Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.05.08, 16:38   #1 (linkki)
neitsyt_nainen
(Vierailija)

miten oinasmies hurmataan?

olen ihastunut oinasmieheen, joka tuntuu ottavan askeleen taaksepäin aina kun minä lähestyn häntä... ja sitten hän alkaa piirittämään minua jos en ota häneen yhteyttä. en tiedä pitäisikö vaan luopua leikistä vai mitä tällaiselle pässinpäälle pitäisi tehdä?
  Vastaa viestiin

25.05.08, 07:58   #2 (linkki)
mama196
(Vierailija)

Jaa,jaa

Jos oinasta ajattelet... Voi tytteli rukka , siihen saat varautua vastaisuudessakin. Oikea elohopea tuo oinas. Ei sitä saa kiinni pysymään.Ei oinas sitä itse tajua, että jotain ihmistä voi ärsyttää katoaminen päiviksi, kuuluu luonteeseen. Teepäs pelisäännöt selväksi, että tämä ei käy. Jos aiot kadota, ota minut mukaan!!!
  Vastaa viestiin
25.05.08, 22:33   #3 (linkki)
oinaan pauloissa
(Vierailija)

joo-o...

kyllä oinasmiehen kanssa on äärimmäisen haasteellista.
tuo "katoaminen" on selvästi ominaista oinasmiehille, sillä minunkin oinasmieheni saattaa olla pari kolmekin päivää hiljaksiin, ei soittoja tai viestejä, mutta kyllä hän sieltä sitten taas ilmaantuu.
välillä se on kovinkin vaikeaa, mutta pikkuhiljaa siihenkin tottuu, varsinkin kun itse on myös hyvin itsenäinen ja omaa vapauttaan rakastava ihminen, eikä ne työkiireet sun muut ainakaan helpota yhteydenpitoa tai tapailua.
jokatapauksessa, oinasmiehen kanssa pitää varautua ainakin alkuun suuriin epävarmuuden tunteisiin, miettiä saa päänsä puhki mitä hänen liikkeensä nyt taas tarkoittaa, ja onko sittenkään kiinnostunut jne.
ei hän sitä tahallaan tee, eikä halua loukata toista missään nimessä, oinasmies vaan on sellainen, hän tarvitsee vapautta ja tilaa mennä oman pään mukaan.
mitä enemmän tilaa ja vapautta antaa, sitä varmimmin takaisin tulee.
hän arvostaa sitä.
aikansa vie kun siihen toimintaan edes jotenkin tottuu.
mutta tosi on se, jos oinasmiestä lähdet sitomaan ja rajoittamaan, tulee ero nopeasti!
  Vastaa viestiin
01.06.08, 11:51   #4 (linkki)
vieläkärsivälliNen
(Vierailija)

haastetta riittämiin

välillä pitää oinasta metsästää...ja taas välillä pitää olla metsästettävä.
kun tulet askeleen läheisemmäksi, ottaa oinas takapakkia ja välimatkaa, ehdit jo kuvitella ettei kiinnostakaan, kunnes oinas tulee takaisin...ja sama homma jatkuu.
joten haastetta riittää, ja kärsivällisyyttä pitää löytyä jos meinaa jotain saada aikaan. aina ei niin helppoa.
oinas myös lupailee vaikka mitä, mutta niiden lunastamista voi joutua odottelemaan.
yhteyttä pitää silloin kun oinas haluaa, voi olla muutamien päivien hiljaisuutta, ehdit jo kuvitella ettei kiinnostakaan, kunnes oinas tulee takaisin...ja sama homma jatkuu. (;
oinaalla on suuria suunnitelmia, mutta milloin ne voi toteuttaa, siitä ei voi sanoa...sitten kun on aikaa.. (;
haasteellinen tapaus!!!!!
välillä vähän helpompaa ja välillä löydät epätietoisuuden ja epävarmuuden aallon pohjasta!
sitten kun tällaisia asioita ottaa oinaan kanssa puheeksi, on hän ihmeissään mistä nyt tuulee!!
kiinnostusta löytyy, halua jatkaa suhdetta löytyy, lupauksia satelee...oinas ei halua luovuttaa!
hieno homma, ajattelee oinaan pauloihin joutunut, ja pohtii kyllä tämä tästä vielä hyväksi kääntyy!
kunnes sama rumba alkaa alusta!!!!!!
joten...kärsivällisyyttä!!!!...sitä tarvitaan oinaan kanssa, ja paljon!!!
anna vapautta, omaa aikaa...koska siitä voi nauttia itsekin!!
  Vastaa viestiin
04.06.08, 22:19   #5 (linkki)
just näin
(Vierailija)

juuri näin, kuin edellä olevat kuvaavat tätä ihanaa pässinpäätä! Itse en jaksanut tuota piirileikkiä ja luovutin, vaikkei yhtä ihanaa miestä ole vielä löytynytkään-tuo pässi kun vei sydämeni niin totaalisesti!! Rakastan, rakastan, mutten jaksanut odottaa... ja ikävä on suuri!
  Vastaa viestiin
05.06.08, 11:33   #6 (linkki)
oinaan pauloissa
(Vierailija)

metsästäjä/saalis

välillä tuntuu että oinas haluaa olla se metsästäjä ja sitten taas toisinaan haluaa ilmeisesti olla se jota pitää metsästää.
mietinkin mitä oinasmies naiselta oikeasti haluaa!??????
välillä oinasmies saa, ainakin minut, niiiiin raivon partaalle olemalla juuri tuollainen tänään metsästäjä ja huomenna metsästettävä.
tuntuu että oinasmies jos joku testaa naistaan.
tässä on nyt "pelailtu" tätä leikkiä jo jonkin aikaa, reilu puolivuotta, ja nyt alkaakin miettiä mihinkä se raja pitää vetää!! tietyllä tavalla on kivaa välillä metsästää häntä, ja sitten taas toisinpäin, mutta siinä välissä ehtii käymään niin epävarmoja fiiliksiä että en tiedä miten kauan sitä jaksaa jatkaa.
miten pitkään oinasmiehen kanssa kannattaa olla kärsivällinen????????????
  Vastaa viestiin
05.06.08, 14:02   #7 (linkki)
tuohon..
(Vierailija)

..minäkin haluaisin vastauksen!!!!
  Vastaa viestiin
13.06.08, 10:47   #8 (linkki)
ap.
(Vierailija)

laittakaa nyt ihmeessä

vastauksia tähän kysymykseen !!!!
miten hurmataan oinasmies ??????????????????????

(;

kiitos !
  Vastaa viestiin
18.06.08, 21:41   #9 (linkki)
Vaaka nainen
(Vierailija)

Mene omia menojasi, älä soittele/tekstaile ja kun näette, kehu ja palvo häntä niin, että jää siihen tunteeseen koukkuun.

Eli anna hänelle vaikutelma ettet ole millään lailla riippuvainen hänestä. Oinaan "hyvän käytöksen"olen palkinnut mielettömillä hellyyden osoituksilla, jumalattoman hyvällä sapuskalla, huumorilla ja antamalla vastusta yleistiedon saralla (hän kun luulee tietävänsä kaikesta enemmän kuin muut -heh)
  Vastaa viestiin
23.06.08, 20:49   #10 (linkki)
vieläkärsivällineN
(Vierailija)

huh huh

kärsivällisyyttä. x10000 tarvitaan oinasmiehen kanssa.

onko yleistä että oinasmies lupaa ja lupaa...mutta sen lunastamista joutuu odottamaan ties miten kauan. ja toinen, aikataulut...en tiedä minkälainen kalenterin pitää olla jotta sais jonkinmoisen sovitun pitämään!!
täytyy sanoa että nyt alkaa minulla kärsivällisyys loppumaan...en haluaisi luovuttaa, mutta en tiedä miten kauaa jaksan tätä oinaan peliä!!

oinasmiehet on mahooooottomia ....!!!

ja silti niin vastustamattomia...nyyh.

kun tietäisi mikä se valtti olisi, niin helpottaisi!!

Vastaa viestiin
23.06.08, 20:49   #11 (linkki)
edellinen...
(Vierailija)

hmmm...

vai onko se valtti juuri se KÄRSIVÄLLISYYS !?!??!?!?!! (;
  Vastaa viestiin
30.06.08, 23:27   #12 (linkki)
toinen vaaka
(Vierailija)

Hei ei minun oinas mieheni tuollainen ollut aikoinaan ..meillä se oli toisinpäin...hän oli innokkaampipuoli ja minä pidin sitä peliä otan ja en ota kun en ollut varma tunteistani..lopulta sitten päätin ottaa ja hyvin on mennyt...hyvä mies se oinas on kun sen kirkkoon saat..:)))))
  Vastaa viestiin
15.07.08, 22:32   #13 (linkki)
oikun nainen
(Vierailija)

Tässä jotain

Oinasmies hurmataan huolettomalla yhdessä puuhailemisella, tilan antamisella ja luottamalla siihen että kyllä se tykkää kun tuossa pyörii, vaikka ei sitä niin sanoisikaan. Jos on joku yhteinen kiinnostuksen kohde, oinasmiehen kanssa on mukava harrastaa. Oinasmiehen hellyydenosoituksiin, pieniinkin, on syytä suhtautua kunnioituksella, sillä oinasmies ei niitä huvikseen jakele. Ei saa ahdistella. Hyvää ruokaa, estotonta ja huumoripitoista seksiä niin Oinasmiehestä saa oikeen kivan kumppanin. Mulla on oman oinaani kanssa ainakin hirmu kivaa vaikka se onkin välillä niin hiton oinas. Aikaa oinasmiehen hurmaamiseen kannattaa varata, ne kun vaatii aika lujaa luottamusta avautuakseen. Mustasukkaisuus taitaa olla oinaitten keskuudessa aika yleistä, mutta siitä nyt voi piitata piut paut kun itse tietää mitä tekee.
  Vastaa viestiin
16.07.08, 21:10   #14 (linkki)
vielä kärsivällineN
(Vierailija)

huh...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oikun nainen
Oinasmies hurmataan huolettomalla yhdessä puuhailemisella, tilan antamisella ja luottamalla siihen että kyllä se tykkää kun tuossa pyörii, vaikka ei sitä niin sanoisikaan. Jos on joku yhteinen kiinnostuksen kohde, oinasmiehen kanssa on mukava harrastaa. Oinasmiehen hellyydenosoituksiin, pieniinkin, on syytä suhtautua kunnioituksella, sillä oinasmies ei niitä huvikseen jakele. Ei saa ahdistella. Hyvää ruokaa, estotonta ja huumoripitoista seksiä niin Oinasmiehestä saa oikeen kivan kumppanin. Mulla on oman oinaani kanssa ainakin hirmu kivaa vaikka se onkin välillä niin hiton oinas. Aikaa oinasmiehen hurmaamiseen kannattaa varata, ne kun vaatii aika lujaa luottamusta avautuakseen. Mustasukkaisuus taitaa olla oinaitten keskuudessa aika yleistä, mutta siitä nyt voi piitata piut paut kun itse tietää mitä tekee.

huh...

eli tilaa, aikaa, vapautta...luottamusta...

huh...

kyllä on yhden oinasmiehen kanssa väännetty ja käännetty...

välillä tuntuu että häntä ei kiinnosta, osaa olla niin jotenkin välinpitämätön välillä, sitten kun hieman "hätääntyy" ja alkaa kyselemään kiinnostaako häntä vai ei, hän vakuuttelee että kyllä kiinnostaa ja haluaa olla yhdessä, kummallista kun sitten saattaa mennä päivä kaksi kun ei kuulu mitään koko miehestä, siis juuri silloin kun itse olen hieman "hukassa" koko jutun kanssa.

ja sitten taas välillä kun kaipaa ja ikävöi toista ja viestittelee miten on ikävä, niin silloin oinasmies taas hurmaavimmillaan ja niin huomaavainen.

voi mahdoton mikä pakkaus.

välillä meinaa mennä hermot koko tyyppiin, mutta sitten hän taas osaa olla mitä ihanin.

huh...
  Vastaa viestiin
18.07.08, 21:49   #15 (linkki)
oikun nainen
(Vierailija)

vielä kärsivällineN

Ne on just niin raivostuttavan rakastettavia.
  Vastaa viestiin
19.07.08, 13:32   #16 (linkki)
vielä kärsivällineN
(Vierailija)

oinasmies

on vähän niinkuin kissa joka leikkii saaliinsa kanssa, tykkää vähän "möyhentää" hiirtänsä ennen kun lopulta nauttii herkkupalastaan.

luulenpa että juuri oinasmies saa jonkinlaista nautintoa siitä saalistamisestaa ja saaliinsa kärsimyksestä ennen loppua...tai alkua.

ollaan ja ei olla, kiinnostaa ja ei kiinnosta, sanotaan asioita mutta ei tehdä niin.
kyllä naisena on "kivaa" olla ja odottaa seuraavaa siirtoa.
miettiä ja pohtia missä nyt mennään.
pohtia ollaanko vai ei olla.

ja sitten kun taaaaas otat asiat puheeksi, kysyt suoraan missä mennään ja mitä hän haluaa jne.

on taas ollut jonkin aikaa sellainen olo että häntä ei enää kiinnosta yhtään koko suhde, ja kun menet kysymään että vieläkö jatketaan aj ollaan yhdessä, vieläkö kiinnostaa, niin oinasmies ihmettelee että mitä sellaista edes pohdin...tottakai kiinnostaa ja halua olla yhdessä!

*huokaus*

joopa joo...

pitää antaa aikaa...kyllä olen samaa mieltä! mutta miten kauan ?????

pitää olla kärsivällinen...kyllä olen samaa mieltä! mutta miten kauan?????

pitää ymmärtää...kyllä olen samaa mieltä! mutta miten kauan????

voi voi voi voi voi ...

minun kärsivällisyyttäni koetellaan nyt.
en tiedä voinko jatkaa näinkään, mutta en taas haluaisi vielä luovuttaakaan.

Vastaa viestiin
12.08.08, 21:14   #17 (linkki)
m E
(Vierailija)

samat kokemukset

en pidä siitä piirteestä, että LUPAA ja imartelee

ei sovi vaativalle leijonalle!
  Vastaa viestiin
11.08.09, 00:12   #18 (linkki)
skorpioninainen
(Vierailija)

juokse karkuun

Oinasmies hurmataan kehumalla..olemalla avoin..ei ole itse mutta monien kuukausien jälkeen saat tunteilulla oinasmiehen varaukset katoamaan..
Kehu kehu kehu loputtomasti niin oinasmies kehrää..on uskollinen ja huolehtii naisestaan..on herrasmies eikä häntä tarvitse koskaan hävetä. On tunteellinen kun pääsee suojamuuristaan.
  Vastaa viestiin
29.12.09, 22:44   #19 (linkki)
~*-*~
(Vierailija)

Ihanaa huomata et muutkin täällä hajoilee oinas miehestä :)

Mutta onko tosiaan tuommoinen kärsivällisyys tuottanut tulosta?
Pitäisikö pysytellä kärsivällisesti etäisenä, vai pitäiskö antaa huomiota sinnepäin vaan kärsivällisesti...
En oikein ymmärrä mitä tässä tapahtui, koska alkuun mies oli niin innokas, joka päivä juteltiin jne. Sitten yks kaks vaan loppuikin se päivittäinen juttelu.
Kysyin sitten ihan suoraan et mitä hän miettii, sanoi vaan et ei osaa sanoa... oletin samantien että ok, ei kiinnosta.
Mutta sit hän kuitenki sanoi että ei hän niin sano... että pidetään yhteyksiä ja katotaan.
Asutaan siis eri paikkakunnilla. Ei olla kauaa tunnettu, pari kertaa vaan nähtykin...
Minä vaan itse kun olen sitä sorttia joka tietää jo heti näkemältä että kiinnostaako mies vai ei, ja voi että tämä kyllä kiinnostaa! en vaan tiedä sitten että miten pitäs asian kanssa edetä. En tahtoisi että tämä nyt tähän jää näin äkisti kun alku oli kuitenkin aika lupaava.

Minua vaan pelottaa, että omalla innokkuudellani säikäytän tämän miehen menemään... Niin olen ajatellut, että nyt pidän vähän etäisyyttä itsekin, että jos tämä mies tahtoo, niin ottakoon minuun päin seuraavaksi yhteyttä. Jos ei, niin ei sitten... :/
  Vastaa viestiin
29.12.09, 23:00   #20 (linkki)
kaurisN
(Vierailija)

lähtisin siitä, että miten hallitsette itse omia hermojanne. oinas tekee omat siirtonsa niin kuin jokainen muukin tähtimerkki ja ihminen.

persoonia jokainen.
  Vastaa viestiin
04.01.10, 23:06   #21 (linkki)
oinasnainen
(Vierailija)

Itse oinasnaisena tuo kuulostaa mullekkin hyvin tutulta... Teen itse juuri samaa, otan välimatkaa ja sitten taas "jahtaan"... Mutta se ainakin itselläni johtuu siitä (kuten monilla muilla oinaskavereillani) että saattaa ahdistaa jos toinen kokoajan on kimpussa ja siksi ottaa välimatkaa... sitten kun kuitenki pitää siitä ihmisiestä niin ottaa taas yhteyttä ja odottaa että toinen osais ottaa vähän rauhallisemmin, jos ei niin ottaa uudestaan välimatkaa etc. :D Ellei ole sitten sellainen tapaus johon on itse hulluna ja haluaa kaiken heti. ;D sellaisessakin tilanteessa se kuitenkin tulee sitten taas toi noidankehä myöhemmin, silloin useimmiten tulee ero :D
  Vastaa viestiin
04.01.10, 23:09   #22 (linkki)
oinasnainen
(Vierailija)

... nyt olen kyllä itsekin vähän pihalla olen onnistunut ihastumaan oinaaseen ja en tiedä yhtään miten toimia :D :D epäilen ettei kyseistä henkilöä kauheasti kiinnosta vaikka kyllä jotkut merkit viittaisivatkin kiinnostukseen.. saa nyt nähdä... Onko teidän oinasmiehenne näyttäneet kiinnostuksen alusta asti? Millä tavoin?
  Vastaa viestiin
05.01.10, 18:00   #23 (linkki)
tämän toi*
(Vierailija)

Oinas miehen kesytys ohjeet..

Oinas 21.3.-20.4.

Oletko ihastunut Oinasmieheen, vilkkaaseen, kohteliaaseen ja seksikkääseen tarmonpesään. Siinäpä sinulle vauhtia ja vipinää loppuiäksesi, jos vaan pysyt vauhdissa mukana. Se ei ole helppoa, mutta mielenkiintoisuudessaan varmasti yrittämisen arvoista.

On muutamia asioita, joiden tietäminen vie sinut lähemmäs Oinasmiestäsi pienemmillä mustelmilla: Oinas on johtava tulielementin merkki ja sama pioneerin energia, rohkeus ja päättäväisyys löytyvät myös tältä mielenkiintosi kohteelta. Älä missään vaiheessa unohda tämän miehen tarvetta äärimmäiseen riippumattomuuteen ja oman minuutensa kehittämiseen. Yritäpä vain asettaa hänen tekemisensä kyseenalaisiksi tai määritellä hänen päivittäisiä tehtäviään ja tulet ennenpitkää olemaan yhtä Oinasmiestä köyhempi.

Oinaslapsi syntyy aina perheeseen, jossa hänen täytyy taistella lujasti oman minuutensa puolesta. Mitä enemmän vanhemmat ovat pelänneet tämän lapsen riippumattomuutta ja päättäväisyyttä, sitä enemmän hän on joutunut vastaanottamaan vihan tunteella kyllästettyjä kieltoja vanhemmiltaan, sillä oman pään pitämisestä Oinaslapsi ei voi antaa tuumaakaan periksi. Se on tähän tähtikuvioon kirjoitettu.

Nyt aikuisena hänen tehtävänsä on kohdata lapsuuden tapahtumat ja traumat uudelleen ja voittaa niihin kätkeytynyt pelko. Siihen hän tarvitsee sinua. Sinä olet Oinasmiehellesi peili hänen lapsuuteensa. Roolisi ei tule olemaan helppo, mutta nipin napin mahdollinen kuitenkin, jos sinulla on kanttia sisäistää seuraavia asioita.

Ellet voi hyväksyä kaikkea mitä Oinasmiehesi tekee, niin älä kuitenkaan kerro sitä hänelle, sillä arvostelu on kavalimpia loukkauksia, joita Oinas voi kuvitella. Anna hänen tehdä asiat omalla tavallaan, mutta pidä tiukasti kiinni samasta oikeudesta itsesi suhteen, sillä muuten Oinasmies arvelematta päättää sinunkin asioistasi ja sitähän nyt sitten ei kestä kenenkään pää ja terveys, Kun on kysymys yhteisistä asioistanne ei kaiken parhaiten tietävä Oinas voi sallia sinun työntävän nokkaasi niiden hoitamiseen, joten antaudu suosiolla tai itke ja antaudu; siinä ne vaihtoehdot.

Vaimokseen Oinasmies ei kaikesta hallitsemisen halustaan huolimatta halua mielistelevää orjaa, vaan tulisen rakastajattaren, joka uskaltaa itsekin kasvaa, kehittyä ja uudistua päivittäin. Takertumalla tähän mieheen ja alistumalla hänen valtaansa tukahdutat intohimoisimmankin rakkauden ja pelisi on pelattu. Samoin käy jos yrität hallita Oinasmiestä. Jos kuitenkin jollain ihmeen konstilla saat Oinasmiehen talutusnuoraasi, voit vain huomata elämänilon kadonneen teiltä molemmilta.

Vapaus ja riippumattomuus ovat elämänarvoja, joista todellinen elämänmyönteinen Oinas ei koskaan voi tinkiä. Tähän vapauteen kuuluu oikeus olla tänään intohimoinen, tulinen ja hellä rakastaja asettamatta samaa vaatimusta huomiselle päivälle, jolloin hän voi olla kylmä kuin jää. Uskalla huomata, että kylmyys useimmiten johtuu sinusta riippumattomista tekijöistä. Älä silloin yritä muuttaa tilannetta omalla käyttäytymiselläsi, vaan hyväksy vallitseva tilanne ja Oinasmiehesi sellaisena kuin hän on. Palkkio ymmärtämisen rohkeudesta tulee antamaan sinulle enemmän kuin olisit ikinä uskaltanut Oinasmieheltäsi odottaa. Onnea vain yrityksellesi.

Lähde: Astro.fi,mistä löytyy myös muiden merkkien kesytysohjeet,niin miesten kuin naisten ;) (rakkaushoroskooppi)

Minusta oinasta ei tarvitse hurmata,riittää että asettuu näkyville.....
  Vastaa viestiin
05.01.10, 19:03   #24 (linkki)
tietäjä*
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neitsyt_nainen Näytä viesti
olen ihastunut oinasmieheen, joka tuntuu ottavan askeleen taaksepäin aina kun minä lähestyn häntä... ja sitten hän alkaa piirittämään minua jos en ota häneen yhteyttä. en tiedä pitäisikö vaan luopua leikistä vai mitä tällaiselle pässinpäälle pitäisi tehdä?
eiköhän jokainen ihminen hurmata olemalla oma itsensä.
mutta: olen huomannut että vaakamies ei tyydy ihan tavikseen naiseen vaan pitää olla kaunis, laiha..oikea lady, lähes missi. sama pätee kaurismiehiin.
  Vastaa viestiin
28.02.10, 17:34   #25 (linkki)
hmmm
(Vierailija)

Uskomatonta, että löytyi tälläinen ketju ja kuinka jokainen kirjoitus on niin tuttu. Itse yritän ottaa etäisyyttä kyseisestä miehestä vaikka todellakaan en haluaisi. Olen varautunut, että se tarkoittaa sitten eroa. Oma ylpeys ei vaan enää riitä koska tuntuu, että miestä pitää metsästää pitkääkseen hänet mutta sepä vasta pelästyttääkin.Eniten tässä ottaa päähän, se että kenenkään kanssa ei ole ollut tälläistä kemiaa
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku