| |  | |
16.07.11, 12:49
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Neitsytmies... miten pitäisi toimia?
Täällä Kauristyttö, joka 2,5 kuukautta sitten tapasi Neitsytmiehen... ja jalat on menneet alta :/
Aluksi Neitsyeni oli aktiivinen ja rohkea ja ilmaisi kiinnostuksensa avoimesti. Kaiken aikaa hän on ollutkin hyvin rehellinen ja avoin omien asioidensa suhteen, kertoi jo aluksi mm. vaikeita asioita entisistä naissuhteistaan ennenkuin ehdin mitään kysyäkään. Avoimuus teki minuun suuren vaikutuksen, samoin hänen positiivisuutensa, seurallisuutensa ja ihana poikamaisuutensa...
Nyt alkuinnostuksen jälkeen (?) mies tuntuu kuin ottaneen askeleen taaksepäin - työkiireet painavat päälle eikä hän tunnu kaipaavan tapaamisia enää niin usein. Kaiken aikaa hän on ollut valitettavan hidas soittelemaan tai lähettelemään viestejä tai vastaamaan omiini... Tilannetta korostaa se, että hän asuu toisella paikkakunnalla ja haluaa aina viikonlopuiksi matkustaa sinne, missä hänellä on rakkaat harrastukset ja sisarukset, joiden kanssa hän viettää paljon aikaa. Minua hän ei ole vielä koskaan kysynyt mukaansa.
Rohkeasti kysyin missä nyt mennään, ja hän sanoi etteivät hänen tunteensa ole miksikään muuttuneet ja hän ikävöikin minua erossa ollessamme, mutta hän ei uskalla antaa itselleen lupaa ihastua ja rakastua oikein kunnolla. Hän haluaa "katsella miten tämä lähtee kehittymään". Kysyin onko tämä hänen tapansa ilmaista että haluaa lopettaa suhteen, ja hän sanoi että kyllä hän osaa sen sitten suoraan sanoa jos niikseen tulee.
Olen kuullut neitsyiden "varmistelusta" ihmissuhteissa, siitäkö tässä on kyse? Ihmettelen itse kuinka voidaan ensin olla niin ihastuneita ja sitten ruveta jarruttelemaan... olen kyllä itse kauris joten ymmärrän hitauden, mutta että näin päin...? Kaveri tuntuu kyllä tosi rehelliseltä, joten haluaisin uskoa että hän tarkoittaa mitä sanoo. Teot vain tuntuvat niin oudoilta...
Toisekseen, onko neitsyelle tyypillistä puhua pääasiassa itsestään? Tämä kertoo paljon omista asioistaan, mutta hyvin harvoin kysyy minulta mitään, syvällistä ainakaan. Kuuntelee kyllä jos rupean rohkeasti itse puhumaan. Onko neitsyt empaattinen luonne, vai eivätkö vain näytä omaa kiinnostustaan tai välittämistään? Joskus alussa hän sanoi että murehtii minun asioitani tai meidän suhdettamme, tavallaan pelkää sen päättymistä ennenkuin se on alkanutkaan. Tiedän hänellä olleen vaikeita parisuhteita takanaan, ehkä ne lisäävät pelkoa.
Haasteista huolimatta rakastan kovasti tätä ihmistä, mutta haluaisin tiedostaa kannattaako minun odottaa, ja kuinka kauan... en haluaisi jäädä turhaan roikkumaan jos ei ole mitään toivoa tilanteen muuttumisesta. En oikein tiedä kuinka suhtautua, ahdistaako häntä jos kerron hänelle tunteistani ja tarpeistani? Vai hetkauttavatko ne häntä mihinkään suuntaan? :)
Välillä tuntuu että hänellä on omat aikataulunsa ja agendansa eikä niihin voi vaikuttaa millään tavalla......
Neitsytmiesten kanssa olleet, tuntuuko tämä mitenkään tutulta? Kuinka te olette pärjänneet, etenkin suhteidenne alkuvaiheessa? Minun luulisi toisena maamerkkinä ymmärtävän Neitsyttä, mutta itselläni on kuu ravussa + nousumerkki rapu, joten kärsin tästä tunnepuolen viileydestä. Tottuuko siihen? :)
| |
| | |
12.02.12, 11:43
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei oo näköjään kukaan sulle vastannu, joten mie voin sit kertoa omasta neitsyt miehestäni. :D
Olen itse skorpioni ja olimme eka ystäviä, sitten parhaat ystävät - näimme joka vko.
Hän ihastui minuun ensi näkemältä, mutta minä en häneen pinnallisista syistä.
Kun olimme ystäviä, tämä neitsyt mies oli todella ystävällinen, rehellinen, luotettava,
huumorintajuinen ja ei missään nimessä puhunut vaan itsestään - päinvastoin.
Sitten aikaa meni niin tämä neitsyt miehen ihastus muuttui rakkaudeksi ja tunnusti sitten sen.
Häen onnekseen miullakin alkoi olla tunteita häntä kohtaan eikä neitsyt mieheni joutunu pettymään. ;)
Olemme vieläkin parhaita ystäviä keskenään eikä ainakaan miun neitsyt mies puhu vaa itsestään...
Vaan ne jutut kertoo, jos on jtn tapahtunu vaikka töissä, mut ei pahemmin muuten.
Mie olin se joka kysyi se hankalimmat kysymykset ja kyl hän vastaa, mutta ei oma-aloitteisesti kerro. :D
Mitä oon neitsyt ihmisistä lukenut niin kuulemma ovat todella järjestelmällisiä, lojaaleja ja kiintyviä ja miun neitsyt on juuri tämmöne höppänä. :) Mutta suhteen alussa ei antanut itsensä vielä liikaa kiintyä, sillä pelko oli hällä että petän ja meni pitkän aikaa, ennenkuin sain hänen luottamuksensa 110%. Mutta kun sen sain, on elämä sitten niin ihanaa ja neitsyt mieheni on sitten sellanen halinalle että. :D Osoittaa paljon hellyyttä, joka päivä. :)
Oma neitsyt mies on empaattinen, mutta vain niille jotka ovat hänelle tärkeitä.
Minun korvaan ei toi neitsyt mies uppoo...
En pitkälle kattois tollasta käytöstä keltäkään, oli sitten mikä tahansa horoskooppi kyseessä.
Siinä vaiheessa jo, jos tekstiviesteihin kesti vastata niin minun kiinnostus lopahti siihen...
Mutta hei, olenkin skorppari, en pidä odottelusta. :D
| |
| | |
14.02.12, 12:58
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Katjuska kuulostaa siltä että teillä mennään miehen (itsekkäillä) ehdoilla, ja sinulle jääkin tehtäväksi se päätös kuinka kauan aiot suostua moiseen, kuinka kauan sinulle sopii tuollainen järjestely.
Neitsyttä ohjaa järki, ei tunteet (kuten esim rapua) ja siksi voi tuntua tunteettomalta hän. Muutenkaan neitsyet eivät minun mielestä ole yhtään intohimoisia ;D olen myös kauris ja neitsyitä pidän vain ystävinä, silloin niiden parhaat puolet tulee parhaiten esiin, kuten lojaalisuus ja auttamishalu jne.
Jos puhuu vain itsestään eikä ole kiinnostunut sinun asiosta, ja menee tapaamaan "tärkeitä" ihmisiä ja jättää sinut odottamaan, oikeasti, kuinka kauan aiot katella moista touhua??
| |
| | |
14.02.12, 20:14
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kauris kans Katjuska kuulostaa siltä että teillä mennään miehen (itsekkäillä) ehdoilla, ja sinulle jääkin tehtäväksi se päätös kuinka kauan aiot suostua moiseen, kuinka kauan sinulle sopii tuollainen järjestely.
Neitsyttä ohjaa järki, ei tunteet (kuten esim rapua) ja siksi voi tuntua tunteettomalta hän. Muutenkaan neitsyet eivät minun mielestä ole yhtään intohimoisia ;D olen myös kauris ja neitsyitä pidän vain ystävinä, silloin niiden parhaat puolet tulee parhaiten esiin, kuten lojaalisuus ja auttamishalu jne.
Jos puhuu vain itsestään eikä ole kiinnostunut sinun asiosta, ja menee tapaamaan "tärkeitä" ihmisiä ja jättää sinut odottamaan, oikeasti, kuinka kauan aiot katella moista touhua?? |
Heh, minä olen neitsyt ja mulla on tunteeton kauris ystävänä :D Neitsyt-mies vaikuttaa kylmältä. Mutta mä olen intohimoinen ;D Tosin olen enemmän leijona-painotteinen jos syntymäkarttaa uskoo.
| |
| | | | |