Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.04.11, 15:05   #1 (linkki)
Eepo
(Vierailija)

Kartan tulkintaa.

Hei! Olisiko täällä palstalla jotakuta, joka osaisi tulkita syntymäkarttaa? En itse ymmärrä siitä hölkäsen pöläystä, ja ajattelin josko joku teistä voisi auttaa? :) Voi laittaa kartan, jos joku teistä osaisi.

Kiitos! :)
  Vastaa viestiin

08.04.11, 15:35   #2 (linkki)
AE
(Vierailija)

Netistä löytyy sivuja, joilta saa itselleen ilmaisen tietokonetulkinnan. Enkä tarkoita tyyliä: sinulla on aurinko skorpionissa ja kuu vaa'assa, vaan niitä on vähän tulkittukin. On tosin muistettava, että ne ovat vain tietokonetulkintoja, joten antavat vain suuntaa.

Tulen laittamaan tähän linkin, JOS löydän sen sivun, ei ole itsellä tallessa.
  Vastaa viestiin
08.04.11, 15:41   #3 (linkki)
Vakkari
(Vierailija)

Astro.fi on hyvä, siellä voit tehdä myös oman syntymäkarttasi ja saat siihen pikatulkinnankin. Kannattaa tulostaa tai tallentaa talteen. Ja on asiantunteva foorumi keskusteluille.
  Vastaa viestiin
08.04.11, 15:42   #4 (linkki)
AE
(Vierailija)

löytyi helposti: Astrology: Natal Chart and Ascendant, Placidus System
  Vastaa viestiin
08.04.11, 16:04   #5 (linkki)
AE
(Vierailija)

Tuotakin etsin ja nyt se löytyi: Ilmaisia kartanlaskuohjelmia - Suomen Astrologinen Seura ry.
  Vastaa viestiin
08.04.11, 18:23   #6 (linkki)
Eepo
(Vierailija)

Kiitos näistä, Englanti ei oikein suju, joten noista ulkomaan sivustoista ei ole kauheasti apua. :)
Astron sivuilla olen kartan tehnyt, ja pikatulkinnat lukenut. Kiinostaisi kuitenkin joku hieman laajempi tulkinta. :)

Mutta kiitos teille!
  Vastaa viestiin
11.05.11, 14:48   #7 (linkki)
Manditar
(Vierailija)

Kuutarha

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eepo Näytä viesti
Kiitos näistä, Englanti ei oikein suju, joten noista ulkomaan sivustoista ei ole kauheasti apua. :)
Astron sivuilla olen kartan tehnyt, ja pikatulkinnat lukenut. Kiinostaisi kuitenkin joku hieman laajempi tulkinta. :)

Mutta kiitos teille!

Kuutarha Pelkkää hyvää sanottavaa.
  Vastaa viestiin
22.05.11, 13:20   #8 (linkki)
eräs vaan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eepo Näytä viesti

Mutta kiitos teille!
Hei. Olen tehnyt ystävilleni karttoja noin 9-11 sivua pitkiä noin 5 vuoden ajan, lähinnä luonnejuttuja, en ennustele tulevia. Olen harrastelija ja palkkio myös harrastelijatasoa, kaiken lisäksi en ole kovin nopea tekijä, mutta jos kiinnostaa, niin annan sitten tietojani.
  Vastaa viestiin
22.05.11, 14:31   #9 (linkki)
Siis hemmetti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan Näytä viesti
Hei. Olen tehnyt ystävilleni karttoja noin 9-11 sivua pitkiä noin 5 vuoden ajan, lähinnä luonnejuttuja, en ennustele tulevia. Olen harrastelija ja palkkio myös harrastelijatasoa, kaiken lisäksi en ole kovin nopea tekijä, mutta jos kiinnostaa, niin annan sitten tietojani.

täällä ei saa mainostaa eikä antaa yhteystietojaan. Lue säännöt. Tämä on keskustelupalsta, ei ilmaista mainostilaa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku