| rapumies vetoaa
rapumies vetoaa moniin naisiin. Ainakin tämä yksilö, herkkyydellään, keskustelutaidollaan, hellillä kosketteluilla ja katseilla ja seksikkäällä ulkonäöllään. Onko rapumies pettäjätyyppi vaikka olisi varattu? Eli varmaan saa kärsiä mustasukkaisuudesta, jos nainen on siihen taipuvainen. Kertokaa kokemuksia. Pettävätkö, vaan mistäs sitä aina tietää....Reilusti vanhempi rapumies sai jalat altani ja oli kyllä molemminpuolista. Itse olen vesimies ja nouseva rapu. Sanotaan ettei veskari ja rapu sovi yhteen, mutta nyt kun alan ajatteleen asiaa ja menneisyyttä ja ihmissuhteita, niin rapumiehet lähipiirissäni ovat tehneet minuun vaikutuksen ja välillämme on ollut joku ihmeellinen harmonia ja ollaan oltu heti kuin joku seurusteleva pari. Itse en ole koskaan seurustellut ravun kanssa. Ja jos itsekin olen vähän mustis, niin eikö rapu ole samanlainen, haluaa pitää tiukasti kiinni. Nyt kyseessä on kylläkin sen verran vanhempi mies, että hänen elämänmotto voi olla ihan muuta kuin uskollisuus ja kotielämä eli kaverit tuntuvat olevan erittäin tärkeitä, mutta niin on minullekin ja jos sattuu olemaan samat kaveripiirit missä pyörimme....
|