| |  | | |
08.04.07, 09:44
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) |
Skorpionimiehet. Noin yleistetysti (kokemusta vain omasta tuttavapiiristäni) Takertuvia, pitkävihaisia, piikikkäitä eivätkä osaa lopettaa ajoissa. Aina on saatava viimeinen sana - tavalla tai toisella. Eivätkä näe omaa syytä asioiden kulussa. Eivät kestä myöskään pettymyksiä --> pettymysten sattuessa on tuhottava jotain - tavalla tai toisella. Todellakin kieriskelevät mustassa.
| |
| | |
09.04.07, 01:10
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) | oinas!!
oinas on hankala,pitkävihainen,kostonhaluinen ym..rapumiehet myös ärsyttäviä akkamaisia kiukuttelijoita,sairaalloisen takertuvia ja mustasukkaisia!!
| |
| | |
27.04.07, 19:09
|
#53 (linkki)
| | (Vierailija) | Härkä
No hyi tollasta huumorintajuton,herkkä kuin härkä YÖK! | |
| | |
02.05.07, 17:55
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) | hilpeyttä!
Herättää hilpeyttä minussa toi, ettei me jouskarit olla saatu yhtään ääntä...ollaan muutenki niin häntäheikkejä kaikessa, jottei kukaan meitä muista. :D
Oinaat on kyllä kummallisia! Samoin härät, en tule pikkuveljeni (11 vee nuorempi) kanssa enää toimeen lainkaan. En vaan ymmärrä... | |
| | |
03.05.07, 07:05
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kävin katsomassa elokuvan Queen, ja siinäpä aito Kauris-tyyppi (oli Elizabeth sitten mikä hyvnsä oikealta aurinkomerkiltään). Itsekin olen kauris, joten kauriin itseensä kohdistuvaa huumorintajua siis löytyy - kuten Mirrenin tulkitsemasta Elizabethistakin.
Mutta mutta: jokaisessa merkissähän on kehittyneitä ja kehittymättömiä yksilöitä. Kehittymättömät heijastavat merkkinsä huonoja piirteitä 100%sti, kun taas kehittynyt yksilö osaa laittaa ne yleishyödyllisempään käyttöön.
| |
| | |
03.05.07, 18:16
|
#56 (linkki)
| | (Vierailija) |
Noin muutaman vuoden kokemuksella voisin sanoa että härkä kauhein on...
| |
| | |
11.05.07, 22:04
|
#57 (linkki)
| | (Vierailija) | jessus mitä meininkiä
mun ärsyttävyyspisteet saa vaaka hitaudestaan,härkä jästipäisyydestään,vesimies kaxnaamasuudestaan, neitsyt piheydestään,pikkutarkkuudestaan ja jahkailustaan, kauris naivistiudestaan ja läheisriippuvuudestaan, kalat liimautumisestaan ihmisiin ja yliherkkyydestään ja tavasta vaatia ymmärrystä älyttömälle luonteelleen, rapu äkkipikaisuudestaan, skorpioni sokeudestaan muita kun omaa napaa kohtaan..leijona ja jousimies ja kaksonen ei saa tähän jakoon pisteitä, muita ei kyl jaxa katella.ite oon hirveen ihana.
| |
| | |
13.05.07, 19:18
|
#58 (linkki)
| | (Vierailija) | oinas ilkein
Kaikki ihmiset, jotka ovat olleet minulle ilkeitä tai keljumaisia-ovat osoittautuneet
oinaiksi. Eritoten naispuoliset oinaat.
| |
| | |
17.05.07, 12:29
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) | Kokenut
Kaurismiestä omahyväisempää ja itseriittoisempaa ,tosi kylmää sarvipäätä on tuskin olemassa.Kauriin sarvien alla nainen joutuu itkemään melkein joka päivä. Kannattaa varoa,tai ainakin tutkia asiaa ennenkuin sitoutuu.Mutta jos haluaa diktaattorin niin mikä ettei !
| |
| | |
18.05.07, 15:20
|
#60 (linkki)
| | (Vierailija) |
Julkkisesimerkit näistä kauheuksista.
Kaurismies: animeohjaaja Hayao Miyazaki, joka on tehnyt mm. Naapurini Totoron. Liekö kauhea?
| |
| | |
22.05.07, 17:46
|
#61 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja jouskarinainen Herättää hilpeyttä minussa toi, ettei me jouskarit olla saatu yhtään ääntä...ollaan muutenki niin häntäheikkejä kaikessa, jottei kukaan meitä muista. :D
Oinaat on kyllä kummallisia! Samoin härät, en tule pikkuveljeni (11 vee nuorempi) kanssa enää toimeen lainkaan. En vaan ymmärrä...
| Jouskarinainen hei, saat ääneni. Jouskarinainen työkaverina, tosi kummallinen tyyppi.
| |
| | |
28.05.07, 20:44
|
#62 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse olen näyttävä oinas nainen ja katson peiliin ainakin sata kertaa päivässä, heh. Ainakin nuorempana. No, leikki leikkinä. Täytyy ihmetellä, mistä moinen inho oinaita kohtaan. Oinaat ovat suoria ja rehellisiä, sekä rohkeita oman tien kulkijoita. Joskus kyllä sanovat asiat liiankin rehellisesti, pientä diplomatiaa voisi silloin tällöin käyttää, mutta se taitaa tulla vasta iän myötä. Eivät kaikki oinasnaiset ole kyynärpäitä käyttäviä uranaisia, saatikka kylmiä. Mistähän tuokin on keksitty? Olen todella empaattinen, herkkä, tunteellinen ihminen. Arvostan arvoja kuten perhe, rehellisyys, ahkeruus, hyvä moraali. Jos nämä asiat eivät teitä, hyvät palstailijat, miellytä, niin taidanpa kuluttaa aikaani turhanpäiväisyyksiin täällä.
| |
| | |
30.05.07, 18:30
|
#63 (linkki)
| | (Vierailija) | OINAS JA HÄRKÄ
Oinas ja härkä ehdottomasti! | |
| | |
31.05.07, 17:10
|
#64 (linkki)
| | (Vierailija) | mielenkiintoinen ketju...
En ole varma siitä mikä horoskooppimerkki olen, ja päätin oitis hyödyntää tätä ketjua. Löytyisiväthän ne merkit jostakin mutta kun tällä näyttää olevan niin paljon teitoa siitä mikä merkki on millainen. että kysyn kauniisti josko joku voisi veikata: :=)
- Olen voimakastahtoinen ja joskus jyrään toisten yli.
- Tarvittaessa olen siis todella paha suustani, mutta osaan luovia työelämässä ja muutenkin tilanteen mukaan asiallisesti.
- Olen huumorintajuinen ja nauran itselleni usein eniten (positiivisessa mielessä. :)
- Olen tehnyt kaiken väärinpäin (reissannut ympäri maailmaa, opiskellut vasta vanhempana jne) enkä halua "normaalia" rivari ja lapset-elämää.
-En usko auktoriteetteihin enkä instituutioihin enkä niille kumarra.
-Olen äärimmäisen lojaali ystävä, mutta olen ollut petollinen partneri (ja kärsinyt siitä kovia tunnontuskia)
- Sovittelen usein ystävieni ja perheen asioita, minulle uskoudutaan paljon.
Olen 30-vuotias.
| |
| | |
31.05.07, 17:10
|
#65 (linkki)
| | (Vierailija) | niin se
Siis ärsytävien piirteideni pohjalta voisi kaikesta päätellen sanoa mikä olen horoskooppimerkiltäni. ;)
| |
| | |
31.05.07, 22:29
|
#66 (linkki)
| | (Vierailija) |
tunnistan itseni :) ... olisitko sinäkin KAMALA oinas? ;)
| |
| | |
31.05.07, 22:31
|
#67 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tämä ketju voisi yhtähyvin olla "kaikki blondit ovat bimboja". Ihan hauska, mutta ehkä ihan pikkuriikkisen yleistävä.
| |
| | |
04.06.07, 14:33
|
#68 (linkki)
| | (Vierailija) | kaivoin esiin tähtimerkin
Kaurishan sieltä napsahti. En ole vaivautunut etsimään, josko sitten vastaan ko. merkin arkkityyppiä. :)
| |
| | |
05.06.07, 00:16
|
#69 (linkki)
| | (Vierailija) | Kauris ja härkä...
..ovat näin kaksosena sellaisia joiden kanssa harvoin kemiat kohtaa. Myöskään ravut taoi skorpparit eivät kuulu ykkössuosikeihini, poikkeuksia toki on.
Aika monella on kaksonen ärsytyslistalla, sekä oinas, leijona ja vesimies. Itse tulen juuri näiden merkkien kanssa kaikkein parhaiten toimeen, mutta ihmekös tuo, kun olen ärsykkilistalla itsekin.:-))
| |
| | |
05.06.07, 12:48
|
#70 (linkki)
| | (Vierailija) | Kalat
Kalat ovat julmia, täysin tunteettomia muiden ihmisten suhteen. Eivät omaa omatuntoa, pystyvät henkiseen väkivaltaan ja alistamiseen. Myös skorpionit ovat julmia oman edun tavoittelijoita.
| |
| | |
10.06.07, 20:57
|
#71 (linkki)
| | (Vierailija) | Minä taas
Vesimies+härkä miehistä.Kantsii varoa..kaksonen naisista,tosi kaks.naamainen.
| |
| | |
11.06.07, 14:37
|
#72 (linkki)
| | (Vierailija) |
Miehistä kauris. Itserakas, omahyväinen typerys.
Naisista neitsyt, itsekäs kitisijä ja pirullinen.
| |
| | |
13.06.07, 22:47
|
#73 (linkki)
| | (Vierailija) | oinas
ärrrrrrrsyttävä
| |
| | |
15.06.07, 15:49
|
#74 (linkki)
| | (Vierailija) | leijona Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja ylpeä (tietenkin) leijona ärrrrrrrsyttävä | - vielä ärrrrrrrrrrrsyttävämpi
| |
| | |
15.06.07, 18:13
|
#75 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä: oinaan ja leijonan lapsi. Synnyin, mutta...perhe? Mitä se on. Varmaan ärsytyspari nro1...
Kaksonen kuitenkin nro 1 ärsytys mulla.
| |
| | | | |