Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.08.11, 15:14   #1 (linkki)
vesimiesnainene
(Vierailija)

Miten Vaakamies hurmataan?

Elikkäs olen kiinnostunut yhdestä vaakamiehestä. Kaikki alkoi siittä että hän itse osoitti kiinnostustaan, ja myös tuttavani huomasivat sen. Mutta hän onkin oikein vaikea tapaus! Flirttailee aina mutta kun flirttailee takaisin niin hän perääntyy hieman.miten te muut olette hurmanneet vaakamiehenne? ;)
  Vastaa viestiin

07.08.11, 01:10   #2 (linkki)
ei ikinä vaakoja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vesimiesnainene Näytä viesti
Elikkäs olen kiinnostunut yhdestä vaakamiehestä. Kaikki alkoi siittä että hän itse osoitti kiinnostustaan, ja myös tuttavani huomasivat sen. Mutta hän onkin oikein vaikea tapaus! Flirttailee aina mutta kun flirttailee takaisin niin hän perääntyy hieman.miten te muut olette hurmanneet vaakamiehenne? ;)

Vaakamiehelle (ja -naiselle) ei kelpaa ihan tavis tuulipukuihminen, pitää olla tasoa. ladynainen vie vaakamieheltä jalat alta, viis siitä mitä korvien välissä on.
Toisaalta - vaakat ovat usein homoja/bissejä.
  Vastaa viestiin
07.08.11, 13:46   #3 (linkki)
mm
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ikinä vaakoja Näytä viesti
Vaakamiehelle (ja -naiselle) ei kelpaa ihan tavis tuulipukuihminen, pitää olla tasoa. ladynainen vie vaakamieheltä jalat alta, viis siitä mitä korvien välissä on.
Toisaalta - vaakat ovat usein homoja/bissejä.

aivan samaa mieltä ed kanssa...ole kuin leidi ja hymyile ja jaksa kuunnella höpinöitä hänestä itsestään...:)
  Vastaa viestiin
07.08.11, 23:03   #4 (linkki)
omakohtaisesti
(Vierailija)

Turha tuppautua tykö. Ole ilmaa hänelle, niinhän hänkin on sinulle. Ottaa itse ensimmäisen askeleen, kunhan saa kaikki vaihtoehdot punnittua. Jos ottaa ja jos saa punnittua. :)
Suomeksi... siitä ei ota selvää, tuurin peliä.
  Vastaa viestiin
28.08.11, 23:30   #5 (linkki)
Lady
(Vierailija)

Vaakamiestä ei käsitä itse p......n. Olen ollut tänä kesänä yhteydessä kolmen kanssa ja kaikki samanlaisia p.....a. Jos et halua kunnioittaa itseäsi, ota Vaakamies!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku