Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.06.11, 23:21   #1 (linkki)
NeitsytNAINEN
(Vierailija)

Saisinkos tulkintaa?

Osaankohan nyt oikein nämä laittaa... Mutta olen siis syntynyt neitsyen merkissa. Nousevana leijona ja planeetta oli venus.. Kiitos jos joku osaa jotakin minusta tämän perusteella kertoa.. Itse yritin, mutta ei oikein kyvyt riittäneet:)
  Vastaa viestiin

19.06.11, 16:07   #2 (linkki)
jj
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitsytNAINEN Näytä viesti
---- ja planeetta oli venus---
Siis missä Venus? AC:lläko, eli yhtymässä nousuun? Jos näin, niin tiettyä vetovoimaa tuo persoonaan vääjäämättä. Valovoimaisuutta joka on ihan plussaa jollei lähde paisumaan liikaa, mikä voi toisinaan olla Leijonan haaste. Neitsyt on maanläheinen mutta tarkkaileva.
  Vastaa viestiin
22.06.11, 19:37   #3 (linkki)
NeitsytNAINEN
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jj Näytä viesti
Siis missä Venus? AC:lläko, eli yhtymässä nousuun? Jos näin, niin tiettyä vetovoimaa tuo persoonaan vääjäämättä. Valovoimaisuutta joka on ihan plussaa jollei lähde paisumaan liikaa, mikä voi toisinaan olla Leijonan haaste. Neitsyt on maanläheinen mutta tarkkaileva.
Venus oli siinä AC kohdassa kyllä... Kiitos tästä!
  Vastaa viestiin
26.07.11, 14:39   #4 (linkki)
no iik?
(Vierailija)

minä myös neitsytnainen ,ja nousuleijona.. ja ac leijona? eli mitäs se? luulenko viehätysvoimani paisuvan ihan liikaa siis?=)..
nou..olen seinäruusu..viihdyn yksin, mutta esiinnyn ja tanssin kyl sit yksin pelin edessä..:D..ja nauran itsekseni omille hyville? jutuilleni...;)
  Vastaa viestiin
26.07.11, 19:33   #5 (linkki)
jj
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja no iik? Näytä viesti
minä myös neitsytnainen ,ja nousuleijona.. ja ac leijona? eli mitäs se? luulenko viehätysvoimani paisuvan ihan liikaa siis?=)..
nou..olen seinäruusu..viihdyn yksin, mutta esiinnyn ja tanssin kyl sit yksin pelin edessä..:D..ja nauran itsekseni omille hyville? jutuilleni...;)
Nousu ja ac ovat siis sama asia. Neitsyt hillitsee, rajoittaa, tarkkailee. Ei Leijona välttämättä paisuta (riippuu kartan muista tekijöistä) mutta itsevalaisevuus siihen yleensä liitetään, onhan Leijona juuri Auringon ja 5. huoneen hallitsija (vitoseen liittyy mm. hauskat jutut, luovuus, esiintyminen jne.) joten varmasti sulla on hyvät jutut joille naurat;) ...joten pistä vaan harkintaan kertoa muillekin!
  Vastaa viestiin
28.07.11, 06:33   #6 (linkki)
no iik
(Vierailija)

niin joo.. no sit on viä kuukin leijonassa, ja näköjään merkuriuskin..?miten se muuten on, kun on aikalailla tos rajalla syntynyt..eli 25.8..niin vaikuttaako se siihen, kuinka'neityskäinen' onkaan, vai tuleeko siiihen jo leijonaakin?..minä kun tiedän niin vähän..
  Vastaa viestiin
28.07.11, 09:41   #7 (linkki)
jj
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja no iik Näytä viesti
niin joo.. no sit on viä kuukin leijonassa, ja näköjään merkuriuskin..?miten se muuten on, kun on aikalailla tos rajalla syntynyt..eli 25.8..niin vaikuttaako se siihen, kuinka'neityskäinen' onkaan, vai tuleeko siiihen jo leijonaakin?..minä kun tiedän niin vähän..

Aika 'leijonaista' kun Kuu ja Merkkarikin näin ollen askendentin eli nousun tuntumassa. Merkurius huolehtii kommunikatiopuolesta ja Kuu tunne-elämästä.

Asteista on jonkinlainen kolmeen osaan jaottelu olemassa (0-10, 11-20,21-30), merkki painottuu kussakin jaksossa omalla tavallaan. En ole niin pitkälle perehtynyt tähän että osaisin selittää mutta googlaapa sanalla 'merkkiprofiili', sieltä sit löytyy paljosti muutakin:)
Itse katson viereisen merkin vaikuttavan vain jos on syntynyt ihan kahden merkin rajalla eli 0 ast. tai sitten 29 astetta jolloin seuraava alkaa vaikuttaa.
  Vastaa viestiin
28.07.11, 11:00   #8 (linkki)
no iik
(Vierailija)

olen jonkun verran koittanut lukea ja tutkia..mutta aivokapasiteettini on riittämätön.;)
eräs nainen kerran kertoili minulle tähtikartastani, mutta hän puhui kaikenlisäksi vielä englantia, niin ymmärtämättä jäi, mutta sen muistan, että hän korosti että olen ' first deckan virgo' tms..eli 1.dekaani... mutta en tiedä mitä se tarkoittaa. (synt aika 25.8.1965 klo 1.45 pihtipudas)
  Vastaa viestiin
28.07.11, 13:12   #9 (linkki)
jj
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja no iik Näytä viesti
---- mutta sen muistan, että hän korosti että olen ' first deckan virgo' tms..eli 1.dekaani... mutta en tiedä mitä se tarkoittaa. (synt aika 25.8.1965 klo 1.45 pihtipudas)
Ehkä tätä? Tulkinnoissahan on eroja mutta tietyt perusteemat toistuvat. Puhtaus, alku, uuden syntyenergia. Ts. Neitsyt -Aurinkosi toimii sikäli raikkaasti.

lainaus: MERKKIPROFIILI
"Alku (0-10 astetta): Merkkilaatu ilmenee puhtaasti, mutta kehittymättömästi, raa’asti, alkuvoimaisesti ja pakottavasti. Alku merkitsee aina syntyä, 1.aste kutakin merkkiä on laadullisen muutoksen jälkeen syntymä uuteen tapaan katsoa todellisuutta. Alussa ollaan ”puhtaita” ja merkin ilmaisu on viatonta, mutta siihen on ladattu myös mahdolliset kehitysongelmat. Alku on parasta aikaa aloitteille,oman minän kehittämiselle, itsevarmuuden ja omien lahjojen heittämiselle peliin. Alkuvaiheet ovat merkkinä ponnistelusta, pyristelystä, leikkimielestä ja tuoreudesta, mutta voivat symboloida myös suurta alitajuista energiaa, joka voi kääntyä tuhovaksi. Tämä on merkin Lapsuusvaihe."
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku