| onnelliselle joukkarille
Hei
Kiva kuulla sinusta. Harmi ettei työtä ole löytynyt, muta eiköhän se syksy tuo uusia tuulia. Minulla on vaihderikasta aikaa, kun vaan voimat riittäisi. Plutohan on huoneessa 2. tällä hetkellä ja kun syntymähetkellä siellä oli Saturnus niin nehän ovat olleet aivan liki toisiaan. Varmaan arvaat, että rahan kanssa on edelleen taisteltu, mutta jostain kumman syystä nyt on sellaisia lupaavia asioita edessäni, että en tiedä, vaikka paremmasta olisi jo toivoa.
Pluto tekee MC:lleni neliötä kesä-heinäkuun, joten ehkä siellä työpuolella tulee muutoksia, opiskelujen suhteen olen saanut vähän päivitettyä hommiani, mutta ei mitään mainittavaa.
Terveys on ollut kiikunkaakun eikä rakkaudesta tietoakaan, paitsi mitä nyt yks kalamies flirttaa, sen hän kyllä tekee jokaiselle naiselle, tuntuu, että hänellä on aina joka sormelle joku.
Tarvitsen vakaampaa miestä.
Jotenkin tuntuu, että nuo taloushuolet ovat vaikuttaneet minuun ja koko elämääni hallitsevasti, ja jos - niin kuin vähän näyttää, että syksyllä helpottaisi - niin en tiedä miten elämä muuttuu. Joka tapauksessa ensi vuonna ja seuraavana esikoiseni lähtee "maailmalle" ensin armeija ja sitten opiskelut. Se varmaan on sellainen surullinen/mullistava kokemus, jää enempi omaa aikaa, mutta on pohdittava kukas mulle ne ns. miesten työt tekee.
Mutta optimistina uskon, että sitten kun tarvitsen niitä miesten töiden tekijöitä, sitten löydän sellaisen. Mutta hyvää kesää sinulle ja tsemppiä työnhakuun.
|