| |  | |
14.05.06, 18:45
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | rapumies
Rapumiestä on kyllä erittäin vaikea ymmärtää. Ajauduin kanssakäymisiin rapumiehen kanssa, minulla ei siis ole aikaisempaa kokemusta kyseisestä merkistä. En kertakaikkiaan tiedä, miten kyseiseen mieheen pitäisi suhtautua.
Kun tapasimme ensimmäisen kerran, mies oli erittäin kiinnostunut ja halusi ehdottomasti tavata mahd. pian uudestaan. Saimme sovittua tapaamiskerran, mies lähetteli aika kiihkeitä viestejä, olin suoraan sanottuna välillä aika hämmentynytkin saamastani huomiosta, varsinkin kun emme tunteneet käytännössä katsoen toisiamme juuri yhtään. No, yllättäen tapaamista piti siirtää miehen aloitteesta pariinkin kertaan, ja alkoi jossain vaiheessa jo tympiä koko henkilö ja juttu. Koko ajan lähetteli kuitenkin viestiä, joissa harmitteli, kun ei taaskaan ehtinyt tms. näkemään ja kuinka mukava olisi nähdä jne.
Välillä mies jätti myös soittamatta, vaikka oli aikonut, ja kun sain viimein yhteyden tyyppiin, oli jotenkin vaivaantuneen oloinen, mutta silti halusi tavata. Nyt viimeisin tapaaminen oli ihan ok, juttua riitti, mutta jotenkin tuntui, kuin mies olisi ollut hiukan kiusaantunut ja näpytteli lähes koko ajan puhelintaan, vastaili viesteihin jne. Lisäksi aikaisemmilla kerroilla mies oli innokas myös fyysisempään kanssakäymiseen, nyt halasi vain pikaisesti ennen kuin erottiin. Halusi taas kuitenkin nähdä, jo seuraavana päivänä.
Kertokaa, onko vastaavanlainen käytös yleistä ravulle. En yhtään tiedä, mitä pitäisi ajatella. Ärsyttää...
| |
| | |
15.05.06, 17:53
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: rapumies
Olet tavannut tyypillisen rapumiehen.
jännää nähdä kuinka hermot kestää kun sude etenee.
| |
| | |
16.05.06, 07:39
|
#3 (linkki)
joo, voi kyllä olla, ettei suhde etene...Tässä hiljalleen on alkanut ärsyttää muutama muukin juttu: mies on itsekeskeisin tyyppi, jonka olen koskaan tavannut, ts. 95% keskustelun aiheista liittyy häneen, ja jos välillä onnistumme hiukan puhumaan minun kuulumisistamme, vaihtaa mies hyvin nopeasti puheenaiheen taas itseensä. On hyvin ylpeä omista saavutuksistaan, eikä epäröi myöskään puhua niistä. Nauttii siitä, kun on huomion ja tavoittelun kohteena, on hänelle ikään kuin elinehto. On kaikkitietävä ja suhtautuu toisiin alentuvasti aina välillä.
Taitaa olla niin, ettei tämän kaksostytön hermot tosiaan kestä rapumiestä, ainakaan tätä! :) Harmi sinänsä, kun tietyt asiat natsas...
| |
| | |
16.05.06, 19:36
|
#4 (linkki)
Sinkkuset rapumiehet kuin -naisetkin taitavat olla sinkuiksi päästyään oikeita viekottelijoita!
Leikkiin mukaan vaan, eihän sitä tiedä vaikka saalistaja itse tulee saalistetuksi : ) | |
| | |
16.05.06, 20:45
|
#5 (linkki)
tiedän hyvin tunteen jos sanot että jotku asiat natsaa.
lähde vaan juttuun mukaan ja katso miten käy , mutta älä odota liikoja niin et tule pettymään pahasti jos homma ei lähdekään niin kuin odotit. yhden vinkin voin antaa , älä ole liian innokas vaan vähän vaikeesti tavoiteltavissa se puree aika hyvin ainakin sinkku rapuihin. Ravut on kyllä vähän sellaisia että eivät välttämättä vastaa viesteihin jne.
Luin yhden mielenkiintoisen artikkelin jossa lopuksi kyseltiin että mikä horoskooppi merkki on vaikein ja en ollut yhtään yllättynyt kun suurin osa vastasi RAPU ja toiseksi taisi tulla Oinas.Itsellä on vahva kokemus rapumiehestä mutta olen oppinut jo hyväksymään sen vaikean luonteen ja hyvin menee. Ota myös yksi seikka huomioon ,rapumiehellä saattaa olla useamman naisen kanssa säpinää yhtäaikaa.
| |
| | |
11.09.06, 23:46
|
#6 (linkki)
saataa olla kolmekin naista yhtä aikaa,niin oli minun ravulla.
| |
| | |
08.10.06, 21:18
|
#7 (linkki)
Joo kyllä kuukausi sitten 10 vuoden suhteesta rapumieheen eronneena voin yhtyä mielipiteisiisi. Meillä meni niin kauan hyvin kun siedimme hänen itsekeskeisyyttään ja lapset sopeutuivat hänen toiveisiinsa.
Ja hänkin suhtautui aina välillä erittäin alentuvasti meihin ja hänen tekemisiään ei saanut arvostella muuta kuin positiivisesti. | |
| | |
26.05.11, 12:26
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | itsekeskeinen rapu
...rapu on hämärä tyyppi. hän on läheisyysriippuvainen ja hellyydenkipeä ja tekee sen kaiken itsekkeistä näkökohdista. siinä ei haittaa jos on varattu puolin tai toisin. hän ottaa mitä haluaa. järki ei kulje ravun päässä, vain tunne siitä että tunnetta pitäisi olla. hän ei ole uskollinen, vaan muita ajattelematta porskuttaa omia teitään olleen niin hyvää perheenisää, jota hän voi ollakin, mutta vain omista lähtökohdistaan.
rehellisyys ja luotettavuus ovat koetinkiviä. rajojen asettaminen normitasolle parisuhteessa; täysi mahdottomuus, hän ei niitä koskaan noudattaisi. lupaa kyllä, mutta paljon puhetta vähän tekoja. hän ei näe omissa teioissaan mitään väärää.
itsekäs pirulainen, juoskaa ennen kuin saksillaan nappaa ja sitten voittekin jo huonosti.
| |
| | |
26.05.11, 14:43
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Siis ei voi oikeasti yleistää tällätavalla. Yleensäkään, eikä kyllä horoskoopeissakaan. Hokshoks. Minulla olisi aivan samanlainen tuomio kauriista ja kaksosista tarjota, mutten suostu uskomaan, että jokainen kauris ja kaksonen on läpimätä kakkakeko vain siksi, että minä olen kohdannut ne huonot yksilöt.
| |
| | |
28.05.11, 00:25
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
rapumies on ihan omaa luokkaansa. mä en jaksanut saalistaa kuin pari vuotta, sitten lopetin. tekstareita ja soittoja tuli pari vuodessa, silloinkin kännispäin. viihtyy kotonaan omissa oloissaan ja vahtaa urheilua telkusta. lupailee kyllä tulla kylään mutta menee puihin aina, ja kun olin itse menossa sinne ei avannut ovea. vastailee soittoihin jos huvittaa, eli harvoin.
ja on kaikenlisäksi täysin äitiriippuvainen. siihen on vaikea saada itteään sopimaan.
| |
| | |
28.05.11, 11:56
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Rapumies raastaa kauriin hermoja. Jatkuva huomionhakuisuus itsekehumisen säestyksellä kyllästyttää, eikä sille tule loppua vaikka kuinka nätisti pyytäisi vaihtamaan keskustelunaihetta. Rapu on yhtä kuin minä, minä, minä.
| |
| | |
28.05.11, 14:19
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Täytyy todeta että kokonaiskartta ratkaisee? En tunnista noista em. kuvauksista miestäni. Jos jotain korostuu, niin (loukkaantumis)herkkyyys ja tietynlainen "kylmää-kuumaa" akselilla seilaaminen ajoittain = katoaa joskus 'luolaansa' ilman sen kummempaa syytä ja luoja paratkoon jos yrittää hätistellä sieltä ennen aikojaan :)
Hyvien piirteiden lista on paljon pidempi kuin hankalaksi kokemieni ja avioelämää takana lähes 30 vuotta.
| |
| | |
28.05.11, 15:57
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
en tunnista rapumiestä näistä kuvauksista ollenkaan. Tämä rapu, jonka kanssa olemme seitsemättä vuotta yhdessä, on rehellisin, uskollisin ja luotettavin ihminen jonka tunnen. Seurallinen ja osaa ottaa muutkin huomioon, kunhan toisen oma mielipide vain on tuotu julki. Jos tässä huushollissa joku katoaa luolaan tai loukkaantuu, se olen minä. No joo, vähän besserwisserin vikaa hänessä kieltämättä on...
| |
| | | | |