Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.06.11, 01:01   #1 (linkki)
abrakadabra
(Vierailija)

Kuu Neitsyessä - ihmiset, haloo!

Moi!

Haluaisin kysyä teiltä, minkälainen äiti-suhteenne on. Useassa eri paikassa olen törmännyt siihen, että kuu neitsyessä-ihmisillä on äitisuhteessa epäonnea. Onko näin teillä?

Hassua ehkä kysellä täällä, mutta kiinnostaa.

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen! :)
  Vastaa viestiin

13.06.11, 10:37   #2 (linkki)
mm
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja abrakadabra Näytä viesti
Moi!

Haluaisin kysyä teiltä, minkälainen äiti-suhteenne on. Useassa eri paikassa olen törmännyt siihen, että kuu neitsyessä-ihmisillä on äitisuhteessa epäonnea. Onko näin teillä?

tunnen ainakin yhden jolla näin on...
  Vastaa viestiin
13.06.11, 11:12   #3 (linkki)
isemin
(Vierailija)

Yhdellä ystävälläni on Kuu Neitsyessä. Hänen äitinsä oli hallitseva ja sitova. Hyväntekijä joka kuitenkin käytti tätä ominaisuutta myös vallan välineenä.

Ystäväni pääsi irti oikeastaan vasta kypsällä aikuisiällä, äitinsä kuoleman jälkeen ja sittenkin on jotunut työstämään asiaa itselleen.
  Vastaa viestiin
15.06.11, 00:00   #4 (linkki)
ap
(Vierailija)

Dodiih!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja isemin Näytä viesti
Yhdellä ystävälläni on Kuu Neitsyessä. Hänen äitinsä oli hallitseva ja sitova. Hyväntekijä joka kuitenkin käytti tätä ominaisuutta myös vallan välineenä.

Ystäväni pääsi irti oikeastaan vasta kypsällä aikuisiällä, äitinsä kuoleman jälkeen ja sittenkin on jotunut työstämään asiaa itselleen.

Just niinku oon itekki kuullu. Oliskos joku, jolla erilainen kokemus tai kuullut erilaisesta kokemuksesta?

Tyttärelläni kuu neitsyessä.. ;) =/ en ole uskovainen näissä jutuissa, mutta olis kiva kuulla jotain positiivistakin :)
  Vastaa viestiin
15.06.11, 11:06   #5 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
Haasteita varmasti muissakin kuu merkeissä kuin neisyessä.

Kuuni on vaa'assa, siis sama kuin äidin aurinkomerkki. Jotenkin minulle on jäänyt sellainen tunne, että vasta aikuisuudessani opimme tuntemaan toisamme paremmin. Lapsuudessa jäin vähän altavastaajaksi veljieni saadessa äidin huomiota, tosin olihan siinä merkitystä myös pikkuveljeni vakavalla sairaudellakin. Nyt olen kuitenkin äärettömän onnellinen niistä vuosista jolloin pääsin lähemmäksi äitiäni. Ehkä oma aurinkomerkkini vakavuus on ollut herkälle taiteita rakastavalle äidilleni suuri haaste.
  Vastaa viestiin
21.06.11, 00:34   #6 (linkki)
ap
(Vierailija)

Oliskos lisää kuu-kokemuksia =)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Näytä viesti
Haasteita varmasti muissakin kuu merkeissä kuin neisyessä.

Kuuni on vaa'assa, siis sama kuin äidin aurinkomerkki. Jotenkin minulle on jäänyt sellainen tunne, että vasta aikuisuudessani opimme tuntemaan toisamme paremmin. Lapsuudessa jäin vähän altavastaajaksi veljieni saadessa äidin huomiota, tosin olihan siinä merkitystä myös pikkuveljeni vakavalla sairaudellakin. Nyt olen kuitenkin äärettömän onnellinen niistä vuosista jolloin pääsin lähemmäksi äitiäni. Ehkä oma aurinkomerkkini vakavuus on ollut herkälle taiteita rakastavalle äidilleni suuri haaste.

Olisi kiva kuulla lisää!

Terveisin Kuu Oinaassa äiti :)
  Vastaa viestiin
01.07.11, 12:21   #7 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap Näytä viesti
Olisi kiva kuulla lisää!

Terveisin Kuu Oinaassa äiti :)
Mielenkiintoiselta vaikuttaa omakin kuumerkkisi.

Äitini aurinkomrkiltään vaaka, oli taiteita rakastava ja jotenkin aikas haaveksiva persoona, vaikkakin suurperheen äitinä yritti pitää meille jöötä. Kun joku meistä sairastui se oli äidille tosi vaikea paikka, ehkä surujäänteitä omien sisarustensa menettämisestä ja vanhempiensä surutyön vaikutusten seurausta.

Minä, airinkomerkiltäni aika realistinen ja vakaa lähes järkähtämätön kauris yritän sompailla kuuvaakani kanssa. Asto.fin sanoo kuuvaa'astani näinkin hauskasti.
*Kuu Vaa'assa
Tuskin kukaan on niin varovainen tunteidensa ilmaisussa kuin Kuu Vaaka eli sinä. Olipa kysymyksessä sitten vihan tai rakkauden tunne niin sinulle lienee tyypillistä tempaista mitään sanomaton virnistys kasvoillesi, jolloin sinulle jää aikaa puntaroida tunteesi todellista laatua, joka ei silti tahdo selvitä.*

Itseäni jokseenkin hyvin tuntevana allekirjoitan tuon astron tulkinnan tunteiden ilmaisusta. Onhan minulla syviä tunteita, on toki, mutta ne jäävät yksityisiksi, vain joskus innostun luotaamaan tunteideni syvyyttä runoissani tai ylipitkissä vuodatuksissa, joita olen Ellien palstoille aikaisemmin kontrolloimattomasti valutellut. Kuuvaakana olen kuin surffaaja, joka toivoo myötäisiä tuulia ja aavistelee huimien vaahtopäiden paiskaavan minut jonnekin karulle ja asumattomalle luodolle.

Itse ajattelen kuu-vaa'an vaikuttavan minuun enemmän kuin nousumerkkini, toisaalta voi olla että arvioini omaan itseen ei olisi mahdollista olla kovinkaan realistinen. Ehkä nousu-skorppooni vaikuttaa kuitenkin paljon, vaikkakin vähän vastentahtoisesti, mieluimmin lilluisin äitini kaltaisissa hattarapilviunelmissa ja laulelisin operettisävelmiä päivät pääksytysten. Oi, anteeksi äiti, olet kuitenkin ollut niin rakas minulle.
  Vastaa viestiin
01.07.11, 12:27   #8 (linkki)
jaa-a
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja abrakadabra Näytä viesti
Moi!

mulla on vaikea äitisuhde, mutta kuu kaksosissa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku