| |  | | |
01.02.11, 12:06
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Annukka01 No mäki tajusin just, että mehän ollaan anopin kanssa jousimies ja kauris. Ei siis ihmekään, että törmäyksiä tuntuu olevan enemmän kuin normaalia kanssakäymistä. Jopa niin, että joskus on tehnyt mieli jättää ihana neitsyt-mieskin, että pääsis anopista eroon... Mut nythän se ei enää auttais, kun on lapsiakin. Niille se on kuitenkin mummi. Eli pakko vaan sinnitellä. | Tuli tästä vain mieleeni, et millaisella törmäyskurssilla mahtaa olla sellainen ihminen esmes joka olisi aurinkomerkiltää Jousimies ja nousumerkiltään Kauris tai toisinpäin.
| |
| | |
06.02.11, 08:36
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) | Voi horoskooppi
Kyllä horoskoopit on parasta jättää siihen alkuperäiseen käyttötarkoitukseensa - eli suomenkieliseltä nimitykseltään emätintähystin.
| |
| | |
06.02.11, 19:11
|
#53 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2011 Sijainti: Pirkanmaa
| Lainaus: 5 SYDÄNTÄ: ["Teidän liittonne edustaa parasta mahdollista tähtimerkkien yhteensopivuutta. Pidä lujasti kiinni tästä ihmisestä!"]
oinas ja vaaka oinas ja jousimies
härkä ja härkä
härkä ja neitsyt härkä ja kauris | Hih, ollaan jätkäkaverin kanssa tämän perinteisen syntymäajan mukaan määräytyvän horoskoopin mukaan härkä ja kauris, mutta aurinkomerkeiltämme ollaan oinas ja jousimies. Näemmä ihan sama kummalta kantilta kahtoo niin ollaan ihan täydellinen pari tuon listan mukaan :)
Meleko pitkälti humpuukina näitä pidän mutta kyllähän nää silti aina hyvälle mielelle saa. | |
| | |
24.04.11, 22:47
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse olen oinasnainen ja kokeillut suhdetta kahden kalamiehen kanssa....todella heikolla menestyksellä. Jousimiehen kanssa oli helppo mutta hieman tylsä suhde. Jostain kumman syystä peräti kolme oinasmiestä eksynyt elämääni ja voi taivas sitä räiskettä, todella tulisia suhteita niin hyvässä kuin pahassakin! Leijonamiehet ovat selvästi heikoin kohta, vetävät puoleensa magneetin lailla...kai voisi sanoa animal magnetism. Vasta vaakamiehen ilmaannuttua elämääni, tiedän miten upeaa oikea parisuhde voi olla.
| |
| | |
27.04.11, 20:02
|
#55 (linkki)
| | kiveliön kuningas
Rekisteröitynyt: 03/2010 Sijainti: turku
| Soppii hyästi
Mie olen tutkinu,että salvetut sonnit soppii parraiten keskenhään yhtheen,nethän ovat härkiä ko munat viehään poies.Muista mien tiä.
| |
| | |
12.08.11, 03:33
|
#56 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja momone En tiedä mistä olen tällaisen joskus löytänyt, mutta koneella se on ollut jo pitkään ja usein siitä katsonut vinkkiä uusien ihmisten ja parien tulkitsemiseen. Mitä mieltä olette? Voisi ajatella, että tässä on kyseessä vain aurinkomerkit, mutta mikäs estää vaikka kuu- tai nousumerkkienkin vertailun tämän mukaan.
Tuo tuntuu huomioivan ainakin vastamerkit sopivaksi hyvin yhteen, niin kuin kuuluukin, mutta mikseiköhän esimerkiksi skorppari sovi näköjään minkään merkin kanssa 5 sydämen verran yhteen :D skorpparin vastamerkkihän on siis härkä. |
Valitettavasti tuollaiset jutut eivät aina kerro kaikkea ;) Itse olen skorpioni ja kumppanini on vaaka, ja olemme huomanneet olevamme täydellinen pari. Kun tapasimme ensimmäisen kerran, oli välillemme syntynyt tiukka tunneside. Sielunkumppanuus meinaan ;D
| |
| | |
23.08.11, 17:23
|
#57 (linkki)
| | (Vierailija) |
Entiseni sattui olemaan vesimies... Ja todellakin tuntui, että löysin sielunkumppanini, meillä ei koskaan ollut riitoja ja ymmärrettiin toisia täydellisesti.
Ero kuitenkin tuli, ehkä oman varovaisuuteni takia...
Nykyiseni on rapu ja todellakin ihan erillainen tapaus! Mielummin kuitenkin seurustelen hänenkaltaisen ihmisen kanssa, sillä ymmärrän hänen kauttaan paremmin toisenlaisen maailmankatsomuksen. Ja pitää panostautua... Riidatkin on ihan hyvästä, siinä ymmärtää paljonko toisesta välittääkkään. Sitä ei tullut vesimiehen kanssa ikinä koettua.
| |
| | |
29.08.11, 14:23
|
#58 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pitää varmaan jättää toi vesimies, mehän sovitaan yhteen vaan kolmen sydämen verran (olen kala). Tuumasta toimeen, kun takana on vasta 35 täydellisen onnellista vuotta...
Oikeesti: Uskooko joku tähän hölynpölyyn?
| |
| | |
09.11.11, 23:57
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) |
Rapu ja vesimies. eli siis olemme yhden tähden pari monta vuotta vuotta. En sanoisi että on ollut ruusuilla tanssimista, mutta selventääkseni miksi olemme tässä ja nyt on se että olemme tehneet aivan valtavasti työtä suhteemme eteen vaikeina aikoina. Alku oli vaikeaa ja se alku kesti KAUAN, kunnes löysimme yhteisen sävelen. Ja tässä kohtaa huomautan että pelkkä aurinkomerkkien analysointi ei riitä. Eli siis kyseessä on Rapu-neitsyt ja Vesimies-skorpioni. Toisinaan en ymmärrä kumppanini vesimies-piirteiden tuomia toimintatapoja, mutta ne ei häiritse enää, koska tiedän että ne ovat tärkeitä hänelle. Saan ravun kaipaamaa tunteellisuutta, syvyyttä ja ymmärtäväisyyttä hänen skorppari-puoleltaan.
Kaikenkaikkiaan uskon että suhde kuin suhde saadaan toimimaan, kunhan molempi osapuoli on valmis tekemään sen eteen sen mitä se vaatii.
yhteensopivuuksista vielä sen verran, että itse koen muista ihmisistä "itseni läheisemmiksi" Kauriin, Härän, Neitsyen ja skorpionin. tulta ja tappuraa saa aikaan eniten oinas, vaaka, jousimies.
| |
| | |
10.03.12, 00:29
|
#60 (linkki)
| | (Vierailija) | ei sovi! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ... Mä oon kuullu, et ravut ja härät sopii toisilleen 100 %, ite on oo kyl kumpikaa. |
Ei sovi!! Itse olen härkä ja Ravusta jäi vain ikuiset painajaiset ja pelot muistoksi... ei sovi, ei!!
| |
| | |
13.04.12, 01:26
|
#61 (linkki)
| | "kehys"
Rekisteröitynyt: 03/2012 Sijainti: Helsinki
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi vitsi! Pitää varmaan jättää toi vesimies, mehän sovitaan yhteen vaan kolmen sydämen verran (olen kala). Tuumasta toimeen, kun takana on vasta 35 täydellisen onnellista vuotta...
Oikeesti: Uskooko joku tähän hölynpölyyn? | Olet kalat. Et ole epäyhteensopiva kenenkään kanssa. Onko se sitten hyvä asia, jos kaikki käy? Lienee vastarannan kiiskien yleinen 'ongelma'.
nimim. kalaa joskus rakastanut
| |
| | | | |