Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.09.11, 11:26   #26 (linkki)
Skorpioni
(Vierailija)

Aurinkomerkkini on skorpioni ja nousumerkkini kauris. Pidän ravuista ja kaloista, mutta elämä on tuonut useita härkiä lähelleni. Ovat kylläkin erilaisia luonteeltaan. Juuri viime viikolla heitin syntymäkarttani pois, kun huomasin niiden viivojen olevan erilaisia!
  Vastaa viestiin
01.09.11, 11:27   #27 (linkki)
Tyhjästä asiaa
(Vierailija)

Minulla on huomattavia lahjoja ja kykyjä alueissa jotka sijoittuvat tyhjiin huoneisiin mutta ei välttämättä kykyä tai mahdollisuutta hyödyntää niitä.
Asia taitaa olla monimutkaisempi ja niiden merkitys ehkä riippua muistakin tekijöistä kuin huoneen tyhjyydestä? Ehkä siitä tulkintaerotkin?
En ole lainkaan astrologian asiantuntija joten siksi kyselin.
  Vastaa viestiin
01.09.11, 11:29   #28 (linkki)
vv
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Näytä viesti
1. huoneseen liittyvät minuuteen liittyvät asiat ja 7. huone on ihmissuhteiden aluetta. En hallitse astrologiaa niin hyvin, että rohkenisin sanoa mikä tyhjien huoneiden merkitys oikeasti on, itse vaan koen tyhjien huoneiden nöyrän pyynnön kiinnittämään huomiota sille alueelle.

5. huone on luovuuden, mutta kyllä siihen huoneeseen liitetään myös lapset,leikkimielisyys.... periaatteessa ne elementit, joista voimaannumme.

hassua että olen itse leikkimielinen ja tulen kyllä lasten kanssa toimeen vaikka mitään vauvakuumetta ei olekaan...
  Vastaa viestiin
02.09.11, 11:44   #29 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
Tuumailua, väärällä ketjulla

Omalla kartallani on Uranuksella ollut vahva vaikutus jo 8.7 alkaen ja jatkuu aina 18.10 asti. Uranusksen asema on kai sama aina 42 vuoden välein, jos olen oikein ymmärtänyt. Voisikohan siitä tehdä johtopäätelmää olemisesta samankaltaisista uudistusenergioista kuin kuusikymmentä luvun lopuilla olen ollut. Silloinkin tuntui vaikealta edetä omissa ratkaisussa, itseasiassa monet asiat tuntui taisteluilta tuulimylyjä vastaan.

Olisikohan kiinnostusta toisilla keskustelijoilla aiheeseen jos aloittaisi uuden ketjun.

Viimeinen muokkaaja Inke; 02.09.11 12:06.
  Vastaa viestiin
02.09.11, 11:52   #30 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vv Näytä viesti
hassua että olen itse leikkimielinen ja tulen kyllä lasten kanssa toimeen vaikka mitään vauvakuumetta ei olekaan...
Niin, eipä se lasten välitön kohtaaminen ja leikkimielisyys olekkaan riippuvaista omien fyysisten lasten olemassa olosta. Rikkautta sekin myös lasten kannalta kun on vanhempien lisäksi muitakin aikuiskontakteja ja oheiskasvattajia.

Muistan omasta varhaismurkkuiästäni miten paljon arvostin lapsetonta Helmi nimistä neiti-ihmistä, joka veti tyttökerhoa. Yhä vieläkin pidän häntä merkittävänä ja elämääni positiivisesti vaikuttaneena ihmisenä. Hän oli hminen, jota en voi unohtaa sarjaan kuuluva persoona.
  Vastaa viestiin
02.09.11, 13:52   #31 (linkki)
NeitsytN
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Näytä viesti
Omalla kartallani on Uranuksella ollut vahva vaikutus jo 8.7 alkaen ja jatkuu aina 18.10 asti. Uranusksen asema on kai sama aina 42 vuoden välein, jos olen oikein ymmärtänyt. Voisikohan siitä tehdä johtopäätelmää olemisesta samankaltaisista uudistusenergioista kuin kuusikymmentä luvun lopuilla olen ollut. Silloinkin tuntui vaikealta edetä omissa ratkaisussa, itseasiassa monet asiat tuntui taisteluilta tuulimylyjä vastaan.

Olisikohan kiinnostusta toisilla keskustelijoilla aiheeseen jos aloittaisi uuden ketjun.

Minä ainakin olisin mielellni lukemassa ja keskustelemassa. Huomaa, että vaikka tilanne voisi olla parempi kuin vaikkapa pari vuotta sitten, niin silti oman päänsä sisällä käy armotonta taistelua. Niin mistä? Kun ei itsekään tiedä.

P.S. Pitäisi keksiä parempi nimimerkki :)
  Vastaa viestiin
12.09.11, 19:57   #32 (linkki)
hfghg
(Vierailija)

vgfdgrf

haista PASKA
  Vastaa viestiin
13.09.11, 13:29   #33 (linkki)
sieltä tuulee
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hfghg Näytä viesti
haista PASKA

helpottiko?
  Vastaa viestiin
11.12.11, 02:21   #34 (linkki)
Leijonaleidi
(Vierailija)

Tämä leijonanainen on elämänsä aikana törmännyt useaan saaliiseen eli kaurismieheen, tavalla tai toisella.

Sitten kun olen niitä kuivia kauriita tarpeeksi kauan "pureskellut" niin olen kyllästynyt, ja jatkanut metsästystaivaltani :-DDD

Parhaat mies- ja naisystävät ovat aina olleet jousimiehiä, vesimiehiä ja kaksosia.
Skorpionit ovat aina vältelleet minua.

Vihamiehet olleet oinaita. Tutut vaa'at olleet muuten vaan ihmeen ailahtelevaisia ja vainoharhaisia tapauksia.
Toisten leijonanaisten kanssa ollut myös melko vaikeaa tulla toimeen, olivat sitten tuttuja tai sukulaisia.
  Vastaa viestiin
02.04.12, 22:50   #35 (linkki)
vaakakovakaa?
(Vierailija)

Kaikki pidempiaikaiset on ollu oinaita tai skorppareita... ei taida onnistua :( Nyt on kiikarissa ekaa kertaa vaaka-mies :)

Raputyttö
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku