Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.03.10, 20:18   #26 (linkki)
My words!
(Vierailija)

Näin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm Näytä viesti
Uskomatonta, että löytyi tälläinen ketju ja kuinka jokainen kirjoitus on niin tuttu. Itse yritän ottaa etäisyyttä kyseisestä miehestä vaikka todellakaan en haluaisi. Olen varautunut, että se tarkoittaa sitten eroa. Oma ylpeys ei vaan enää riitä koska tuntuu, että miestä pitää metsästää pitkääkseen hänet mutta sepä vasta pelästyttääkin.Eniten tässä ottaa päähän, se että kenenkään kanssa ei ole ollut tälläistä kemiaa
Olisin voinut tämän sanasta sanaan itse kirjoittaa...Minullakaan ei ylpeys enää kestä kun miestä ei tunnu kiinnostavan. KUnnes taas yhtäkkiä hetkeksi lämpenee. Mutta kenenkään kanssa ei kemiat ole samalla tavalla kohdanneet. Toisaalta mietin miten hän tämän kokee...luulisi että jos on niin mahtavaa kuin väittää haluaisi olla kanssani kaiken aikaa?? Tai ainakin useammin.
  Vastaa viestiin
26.03.11, 17:45   #27 (linkki)
veskarinainen
(Vierailija)

ai että miten?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap. Näytä viesti
vastauksia tähän kysymykseen !!!!
miten hurmataan oinasmies ??????????????????????

(;

kiitos !

Pistä hänet hurmaantumaan sinusta! Oinasmiestä ei hurmata ja saada vain itselleen. Hän haluaa itse saada sen mitä haluaa. Hänelle ei luultavasti kelpaa tarjolla oleva. Minun oinasmieheni kiinnostui minusta, ja teki sen eteen töitä! Yli puolivuotta sitten hän kiinnostui minusta, kuten yksi hänen ystävänsä. Siitä vasta kamppailu alkoi ja kummatkin roikkuivat seurassani illan ajan. Hänen piti kuitenkin lähteä kotiin, ja valta siirtyi hänen kaverilleen. Seuraavana päivänä hän halusi heti nähdä ja menimme samalla porukalla selvillä vesillä ulos, huomasin hänen käytöksestään että hän halusi viettää seurassani enemmän aikaa ja tutustua minuun. Kuitenkin minulla oli on-off suhde samaan aikaan erään kalamiehen kanssa ja hänen hankala olemus sai minut kiinnostuneemmaksi hänestä. Kun suhde ei saanut alkuaan kalamies lopetti juttumme, ja minä päätin palata takaisin oinaaseen. Mutta nyt tyrkyllä ollessani hän ei enää huolinut minua, vaikka oli vannonut niin. Loppuenlopuksi parin kk jälkeen tapasimme sattumalta samassa porukassa oinaan kanssa uudestaan ja kipinä syttyi hänen puoleltaan samantien. Kuten minunkin.. Huomasin hänen kaukaisen katseen, mutta olin vaikea. En halunnu näyttää tunteitani. Päätin antaa hänelle haastetta, ja sitä hän saikin. Haasteet lisäsivät hänen kiinnostustaan ja nyt olemme olleet 3kk yhdessä. Olemme viettäneet ihania hetkiä ja toivon noita hetkiä vielä lisää tulevan. Saa katsoa mihin tämä johtaa.. Mutta hän jos kuka saa minut tuntemaan itseni halutuksi ja tärkeäksi. Siksi mitä kalamies ei.

Pistä siis hänet haluamaan sinua olemalla välinpitämätön mutta hauska. Kyseinen oinasmieheni on seurustellut melkein vain vesimiesnaisten kanssa, ne vetoavat jotenkin häneen erilailla. Mutta toki muutkin merkit, kuten vaaka ja jousimies ja kaksonen olen kuullut sopivan! Kuka tietää??
  Vastaa viestiin
27.03.11, 15:29   #28 (linkki)
sarvekas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vielä kärsivällineN Näytä viesti
huh...

eli tilaa, aikaa, vapautta...luottamusta...

huh...

kyllä on yhden oinasmiehen kanssa väännetty ja käännetty...

välillä tuntuu että häntä ei kiinnosta, osaa olla niin jotenkin välinpitämätön välillä, sitten kun hieman "hätääntyy" ja alkaa kyselemään kiinnostaako häntä vai ei, hän vakuuttelee että kyllä kiinnostaa ja haluaa olla yhdessä, kummallista kun sitten saattaa mennä päivä kaksi kun ei kuulu mitään koko miehestä, siis juuri silloin kun itse olen hieman "hukassa" koko jutun kanssa.

ja sitten taas välillä kun kaipaa ja ikävöi toista ja viestittelee miten on ikävä, niin silloin oinasmies taas hurmaavimmillaan ja niin huomaavainen.

voi mahdoton mikä pakkaus.

välillä meinaa mennä hermot koko tyyppiin, mutta sitten hän taas osaa olla mitä ihanin.

huh...

Huh todellakin. En ainakaan minä jaksaisi tuollaista vetkutusta, houkuta, koukuta, esitä, hurmaa, anna tilaa, ikävöi ja mourua perään. EI sanon minä. Oinas on vihonviimeinen johon edes pitkällä tikulla koskisin. Lapsellinen tyyppi.
  Vastaa viestiin
27.03.11, 18:53   #29 (linkki)
Omituisia
(Vierailija)

Oinas tykkää pökkimisestä.
  Vastaa viestiin
21.04.11, 20:11   #30 (linkki)
aolap
(Vierailija)

no

siitä en tiedä, onko haasteellinen, mutta vastustamattomia ovat kyllä nuo oinasmiehet!!! yleensä komeita ja niin ihania! nimim.ihastui ensi silmäyksellä
  Vastaa viestiin
30.04.11, 10:35   #31 (linkki)
vietelty oinas
(Vierailija)

Oinasmies haluaa suhteen jossa nainen näyttää naiselta. Pukeudu viettelevästi nahkaan niin saa oinaan huomion itsellesi. Älä tyrkytä itseäsi vaan anna oinaan vallloittaa sinut. Hän kyllä huomaa sinut kun pukeudut vaikkapa nahkahousuihin.
  Vastaa viestiin
02.05.11, 08:19   #32 (linkki)
///////
(Vierailija)

Joopa joo, nahkahousuilla tuskin rakkautta saa.
  Vastaa viestiin
17.06.11, 12:13   #33 (linkki)
näin on
(Vierailija)

Oinasmiehet eivät sovi parisuhteeseen. He ovat liian itsekeskeisiä ja haluavat elellä paljon itsekseen. Oinasmies on kanssasi silloin kun hän tarvitsee apua ja hoivaa sekä kuuntelijaa, kun hän puhuu loputtomasti itsestään. Sinusta häntä ei kiinnosta puhua.
Oinasmies tarvitsee äidin.
  Vastaa viestiin
04.07.11, 21:02   #34 (linkki)
vaaka sydän oinas
(Vierailija)

Oinaat tykkää kun niiden hiuksia silittelee (:
  Vastaa viestiin
17.07.11, 16:44   #35 (linkki)
On on
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja näin on Näytä viesti
Oinasmiehet eivät sovi parisuhteeseen. He ovat liian itsekeskeisiä ja haluavat elellä paljon itsekseen. Oinasmies on kanssasi silloin kun hän tarvitsee apua ja hoivaa sekä kuuntelijaa, kun hän puhuu loputtomasti itsestään. Sinusta häntä ei kiinnosta puhua.
Oinasmies tarvitsee äidin.

Kuten tässä sanotaan: Oinasmies tarvitsee uuden äidin.
Tiesittekö, että Tommi Liimatainen on Oinas horoskoopissa. Tässä on yksi esimerkki, kun Katri Helenasta tuli hänen uusi äitinsä.
Ei mitenkään pahalla, eikä asia kuulu minulle mitenkään ja toivon heille kaikkea hyvää, mutta oinasmies vain on sellainen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku