Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
06.12.08, 11:45   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2008
Eri merkkien yhteensopivuus asteikolla 1-5 - LISTA!

En tiedä mistä olen tällaisen joskus löytänyt, mutta koneella se on ollut jo pitkään ja usein siitä katsonut vinkkiä uusien ihmisten ja parien tulkitsemiseen. Mitä mieltä olette? Voisi ajatella, että tässä on kyseessä vain aurinkomerkit, mutta mikäs estää vaikka kuu- tai nousumerkkienkin vertailun tämän mukaan.

Lainaus:
5 SYDÄNTÄ: ["Teidän liittonne edustaa parasta mahdollista tähtimerkkien yhteensopivuutta. Pidä lujasti kiinni tästä ihmisestä!"]

oinas ja vaaka
oinas ja jousimies

härkä ja härkä
härkä ja neitsyt
härkä ja kauris

kaksoset ja vaaka
kaksoset ja vesimies

rapu ja rapu
rapu ja skorpioni
rapu ja kauris
rapu ja kalat

leijona ja leijona
leijona ja jousimies

neitsyt ja härkä
neitsyt ja neitsyt
neitsyt ja kauris

vaaka ja oinas
vaaka ja kaksoset
vaaka ja jousimies
vaaka ja vesimies

jousimies ja oinas
jousimies ja leijona
jousimies ja vaaka
jousimies ja jousimies
jousimies ja vesimies

kauris ja härkä
kauris ja rapu
kauris ja neitsyt
kauris ja kauris
kauris ja kalat

vesimies ja kaksoset
vesimies ja vaaka
vesimies ja jousimies
vesimies ja vesimies

kalat ja rapu
kalat ja skorpioni
kalat ja kauris
kalat ja kalat

~~~~~~

4 SYDÄNTÄ: ["Sovitte toisillenne lähes täydellisesti. Opetelkaa sopimaan silloin tällöin ilmaantuvat riidat, sillä tällainen onni tulee harvoin kohdalle."]

oinas ja kaksoset
oinas ja leijona
oinas ja vesimies

härkä ja rapu
härkä ja skorpioni
härkä ja kalat

kaksoset ja oinas
kaksoset ja kaksoset
kaksoset ja leijona
kaksoset ja neitsyt
kaksoset ja jousimies

rapu ja härkä
rapu ja neitsyt

leijona ja oinas
leijona ja kaksoset
leijona ja vaaka

neitsyt ja kaksoset
neitsyt ja rapu
neitsyt ja skorpioni
neitsyt ja kalat

vaaka ja leijona
vaaka ja vaaka

skorpioni ja härkä
skorpioni ja neitsyt
skorpioni ja skorpioni
skorpioni ja kauris

jousimies ja kaksoset

kauris ja skorpioni

vesimies ja oinas

kalat ja härkä
kalat ja neitsyt

~~~~~~

3 SYDÄNTÄ: ["Teillä on hyvä suhde, vaikka sen eteen täytyy tehdä jonkin verran työtä. Sinun ei kuitenkaan kannata tarrata liikaa tähän tyyppiin, jos liian moni asia menee pieleen."]

oinas ja oinas
oinas ja skorpioni

härkä ja leijona
härkä ja vaaka
härkä ja vesimies

kaksoset ja rapu

rapu ja kaksoset
rapu ja leijona

leijona ja härkä
leijona ja rapu
leijona ja skorpioni
leijona ja kauris
leijona ja vesimies
leijona ja kalat

neitsyt ja vaaka

vaaka ja härkä
vaaka ja neitsyt
vaaka ja kalat

skorpioni ja oinas
skorpioni ja leijona
skorpioni ja jousimiess
skorpioni ja vesimies

jousimies ja skorpioni
jousimies ja kalat

kauris ja leijona
kauris ja vesimies

vesimies ja härkä
vesimies ja leijona
vesimies ja skorpioni
vesimies ja kauris
vesimies ja kalat

kalat ja leijona
kalat ja vaaka
kalat ja jousimies
kalat ja vesimies

~~~~~~

2 SYDÄNTÄ: [" Seurustelunne ovat haasteita täynnä, mutta onnistumisen mahdollisuudet ovat olemassa. Jos olet varmasti sitä mieltä, että hemmosta kannattaa pitää kiinni, niin ole valmis neuvottelemaan ja joustamaan."]

oinas ja rapu
oinas ja kauris
oinas ja kalat

härkä-

kaksoset ja kalat

rapu ja oinas
rapu ja vaaka
rapu ja jousimies

leijona-

neitsyt ja jousimies

vaaka ja rapu

skorpioni-

jousimies ja rapu
jousimies ja neitsyt

kauris ja oinas

vesimies-

kalat ja oinas
kalat ja kaksoset

~~~~~~

1 SYDÄN: [" Neuvoisin ennemminkin odottamaan ja katselemaan ympärille kuin sitoutumaan tähän ihmiseen. Mutta jos tunteesi ovat toista mieltä, niin kukaan ei estä sinua kokeilemasta. "]

oinas ja härkä
oinas ja neitsyt

härkä ja oinas
härkä ja kaksoset
härkä ja jousimies

kaksoset ja härkä
kaksoset ja skorpioni
kaksoset ja kauris

rapu ja vesimies

leijona ja neitsyt

neitsyt ja oinas
neitsyt ja leijona
neitsyt ja vesimies

vaaka ja skorpioni
vaaka ja kauris

skorpioni ja kaksoset
skorpioni ja vaaka

jousimies ja härkä
jousimies ja kauris

kauris ja kaksoset
kauris ja vaaka
kauris ja jousimies

vesimies ja rapu
vesimies ja neitsyt

kalat-
Tuo tuntuu huomioivan ainakin vastamerkit sopivaksi hyvin yhteen, niin kuin kuuluukin, mutta mikseiköhän esimerkiksi skorppari sovi näköjään minkään merkin kanssa 5 sydämen verran yhteen :D skorpparin vastamerkkihän on siis härkä.
  Vastaa viestiin
06.12.08, 18:12   #2 (linkki)
kaniinkuinkaniin
(Vierailija)

kuin

rapu ja skorpioni
kalat ja skorpioni
  Vastaa viestiin
06.12.08, 18:20   #3 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaniinkuinkaniin
rapu ja skorpioni
kalat ja skorpioni
no kappas! hämäsi vaan, että muiden merkkien kohdalla oli listattu myös toisin päin :)
  Vastaa viestiin
07.01.09, 23:24   #4 (linkki)
fisu70
(Vierailija)

osu ja uppos

vaaka ja vesimies, vihille 090909 :)
  Vastaa viestiin
06.02.09, 16:22   #5 (linkki)
Härkänainen ja oinasmies
(Vierailija)

Hmmm...

Härän ja oinaan ei pitäisi onnistua yhdessä tämän mukaan. Naimisissa kohta 10 vuotta ja lapsia on. Tosin elämä on aika haasteellista ;)
  Vastaa viestiin
06.02.09, 17:21   #6 (linkki)
tuttava.
(Vierailija)

Minunkin tuttava pariskunta yli 20 vuotta yhdessä, härkänainen ja oinasmies ja lapsia on heillä myös.
  Vastaa viestiin
06.02.09, 18:35   #7 (linkki)

Se on usein nuo peräkkäiset merkit että haasteita ja jännitteitä riittää, joillekin siinä on liian suuri pala ja toiset taas onnistuvat :) tietenkin karttoja pitää tutkia kokonaisuuksina, aurinkomerkit vain yhtenä osa-alueena.
  Vastaa viestiin
07.02.09, 22:54   #8 (linkki)
ValikoivaNirppanokka
(Vierailija)

Taulukossa tosiaan pelkät aurinkomerkit ja omalla kohdalla ei ainakaan pidä paikkaa pätkän vertaa.

Olen rapu ja sakset kolahtavat välittömästi yhteen oikukkaitten miespuolisten rapujen kanssa. Samoin skorppari on aivan liian ylimielinen ja komenteleva makuuni, kalatmiehet liian boheemeja ja epämääräisiä ja kauriit besserwissertyönarkomaaneja.

Että näin noiden viiden tähden parien kanssa...
  Vastaa viestiin
19.03.09, 09:44   #9 (linkki)
memuli
(Vierailija)

Tämä oli jostain tuttu taulukko minulle. Kiitos!

Mutta Vau! Elämäni suurimmat rakkaudet on kaksonen ja oinas, ja itse olen härkä.. :) Härkä-, neitsyt- ja kaurismiesten kanssa jutut kyllä synkkaa, mutta toivottoman tylsiä ja pehmoisia ovat he toisinaan... Johtuu kai siitä, että olen rajamerkki, härkä-kaksonen ja mulla on tosiasiassa enemmän kaksosen kuin härän piirteitä.
  Vastaa viestiin
24.06.09, 20:40   #10 (linkki)
Nyt onnellinen
(Vierailija)

vaaka ja vesimies onnelliset yhdessä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fisu70
Vaaka ja vesimies ovat ihanteellinen pari. Olen rakastunut ja tunnen kohdanneeni kohtaloni ja elämäni rakkauden.

Avioliitto neitsyen kanssa meni kuten horoskooppimerkkien ennusteissa sanotaan, eli vesimiehen ja neitsyen ei pitäisi koskaan mennä yhteen.

Vastaa viestiin

24.06.09, 21:48   #11 (linkki)
duupiduu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt onnellinen
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fisu70
Avioliitto neitsyen kanssa meni kuten horoskooppimerkkien ennusteissa sanotaan, eli vesimiehen ja neitsyen ei pitäisi koskaan mennä yhteen.
Koska vesimies valitettavasti antaa liian usein kylmää kättä niille jotka heistä välittävät todella. Yleensä veskarit eivät näe tilannetta sellaisena kuin se on, ennen kuin heidät on taas jälleen kerran huijattu/ jätetty/ petetty. Etsivät yleensä irtosuhteita mieluummin kuin seurustelua, ainakin nuorempina. Neitsyt on liian ihanteellinen ja sitoutuva kylmähkölle, vaikka hauskallekin veskarille. Pelkkä ystävyys taas saattaa onnistua hyvinkin. Siis jos hoksaavat toistensa hyvät puolet kurjia puolia paremmiksi.
  Vastaa viestiin
25.07.09, 15:31   #12 (linkki)
Möö.
(Vierailija)

Jahuu.

>> kauris ja kalat

Voi, ihanaa. Voi elämää ~
  Vastaa viestiin
26.07.09, 22:00   #13 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2009
no niinpä !!!!!!

No kyllä ainakin tuo kaksonen-kalat pitää niiiiin paikkansa; eli haastetta on...KYLLÄ !
...välillä ihan liiankin kanssa...huh-huh........
  Vastaa viestiin
05.08.09, 14:01   #14 (linkki)
Iinaman
(Vierailija)

Joo kyllä täsmäs

Ite oon kaksonen ja exä on rapu. ei tulla sitte millään toimeen. koko ajan pittää tapella. mut tuo kaksonen ja leijona oli yllätys. luin jostain että just ne kaks on toisilleen oikea pari.
  Vastaa viestiin
08.08.09, 16:20   #15 (linkki)
Potaskaa
(Vierailija)

Olen ollut "yhden sydämen" arvoisessa liitossa jo 19 vuotta - hyvin on mennyt ja menee edelleen :)
  Vastaa viestiin
29.08.09, 15:47   #16 (linkki)
äippö vantaalta
(Vierailija)

vesimies ja vaaka ,juu

mä kans tavannu vaakamiehiä.ja todennu että taitaisi olla mulle sopiva tapaus,mutta aina ollu varuillaan,ja menettäny tapaukset.. tai minua ei kyllä ole jätetty, vaan itse lopettanut suhteet.
rapu oli hyvä seksissä,mutta ilmeisesti liian kotikoti ihminen mulle veskari naiselle..
nyt sitte yssin oon,tai onhan lapsoset.
liian varovaiseksi tullut.
  Vastaa viestiin
14.02.10, 14:22   #17 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2010
Sijainti: oulun seutu
Oi ihanaa mies on oinas ja minä jousimies -->5 sydäntä<33333333
  Vastaa viestiin
15.02.10, 22:30   #18 (linkki)
OinasInLove
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja linux Näytä viesti
Oi ihanaa mies on oinas ja minä jousimies -->5 sydäntä<33333333
Meillä juuri toisin päin. Hän Jouskari, minä Oinas ja en voi sanoa ku voi taivas! <3
  Vastaa viestiin
17.02.10, 14:22   #19 (linkki)
OllakoVaiEiköOlla...
(Vierailija)

Onnellinen?

Hmm... Minä vesimies-nainen ja entiset suhteet:
Vaaka- liian ailahtelevainen ja "räjähdysherkkä", ajoittain jopa pelottava.
Vesimies- muuten toimiva, mutta en ymmärtänyt hänen sitoutumistaan ja tunteidensa syvyyttä kuin vasta erotilanteessa.
Kaksonen- listan mukaan täydellinen, mutta itse en päässyt koskaan kaksosen kanssa samalle aaltopituudelle. Liian nopea ja ailahtelevainen minulle.

Tällä hetkellä aloittelen suhdetta Leijona-miehen kanssa ja hieman jo pelottaa etukäteen kuinka käy... ennusteet eivät ole ilmeisesti meidän puolella, mutta aika näyttää.
  Vastaa viestiin
20.02.10, 03:37   #20 (linkki)
Uskonnoton

Käyttäjän Sivaltaja avatari

Rekisteröitynyt: 09/2009
Eikö ole melko tyhmää ajatella ihmisten yhteensopivuutta pelkästään syntymäaikojen perusteella? Jos sattuu tapaamaan miellyttävän ihmisen, niin miksi helvetissä siihen pitää alkaa jotain syntymäaikoja sotkemaan?

Minä olen härkä, ja avovaimoni myös. Meillä on myös yhteinen lapsi, jonka horoskooppia en muista, on kuitenkin syntynyt lokakuun loppupuolella.

Erilaisia horoskooppitulkintoja on loputtomasti. Minkä perusteella voi tietää, mikä on se oikea? Kiinalainen horoskooppi on eri juttu kuin tämä "meidän horoskooppimme". Eri kalentereita käytetään, ja paskanpuhumisen taso on laadukkaampaa.
Sitten on ihmisiä, jotka väittävät horoskooppien olevan "taas jotain muuta".

Onko oikeasti olemassa ihmisiä jotka perustelevat seurustelukumppanin valinnan horoskoopin perusteella?
  Vastaa viestiin

20.02.10, 09:25   #21 (linkki)
härkä
(Vierailija)

Tämä näkyy toimivan muissakin ihmissuhteissa. Kauris puolisona on täällä luotua mainettaan paljon parempi, turvallinen ja lapsiaan hyvin huomioiva isä.
  Vastaa viestiin
21.02.10, 17:15   #22 (linkki)
OllakoVaiEiköOlla?
(Vierailija)

Mielenkiintoista...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivaltaja Näytä viesti
Eikö ole melko tyhmää ajatella ihmisten yhteensopivuutta pelkästään syntymäaikojen perusteella? Jos sattuu tapaamaan miellyttävän ihmisen, niin miksi helvetissä siihen pitää alkaa jotain syntymäaikoja sotkemaan?

Minä olen härkä, ja avovaimoni myös. Meillä on myös yhteinen lapsi, jonka horoskooppia en muista, on kuitenkin syntynyt lokakuun loppupuolella.

Erilaisia horoskooppitulkintoja on loputtomasti. Minkä perusteella voi tietää, mikä on se oikea? Kiinalainen horoskooppi on eri juttu kuin tämä "meidän horoskooppimme". Eri kalentereita käytetään, ja paskanpuhumisen taso on laadukkaampaa.
Sitten on ihmisiä, jotka väittävät horoskooppien olevan "taas jotain muuta".

Onko oikeasti olemassa ihmisiä jotka perustelevat seurustelukumppanin valinnan horoskoopin perusteella?

Miksihän sitten kyseisillä sivustoilla notkut, jos horoskoopit ovat täyttä humpuukia...? Jokainen voi uskoa mihin haluaa tai olla uskomatta. Itse en oikein usko mihinkään, siksi kyseisen miehen kanssa olenkin :) !
  Vastaa viestiin
23.02.10, 20:40   #23 (linkki)
...
(Vierailija)

Mun mielipide.

Mä oon kuullu, et ravut ja härät sopii toisilleen 100 %, ite on oo kyl kumpikaa.
  Vastaa viestiin
02.05.10, 01:15   #24 (linkki)
härkä
(Vierailija)

suhteessa skorpparin kanssa itse olen härkä hyvin toimii :)
  Vastaa viestiin
04.05.10, 11:01   #25 (linkki)
Härkäpää
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Härkänainen ja oinasmies Näytä viesti
Härän ja oinaan ei pitäisi onnistua yhdessä tämän mukaan. Naimisissa kohta 10 vuotta ja lapsia on. Tosin elämä on aika haasteellista ;)

On huomattu kyllä että minä härkänä kolisuttelen teräviä sarviani oinaan kieroihin sarviin ;) Syystä tai toisesta tunnun rakastuvan näihin ärsyttävän rakastettaviin oinaisiin. Ensimmäisen kanssa liitto kesti 14v. Toista liittoani on kestänyt 10v (jatkuu edelleen).
  Vastaa viestiin
Vastaa viestiin

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku