| |  | | |
18.04.09, 09:56
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Millainen on vesimiesnaien?
Hei
Kertokaapa millainen on vesimies nainen? Tuttavapiiriini kuulu kaksi helmikuun alussa syntynyttä veskaria, ja minulla on kummastakin hyvin huono kuva, erehdynkö vai usakallanko luottaa? Kiva jos joku kertoisi.
| |
| | |
18.04.09, 18:56
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Voit luottaa. Rehellisiä, voimakkaita ja suorasanaisia ovat. katso uusin silmin. Näet sen, mihin uskot.
| |
| | |
18.04.09, 21:41
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vikittelevät naimisissa olevia miehiä, kieroilevat, en voi luottaa vaikka haluaisinkin.
| |
| | |
19.04.09, 11:29
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tunnen kyllä tuollaisen. Aika härski oman edun tavoittelija -muista ja rehellisyydestä viis. Mutta sitten tunnen päinvastaisiakin eli kyse ei merkistä. Jos tekemistä sen kanssa, pitänee tietää vähintään myös nouseva- ja kuumerkki.
| |
| | |
22.04.09, 16:23
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Auh, kylläpä tuli aika negatiivispainotteisia vastauksia. Itse vesimiesnaisena
(nouseva oinas) en kyllä näe itseäni härskinä enkä epäluotettavana. Saatan antaa aika kylmän ensivaikutelman, koska en ole luonteeltani kovin avoin. Jos tutustut minuun paremmin, saat minusta erittäin luotettavan ja pitkäaikaisen ystävän (tämä siis vaatii aikaa). Suuttuessani olen pitkävihainen.
| |
| | |
23.04.09, 16:20
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Nämä tuntemani kaksi naista ovat syntyneet samana päivänä merkin alkupäässä ja antavat itsestään hyvin avoimen ja rehellisen kuvan, eivät lainkaan vaikuta kylmiltä, mutta kun paremmin tutustuu, paljastuu häikäilemättömyys ja se kova ulkokuori joka peitetään hymyllä.
| |
| | |
24.04.09, 15:09
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Lisäisin vielä, että ovat todella suurpiirteisiä omien tekemisiensä suhteen. Muiden silmästä kaivetaan sitten sitä malkaa.
Tuntemani veskarinaiset ovat myös shopaholisteja. Kaapit pursuavat heräteostoksia tai uutuuksia, joita he kuvittelevat joskus tarvitsevansa. Aika ajoin niitä käyttämättömiä kamoja sitten raahataan kirpputoreille.
Jos jotain hyvää pitäisi löytää, niin se olisi näennäisesti kaikkien kanssa toimeen tuleminen,terävä äly (jota käytetään myös niiden omien etujen tavoitteluun),keskustelutaito asiasta kuin asiasta ja suvaitsevaisuus.
| |
| | |
24.04.09, 17:25
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
oikeassa just the opposite. Juuri tuollaisia ovat nuo minun aikaisemminkin mainitsemat veskarinaiset. Terävä älyisiä ovat (eivät vain vaivaudu yliopistoon, koska työn tekeminen ei huvita). Keskustelutaito on kyllä hyvä ja hyvin tietävät naapurien asiat ja niitä on kiva kertoilla vähän vielä paisutella. Muuten he ostavat joululahjat sukulaisilleen kirppareilta, että rahaa jää enempi omiin ostoksiin.
| |
| | |
24.04.09, 19:29
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse vesimiesnaisena
(nouseva oinas) en kyllä näe itseäni härskinä enkä epäluotettavana. Saatan antaa aika kylmän ensivaikutelman, koska en ole luonteeltani kovin avoin. Jos tutustut minuun paremmin, saat minusta erittäin luotettavan ja pitkäaikaisen ystävän (tämä siis vaatii aikaa). Suuttuessani olen pitkävihainen.
Samoin minulla nuo merkit: en ole pitkävihainen, ainakin näennäisen avoin ja valoisa, mutta jollain tavoin pysyttelen etäällä. Henkilökohtaisen reviirini rajat ovat selkeät. Epäoikeudenmukaisuutta ja -rehellisyyttä kammoan. Arvostan rehellisyyden rohkeutta. Itsekunnioitus ja arvostus muita kohtaan arvoasteikolla korkealla. Turhuuksien osteluun sorrun. lahjoitan ylimääräistä ja itselleni turhaksi käynyttä mielelläni muille. Rahaa en halua helpolla vastaanottaa. Ihmiset avautuvat helposti kanssani, purkavat tuntojaan ja ajatuksiaan. Läheisiä ystäviä vähän. Tuttuja paljon. Oma rauha tullut entistä tärkeämmäksi. Melko voimakas vaikutus tietyissä asioissa, osaan sanoa painavasti ja vakuuttavasti asiani; ne oleelliset.
| |
| | |
12.05.10, 15:17
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | luonteenpiirteet täsmäävät :) Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja meitä on monta Samoin minulla nuo merkit: en ole pitkävihainen, ainakin näennäisen avoin ja valoisa, mutta jollain tavoin pysyttelen etäällä. Henkilökohtaisen reviirini rajat ovat selkeät. Epäoikeudenmukaisuutta ja -rehellisyyttä kammoan. Arvostan rehellisyyden rohkeutta. Itsekunnioitus ja arvostus muita kohtaan arvoasteikolla korkealla. Turhuuksien osteluun sorrun. lahjoitan ylimääräistä ja itselleni turhaksi käynyttä mielelläni muille. Rahaa en halua helpolla vastaanottaa. Ihmiset avautuvat helposti kanssani, purkavat tuntojaan ja ajatuksiaan. Läheisiä ystäviä vähän. Tuttuja paljon. Oma rauha tullut entistä tärkeämmäksi. Melko voimakas vaikutus tietyissä asioissa, osaan sanoa painavasti ja vakuuttavasti asiani; ne oleelliset. | Minäkin sanoisin nuorena vesimies-naisena (nouseva vaaka), että kylmä ulkokuori voi pettää. :) Tiedostan olevani välinpitämättömän oloinen, mutta silti erittäin empaattinen ja välittävä, vaikken sitä helpolla ulospäin osoita. Ystäviä minulla on paljon, mutta häpeäkseni olen huomannut, että välillä menen ystävien perässä kuin tuuliviiri. Innostun uudesta ystävästä niin paljon että unohdan entiset hetkeksi. Syöksyn uusiin ystävyyssuhteisiin intohimolla, mutta helposti loukkaantuen. Välillä on vaikeaa olla, kun tuntuu siltä että tarkkailisi ulkopuolelta omaa käytöstään ja rajoittaisi sitä. Olen koittanut opetella hallinnan menettämistä. :) Hiljaa hyvä tulee...
On kuitenkin pakko sanoa, että en luottaisi omiin lupauksiini. Ja olen huomannut vesimiesten tapauksissa, että monia täytyy oikein raahata eteenpäin täyttämään lupauksia jne...
Rahankäytön suhteen tunnista itseni edellisestä. Ostan paljon heräteostoksia ja tuhlaan rahaa, mutta en silti halua ottaa rahaa vastaan. Unohdan muiden velat itselleni, ajattelen ne suurpiirteisesti, mutta silti kun minä olen kyseessä lainaajana, maksan päivälleen ja velka pyörii koko ajan mielessäni. Ehkä tämä kertoo sitä, että en halua olla muiden kontrolloitavana.
Minullekin avaudutaan helposti. :) Toisin kuin edellinen, en välitä vielä tässä iässä (20) omasta rauhasta, vaan mieluummin olen liikkeellä, näen ystäviä ja juoksen baareissa ja kaupoissa. :)
| |
| | |
13.05.10, 02:24
|
#11 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joukkari-tyty Vikittelevät naimisissa olevia miehiä, |
Mä en ikinä tekisi noin. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dark Romance I Saatan antaa aika kylmän ensivaikutelman, koska en ole luonteeltani kovin avoin. Jos tutustut minuun paremmin, saat minusta erittäin luotettavan ja pitkäaikaisen ystävän (tämä siis vaatii aikaa). Suuttuessani olen pitkävihainen. | Tuo pitää paikkansa. En oo shopholisti. En tiedä naapurien asioita. Hitto, joskus oon miettiny, et naapuri vois kuolla, enkä tietäisi mitää, eli oon miettiny, et pitäis vähä enemmäm kiinnostua naapurien asioista.
| |
| | |
16.05.10, 12:50
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulla on vain negatiivisia kokemuksia vesimiehistä. Vesimiehet ovat dominoivia nenänsä toisten asioihin tunkevia ilkeästi arvostelevia martyyreja.
| |
| | |
23.05.10, 12:58
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemus vesimiehistä Minulla on vain negatiivisia kokemuksia vesimiehistä. Vesimiehet ovat dominoivia nenänsä toisten asioihin tunkevia ilkeästi arvostelevia martyyreja. |
Kokemuksesi on yksipuolinen. Toivottavasti saat uusia kokemuksia tulevassa.
| |
| | |
23.05.10, 15:09
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vesimiesnainen on kylmä ja ilkeä,suoraansanottuna ja kaunistelematta.Ja laumassa muuttuu vieläkin ilkeämmäksi.
| |
| | |
25.05.10, 01:25
|
#15 (linkki)
| | Negatiivinen Ateisti
Rekisteröitynyt: 09/2009
|
Näitä juttuja lukiessani en voi sanoa muuta, kuin oletteko te nyt vittu aivan tosissanne? Jonkun helvetin syntymäajan perusteella muka voisi päätellä sen minkälainen ihminen on?
Ettekö tajua edes sitä, miten ristiriitaisia juttunne ovat? Yksi sanoo, että vesimiehet ovat tämänlaisia, ja toinen sanoo että ihan päinvastoin, ja yksi vesimies kertoo millainen itse on.... Kuka on se suurin auktoriteetti, joka kertoo millaisia vesimiehet oikeasti ovat?
Ottakaa nyt järki käteen. Ei ihmisen luonne määräydy mitenkään sen mukaan, milloin hän on syntynyt. Luonteeseen vaikuttavat niin monet tekijät. Minulta kysytään aina silloin tällöin horoskooppimerkkiäni. Joka kerta kerron eri merkin. Joka kerta minulle sanotaan, että olet juuri tyypillinen sen merkin edustaja kun kerron olevani.
Tutustukaa Sporalogiaan, paljon uskottavampaa kuin astrologia.
| |
| | |
25.05.10, 08:51
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sivaltaja Näitä juttuja lukiessani en voi sanoa muuta, kuin oletteko te nyt vittu aivan tosissanne? Jonkun helvetin syntymäajan perusteella muka voisi päätellä sen minkälainen ihminen on?
Ettekö tajua edes sitä, miten ristiriitaisia juttunne ovat? Yksi sanoo, että vesimiehet ovat tämänlaisia, ja toinen sanoo että ihan päinvastoin, ja yksi vesimies kertoo millainen itse on.... Kuka on se suurin auktoriteetti, joka kertoo millaisia vesimiehet oikeasti ovat?
Ottakaa nyt järki käteen. Ei ihmisen luonne määräydy mitenkään sen mukaan, milloin hän on syntynyt. Luonteeseen vaikuttavat niin monet tekijät. Minulta kysytään aina silloin tällöin horoskooppimerkkiäni. Joka kerta kerron eri merkin. Joka kerta minulle sanotaan, että olet juuri tyypillinen sen merkin edustaja kun kerron olevani.
Tutustukaa Sporalogiaan, paljon uskottavampaa kuin astrologia. | Menisitkö muualle agiteeraamaan, täällä puhutaan astrologiasta.
| |
| | |
31.05.10, 12:33
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vesimies on hauskaa seuraa. Hyvä tyyppi. Negatiivisina puolina häikäilemätön oman edun tavoittelija, empatiakyvytön, narsistinen ja epäluotettava. Jos nämä piirteet jättää huomiotta, niin pintapuolinen ystävyys onnistuu hyvin.
| |
| | |
26.02.11, 20:45
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Pököpää
Minä olen veskarinainen. Olen rehellinen ja aito. Suora ja vahva. Yksin omalla polullani, en oikein tule suurimman osna kanssa toimeen pitemmän päälle, he ovat jotenkin..."väärässä." Minulle kelpaavat loppujen lopuksi ystäviski vain harvat ja valitut, mutta se ystävyys onkin sitten lujaa tekoa, ja sena vulla mennään läpi vaikka harmaan kiven.
Aluksi saatan vaikuttaa kylmälät ja etäiseltä, jopa ilkeältäkin, vaikkei se kuitenkaan ole tarkoitukseni.
En suutu helposti, yritän aina välttää riitatilanteita ja mennä sovulla...tästä syystäö liian usein jää liian paljon sanomatta, ja sitten se rätisee toisinaan ilmoille yks kaks yllättäin, ja minua pidetään räiskyvänä, vaikken olekaan.
Ja kun sitten todenteolla jollekin suutun, niin suutun, ja pitkäksi aikaa, yleensä iäksi.
Tarkkailen mielelläni ihmisiä, joskin olen eloisa ja mukavaa seuraa myöskin, kun se hyvälle tuntuu. Useinkin minulla on niin hyvä kyky samaistua toisten tunteisiin ja mielialoihin, että tuntuu kuin lukisin suurimman osan ajatukset. Tämä toki saa minut usein myös tekemään vääriä oletuksia, ja ajattelen ihmisistä sitten ihan jotain muuta kuin he oikeasti ovat, ja hämmennyn kun ei se iha sitten ollutkaan niin. Tiedän mikä olen, ja minua pidetään monesti ylimielisenäkin...mielestäni syyttä, mutta ymmärrän kyllä, että se monista tutuu juuri ylimielisyydeltä.
| |
| | |
27.02.11, 11:47
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja joukkkari-tyty Hei
Kertokaapa millainen on vesimies nainen? Tuttavapiiriini kuulu kaksi helmikuun alussa syntynyttä veskaria, ja minulla on kummastakin hyvin huono kuva, erehdynkö vai usakallanko luottaa? Kiva jos joku kertoisi. | veskarinaisesta jonkinlaista kokemusta ja yhdyn siihen mitä täällä on aiemmin sanottu negatiivisista ja positiivisista puolista. Negatiivinen onkin sitten niin negatiivista että pidän taatusti välimatkaa ( toooosi pitkän tikun päässä) tähän tietämääni samoin kuin tarkkailen hartaasi tosi kaukaa jos toisen naisvesimiehen vielä elämäni aikana kohtaan.
Uskon kyllä että voi olla mukaviakin vesimiehiä jos nousevat ym merkit sattuvat hyvin kohdalleen, mutta itseltäni on mennyt maku edes katsoa onko jollain niin. Elämä on lyhyt ja muutakin tekemistä löytyy mihin aikaansa kuluttaa kuin katsoa onko paketissa pa**aa.
Hassu sattuma että ainoa tuntemani vesimiesmies on diagnosoitu psykopaatti. Mutta tietenkin vain sattuma ja hassu sellainen. Psykopaatteja kai löytyy joka merkistä vaikka niitä ei prosentuaalisesti väestöstä niin paljon olekaan kuin mitä nettisivustoja lukiessa voisi joskus luulla :)
| |
| | |
27.02.11, 12:56
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vesimiesnaiset antavat vaikutelman aika voimakkaasta ja rehellisestä ihmisestä. Heillä on kuitenkin taipumus olla itselleen aika epärehellisiä. Joskus päätään nostava hälläväliä ja halivilivoo -asenne, ja näin kaikki pitkät ja hoikat ja kauniit tekevät -uskottelu vie heidät virheisiin.
Vesimiesnaiset eivät ole aivan niin jalat maassa kuin vaikuttaisi. He tarvitsevat koko ajan tukea ja ihmisiä ympärilleen, joita voivat ihailla ja joilta ottavat vaikutteita. Kateus voi toisaalta ajaa heidät poiskin sellaisen ihmisen läheltä.
Vesimiehellä on usein itsestään aika utopistiset käsitykset. En ymmärrä miksi pitää tavoitella jotain sellaista mitä ei ole, kun on tarpeeksi hyvä ja mielenkiintoinen sellaisena kuin on. Tämä on vähän samantapaista ongelmaa kuin alemmuuskomplekseissaan pyörivällä oinaalla, paitsi että oinas usein nauraa hersyvästi itselleen, mitä vesimies ei oikein osaa. Kyllähän vesimies leikkisää seuraa on, vähän yllytettynä valmis villiinkin hauskanpitoon. Tyypillisimpiä vesimiesnainentemppuja on unohtaa pukea pikkuhousut hameen alle. Ja sen jälkeen hän on ihan pitelemätön. Sinä hetkenä vesimiesnainen kokee olevansa oma itsensä, eikä hyväksy missään nimessä kiinnipitelyä, mustasukkaisuutta ja kritiikkiä. Häntä ja hänen tekemisiään ei saa rajoittaa, tai ei hyvä seuraa. Aika usein taitaa kuitenkin käydä niin, että vesimiesnainen itse sortuu ainakin kerran elämässään äärimmäiseen taitavaan dominoijaan, ja onkin sitten tämän uhrina niin pitkään kunnes tulee aivan pakkotilanne erota. Vesimiesnainen taistelee kuitenkin viimeiseen saakka huonostakin suhteesta, koska hän ei pysty sulattamaan omaa virhettään ja heikkouttaan. He kun ovat mielestään tiikereitä, eivät ainakaan tavallisia erehtyviä ja kehrääviä kotikissoja. Vaikka jälkimmäisessä roolissa olisivat paljon onnellisempia.
Vesimiehet ovat älykkäitä. Heillä kuitenkin on paljon harhaluuloja muista ja itsestään ja miten käyttäydytään muita kohtaan.
Tunteiltaan vesimiesnaiset ovat kylmiäkin varmasti ja vetäytyvät ajoittain ravun tapaan jonnekin kuoren taakse, mutta sitten he yhtäkkiä yllättävät syvällisellä ja sydäntälämmittävällä ajattelulla, tai ovat ymmärtäväisiä ja hyviä ystäviä, eivät väisty ystävän rinnalta. He rakastavat perhettään ja läheisiään äärimmäisen paljon.
Vesimiehen ikävin piirre on ilkeys ja se osuu sitten yllättävästi, jos olet itse antanut kaikkesi, uskonut ja luottanut. Ja nimenomaan se suoruus ja eloisuus mitä he yleensä kertovat ominaisuuksistaan ykkösenä, sen vastapainona ilkeys, pahanpuhuminen toisista ja pahantuulinen riidanhalu tulee täytenä yllätyksenä.
| |
| | |
28.02.11, 10:24
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vesimiehillä näyttää olevan paljon opittavaa ja paljon mahdollista oppia,noiden ominaisuuksiensa myötä,mutta hukkaavatko he energiansa taisteluun vai uskaltavatko katsoa suoraan silmiin itseään peilistä.Kas siinäpä kysymys.
| |
| | |
28.02.11, 20:25
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
" He tarvitsevat koko ajan tukea ja ihmisiä ympärilleen, joita voivat ihailla ja joilta ottavat vaikutteita. Kateus voi toisaalta ajaa heidät poiskin sellaisen ihmisen läheltä."
Tuo ^on ainut kohta, joka ei mielestäni omalla kohdallani natsaa nyt eikä nuorempanakaan...
Muuten ajattelisin, että näkemyksesi liippaa hyvin läheltä veskariaisen syvintä olemusta. Ja tosiaan, ajattelisin, että nimen omaan tällä vesimiesluonteella on opittava paljon tullakseen kunnolliseksi, mutta myös, että oppimiseen tarjotaan paljon mahdollisuuksia.
Ja tuo ilkeys...itselläni ainakin on ollut vaikeaa älyn, nimenomaan tunneälyn, ja ilkeyden kanssa, sillä ne ovat suorastaan vihlaiseva yhdistelmä, ja niillä saa helposti kutkuttavan rumaa jälkeä aikaan, jollei pysty tai halua hillitä itseään.
| |
| | |
21.07.11, 12:03
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
kateellisten panettelua. Jos vesimies tosiaan on täynnä kaikkia noita ällöttäviä piirteitä,miksi miehet kiinnostuvat silti heistä eniten? tämähän on todistettu juttu niin käytännössä kun astrologiakirjoissakin. Ettei vain joku veskari olisi teiltä sen sydänkäpysen kaapannut ja nyt on jäänyt kirveltämään hampaankoloon?..
| |
| | |
21.07.11, 14:10
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | tässä yhteydessä
Ellei kartalla ole voimakas keskittymä rompetta eli lähinnä persoonallisia planeettoja tietyssä merkissä (tässä tapauksessa Vesimiehessä), ei oikein voi puhua henkilöstä pelkästään 'vesimiesnaisena'.
Jokainen on koko karttansa summa, ei pelkkä aurinko-tai nousumerkkinsä edustaja - joskin ne voivat päällisin puolin katsottuna pintaan kuvastua ensimmäisinä.
| |
| | |
22.07.11, 09:22
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja liian neg näkemys? Vesimiesnaiset antavat vaikutelman aika voimakkaasta ja rehellisestä ihmisestä. Heillä on kuitenkin taipumus olla itselleen aika epärehellisiä. Joskus päätään nostava hälläväliä ja halivilivoo -asenne, ja näin kaikki pitkät ja hoikat ja kauniit tekevät -uskottelu vie heidät virheisiin.
Vesimiesnaiset eivät ole aivan niin jalat maassa kuin vaikuttaisi. He tarvitsevat koko ajan tukea ja ihmisiä ympärilleen, joita voivat ihailla ja joilta ottavat vaikutteita. Kateus voi toisaalta ajaa heidät poiskin sellaisen ihmisen läheltä.
Vesimiehellä on usein itsestään aika utopistiset käsitykset. En ymmärrä miksi pitää tavoitella jotain sellaista mitä ei ole, kun on tarpeeksi hyvä ja mielenkiintoinen sellaisena kuin on. Tämä on vähän samantapaista ongelmaa kuin alemmuuskomplekseissaan pyörivällä oinaalla, paitsi että oinas usein nauraa hersyvästi itselleen, mitä vesimies ei oikein osaa. Kyllähän vesimies leikkisää seuraa on, vähän yllytettynä valmis villiinkin hauskanpitoon. Tyypillisimpiä vesimiesnainentemppuja on unohtaa pukea pikkuhousut hameen alle. Ja sen jälkeen hän on ihan pitelemätön. Sinä hetkenä vesimiesnainen kokee olevansa oma itsensä, eikä hyväksy missään nimessä kiinnipitelyä, mustasukkaisuutta ja kritiikkiä. Häntä ja hänen tekemisiään ei saa rajoittaa, tai ei hyvä seuraa. Aika usein taitaa kuitenkin käydä niin, että vesimiesnainen itse sortuu ainakin kerran elämässään äärimmäiseen taitavaan dominoijaan, ja onkin sitten tämän uhrina niin pitkään kunnes tulee aivan pakkotilanne erota. Vesimiesnainen taistelee kuitenkin viimeiseen saakka huonostakin suhteesta, koska hän ei pysty sulattamaan omaa virhettään ja heikkouttaan. He kun ovat mielestään tiikereitä, eivät ainakaan tavallisia erehtyviä ja kehrääviä kotikissoja. Vaikka jälkimmäisessä roolissa olisivat paljon onnellisempia.
Vesimiehet ovat älykkäitä. Heillä kuitenkin on paljon harhaluuloja muista ja itsestään ja miten käyttäydytään muita kohtaan.
Tunteiltaan vesimiesnaiset ovat kylmiäkin varmasti ja vetäytyvät ajoittain ravun tapaan jonnekin kuoren taakse, mutta sitten he yhtäkkiä yllättävät syvällisellä ja sydäntälämmittävällä ajattelulla, tai ovat ymmärtäväisiä ja hyviä ystäviä, eivät väisty ystävän rinnalta. He rakastavat perhettään ja läheisiään äärimmäisen paljon.
Vesimiehen ikävin piirre on ilkeys ja se osuu sitten yllättävästi, jos olet itse antanut kaikkesi, uskonut ja luottanut. Ja nimenomaan se suoruus ja eloisuus mitä he yleensä kertovat ominaisuuksistaan ykkösenä, sen vastapainona ilkeys, pahanpuhuminen toisista ja pahantuulinen riidanhalu tulee täytenä yllätyksenä. |
Komppaan tätä! Tässä onkin kerrottu veskarista kaikki.
| |
| | | | |