Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.01.07, 19:11   #1 (linkki)
zoo
(Vierailija)

Kauhein tähtimerkki?

Äänestäiskö oinasta vai skorpionia? Kyllä oinas on kauhein, skorpparit sentään tunneihmisiä. Siis oinas!
  Vastaa viestiin

28.01.07, 23:14   #2 (linkki)
lahana
(Vierailija)

kaksonen
  Vastaa viestiin
29.01.07, 07:52   #3 (linkki)
pässit
(Vierailija)

Ääni oinaalle
  Vastaa viestiin
29.01.07, 10:33   #4 (linkki)
pööh
(Vierailija)

Ei kumpikaan! :) Leijona saa ääneni!
  Vastaa viestiin
31.01.07, 01:08   #5 (linkki)
Oinakki
(Vierailija)

Kiitti ihan pi**usti
  Vastaa viestiin
31.01.07, 01:08   #6 (linkki)
Oinakki
(Vierailija)

Kiitti ihan pi**usti
  Vastaa viestiin
31.01.07, 09:04   #7 (linkki)
miettimys maksimus
(Vierailija)

Vihatuille

Muistakaa kaikki vihatut, että inhossa on AINA osittain kyse siitä, että inhoaja haluaisi olla kuin kohteensa. Pientä kateutta siis ainakin. Usein juuri "vahvat" ja näkyvät merkit oinas, leijona, kaksonen ja skorpioni herättväät tunteita. Onko kukaan ikinä inhonnut kalaa, kaurista tai neitsyttä?

Vastaa viestiin
31.01.07, 10:40   #8 (linkki)
Lejon
(Vierailija)

Riippuu mitä ´vahvuudella´ymmärretään. Minusta esim .oinas ei ole vahva vaan kova kiukuttelemman, ei hallitse eikä hillitse itseään.
  Vastaa viestiin
31.01.07, 14:19   #9 (linkki)
kfåppdty
(Vierailija)

kala

Kala on tunteettomin, kylmin, julmin.
  Vastaa viestiin
31.01.07, 18:19   #10 (linkki)
samaa mieltä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lejon
Riippuu mitä ´vahvuudella´ymmärretään. Minusta esim .oinas ei ole vahva vaan kova kiukuttelemman, ei hallitse eikä hillitse itseään.
ja se että on huvittavuuteen asti itsekäs tyrkky, ei ole sama asia kun näkyvä, noin positiivisessa mielessä.
  Vastaa viestiin
07.02.07, 14:51   #11 (linkki)
twin star
(Vierailija)

Kaksosena vastakarvaan silittää härät ja ravut. Kateus-syytteet on mielestäni jotenkin lapsellisia tällaisissa asioissa. Joidenkin ihmisten kanssa ei vaan kemiat passaa yhteen lainkaan eikä sille mitään voi. Yritetty joskus on.
  Vastaa viestiin
08.02.07, 11:35   #12 (linkki)
vastarannanrapu
(Vierailija)

Leijona ehdottomasti minulle! Raivostuttava ryhmän stara ja kerää ympärilleen aina käskytettävän hännysjoukon ja rakentaa toimintasuunnitelman sille ja porukka tekee. Ja leijona loistaa ylitsepursuavana.
Neitsyt raivostuttaa pikkumaisuudellaan ja pipertämisellään. Siitä kun huomautat, että ei se mitään, anna mennä vaan, niin sellasta ei kestä. Yksityiskohtainen etukäteensuunnittelu ja asioiden loputon vehtaaminen raivostuttaa.

Oinaitten jästipäinen itserakkaus ja hiljainen omallatavallatekeminen, jääräpäisyys ja vallanhalu raivostuttaa joskus.
En pidä myöskään rapumiehistä, tuntemani ovat tahdottomia vätyksiä, erilaisia kuin naisravut.
Naisrapukin on ärsyttävä (hehe) herkkänahkaisuudessaan, dramaattisuudessaan ja nopeissa käännöksissä itkusta nauruun. Turhanpäiväinen filosofointi, joojoo- piirre ja päättämättömyys ja muiden juttuihin helposti meneminen ärsyttää itsessäni.

Vanhemmiten olen alkanut muistuttamaan enemmän nousevaa merkkiäni vaakaa, jää draama onneks vähän vähemmälle... :oD
  Vastaa viestiin
08.02.07, 15:36   #13 (linkki)
kaksosnainen
(Vierailija)

Näin se on

KAKSONEN!!
  Vastaa viestiin
09.02.07, 13:45   #14 (linkki)
twin star
(Vierailija)

Aika jännä jos kaksosella silittää vastakarvaan toinen kaksonen. Yleensähän tämä merkki viihtyy juuri parhaiten "omiensa" seurassa, joiden kanssa ollaan niin samanlaisia ja ah, niin erilaisia ;) No, tämä vain tällainen sivukommentti.
  Vastaa viestiin
12.02.07, 15:28   #15 (linkki)
mannaryyni
(Vierailija)

Omien kokemusteni perusteella kaksonen on aika ikävä ihminen.
  Vastaa viestiin
12.02.07, 22:04   #16 (linkki)
nahoissaan tuntenut
(Vierailija)

OINAS, ehdottomasti ja heti perään tulee SKORPPARI, paha sekin!!
  Vastaa viestiin
15.02.07, 08:26   #17 (linkki)
Ei mun reviirille
(Vierailija)

Piikittelevä skorppari

Skorppari on ykköskiukuttelija ja vaikea kielteisellä tavalla.
  Vastaa viestiin
15.02.07, 18:21   #18 (linkki)
EN OLE!
(Vierailija)

Minäkö muka? Tunteeton, kylmä ja vielä julmakin? Enemmän kuin kukaan muu?
"Olen kala, olen kala, mutta en ole pakastesei" lauloi Juicekin.
  Vastaa viestiin
16.02.07, 19:18   #19 (linkki)
härkä ella
(Vierailija)

yök

Itsekkäin on ainakin vesimies. Ärsyttävin on leijona ja oinas.
  Vastaa viestiin
17.02.07, 10:23   #20 (linkki)
Kipsu
(Vierailija)

Ääni kaksosille

Kaksonen on muuttaa mieltään asioissa monta kertaa päivässä, impulsiivinen, ei luotettava. Tuuliviiri.
  Vastaa viestiin
17.02.07, 14:09   #21 (linkki)
ssssssss...peri
(Vierailija)

ääni härälle

samperin itepäinen mulkvisti
  Vastaa viestiin
22.02.07, 13:46   #22 (linkki)
ihanaa!
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zoo
Äänestäiskö oinasta vai skorpionia? Kyllä oinas on kauhein, skorpparit sentään tunneihmisiä. Siis oinas!
Enkä ollut edes minä kun nämä kaksi paskiaista nimesi!
  Vastaa viestiin
22.02.07, 21:49   #23 (linkki)
ääneni
(Vierailija)

minun

menee ehdottomasti härälle ja oinaalle.ja lähin tunne mikä heihin kohdistuu on raivo heidän ärsyttävän juroihin ominaispiirteisiinsä eikä todellakaan kateus.Kateuttakin osaan tuntea ja kun joku epäili että voisiko olla esim.neitsyelle, kalalle jne kateellinen niin itse olen ainakin kateellinen ystäväni hyvälle maulle melkeinpä asiassa kuin asiassa sekä hänen työpanokseensa töissä ja hän on neitsyt.Ihailen myös jousimiestä kaikessa vapaudessaan.
Itse olen vesimies.
  Vastaa viestiin
23.02.07, 09:31   #24 (linkki)
paukor
(Vierailija)

vesimies ja oinas

En pidä vesimiehistä ja oinaista.
Kohtaamani vesimiehet ovat vallanhaluisia, narsistisia, itsekkäitä ja ilkeitä. Jopa tyranneja. Tosin heissä on hyviäkin puolia ja se on sellainen tietynlainen kepeys ja sellainen tuuliviirimäisyys. Olen niin monta kertaa törmännyt vesimiesten huonoihin puoliin, että jos kuulen että joku on vesimies, pysyn hänestä oitis loitolla. Minä todella kavahdan tätä merkkiä, samalla tavalla kuin jotain kadulla liikkuvaa psykopaattia varotaan. Vesimiehissä on jotain syvällä olevaa pahaa.

Oinaat ovat monasti selkäänpuukottajia ja harrastavat kyynerpäätaktiikkaa. Ei reilua peliä, vaan liittolaisten hakemista ja sodankylvämistä. Hyvää heissä on se, että he ovat dynaamisia ja eteenpäinpyrkiviä.

Kaikki muut merkit ovat mielestäni ihan ok!
  Vastaa viestiin
23.02.07, 13:47   #25 (linkki)
Perusmimmi
(Vierailija)

Ääni oinaalle

Mitenhän yksi merkki onkin poikinut paljon koston- ja vallanhimoista porukkaa?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku