Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.09.07, 10:28   #1 (linkki)
vaaka-akka
(Vierailija)

Vaaka & Härkä on aika harvinainen pari?

Meillä tuo yhdistelmä ollut nyt jo 10 vuotta, ja on ollut tosi paljon ristiriitoja ja vaikeuksia, mutta nyt tällä hetkellä tuntuu että rosot ovat hioutuneet, ja olemme oikeasti onnellisia. Mutta harvoin missään horoskooppipalstoilla tms. näkee muita vaaka/härkä -pareja. Vai kuvittelenko vain?
  Vastaa viestiin

01.10.07, 17:06   #2 (linkki)
vaakanaikkone
(Vierailija)

Hei! Mina olen vaaka ja poikaystavani Harka. Kyllahan siina oma taistelunsa on kun ont allainen yhdistelma, sina sen varmasti tiedat :D. Romanttisena vaakana en esimerkiksi saa sita romantiikkaa useinkaan mita kaipaan, haralle se ei taida olla niin tarpeellista.... ja samalla kun vaaka on sellainen etta ei osaa paattaa niin haralla on mielipide asiasta kuin asiasta ja itsepaisena luonteena sita ei muuteta!
Ai mutta miksi olen hanen kanssaan? Harkamieheni on nin ihanana omistautuva, valmis tekemaan suhteen eteen paljon asioita, ahkera ja puhuu paljon, tunteistaankin :). Jokin hanessa vain vetoaa eihan sita voi selittaa :).
  Vastaa viestiin
04.10.07, 14:52   #3 (linkki)
etteikö osaa?
(Vierailija)

häh?

Turhia yleistyksiä: olen vaaka, ja minulla jos kellä on varmoja mielipiteitä asiasta jos mistä. Ei pienintäkään päättämisen vaikeutta.
  Vastaa viestiin
09.10.07, 15:56   #4 (linkki)
vaa'atar
(Vierailija)

Ei toiminut

Ei toiminut meidän vaaka/härkä-suhde, ei. Härkä-mies ei puhunut eikä pukahtanut tunteistaan, ei hyvistä eikä pahoista. Viitisen vuotta riitelimme/mies murjotti jatkuvasti, sitten luulin jo kaiken helpommaksi kääntyneen, kun mies ykskaks ilmoittikin, että haluaa erota. Siihen ei auttanut mikään, erottiin mutta hups! nyt katuu. Liian myöhään vaan, minä olen jo huomannut, miten helppoa elämä ilman jatkuvaa murjotusta, mykkäkoulua ja toisen ajatusten arvuuttelua. Härkä hakkaa vaikka päätään seinään, jos sen päättää.

Vastaa viestiin
13.10.07, 01:03   #5 (linkki)
mallaV
(Vierailija)

pari?

...en ikinä ole tavannut moista yhdistelmää. Mahtaa olla harvinainen onnistuva pari
- no, ehkä nousevat merkit sitten passaa.
  Vastaa viestiin
29.10.07, 00:20   #6 (linkki)
Senta
(Vierailija)

MInä olen härkänainen ja mieheni vaaka. Olemme onnellisia, vaikkakin luonteemme ovat kyllä erilaiset. Mieheni miettii kaikkia isoja päätöksiä melkein tuskastumiseen saakka, kun taas itse olen melko pikainen päätöksentekijä. Hän myös on melkoinen taivaanrannanmaalari, kun taas minulla on tiukasti jalat maassa ja käytännön asiat hallussa. Muuten aivan hurmaava mies, jolla loistava huumorintaju ja on myöskin hellä ja rakastava. Yhdessä olemme olleet pari vuotta.
  Vastaa viestiin
30.10.07, 18:39   #7 (linkki)
VaakaN HärkäM
(Vierailija)

Intohimoa

Elämäni intohimoisimman suhteen löysin härän kanssa. Molemmat uskollisia luontoihmisiä lisäksi, homma toimi,mutta älyllistä henkevyyttä jäin kaipaamaan. Itse aloitin suhteen aikana yliopisto-opinnot, mies jatkoi duunaamista käsillään. Fyysisesti suhde toimi +siinä oli tietynlaista ilmaa, vapautta. Mutta henkevyyden/ älyllisyyden aste, siinä se puute ja pulma.. lopulta hain keskusteluseuraa muualta.
VaakaN
  Vastaa viestiin
26.06.11, 18:19   #8 (linkki)
härkänainen
(Vierailija)

Härkä ja Vaaka Härkä Vaaka Maa Ilma Kiinteä Johtava Venus Venus Härkä on kiinteä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Senta Näytä viesti
MInä olen härkänainen ja mieheni vaaka. Olemme onnellisia, vaikkakin luonteemme ovat kyllä erilaiset. Mieheni miettii kaikkia isoja päätöksiä melkein tuskastumiseen saakka, kun taas itse olen melko pikainen päätöksentekijä. Hän myös on melkoinen taivaanrannanmaalari, kun taas minulla on tiukasti jalat maassa ja käytännön asiat hallussa. Muuten aivan hurmaava mies, jolla loistava huumorintaju ja on myöskin hellä ja rakastava. Yhdessä olemme olleet pari vuotta.

Härkä ja Vaaka
Härkä Vaaka
Maa Ilma
Kiinteä Johtava
Venus Venus

Härkä on kiinteä ja järkähtämätön.
Aistillinen, yksinäisyyteen hakeutuva.

ristniemi.net

Täydennetty
02.08.2001

Harmoninen ja tasapainoinen elämä

Tätä paria hallitsee ja yhdistää kauneuden planeetta Venus. Suhteesta ei puutu rakkautta ja parin yhteiselämä on harmoninen ja tasapainoinen ja he nauttivat elämän suomista iloista ja aistinautinnoista.

Vaaka ja Härkä kaipaavat molemmat rauhaa ja harmoniaa ympärilleen. Molemmat pitävät kauniista tavaroista ja esteettisesti miellyttävästä elämästä.

Parin ristiriidat syntyvät rahasta ja työnteosta.

Härkä turhautuu

* Ahkeraa Härkää turhauttaa Vaakarakastettunsa ylimalkainen ote työntekoon ja hänestä tuntuu että hän joutuu rehkimään liikaa molempien hyväksi.

Koska molemmat ovat rauhaa rakastavia, he saavat pienet erimielyytensä sovitetuiksi ja pystyvät yhdessä luomaan antoisat elämän puitteet.

Tässä parisuhteessa Härkä on tavallisesti se, joka luotsaa sekä itsensä että rakkaansa kohti turvallista ja vaurasta elämää.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku