| |  | | |
28.02.11, 20:50
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Keräätkö tiettyjä tähtimerkkejä?!
Ja vieläpä samana päivänä ja vuonnakin syntyneitä?
Itse kerään neitsyitä, ja heissä on samana päivänä syntyneitä.
Toinen sakki, jota jostain syystä tähän kerääntyy, ovat kauriit...samana päivänä syntyneet ja ihan samana vuonnakin pari likeistä suhdetta
Lisäksi omaa tähtimerkkiäni - vesimiestä - kerääntyy, ja tässä myös kaksi samana päivänä kanssani syntynyttä, toinen samana vuonnakin...mutta nämä eivät ole kovin läheisiä
Mistä tämä kertyminen johtuu? Tarkoitan siis, että näitä on elämässäni viidestä kymmeneen ihmistä, ja neitsyet ja kauriit ovat tai ovat olleet vieläpä läheisissä suhteissa kanssani.
| |
| | |
01.03.11, 09:56
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
itse kerään jousimiehiä
| |
| | |
01.03.11, 11:43
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ravut kaivautuvat piiloistaan:) Pari tuplarapuakin ihan lähipiirissä.
| |
| | |
01.03.11, 12:20
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mie kerrään oinaita yhtä seurustelukumppania lukuun ottamatta kaikki mieheni ovat olleet oinaita, yksi poikkeus oli jousimies.
Mutta nykyinen mieheni on oinas ja kuinka ollakkaan myös rakastajani on oinas.
Eksäni oli oinas ja sitä edellinen jousimies, myös monet kavereistani ovat joko leijonia tai oinaita.
| |
| | |
01.03.11, 16:22
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Entäpä osaatteko arvella mitään syytä tälle keräilylle?
Muutakin kun että tiettyä merkkiä tietty merkki viehättää, koska omalla kohdallani ei siitä ainakaan ole kysymys useimmissa tapauksissa. Neitsyt ja kauris eivät ole merkkejä, joiden kanssa veskari yleensä tulee parhaiten juttuun...neitsyet ovat pikemminkin vihokkeja.
| |
| | |
02.03.11, 10:42
|
#6 (linkki)
| | etsijä
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
|
Elämä on jo useamman vuoden aikana ohjaillut rapuja opettamaan minulle jotain, joka on vielä sisäistämättä. Joskus aiemmin uudet tuttavat olivat pääsääntöisesti härkiä, härkien energiaa olenkin jäänyt kaiholla kaipailemaan.
| |
| | |
02.03.11, 10:50
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pököpää Entäpä osaatteko arvella mitään syytä tälle keräilylle?
Muutakin kun että tiettyä merkkiä tietty merkki viehättää, koska omalla kohdallani ei siitä ainakaan ole kysymys useimmissa tapauksissa. Neitsyt ja kauris eivät ole merkkejä, joiden kanssa veskari yleensä tulee parhaiten juttuun...neitsyet ovat pikemminkin vihokkeja. | Vesimies on siis aurinkomerkkisi? Esim. Kuun, Venuksen ja Marsin merkkisijainti vaikuttavat, myös AC, voimakkaastikin. Samoin sujuvuutta lisäävät Jupiterin mahdolliset hyvät aspektit karttasi Neitsyessä tai Kauriissa sijaitseviin planeettoihin.
Jos kartallasi on runsaasti positiivisia piirteitä em. merkkeihin, se kumoaa negatiivisia puolia.
| |
| | |
02.03.11, 20:08
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Aurinko Vesimiehessä juu ja Kuu oinaassa...merkurius oli vesimiehessä kanssa, mutta loput pitää kyllä luntata...
Jupiter, uranus ja neptunus jouskarissa ja sitten on pluto vaa'assa. Venus kaloissa.
Kovin tarkasti en tiiäkkään, kun en tiedä kellonaikaa jolloin synnyin. Mutta itse en tuostakaan osaa mtn päätellä sen enempiä.. mutta kaippa se on sillee että kauriilla ja neitsyillä on sitten joku sanoma jota ne yrittää mun päähäni takoa :)
| |
| | |
03.03.11, 14:56
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen kaksonen. Keräilen vesimiehiä ja kaksosia. Tasaiseen tahtiin elämääni tupsahtelee neitsyitä, leijonia, skorpioneja, vaakoja ja kauriita. Syntymäpäivät vaihtelevat jokaisessa merkissä viikon sisällä.
| |
| | |
03.03.11, 18:19
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Elämä on jo useamman vuoden aikana ohjaillut rapuja opettamaan minulle jotain, joka on vielä sisäistämättä. Joskus aiemmin uudet tuttavat olivat pääsääntöisesti härkiä, härkien energiaa olenkin jäänyt kaiholla kaipailemaan. | Olen Aurinko-Härkä joka "keräilee" Rapuja:) Jupiter Ravussa, sillä lie osansa pelissä.
| |
| | |
04.03.11, 13:31
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja rallaa Olen Aurinko-Härkä joka "keräilee" Rapuja:) Jupiter Ravussa, sillä lie osansa pelissä. |
Kauriina ymmärrän rapujen toimivan minulle opettajina, ehkä meitä yhdistävän saturnuksen tuoman vaateen vuoksi. En tosin muista nuorempana olleeni tekemisissä rapujen kanssa, nykyisin olen todellinen rapu-magneetti. En siis etsiydy rapujen seuraan, vaan ne ravut vaan parkkeeraavat jotenkin elämääni. Olen melko suorasanainen, ehkä rapujen hienotunteinen herkkyys olisi sitä missä minulla olisi vielä runsaasti opinpaikkaa. Härät ovat niin ihania, ah.
| |
| | |
05.03.11, 21:51
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke rekkaamattomasti. Kauriina ymmärrän rapujen toimivan minulle opettajina, ehkä meitä yhdistävän saturnuksen tuoman vaateen vuoksi. En tosin muista nuorempana olleeni tekemisissä rapujen kanssa, nykyisin olen todellinen rapu-magneetti. En siis etsiydy rapujen seuraan, vaan ne ravut vaan parkkeeraavat jotenkin elämääni. Olen melko suorasanainen, ehkä rapujen hienotunteinen herkkyys olisi sitä missä minulla olisi vielä runsaasti opinpaikkaa. Härät ovat niin ihania, ah. | Olet vastapäätä rapua ja olette kummatkin johtavia ja varovaisia merkkejä ja se saattaa yhdistää teitä. Sinulla voi olla nouseva merkki ravussa tai muita planeetoita tai päinvastoin ravuilla voi olla kauris jossain asemassa kartallaan, joka yhdistää teitä. Minä itse olen noususkorppari ja tulen hyvin toimeen skorppareitten kanssa, vaikka aurinko onkin jouskarissa. Samoin tulimerkit sopivat minulle hyvin. Yleensä kauris ja neitsyt saavat karvani pystyyn.
Niin varmaan tiesit, että aurinkomerkit voidaan jakaa laadun(johtavat eli aloitteekkaat, vakaat ja joustavat) ja elementin (tuli, maa, vesi ja ilma) mukaan ryhmiin.
Sitten merkit voidaan jakaa positiivisiin ja negatiivisiin,vaikka parempi olisi sanoa että rohkeat ja varovaiset merkit. Rohkeat ovat oinaasta alkaen joka toinen eli oinas, kaksoset jne. ja varovaiset härkä rapu jne. Rohkeat merkit ovat ulospäinsuuntautuneita aktiivisia ja spontaaneja. Varovaiset merkit taas sisäänpäinsuuntautuneita, varautuneita ja turvallisuus hakuisia.
Yleensä maa ja vesimerkit viihtyvät keskenään ja tuli ja ilmamerkit keskenään. Mutta monet seikat voivat vaikuttaa.
| |
| | |
05.03.11, 22:49
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja madame jouskari Olet vastapäätä rapua ja olette kummatkin johtavia ja varovaisia merkkejä ja se saattaa yhdistää teitä. Sinulla voi olla nouseva merkki ravussa tai muita planeetoita tai päinvastoin ravuilla voi olla kauris jossain asemassa kartallaan, joka yhdistää teitä. Minä itse olen noususkorppari ja tulen hyvin toimeen skorppareitten kanssa, vaikka aurinko onkin jouskarissa. Samoin tulimerkit sopivat minulle hyvin. Yleensä kauris ja neitsyt saavat karvani pystyyn.
Niin varmaan tiesit, että aurinkomerkit voidaan jakaa laadun(johtavat eli aloitteekkaat, vakaat ja joustavat) ja elementin (tuli, maa, vesi ja ilma) mukaan ryhmiin.
Sitten merkit voidaan jakaa positiivisiin ja negatiivisiin,vaikka parempi olisi sanoa että rohkeat ja varovaiset merkit. Rohkeat ovat oinaasta alkaen joka toinen eli oinas, kaksoset jne. ja varovaiset härkä rapu jne. Rohkeat merkit ovat ulospäinsuuntautuneita aktiivisia ja spontaaneja. Varovaiset merkit taas sisäänpäinsuuntautuneita, varautuneita ja turvallisuus hakuisia.
Yleensä maa ja vesimerkit viihtyvät keskenään ja tuli ja ilmamerkit keskenään. Mutta monet seikat voivat vaikuttaa. | Kyllähän minulla jonkin verran on tietoa astrologiasta, vaikka en mikään kovin taitava ole karttojen tulkinnassa.
Ravuilla ja kauriilla on saturnus se yhdistävä ja vähän haastetta tuova kuvio.
| |
| | |
06.03.11, 09:24
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Lähes kaikki miesystäväni ovat olleet kaloja. Myös tuleva mieheni on horoskoopiltaan kala. Itse olen vesimies (aurinkomerkki), kaksonen (kuumerkki) ja rapu (nouseva).
| |
| | |
06.03.11, 18:27
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Leijona (n) Mie kerrään oinaita yhtä seurustelukumppania lukuun ottamatta kaikki mieheni ovat olleet oinaita, yksi poikkeus oli jousimies.
Mutta nykyinen mieheni on oinas ja kuinka ollakkaan myös rakastajani on oinas.
Eksäni oli oinas ja sitä edellinen jousimies, myös monet kavereistani ovat joko leijonia tai oinaita. | Niin olen aurinko Leijona nouseva skorppari ja kuu jousimiesonko näillä sitten jotain tekoa sen kanssa että oinaat sattuvat aina miellyttämään??? ja ärsyttämään ihan yhtälailla :))
| |
| | |
16.03.11, 17:44
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mielenkiintoista. En ole horoskooppifriikki, mutta nyt kun mietin niin parhaiten olen ystävystynyt kaksosten kanssa. Ystävyyssuhteita voisi kuvata sanalla helppous ja keveys. Ei tarvitse miettiä koko ajan mitä toinen sanoi, eli tarkoittiko se jotain nyt sitten rivien välistä vai ei. Miehistä taas kauriit on aina kimpussa, oinas pitäisi olla se sopivin merkki, mutta yhtään oinasmiestä ei kyllä ole plakkarissa. Kauriit taas on liian omistushaluisia ja kuivia. Olen kyllä nousurapu, johtuukohan se kauriiden kiinnostus sitten siitä.Nössö ulkomuoto. Joku sanoi kerran, että näytän hiljaiselta, mutta en ole sitä.Hyvinkin vaakamainen luonteeltani.
| |
| | |
03.04.11, 20:40
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Perehdyin tuossa oikein tosissaan asiaan, ja tajusin, että nämä kauriit sekä neitsyet opettavat minulle vesimiehen huithapelille järjestelmälisyyttä, tarkkuutta ja vakautta sekä asioiden hoidetuksi tulemista.
Luulisin, että juuri siitä syystä heitä tulee polulleni sankoin joukoin, ja kyllä; huomaan jotain jo oppineenikin!
| |
| | |
31.08.11, 12:57
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tälle neitsykäiselle jostain syystä elämään tupsahtelee vesimiehiä, leijonia, skorppareita ja oinaita, tämän hetkinen rakkautenikin on vesimies. :)
| |
| | |
31.08.11, 13:41
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | säpinää riittää
Kaksosmiehiä pörrännyt ympärillä, ja myös naisystävät jotenkin oudosti kaksosmerkkiä.
Sukuni pullollaan oinaita......vanhemmat,sisarukset,lapset. Eli oinas-kaksos akselilla mennään......
| |
| | |
31.08.11, 13:46
|
#20 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja madame jouskari Olet vastapäätä rapua ja olette kummatkin johtavia ja varovaisia merkkejä ja se saattaa yhdistää teitä. Sinulla voi olla nouseva merkki ravussa tai muita planeetoita tai päinvastoin ravuilla voi olla kauris jossain asemassa kartallaan, joka yhdistää teitä. Minä itse olen noususkorppari ja tulen hyvin toimeen skorppareitten kanssa, vaikka aurinko onkin jouskarissa. Samoin tulimerkit sopivat minulle hyvin. Yleensä kauris ja neitsyt saavat karvani pystyyn.
Yleensä maa ja vesimerkit viihtyvät keskenään ja tuli ja ilmamerkit keskenään. Mutta monet seikat voivat vaikuttaa. | Palasin vielä tähän madame jouskarin vastaukseen. Nousumerkkini on skorppari, kuinkan muutenkaan. Jos osaan oiken tulkita karttani, niin ravussa minulla on typötyhjää, lieneekö sitten siksi koen rapujen tuovan tärkeää opetusta minulle.
| |
| | |
31.08.11, 14:21
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | kysymys Inkelle ja madame jouskarille Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Palasin vielä tähän madame jouskarin vastaukseen. Nousumerkkini on skorppari, kuinkan muutenkaan. Jos osaan oiken tulkita karttani, niin ravussa minulla on typötyhjää, lieneekö sitten siksi koen rapujen tuovan tärkeää opetusta minulle. | Astrologisessa kartassani on useampi huone tyhjänä. Kuinkahan on kun joku astrologi sanoi että niissä tyhjissä olisi opittavaa (kai siksi kun tyhjästä on paha nyhjästä :) ) ja toinen hyvin kuuluisa astrologivirtuoosi taas sanoi että tyhjät huoneet tarkoittavat ettei niillä alueilla ole mitään opittavaa.
Kumpaan tulisi uskoa ja mistä nämä eri näkemykset johtuvat?
| |
| | |
31.08.11, 14:58
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhjästä asiaa Astrologisessa kartassani on useampi huone tyhjänä. Kuinkahan on kun joku astrologi sanoi että niissä tyhjissä olisi opittavaa (kai siksi kun tyhjästä on paha nyhjästä :) ) ja toinen hyvin kuuluisa astrologivirtuoosi taas sanoi että tyhjät huoneet tarkoittavat ettei niillä alueilla ole mitään opittavaa.
Kumpaan tulisi uskoa ja mistä nämä eri näkemykset johtuvat? |
niin mulla esim viides huone tyhjä joka lasten huone...ei ole lapsia eikä varmaan tulekaan tällä menolla ;) joku sanoi mullekin ettei sitä tarkoittaisi mutta luulenpa että näin se kyl on...
| |
| | |
31.08.11, 15:08
|
#23 (linkki)
| | etsijä
| Lisään vähän Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhjästä asiaa Astrologisessa kartassani on useampi huone tyhjänä. Kuinkahan on kun joku astrologi sanoi että niissä tyhjissä olisi opittavaa (kai siksi kun tyhjästä on paha nyhjästä :) ) ja toinen hyvin kuuluisa astrologivirtuoosi taas sanoi että tyhjät huoneet tarkoittavat ettei niillä alueilla ole mitään opittavaa.
Kumpaan tulisi uskoa ja mistä nämä eri näkemykset johtuvat? | Sen verran olen vielä raakileena, että ajattelen rapujen merkityksen viestivän minulle opinpaikkaa. Toisaalta houkuttaa ajatus myös siitä ettei mitään siihen huoneeseen kuuluvaa oppimista olisi, vaan senkin energian voisi keskittää muuhun mielenkiintoiseen juttuun.
Minulla on kolmas huone tyhjä, kaipa siitä voi päätellä tarvettä pyrkiä täyttämään sitä jotenkin.
| |
| | |
31.08.11, 18:45
|
#24 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja vv niin mulla esim viides huone tyhjä joka lasten huone...ei ole lapsia eikä varmaan tulekaan tällä menolla ;) joku sanoi mullekin ettei sitä tarkoittaisi mutta luulenpa että näin se kyl on... |
Anteeksi kun puutun, mutta mitä tarkoittaa (jos nyt oikein katsoin) kun minulla on 1. ja 7. huone tyhjiä?
5.huone lukee astro.fi:n sivulla luovuuden huone.
| |
| | |
01.09.11, 09:47
|
#25 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitsytN Anteeksi kun puutun, mutta mitä tarkoittaa (jos nyt oikein katsoin) kun minulla on 1. ja 7. huone tyhjiä?
5.huone lukee aste ro.fi:n sivulla luovuuden huone. | 1. huoneseen liittyvät minuuteen liittyvät asiat ja 7. huone on ihmissuhteiden aluetta. En hallitse astrologiaa niin hyvin, että rohkenisin sanoa mikä tyhjien huoneiden merkitys oikeasti on, itse vaan koen tyhjien huoneiden nöyrän pyynnön kiinnittämään huomiota sille alueelle.
5. huone on luovuuden, mutta kyllä siihen huoneeseen liitetään myös lapset,leikkimielisyys.... periaatteessa ne elementit, joista voimaannumme.
| |
| | | | |