saattaa joskus sanoilla haavoittaa herkkää kalaa. Ja kalan tunteellisuus saattaa hämmentää kovin käytännönlähesitä ja analyyttistä neitsyttä. Tosin jokainen meistä on ihan omanlaisensa yksilö.. mutta karkeasti yleistäen ehkäpä näin :)
| |
| | |
16.01.06, 21:07
|
#5 (linkki)
Minäkin luulin, että sopisimme hyvin yhteen, mutta kyllä juuri nimimerkki Neitsyen mainitsemat äskeiset luonteenominaisuudet eräiden muiden lisäksi, joita en tässä viitsi mainita, ovat välillämme sellainen muuri, että sen yli voi päästä vain jos oikein todella haluaa.
| |
| | |
17.01.06, 14:14
|
#6 (linkki)
minä olen aur-kalat ja nouseva neitsyt eli mulle ainakin sopisi neitsytmies, tosin vaa'an kanssa tässä mennään..
kalojen pitäisi oppia vähän vähemmän tunteelliseksi tai ainakin olla ottamatta aina kaikkea itseensä, neitsyen taas pitäisi voida luottaa enemmän tunteisiinsa, eikä aina vaan järkeillä ja analysoida. siitä se lähtee. ovathan ne vastakkaisia merkkejä.
| |
| | |
17.01.06, 21:58
|
#7 (linkki)
joo totta ilmeisesti on koska ei halua seurustella, kaverit on
tärkeämpiä ja olen nyt hänen kanssaan yli kolme viikkoa
seurustellut kännykän avulla ja nähty peräti kokonaiset
kuusi tuntia,, analyyttinen kaveri, taidan jättää hänet
sillä kalat elävät hellyydestä eikä neitsyt sitä pysty
tarjoaamaan
| |
| | |
19.01.06, 18:22
|
#8 (linkki)
Neitsytmies ei ole uskollinen koskaan, vaan jokanaisen kiertopalkinto.
Hän saattaa vaikuttaa ulospäin tavoittelemisen arvoiselta, mutta lähemmin tarkasteltuna hänessä ei lopultakaan ole munaa mihinkään todelliseen.
Hän on jäänyt pysyvästi leikkikehäänsä.
Kalanainen haluaa oikeaa miestä.
| |
| | |
24.10.11, 21:59
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | kalanainen vs neitsytmies
Mulla loppui keväällä n. 6 vuoden suhde neitsyt miehen kanssa.Oli se kyllä aikamoista vuoristorataa,koska minä olen todella tunteellinen ja syvällinen ja hän taas materialistinen järkityyppi.Loukkaannuin aina hänen masentavista/arvostelevista kommenteistaan.Riitaa tuli kodin kunnossa pidosta,koska neitsythän on pikkutarkka/siivousintoinen toisin kuin huolettomat kalat,jotka ajattelevat ja tekevät aina siltä miltä tuntuu.Kun sanoin jotain positiivista mistä tahansa asiasta,hän kumosi sen negatiivisella töksäytyksellään.huomasin myös jännän tosiasian,neitsyt ei osaa ollenkaan haaveilla ja hänellä ei ole tarpeeksi mielikuvitusta seurustellakseen hengellisten kalojen kanssa.Nyt kun olen ruvennut lukemaan horoskooppeja ihmettelen kyllä että miten nää voi olla niin tosia!ja nyt tiedänkin miksi suhde ei onnistunut vaikka kuin yritettiin,juuri siksi kun neitsyt ja kalat ovat vastamerkkejä toisilleen!:)
| |
| | |
25.10.11, 12:06
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
mua neitsyt aurinkona ja kuu kalana kiinnostaa eräs kala mies joka on taas kuu merkiltään rapu..jännä juttu oliskohan tässä tuleva sulhanen hihii :)
| |
| | |
26.10.11, 22:44
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
En ymmärrä, miksi kumoatte täysin vastakkaisten merkkien suhteet. Kyllä, neitsyt on tarkka ja analyyttinen, jopa negatiivinenkin. Kalat puolestaan voi olla kaikkea sanomaanne, hälläväliä-tyyppi, joka haaveilee jatkuvasti ja katsoo maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi. Silti tyypillistetyssä astrologiassa aina puhutaan, kuinka juuri vastakkaiset merkit sopivat toisilleen. Kaiken järjen mukaanhan se pitäisikin toimia: Olemme täällä oppimassa toisiltamme. Neitsyt voisi Kalojen kanssa suhteessa oppia hieman vähemmän tarkaksi ja antaa asioiden joskus mennä omalla painollaan. Kalat puolestaan voisivat oppia Neitsyiden ominaisuuksia. Lopputuloksena on ihanteellinen, tasapainoinen liitto. Mutta jos se ei onnistu yrityksistä huolimatta, ei sille voi mitään. Ainoastaan aurinkomerkkien syyksi sitä ei kuitenkaan aina voida laskea.
| |
| | |
27.10.11, 15:06
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja titta mua neitsyt aurinkona ja kuu kalana kiinnostaa eräs kala mies joka on taas kuu merkiltään rapu..jännä juttu oliskohan tässä tuleva sulhanen hihii :) |
hö siis mies on kuu neitsyt eikä rapu...
| |
| | | | |