Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.05.11, 13:27   #1 (linkki)
ishmet
(Vierailija)

Onnellinen joukkari

Hei kuinkas sinulla menee? Häät? Lapsia? Uusi asunto? MInulla olen nyt uuden edessä, päätin että myyn asunnon, koska nähtävästi nyt estää mun kaiken tekemisen; iso piha, pankkilainaa, korjauksia. Myyn ja muutan vuokralle. Tarkoitus olis että syksyllä asuisin muualla ja katotaan sitten alkaisko elämä pelittää. Takkua on terveyden kanssa ja talous on pikkuhiljaa tasapainottumassa (se pahuksen Pluto on siellä kauriissa) ja syntymäkartalla kauris on mun kakkoshuoneen hallitsija ja siellä oli se Saturnus, joten ponnistelua on riittänyt ja itkua väännetty. Nähtävästi tuo Uranus sitten sai mun pääni sekaisin ja tuo asunnon vaihto tuntui yhtäkkiä omalta.
Toki olen asunnut kohta 20 vuotta samassa asunnossa, jottei se muuto ihan kivuttomasti käy, mutta talous helpottuis kerralla.

Toivottavasti sinulla nyt sitten on auvoisampi hetki, eivätkä nämä planeetat kovasti tee sinulle tiukkaa, Uranus on varmaa sinullekin tuonut niitä uusia ajatuksia.
Hyvää kesää. Annahan kuulua itsestäsi.

t. Ishmet
  Vastaa viestiin

28.05.11, 15:44   #2 (linkki)
ishmet
(Vierailija)

nostan...

jos käyt
  Vastaa viestiin
10.06.11, 08:01   #3 (linkki)
nostan...
(Vierailija)

jos ehdit käydä
  Vastaa viestiin
10.06.11, 11:27   #4 (linkki)
onnellinen joukkari
(Vierailija)

Heippa nyt vasta huomasin viestisi.

Mutta tänne, niin ei ole kesähäitä eikä lapsiakaan. Asunto on miehen ja kun minä olen ollut työttömänä niin eipä siinä ole kamalasti asuntoja mietitty. Ja toisaalta se muuttaminen on kyllä aika työlästä. Juuri puoli vuotta sitten muutin tänne nykyiselle paikkakunnalle ja siinä on kyllä riittävästi tekemistä ja tottumista hetkeksi aikaa.

Minulla myös Uranuksen kolmio auringolle, mutta ei tosiaan ole muutoshaluja likemmälti enemmän haluaisi vain töitä ja asettua tänne nykyiselle seudulle. Odotan vastausta yhdestä paikasta, jossa kävin haastattelussa. ja muuten minulla alkaa ensi vuonna todellinen Neptunuksen pyöritys kun se alkaa neliöimään Aurinkoa ja siitä eteenpäin monta vuotta käy kaikki jouskari planeettani läpi...

Miehen lomaa odotan heinäkuussa. Lähdetään reissuun viikoksi. Mies on oikeastaan hoitanut kaiken talouden ja sikäli minulla ei ole huolta. Mutta olis se tietenkin kiva, jos voisi itsekin osallistua enemmän ja ennen muuta haluaisi tekemistä päiviksi. Opintoja olen nyt puuhaillut tässä tämän talven ja kevään. Sellaista pientä täydennystä ei mitään tutkintoa.

Ihan rauhallista siis tänne, ei mitään mullistavaa. Viime vuoden loppupuoli oli sellaista mullistusta, että se on ihan ymmärrettävää.

Mukavaa kesää myös sinne ja muutosten tuulia. :)

t. onnellinen joukkari
  Vastaa viestiin
16.06.11, 10:00   #5 (linkki)
Ishmet
(Vierailija)

onnelliselle joukkarille

Hei
Kiva kuulla sinusta. Harmi ettei työtä ole löytynyt, muta eiköhän se syksy tuo uusia tuulia. Minulla on vaihderikasta aikaa, kun vaan voimat riittäisi. Plutohan on huoneessa 2. tällä hetkellä ja kun syntymähetkellä siellä oli Saturnus niin nehän ovat olleet aivan liki toisiaan. Varmaan arvaat, että rahan kanssa on edelleen taisteltu, mutta jostain kumman syystä nyt on sellaisia lupaavia asioita edessäni, että en tiedä, vaikka paremmasta olisi jo toivoa.
Pluto tekee MC:lleni neliötä kesä-heinäkuun, joten ehkä siellä työpuolella tulee muutoksia, opiskelujen suhteen olen saanut vähän päivitettyä hommiani, mutta ei mitään mainittavaa.
Terveys on ollut kiikunkaakun eikä rakkaudesta tietoakaan, paitsi mitä nyt yks kalamies flirttaa, sen hän kyllä tekee jokaiselle naiselle, tuntuu, että hänellä on aina joka sormelle joku.
Tarvitsen vakaampaa miestä.
Jotenkin tuntuu, että nuo taloushuolet ovat vaikuttaneet minuun ja koko elämääni hallitsevasti, ja jos - niin kuin vähän näyttää, että syksyllä helpottaisi - niin en tiedä miten elämä muuttuu. Joka tapauksessa ensi vuonna ja seuraavana esikoiseni lähtee "maailmalle" ensin armeija ja sitten opiskelut. Se varmaan on sellainen surullinen/mullistava kokemus, jää enempi omaa aikaa, mutta on pohdittava kukas mulle ne ns. miesten työt tekee.
Mutta optimistina uskon, että sitten kun tarvitsen niitä miesten töiden tekijöitä, sitten löydän sellaisen. Mutta hyvää kesää sinulle ja tsemppiä työnhakuun.
  Vastaa viestiin
16.06.11, 10:27   #6 (linkki)
onnellinen joukkari
(Vierailija)

Sama juttu minulla tuo työasia on harmittanut tosi paljon ja se on kiristänyt kyllä parisuhdettakin välillä kun miehelläni taas tr. Pluto lähestyy MC:tä ja hänellä töitä riittää... Tänäänkin olen illan yksin kotona kun se huitelee taas jossain työmenoissa... Mutta viikonloppuna katsomaan vanhaa kaveria ja hänen lapsia. Nautitaan kesästä, se on niin lyhyt ja kuitenkiin nopeasti ohi. :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku