Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.10.08, 07:43   #1 (linkki)
härkä-tyttönen
(Vierailija)

härkä-kaksonen

Hei, ihan mielenkiinnosta kyselisin onko kenelläkään kokemusta miten kaksos-härkä yhdistelmä toimii..ja miten tuon kaksosmiehen saisi kiedottua oikein kunnolla pikkusormen ympärille:-)
  Vastaa viestiin

20.10.08, 15:04   #2 (linkki)
gemma gemini
(Vierailija)

Härkä ja kaksonen on kyllä niin nounou yhdistelmä. Näillä kahdella ei synkkaa sitten millään. Ehkä poikkeuksen voi muodostaa, jos nousevat merkit sopivat yhteen.

Jos kaksosen haluat kiedottua pauloihisi, on sun oltava kyllä tosi taitava. Tämä ilmalaji ei halua asettua eikä kietoutua kenenkään pikkusormien ympärille turhan helposti. Hetken huvituksen kautta ehkä voisi vakavampaankin avautua tie...
  Vastaa viestiin
27.10.08, 14:19   #3 (linkki)
)O -nainen
(Vierailija)

Oma valinta...

Kaksosmieheni antoi minulle kerran kortin, jossa luki:

Rakasta ilman pelkoa,
luota ilman kysymyksiä,
tarvitse ilman vaatimuksia,
halua ilman säännöstelyä,
hyväksy ilman muutoksia.
Näin vapaa rakkaus…
...ei koskaan lennä pois.

Minä tein näin, vastoin härkäluonnettani. Ja hän on käyttänyt sitä hyväkseen. Etenkin tuo "luota ilman kysymyksiä" on pirun vaikeaa.. meillä. Nyt monen vuoden jälkeen alan saada tarpeekseni tästä kaiken hyväksymisestä.

Paljon riippuu siitä, miten kypsä mies sinulla kiikarissa on. Tuntuu kaksosmiehillä nuorena vaihtelevan ne viilikset. Eli suhteen alussa saattavat rakastua tulisesti, ja ovat tosi romanttisia, ja myöhemmin arjen keskellä ovat taas emotionaalisesti täysin kylmiä.. kunnes kokevat uudelleen sinuun rakastuvansa, hetkellisesti. Olen kyllä kuullut, että rauhoittuvat lopulta, ja sitten heitä on helpompi pitää lieassa ;)

Jos haluat tietää suhteen mahdollisuuksista enemmän, koita tutustua hänen perheeseensä. Jos hänen vanhempiensa suhde tuntuu terveelle ja hyvälle, on teilläkin mahdollisuudet onnistua. Kaksonen imitoi oman isänsä käytöstä omassa suhteessaan, olen lukenut ja kokenut.
  Vastaa viestiin
30.11.10, 09:25   #4 (linkki)
karo
(Vierailija)

kaksonen

mitä mieltä olette vesimiesnaisen ja kaksosmiehen suhteesta. ilman merkkejä kun kumpikin...kannattaako panostaa, kyse kuitenkin "aikuisesta miehestä"?
  Vastaa viestiin
30.12.10, 14:21   #5 (linkki)
gemma gemini
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karo Näytä viesti
mitä mieltä olette vesimiesnaisen ja kaksosmiehen suhteesta. ilman merkkejä kun kumpikin...kannattaako panostaa, kyse kuitenkin "aikuisesta miehestä"?
Vesimies ja kaksonen sopivat mainiosti yhteen. Vesimies on yhtä flirtti kuin kaksonen ja tykkää kaikesta hauskasta.
  Vastaa viestiin
30.12.10, 14:26   #6 (linkki)
gemma gemini
(Vierailija)

"Rakasta ilman pelkoa,
luota ilman kysymyksiä,
hyväksy ilman muutoksia.
Näin vapaa rakkaus…
...ei koskaan lennä pois."

Näin kaksosnaisena voin täysin allekirjoittaa ja ymmärtää tämän sanoman. Parhaiten kaksosen rakkaus säilyy vapaudessa, jos toinen ei yritä omistaa ja hallita. Kaksosen täytyy saada itse antautua uskolliseksi kumppaniksi eikä tulla nujerretuksi siihen vaatimuksilla, kysymyksillä tai säännöstely-yrityksillä. Pettämiseen tämän merkin ajaa parhaiten ahdistamalla omistus- ja määrämishaluilla.
  Vastaa viestiin
12.01.11, 14:52   #7 (linkki)
Mies 50
(Vierailija)

Olen kaksonen

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja gemma gemini Näytä viesti
"Rakasta ilman pelkoa,
luota ilman kysymyksiä,
hyväksy ilman muutoksia.
Näin vapaa rakkaus…
...ei koskaan lennä pois."

Näin kaksosnaisena voin täysin allekirjoittaa ja ymmärtää tämän sanoman. Parhaiten kaksosen rakkaus säilyy vapaudessa, jos toinen ei yritä omistaa ja hallita. Kaksosen täytyy saada itse antautua uskolliseksi kumppaniksi eikä tulla nujerretuksi siihen vaatimuksilla, kysymyksillä tai säännöstely-yrityksillä. Pettämiseen tämän merkin ajaa parhaiten ahdistamalla omistus- ja määrämishaluilla.

Niin totta kuin olla voi.
Kaksonen on kuin elohopea kämmenelläsi, kun puristat kätesi nyrkkiin se hajoaa hallitsemattomiksi pisaroiksi..........
  Vastaa viestiin
17.01.11, 06:41   #8 (linkki)
aamupöpperö
(Vierailija)

Kaksonen ja härkä ovat niin perinjuurin erilaiset merkit, että sitä selitellessään ei voi kuin levitellä käsiään kauas toisistaan. Katsantokanta, ajatusmaailma, kaikki on niin erilaista, että tuskin lajinsa kaksi täysiveristä edustajaa löytää edes järkevää sanomista toisilleen.
Epäilen että kaksoset on jo katoamassa paikalta ja miettii aivan muita asioita kun härkä vasta muotoilee ensirepliikkiä. Mahdoton on mahdotonta. Täytyy olla se muiden merkkien vaikutus joka yhdistää, ja paljon muutakin yhteistä.
Missään merkissä ei ole varsinaista vikaa, on vain yhteensopivia ja yhteensopimattomia merkkejä. Nämä kaksi eivät osaa edes lähestyä toisiaan oikein, jos he eivät osaa ymmärtää, kunnioittaa ja hyväksyä toisiaan. Ja se voi olla heille vaikeaa, ja silti kumpikin on ystäviensä mielestä ihan hyvä tyyppi.
  Vastaa viestiin
14.04.11, 15:14   #9 (linkki)
Mies 50
(Vierailija)

Kaksonen on kuin elohopea kämmenellä: Mitä enemmän sitä puristat nyrkkiin, sitä pienemmiksi helmiksi murenee se mihin juuri olit ihastunut.
  Vastaa viestiin
17.04.11, 11:49   #10 (linkki)
self sense
(Vierailija)

kaksosluonne

Hei haloo naiset, miksi mennä hänen ehdoillaan. Eikö teillä ole luonnetta olla omia itsejänne.
Jos joku ei ylety kaksosluonteena teihin, antaa olla. Koskaan ei pidä suostua pompotteluun, oman arvonsa täytyy tietää itse, ei se tähtimerkistä riipu, joku on vaan kypsempi kuin toinen, sille ei mahda mitään. Ja pelleilijät jäävät ikuisesti kiertämään omalle tähtiradalle, lopulta suureen yksinäisyyteen. Self respect!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50 Näytä viesti
Kaksonen on kuin elohopea kämmenellä: Mitä enemmän sitä puristat nyrkkiin, sitä pienemmiksi helmiksi murenee se mihin juuri olit ihastunut.
  Vastaa viestiin
05.08.11, 21:44   #11 (linkki)
kaksostyttö
(Vierailija)

Mikäs kaksoselle sitten passaa? Itse olen parisuhteessa härän kanssa eikä oikein tahdo luonnistua vaikka yhteisiä vuosia jo melkein kymmenen. Periksi ei ole vielä annettu.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku