Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.03.11, 14:02   #1 (linkki)
sanna
(Vierailija)

Millainen olen?

Olen syntynyt 27.1.1986. Olen kaiketi vesimies ja kiinalaiselta horoskoopilta härkä. Nouseva merkkinikin taitaa olla vesimies.

Millainen olen?
  Vastaa viestiin

29.03.11, 14:17   #2 (linkki)
nn.
(Vierailija)

veikkaisin että olet aika omantien kulkija...ehkä et halua sitoutua kovinkaan helposti...?
  Vastaa viestiin
29.03.11, 14:20   #3 (linkki)
sanna
(Vierailija)

Pitävätkö muuten paikkansa nuo ilmoittamani horoskoopit? Syntymäaikani on klo 9.10.
  Vastaa viestiin
30.03.11, 15:48   #4 (linkki)
riina
(Vierailija)

sanoisin että sinun nouseva merkkisi on todellakin vesimies ja että sinun kanssasi on varmasti mahdoton tulla toimeen.
  Vastaa viestiin
31.03.11, 13:36   #5 (linkki)
Jupiterin tytär
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sanna Näytä viesti
Olen syntynyt 27.1.1986. Olen kaiketi vesimies ja kiinalaiselta horoskoopilta härkä. Nouseva merkkinikin taitaa olla vesimies.

Millainen olen?
Olet oman tiesi kulkija, radikaali uusien ideoiden omaksuja ja kokeilija. Itsenäinen jopa yksinäinen, koska ennakkoluulottomuutesi ajaa sinut aivan omille raiteille. Kuu leijonassa saa sinut näyttämään tunteesi ulospäin, joskus liiankin voimakkaasti. Voit jopa hieman "esittää". Mars skorpionissa tekee sinusta hiukan mustavalkoisen tyypin, mutta vahvan.
9.huone on sinulla jousimiehessä, joten todennäköiset matkustelu, filosofiat, opiskelut tai vieraat kulttuurit kiinnostavat. Mc sijoittuu myös jousimieheen, joten amattikin voi sivuta näitä aloja.
Saturnus on sinulla 9. huoneessa ja siellä kohtaat elämäsi oppiläksyn.
Miesihanteesi voi olla virkapukuinen henkilö ts. armeijan, poliisin tai palolaitoksen palveluksessa.
Itse voit olla johonkin aatteeseen tai ideologiaan "hurahtanut", mutta suhtaudut innokkaasti kaikkeen uuteen ja outoon. Sinua ei haittaa homot, romanit eikä ulkomaalaiset.
Tässä jotain. Googleta kuutarhuri, löydät lisää.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku