Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.02.07, 14:16   #1 (linkki)
Wild Cat
(Vierailija)

Leijona nainen ja Vesimies-mies

Onko kenelläkään kokemusta vastaavanlaisesta suhteesta toimiiko ja kuinka kauan. Itse olen Leijona nainen ja mieheni on vaikea tai hän ei muuten osoita ja kerro tunteistaan minua kohtaan itse minusta on niin helppo näyttää ja osoittaa tunteeni ja haluni.
  Vastaa viestiin

16.02.07, 10:34   #2 (linkki)
Lion2
(Vierailija)

Vaikeaa

Sama asetelma täälläkin ja koen suhteen aika ongelmalliseksi. Olen tosissaan ajatellut lopetta koko suhteen. Tunteitten näyttäminen on minunkin vesimiehelle tosi vaikeaa. Me leijonathan tarvittaisiin jatkuvaa huomiota ja hellyttelyä ja sitä minä en ainakaan tästä suhteesta saa. Jos en välillä muistuta olemassaolostani, niin rauhassa saisin olla vaikka loppuelämäni. Tulevaisuudesta puhuminen on myös vaikeaa ja tulkitsen sen tavallaan haluttomuudeksi sitoutua.
  Vastaa viestiin
18.02.07, 23:57   #3 (linkki)
leotar77
(Vierailija)

vesimies tahtoo sinut

Yhdyn myös leijonanaisena vesimiehen tunteiden piilotteluun..Tavannut niin ihanan miehen, vaikea pitää käsiä hänestä erossa ja haluaisin avautua ja kertoa kuinka vastustamaton hän on..mutta tämä vesimies: viihtyy seurastani, mutta mitään ei mies tunteistaan pukahda. Ensimmäinen tapaamani vesimies, ja sai heti koukkuun. Ehkä hänessä on liikaa saalistettavaa, who knows
  Vastaa viestiin
27.03.07, 10:36   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2006
Hups!

Olen sitä mieltä, että teidän täytyy itse olla aktiivinen ja
lähestyä vesimiestä. Turhaan odotatte, että toinen tekisi
aloitteen. Itse olen leijona-nainen ja olen pärjännyt hyvin
niin vesimiehen, kuin nykyisen kaksosenkin kanssa.
Leijona määrää tahdin meidän suhteessamme. Kaksonen ei ole
siitä pahoillaan, sillä hän pitää voimakkaista naisista..
Miksi pelkäätte keskuteluja ym..

Vastaa viestiin
27.03.07, 12:50   #5 (linkki)
Lapo
(Vierailija)

Leijona ja Vesimies toistensa vastamerkit. Joko suurta ja roihuavaa intohimoa tai toisiaan ärsyttävät (tai hulluuden partaalle) ajavat kumppanit. Vesimiehen on opittava joitakin Leijonan piirteitä ja Leijonan Vesimiehen, eli potentiaalia löytyy. Toinen asia sitten viitsiikö tehdä töitä niiden eteen.
  Vastaa viestiin
27.03.07, 17:41   #6 (linkki)
jousimiesnainen, ei leijona
(Vierailija)

Vesimies ON vaikea

..ainakin minun vesimiesmieheni. Tokihan sitä itse lähestyy toista, mutta kun ei jaksa olla aina se ainoa osapuoli joka hellii ja kertoo tunteistaan. No sitten kun sanon etten jaksa, lähden (siis uhkailen tyhmästi, kiristän, ym) niin silloin kerrotaan kuinka paljon merkitsen. Mutta minä näännynnn...
  Vastaa viestiin
29.03.07, 04:59   #7 (linkki)
magudon
(Vierailija)

Vesimiehessä on leijona ja leijonassa vesimies. Saturnus opettaa parhaillaan näitä merkkejä suhteissaan muihin ihmisiin - oli ne sitten parisuhteita tai liike- yms. suhteita. Jos on ihan mahdotonta, niin eihän siitä sitten mitään tule. Mutta kasvun paikkahan tämä on ollut nämä viime vuodet näille merkeille.

Vesimiesmies osaa olla todella hellä ja välittävä - aggressiivinen tuputtaminen voi viedä halut, pehmeä lähestymistapa sopii paremmin. Pätee myös vesimiesnaisiin. Ihailla voi mitä tähtimerkkiä tahansa, jos on ihailemisen aihetta ts. jos itse suhteessa on ottamisen ja antamisen tasapaino.
  Vastaa viestiin
05.04.07, 13:08   #8 (linkki)
leijonatyttönen
(Vierailija)

hyvin menee

10v takana ja on siinä jouduttu opettelemaan toistemme mielen metkut, mutta hyvin menee.... Ollaan ihan vastakohdat oikeestikin... Mutta nou hätä, jompi kumpi aina joustaa. JA tunteistaan ei tämä mies puhu
  Vastaa viestiin
28.11.10, 19:46   #9 (linkki)
leijonanainen+vesimies
(Vierailija)

leijonanainen ja vesimies iha kiva pari leijona vaa opettaa miten pitää rakastaa sitä se tarvii lempeyttä ja pitää kuuneella eika saa puhuu turhii muutenn ne ej jaksa vesimies vaa tykkää kiusaa ja suuttuuttaa :D mut kyll ne rakastakaaki osaa anna sille aikaa näyttää kyll sen tuntee sydämmes jos haluu tuntee :D
  Vastaa viestiin
30.11.10, 20:37   #10 (linkki)
leijonatyttö
(Vierailija)

Mielenkiiintoista, että täällä pohditaan leijonanaisen suhdetta vesimiesmieheen. Mulla on todellakin kokemusta.Itse leijonanainen ja seurustelin 5 vuotta vesimiehen kanssa ja elämä ei ollut ihan sitä
yksinkertaisinta. 2 ensimmäistä vuotta oli hyvää ja ihanaa.Sitte hän lopetti tunteistaan puhumisen kuin seinään ja halusi haastaa riitaa tyhjästä. Puhuin aina tunteistani suoraan ja kiertelemättä ja yritin rakastaa ja tietty niin teinkin. Yritin aina ymmärtää pahantuulisuutta enkä huutanut koskaan. Näin jälkikäteen ajateltuna nyt kun erostamme on vuosi, niin mietin että tunsinkohan koskaan sitä ihmistä oikeasti.. En tiedä miksi tuntuuu siltä, että vesimiesmiehissä on sitä jotain.. jotain jännää joka jostain syystä vetoaa. Olenkn jo itsekseni miettinyt, että en halua vesimiesmiestä enää rinnalleni, ei sovi minulle viileä, "tunteeton" vesimies. Mutta jostain syystä, hyvin usein kohdalleni näyttää osuvan vesimiesmiehiä? Onko siis leijona ja vesimies vastamerkit ja vetoaako ne toisiinsa? Jostain syystä kaikki lähimmät ystäväni ovat vesimiesnaisia, ne ovat ihania kylläkin :) jännä sattuma sekin!
  Vastaa viestiin
27.06.11, 21:51   #11 (linkki)
kaurisnainen.
(Vierailija)

On kyllä niin helevetin tosi että veskarimies ei puhu tunteistaan! on aina oikeassa, haukkuu muita, on itse täydellinen, määräilevä ja niin s-tanan mustasukkainen vaikka itse flirttailee mennen-tullen. ainoat hyvät puolet on ahkeruus ja ??. niin ja rahankäytöstä sillä ei ole hajuakaan.
Olin naimisissa veskarimiehen kanssa 30 v, nyt taas sellainen (huoh) ollut puolen vuotta, ensi riidat jo käyty, nyt se mököttää kun vähän annoin palautetta.
  Vastaa viestiin
01.07.11, 13:40   #12 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaurisnainen. Näytä viesti
On kyllä niin helevetin tosi että veskarimies ei puhu tunteistaan! on aina oikeassa, haukkuu muita, on itse täydellinen, määräilevä ja niin s-tanan mustasukkainen vaikka itse flirttailee mennen-tullen. ainoat hyvät puolet on ahkeruus ja ??. niin ja rahankäytöstä sillä ei ole hajuakaan.
Olin naimisissa veskarimiehen kanssa 30 v, nyt taas sellainen (huoh) ollut puolen vuotta, ensi riidat jo käyty, nyt se mököttää kun vähän annoin palautetta.
Tämä kaurisnainen naureskelee toisen kaurisnaisen kerrontaa omasta vesimiespuolisostaan, melkein kuin omista näppäimistäni tuo teksti, paitsi en minä omastani luopuisi. Voi olla, että minunkin vesimiespuolisoni mököttää, en vaan aina huomaa sellaista. Noh, ei meillä muita haukuta, mutta mustasukkaisuus on ollut jotain yli ymmärrykseni menevää. Nykyisin sekin on laantunut. Raha-asioiden hoito on enemmän kuin hebreaa miehelleni ja siksi perheen ekonoominen puoli onkn jäänyt hoidettavakseni.
  Vastaa viestiin
03.08.11, 00:17   #13 (linkki)
Kokemusta löytyy.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wild Cat Näytä viesti
Onko kenelläkään kokemusta vastaavanlaisesta suhteesta toimiiko ja kuinka kauan. Itse olen Leijona nainen ja mieheni on vaikea tai hän ei muuten osoita ja kerro tunteistaan minua kohtaan itse minusta on niin helppo näyttää ja osoittaa tunteeni ja haluni.
-Joo tosissaan löytyy kokemusta vesimies-miehestä, ite oon leijona.

Suhde oli sellasta ala ja -ylämäkeä kokoajan eli toisin sanoen joskus oli saatanan kylmää ja joskus niin tulista et ei mitään rajaa. Seksi oli kyl aivan mahtavaa ! :DD
  Vastaa viestiin
03.02.12, 12:08   #14 (linkki)
T.L.K

Käyttäjän One for You avatari

Rekisteröitynyt: 01/2012
Sijainti: On The Earth
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wild Cat Näytä viesti

Tuota noin Leijona ja Veskari ovat toistensa vastamerkkejä ja näin ollen omaavat samoja piirteitä, ja vetävät toisiaan puoleensa.

Erittäin suuri merkitys on Kuulla astrologisesti, sekä myös huoneen kulmilla. Aspekteilla astrologisella kartalla. Paljolti on myös siitä kiinni, että mitä odottaa toiselta.
Itselläni Aurinko 0,37 astetta Kaurista miehelläni vastamerkki Rapu, Kuut molemmilla Jouskarissa. Askendentti ja Deskendentti yhtyvät. Puolison Venus köllöttää DC:lläni.... Olemme olleet 25 vuotta yksissä. Aviossa parikymmentä vuotta.
Astrologiaa hieman aikoinaan tutkinut
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku