| |  | |
22.08.06, 19:54
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Mikä ongelma? Kaksonen & rapu
Eli kaksos-nainen ja Rapu-mies. Ei kuulemma sovi yhteen, mutta mitkä ovat ne ongelma kohdat?
Nainen menevä tuulihattu, mies järkevä hima-hiiri? Vai mikä kumma se on, mistä pelotellaan; "ei tuu mittään!"
| |
| | |
23.08.06, 15:43
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Mikä ongelma? Kaksonen & rapu
Joo, muakin kiinnostaisi tietää...Olen ollut tekemisissä viime aikoina rapumiehen kanssa, tosin en kovin syvällisissä merkeissä. Mies on kummallinen, täytyy sanoa, tosin luulen, että kyse on muusta(kin) kuin horoskooppimerkistä. Millainen rapumies oikein on? Voiko olla, että kaksonen ei vaan ymmärrä tätä merkkiä?
| |
| | |
13.03.07, 17:21
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Heips
itse olen rapunainen ja mies kaksonen. Mietin itsekkin mite suhde toimii, sillä itse huomasin et kyseinen kaksosmieheni on kovin kylmä ja etäinen.
| |
| | |
19.03.07, 14:40
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kaksonen harvoin jaksaa ravun huonoa itsetuntoa, jota tämä komppaa hirveellä itsekehulla ja toisten haukkumisella. Rapu on h:tin vaikea luonne. Ravun mielen liikkeistä on vaikea pysyä selvillä, koska tämä ei osaa saati halua ilmaista niitä ja on muutenkin rasittavan pidättyväinen tunneasioissa. Huono itsetunto johtaa myös siihen, että tulkitsee kaksosen taipumusta kissa-hiiri-leikkeihin ihan väärin ja on sitten perhanan mustis. Rapu on yleensä tosi tunteellinen merkki, joka kuitenkin yrittää peitellä sitä kuorensa alle (harvoin onnistuu). Siispä kaksonen voi tahattomasti loukata kaksijakoisella käytöksellään rapua syvästikin tajuamatta sitä itse. Asioiden selvittäminen voikin sitten olla keskivertoa kinkkisempää...
Tosin tulkitsen rapumiehen käytöstä lähinnä kaveripohjalta. En ole ollut suhteessa "pakittajaan", koska se ois liian vaivalloista :P
| |
| | |
05.07.07, 23:57
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kaksinaamainen kaksonen ei ikinä sovi herkälle, rehelliselle ravulle.
Kaksonen ei oikeastaan sovi kenellekkään, ehkäpä oinaalle tai vesimiehelle just ja just.
| |
| | |
08.07.07, 15:45
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | yrittänyt
Haha, rehellinen rapu. Niinpä niin. Juonittelija pikemminkin. Rasittava omiin tunnekuoppiinsa vajoava ailahtelevainen kiukutteleva kakara. Ei osaa ilmaista ajatuksiaan ja tunteitaan muuten. En edes itse ole mikään perinteinen tuuliviirikaksonen, vaan yleensä rauhallinen ja toiset huomioiva, mutta siltikin onnistuin tietämättäni loukkaamaan molempia rapumiehiä joiden kanssa olen yrittänyt seurustella. Pahoja kommunikaatio-ongelmia. Ei sitä edes voi selittää, kun en vieläkään tiedä mistä oli kysymys. Onnea mahdolliselle yrityksellesi kuitenkin.
| |
| | |
08.07.07, 21:32
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kaksoset on vihatuin tähtimerkki joten älä lässytä vaan selaa vähän tätä foorumia.
| |
| | |
10.07.07, 18:32
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
No voi ku harmi, täytyy sitten varmaan vaihtaa tota omaa tähtimerkkiä =) Kerroin vaan minkälaisia kokemuksia mulla on rapumiehistä, kun tässä nyt siitä oli puhetta, eikä mistään vihatuimmasta merkistä, dorka.
| |
| | |
10.07.07, 22:50
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Uskoisin ettei kaksonen sovi yhteen minkään vesimerkin kanssa. Voi syntyä säpinää, kaksonen on älyllinen merkki, jota kiinnostaa vesimerkkien ajatusmaailma. Vaikeaa tulee pinnallisuuuden ja syvällisyyden kohtaamisessa. Teoria vs. todellisuus. Tai jotain sellaista. Ongelmia takuusti.
| |
| | |
10.07.07, 23:59
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kaksonen sopii pääsääntöisesti yhteen vesimiehen, leijonan, oinaan ja jousimiehen kanssa. Vaa'ankin kanssa tullaan toimeen. Näin kaksosena täytyy todeta, et vaikka ollaankin vihatuin tähtimerkki (tämän palstan perusteella ;) niin enpä ole koskaan kuullut kaksosesta, jolla olisi ollut silti ongelmia löytää seuraa, ystäviä tai seurustelukumppaneita. Välillä tungosta tuttavapiiriin on häiriöksi asti. Kummallisia masokisteja kai jotkut ;D
| |
| | |
12.07.07, 12:24
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mieheni on kaksonen ja minä olen rapu. Meillä on 2 pv eroa. Elämämme on todella ihanaa yhdessä. Olemme kokeneet todella kovia ja nämä kokemukset vain ovat vahvistaneet suhdettamme. En oikein osaa kuvailla itseäni kuten edellä on tehty... Ehkä ei pitäisi yleistää horoskooppimerkkien luonteenpiirteitä ennenkuin tietää kyseisen henkilön nousevat ja laskevat merkit.
Rapu mieheni on aivan loistava isä lapsille, ihana, intohimoinen mies minulle, rakastava, kärsivällinen, vastuuntuntoinen, osallistuu kaikkeen kotona ja arvostaa minua ja kotia.
Ei horoskooppimerkki sinällään kerro ihmisestä vaan parempi on vain tutustua ja antaa tunteiden viedä! | |
| | |
15.07.07, 12:43
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Rapumiehet ovat ylipainoisia öykkäreitä ja sovinisteja. Juuri sellaisia "minä olen Mies ja päätän asiat, hae kulta olutta kun katson telkkua". | |
| | |
24.07.07, 23:15
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
kaksosen älykkyys näkyy vain siinä kuinka hyvin he osaavat manipuloida & käyttää ihmisiä hyväksi. Tunteeton & kaksinaamainen merkki.
Seurustelukumppaniksi suosittelen toista kaksosta, kukaan muu ei kestä. Ilmamerkit ehkä ääritapauksissa.
| |
| | |
26.07.07, 08:27
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
En tunne vastuuntuntoisempaa ihmistä kuin kaksos mieheni. Tunteet hän osoittaa ja puhuu niistä avoimesti. Hän on hellä ja rakastava.
Älykkyys on asia josta monesti keskustellaan. Itse katson että ei se kuinka suuri äo on kerro muuta kuin sen että on hyvä muisti ja vahvat perslihakset ;)
Se kuinka tulee elämässä ja ihmissuhteissa toimeen kertoo mielestäni sen älykkyyden.
Voitte olla vapaasti eri mieltä ja kuulisin mieluusti ne.
| |
| | |
27.10.11, 20:45
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | kaksosnainen Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaksinaamaisia kaikki Kaksinaamainen kaksonen ei ikinä sovi herkälle, rehelliselle ravulle.
Kaksonen ei oikeastaan sovi kenellekkään, ehkäpä oinaalle tai vesimiehelle just ja just. |
ei kaksonen ole kaksinaamainen-kaksiulotteinen,kasitahoinen,näkee asiat monelta kulmalta,anaysoi asioita liikaa, tekee kaikkensa kaikkien eteen ja koti voi joskus unohtua. rapu aattelee kodin kautta asioita. ei ollenkaan paha asia, jos antaa kasoselle tilaa heilua. kyllä se kotiin aina palaa lämpimään syliin.
| |
| | | | |