Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.10.11, 23:00   #501 (linkki)
neitsytmies
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja totuus jousinaisesta Näytä viesti
Jousimies on vaikein tähtimerkki.

Hän olettaa että hienointa maailmassa on tietää muista kaikki ja olla itse kaikkien "yläpuolella" pinnallisine tietoineen toisista. Silti hän on onneton ja JUURI siksi!!! Hän ottaa yhteyttä ystäviinsä vain silloin kun tiedoista on hänelle itselleen hyötyä. JA SYYTTÄÄ silti aina ystäviään kun he eivät huomioi häntä. Vaikkakin saa sitä mitä tilaa" Hän saa usein parempaa mitä tilaa. Mutta jouskari surukseen ei osaa sitä ymmärtää vaan jaksaa vain syyttää muita ja katkeroitua ja laiskistua, etsittyään rikkaan miehen tms. jota pitävät pauloissaan kunnes jompikumpi kyllästyy luultavasti mies siihen törkeään temppuiluun ellei ole liian pehmeä tossukka.

Jousimies on täydellinen tyhjänpuhuja tähtikartan turhin olento ja kaiken lisäksi aina tyhmä, eikä pysty itse mihinkään, eikä pysty delegoimaankaan mitään.

Vaaka on yhtä tarpeeton tähtimerkki kuin jousimies. Yliherkkä ja lahjaton pikkusieluinen pillittäjä.

Rapukin on rasittava yliherkkyydessään, mutta sen jotenkin vielä kestää, sillä niillä on yleensä jotain lahjoja johonkin.

Kaikki kolme edellistä eivät saisi syntyä miehenä ollenkaan. Naisena näistä on hyötyä lähinnä sängyssä, ei mitään kovin hohdokasta, mutta siihen heidän luonne sopii parhaiten. Sama juttu kaloissa, kun astuvat sängystä ulos niin sisältö loppuu siihen...
  Vastaa viestiin
10.10.11, 00:22   #502 (linkki)
En kerro
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neitsytmies Näytä viesti
Jousimies on täydellinen tyhjänpuhuja tähtikartan turhin olento ja kaiken lisäksi aina tyhmä, eikä pysty itse mihinkään, eikä pysty delegoimaankaan mitään.

Vaaka on yhtä tarpeeton tähtimerkki kuin jousimies. Yliherkkä ja lahjaton pikkusieluinen pillittäjä.

Rapukin on rasittava yliherkkyydessään, mutta sen jotenkin vielä kestää, sillä niillä on yleensä jotain lahjoja johonkin.

Kaikki kolme edellistä eivät saisi syntyä miehenä ollenkaan. Naisena näistä on hyötyä lähinnä sängyssä, ei mitään kovin hohdokasta, mutta siihen heidän luonne sopii parhaiten. Sama juttu kaloissa, kun astuvat sängystä ulos niin sisältö loppuu siihen...

Neitsytmiehissä ei löydy sisältöä etenkään sängyssä. Hyvin pinnallista on kaikki muukin toiminta. On tekevinään.
  Vastaa viestiin
10.10.11, 11:37   #503 (linkki)
tulinen nainen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja En kerro Näytä viesti
Neitsytmiehissä ei löydy sisältöä etenkään sängyssä. Hyvin pinnallista on kaikki muukin toiminta. On tekevinään.

Tämä on muuten tosi, neitsyet sängyssä on lähinnä pitkästyttävää, ei minkään valtakunnan intohimoa.
  Vastaa viestiin
10.10.11, 11:37   #504 (linkki)
mm
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja En kerro Näytä viesti

skorpparit on rasittavia ja järjestäin tosi ilkeitä..
  Vastaa viestiin
27.10.11, 02:09   #505 (linkki)
Pöllö
(Vierailija)

Lainaus:

Neitsyt on kaikista tähtimerkeistä turhin! Yli-kriittinen, pikkutarkka, tylsä pilkunnussija tappaa kaiken ilon ympäriltään, niuhottaja (kokemusta on!), eikä ole yhtä ihania kuin ahkera kauris tai naisellinen venuksen hallitsema härkä.
  Vastaa viestiin
27.10.11, 02:15   #506 (linkki)
asdasdasdasd
(Vierailija)

Lainaus:

Jousimiehet vaa`at ja ravut on sata kertaa seksikkäämpiä, ihanampia ja rohkeampia kuin yksikään tylsä neitsyt ja nämä kolme merkin edustajaa ovat yleensä' eläinradan kauneimpia, olen huomannut. Eli kateushan sieltä paistaa vahvasti läpi ;) otan osaa että olet syntynyt noin kauheaan merkkiin.... Neitsyt on eläinradan merkeistä kaikkein seksittömin, nimittäin aurinko-neitsyet.
  Vastaa viestiin
03.12.11, 03:08   #507 (linkki)
Kauriin näkemys
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja meera Näytä viesti
Kauris ärsyttää--- kuivuudellaan, omahyväisyydellään .
Oinas-- ei tunneihminen, oma etu.
Jousimies-- hurma liikaa, monia.
Härkä---hidas.
Rapu---outo.
Skorppari---viiltää syvältä kun suuttuu ja osaa piruilun taiteen.
Leijona---ärjyy, joskus neuvot ärsyttääkin.
Vaaka--vähän nynny
Kaksonen--- mieli muuttuu liikaa
Mitä mieltä näistä?

En kyllä pidä itseäni "kuivana" enkä omahyväisenä... Enkä kyllä usko että ne jotka mut todella tuntee pitää mua tollasena myöskään... Vaikka satun oleen kauris... Ja ne perheenjäsenet jotka on kans kauriita niin en sanois kyllä heistäkään että ovat tollasia..
  Vastaa viestiin
03.12.11, 03:14   #508 (linkki)
Poikkeus sääntöön?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Scorpioni Näytä viesti
No hyi tollasta huumorintajuton,herkkä kuin härkä YÖK!

Ystäväni sattuu olemaan härkä, ja hänen kanssaan ei ole koskaan tylsää, huumorintajua löytyy ja jopa yhteistä sellaista... Itse olen kauris..
  Vastaa viestiin
03.12.11, 03:19   #509 (linkki)
Kauris kiittää
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vtun ärsyttävä oinas Näytä viesti
mun ärsyttävyyspisteet saa vaaka hitaudestaan,härkä jästipäisyydestään,vesimies kaxnaamasuudestaan, neitsyt piheydestään,pikkutarkkuudestaan ja jahkailustaan, kauris naivistiudestaan ja läheisriippuvuudestaan, kalat liimautumisestaan ihmisiin ja yliherkkyydestään ja tavasta vaatia ymmärrystä älyttömälle luonteelleen, rapu äkkipikaisuudestaan, skorpioni sokeudestaan muita kun omaa napaa kohtaan..leijona ja jousimies ja kaksonen ei saa tähän jakoon pisteitä, muita ei kyl jaxa katella.ite oon hirveen ihana.

Jep jep, läheiset ihmiset on tärkeitä enkä varmaan koskaan kasva kokonaan aikuiseksi - ja olen vielä ylpeä siitä. ;D
  Vastaa viestiin
03.12.11, 03:23   #510 (linkki)
Aivan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sama sarvipää Näytä viesti
Tämä ketju voisi yhtähyvin olla "kaikki blondit ovat bimboja". Ihan hauska, mutta ehkä ihan pikkuriikkisen yleistävä.

Todellakin samaa mieltä.
  Vastaa viestiin
14.12.11, 19:04   #511 (linkki)
fuck the horoscope
(Vierailija)

ei hyvää päivää

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zoo Näytä viesti
Äänestäiskö oinasta vai skorpionia? Kyllä oinas on kauhein, skorpparit sentään tunneihmisiä. Siis oinas!
Olen:
seurasta vetäytyvä, hiljainen ja jopa erokkomainen, ilmeetön, vaikutan tunteettomalta,
en hymyile usein, en pidä ihmisistä tai seurasta lähimpiä lukuunottamatta, ja haluan nähdä itseni + muun ihmiskunnan kuolleena..

mikä horoskooppimerkki olen? ;)

vinkki, olen syntynyt elokuussa :P ps. en ole rapu, en ole neitsyt...
  Vastaa viestiin
14.12.11, 19:22   #512 (linkki)
hmmm..oiskohan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fuck the horoscope Näytä viesti
Olen:
seurasta vetäytyvä, hiljainen ja jopa erokkomainen, ilmeetön, vaikutan tunteettomalta,
en hymyile usein, en pidä ihmisistä tai seurasta lähimpiä lukuunottamatta, ja haluan nähdä itseni + muun ihmiskunnan kuolleena..

mikä horoskooppimerkki olen? ;)

vinkki, olen syntynyt elokuussa :P ps. en ole rapu, en ole neitsyt...

Aurinko Pessimistissä. juross Saturnukseen. Kyynikko nousee. Kuu Nihilistissä, introvertissa Plutoon.
  Vastaa viestiin
16.12.11, 19:42   #513 (linkki)
FuckTheHoroscope
(Vierailija)

Koopit

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm..oiskohan Näytä viesti
Aurinko Pessimistissä. juross Saturnukseen. Kyynikko nousee. Kuu Nihilistissä, introvertissa Plutoon.
ooohhhh..;) aika hyvä :D
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku