Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Senta MInä olen härkänainen ja mieheni vaaka. Olemme onnellisia, vaikkakin luonteemme ovat kyllä erilaiset. Mieheni miettii kaikkia isoja päätöksiä melkein tuskastumiseen saakka, kun taas itse olen melko pikainen päätöksentekijä. Hän myös on melkoinen taivaanrannanmaalari, kun taas minulla on tiukasti jalat maassa ja käytännön asiat hallussa. Muuten aivan hurmaava mies, jolla loistava huumorintaju ja on myöskin hellä ja rakastava. Yhdessä olemme olleet pari vuotta. |
Härkä ja Vaaka
Härkä Vaaka
Maa Ilma
Kiinteä Johtava
Venus Venus
Härkä on kiinteä ja järkähtämätön.
Aistillinen, yksinäisyyteen hakeutuva.
ristniemi.net
Täydennetty
02.08.2001
Harmoninen ja tasapainoinen elämä
Tätä paria hallitsee ja yhdistää kauneuden planeetta Venus. Suhteesta ei puutu rakkautta ja parin yhteiselämä on harmoninen ja tasapainoinen ja he nauttivat elämän suomista iloista ja aistinautinnoista.
Vaaka ja Härkä kaipaavat molemmat rauhaa ja harmoniaa ympärilleen. Molemmat pitävät kauniista tavaroista ja esteettisesti miellyttävästä elämästä.
Parin ristiriidat syntyvät rahasta ja työnteosta.
Härkä turhautuu
* Ahkeraa Härkää turhauttaa Vaakarakastettunsa ylimalkainen ote työntekoon ja hänestä tuntuu että hän joutuu rehkimään liikaa molempien hyväksi.
Koska molemmat ovat rauhaa rakastavia, he saavat pienet erimielyytensä sovitetuiksi ja pystyvät yhdessä luomaan antoisat elämän puitteet.
Tässä parisuhteessa Härkä on tavallisesti se, joka luotsaa sekä itsensä että rakkaansa kohti turvallista ja vaurasta elämää.