| |  | |
16.05.06, 16:53
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Rapu(N) ja Kauris(M)
Miten on sopiiko ollenkaan? Olen totaalisesti rakastunut kaurismieheen, mutta voikohan tästä tulla yhtään mitään? Jotenkin tuntuu, ettei siitä ota oikein selvää välillä.
| |
| | |
17.05.06, 18:00
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Rapu(N) ja Kauris(M)
Noh, eikö kellään oo kokemusta?
| |
| | |
18.05.06, 07:46
|
#3 (linkki)
juu, sen verran kokemusta että mulla on ihana kauris mies rakastajana ja hänen eukkonsa on rapu! ja huonosti niillä näköjään menee! ovat alle nelikymppisiä! todella epäsopiva pari. mutta mulle tämä kauris on tietty aivan ihana ja muutenkin hyvin sopiva koska molemmat olemme maan merkkejä!!
| |
| | |
18.05.06, 12:48
|
#4 (linkki)
Jaa, ehkä pitäis pysyä sitten seksisuhteen linjalla vaan:) Nimittäin epäilen, että tällä miehellä on jo tyttöystävä tai kihlattu, vaikka ei sitä myönnä mulle. Voi olla myös paskapuhetta, kuultu erittäin epäluotettavalta henkilöltä jonka kanssa en tule toimeen lainkaan.
| |
| | |
18.05.06, 14:37
|
#5 (linkki)
Perinteinen, konservatiiviinen mies eli kauris, ja perinteinen konservatiivinen nainen rapu kohtaavat tässä. Voivat olla toisilleen vaikka täysosuma, mutta harvoinhan ihmiset ovat täydellisiä, henkisesti kypsiä ihannekuvia.
Huonoista puolista...Jos huonosti käy ja jompi kumpi tekee virheen, pahimmillaan näillä kahdella alkaa ongelmien suma ja voi sitä itkua, takertumista, kaunaa ja kostoa, ongelmien hukuttamista viinaan ja ulkopuolisiin suhteisiin, kyvyttömyyttä puhua ongelmista, töykeyttä, jopa väkivaltaa.
Jos käy hyvin ja he löytävät onnensa toisistaan, nämä kaksi tosiaan nauttivat perhe-elämästä lapsineen ja sukuineen ja perinteineen, heidän kotinsa on heidän linnansa, ja elämä voi olla hyvin rauhaisaa ja sopusointuista.
Kannattaa siis yrittää jos yhdessä tuntuu hyvältä ja kumpikin arvostaa toisen hyviä puolia. Jos ei muuta etsitä kuin hetken hauskaa niin merkit sopivat toisilleen erinomaisesti, varattuina varsinkin.
| |
| | |
13.01.08, 15:43
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä oon rapu ja oon totaallisesti rakastunu yhteen kauriiseen. ;D toivottavasti sitten sovittas yhteen. <3 ;D
| |
| | |
19.01.08, 00:19
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Avokki on rapu ja minä kauris, upea suhde kaikin puolin ;)
| |
| | |
20.01.08, 12:31
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja härkä juu, sen verran kokemusta että mulla on ihana kauris mies rakastajana ja hänen eukkonsa on rapu! ja huonosti niillä näköjään menee! ovat alle nelikymppisiä! todella epäsopiva pari. mutta mulle tämä kauris on tietty aivan ihana ja muutenkin hyvin sopiva koska molemmat olemme maan merkkejä!! | Monet maan merkit eivät tule toimeen ollenkaan.
Kauris ja rapu ovat vastamerkkejä eli ymmärtävät toisiaan todella hyvin. Jos tykkäät olla ns. toinen nainen(lutka) niin siitä vaan, kauris pettää kyllä todella harvoin, mutta sillon kun sitä tekee niin ei varmasti riitä yksi reikä.
| |
| | |
02.01.12, 23:18
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalat-81 Monet maan merkit eivät tule toimeen ollenkaan.
Kauris ja rapu ovat vastamerkkejä eli ymmärtävät toisiaan todella hyvin. Jos tykkäät olla ns. toinen nainen(lutka) niin siitä vaan, kauris pettää kyllä todella harvoin, mutta sillon kun sitä tekee niin ei varmasti riitä yksi reikä. |
Olen ollut kauris miehen kanssa aviossa 17vuotta... rakastun häneen aina vain uudelleen. Jos joku minua jaksaa niin hän. en tiedä onko tekemistä horoskoopin kanssa mutta olen löytänyt hänestä omani. vaikeuksia ja epävarmuutta oli alussa mutta ovat maksaneet kaiken sen vaivan...
| |
| | |
04.01.12, 13:56
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaxin Perinteinen, konservatiiviinen mies eli kauris, ja perinteinen konservatiivinen nainen rapu kohtaavat tässä. Voivat olla toisilleen vaikka täysosuma, mutta harvoinhan ihmiset ovat täydellisiä, henkisesti kypsiä ihannekuvia.
Huonoista puolista...Jos huonosti käy ja jompi kumpi tekee virheen, pahimmillaan näillä kahdella alkaa ongelmien suma ja voi sitä itkua, takertumista, kaunaa ja kostoa, ongelmien hukuttamista viinaan ja ulkopuolisiin suhteisiin, kyvyttömyyttä puhua ongelmista, töykeyttä, jopa väkivaltaa.
Jos käy hyvin ja he löytävät onnensa toisistaan, nämä kaksi tosiaan nauttivat perhe-elämästä lapsineen ja sukuineen ja perinteineen, heidän kotinsa on heidän linnansa, ja elämä voi olla hyvin rauhaisaa ja sopusointuista.
Kannattaa siis yrittää jos yhdessä tuntuu hyvältä ja kumpikin arvostaa toisen hyviä puolia. Jos ei muuta etsitä kuin hetken hauskaa niin merkit sopivat toisilleen erinomaisesti, varattuina varsinkin. |
En halua provosoida tällä ketään, kunhan sanon että minullakin on juuri tämä käsitys kyseisestä parista pahimmillaan. Yleensä kaurismies on se joka on melkoinen menijä, mutta niin menee rapunainenkin, ja erityisesti kun kohdalle osuu esim. kaurismies. Rapunaiselle käy kaikki machoilevat, ylimiehekkäänä esiintyvät, ääntään mörisyttävät, pullistelevat ja teennäisesti naista tytöttelevät tai karkean sovinistiset miehet. Silloin rapuparalta unohtuu paraskin kumppani joka tipahtaa kuin lapanen kelkasta. Molemmat ovat yhtä syypäitä salasuhteisiinsa. Eivät sovi toisilleen, rapunaisen kannattaa etsiä vaikka hyvä oinasmies jos haluaa jatkuvuutta suhteeseen, muttei vailla jännitystä. Kaurismiehen kohtalo tuntuu olevan usein härkä- tai leijonanainen, myös skorpioni houkuttaa. Kalat sopivat kauriille niin kauan kun pysyvät nyrkin ja hellan välissä.
| |
| | | | |