Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.08.06, 08:10   #1 (linkki)
watterwoman
(Vierailija)

rapumies vetoaa

rapumies vetoaa moniin naisiin. Ainakin tämä yksilö, herkkyydellään, keskustelutaidollaan, hellillä kosketteluilla ja katseilla ja seksikkäällä ulkonäöllään. Onko rapumies pettäjätyyppi vaikka olisi varattu? Eli varmaan saa kärsiä mustasukkaisuudesta, jos nainen on siihen taipuvainen. Kertokaa kokemuksia. Pettävätkö, vaan mistäs sitä aina tietää....Reilusti vanhempi rapumies sai jalat altani ja oli kyllä molemminpuolista. Itse olen vesimies ja nouseva rapu. Sanotaan ettei veskari ja rapu sovi yhteen, mutta nyt kun alan ajatteleen asiaa ja menneisyyttä ja ihmissuhteita, niin rapumiehet lähipiirissäni ovat tehneet minuun vaikutuksen ja välillämme on ollut joku ihmeellinen harmonia ja ollaan oltu heti kuin joku seurusteleva pari. Itse en ole koskaan seurustellut ravun kanssa. Ja jos itsekin olen vähän mustis, niin eikö rapu ole samanlainen, haluaa pitää tiukasti kiinni. Nyt kyseessä on kylläkin sen verran vanhempi mies, että hänen elämänmotto voi olla ihan muuta kuin uskollisuus ja kotielämä eli kaverit tuntuvat olevan erittäin tärkeitä, mutta niin on minullekin ja jos sattuu olemaan samat kaveripiirit missä pyörimme....
  Vastaa viestiin

20.08.06, 10:50   #2 (linkki)
rapunainen
(Vierailija)

Re: rapumies vetoaa

Itsellä yli kolmenkymmen vuoden liitto rapumiehen kanssa.
Omani on aina ollut kiltti, toiset huomioiva.Tosipaikan tullen
osaa olla kovakin, mutta jämpti on monissa eläman asioissa.

Aina ollut hyvä keskustelija, vieläkin keskustelemme kaikesta taivaan ja maan välillä. Vaikka olen itsekkin rapu, olemme aina tulleet juttuun.

En ole ikinä huomannut, että olisi minusta tai päinvastoin liian riipuvainen.
Osataanhan me yli 50:set jo antaa toisilemme tilaa.
  Vastaa viestiin
28.08.06, 09:35   #3 (linkki)
Zirna
(Vierailija)

Kyllä rapumies voi pettääkkin. Rapu on taitava sanan käyttäjä ja osaa puhua ja antaa itsestään hyvän kuvan mutta kun kotona on se varma asia eli vaimo, ei siellä enään puhelahjoja käytetä tai apua tule.
  Vastaa viestiin
30.08.06, 16:05   #4 (linkki)
Nouseva oinas
(Vierailija)

Itse rakastuin ensi silmäyksellä ja myöhemmin tulisesti vanhempaan rapumieheen, hän myös minuun. Katseemme kohtasivat kaupassa(!!) ja hän tuli juttelemaan, menimme suoraan drinkille yhdessä.

Olin onnesta soikea (itse härkä, nouseva oinas). Kolmansilla treffeillä kertoi että on naimisissa ja asuu vielä(?) yhdessä vaimonsa kanssa. Siinä meni maku. Ilmoitin että epäreilua antaa toisen ihastua täysin. Sanoin, että soittelee kun avioero valmis. Minä en toiseksi naiseksi ryhdy. Ihan sydämestä sattuu, mutta en itsekunnioituksestani luovu ryhtymällä "rakastajattareksi". Vaikka kuinka sanoi että aikovat erota, niin eiköhän nämäkin palstat kerro, että taitaa olla puhetta vaan. Jos minut haluaa, niin hoitakoon eronsa ensin. Ihana paskiainen.
  Vastaa viestiin
26.05.11, 12:16   #5 (linkki)
rapuhin kyllästynyt
(Vierailija)

hyvä hyvä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nouseva oinas Näytä viesti
Itse rakastuin ensi silmäyksellä ja myöhemmin tulisesti vanhempaan rapumieheen, hän myös minuun. Katseemme kohtasivat kaupassa(!!) ja hän tuli juttelemaan, menimme suoraan drinkille yhdessä.

Olin onnesta soikea (itse härkä, nouseva oinas). Kolmansilla treffeillä kertoi että on naimisissa ja asuu vielä(?) yhdessä vaimonsa kanssa. Siinä meni maku. Ilmoitin että epäreilua antaa toisen ihastua täysin. Sanoin, että soittelee kun avioero valmis. Minä en toiseksi naiseksi ryhdy. Ihan sydämestä sattuu, mutta en itsekunnioituksestani luovu ryhtymällä "rakastajattareksi". Vaikka kuinka sanoi että aikovat erota, niin eiköhän nämäkin palstat kerro, että taitaa olla puhetta vaan. Jos minut haluaa, niin hoitakoon eronsa ensin. Ihana paskiainen.

Hienoa, että olin suoraselkäinen, etkä myynyt sieluasi pettävälle ravulle. Sitä sitähän se ovat. Heillä on aina useampia naisia ja heillä on taito viedä naisilta jalat alta hellyydellään ja läheisyydellään. Mutta sitä he tekevät kaikille naisille. Heille ei ole kunniantuntoa tai lojaalisuutta yhtä naista kohtaan. Eivät edes ymmärrä mitä ne tarkoittavat, toki paasaavat luottamuksesta yms. Mutta vain yksipuolisesti: vastapuolen sopii olla sellaisia, koska itse ovat mustasukkaisia. Rapu pettävä lurjus. Ihan riittävästi kokemusta heistä takana.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku