Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.08.11, 08:18   #1 (linkki)
htaurus
(Vierailija)

Kuutarhuri

Onko kokemuksia Kuutarhurin asrologisista tulkinnoista? Kannattaako pyytää, raako rahoilleen vastinetta?
  Vastaa viestiin

08.08.11, 12:39   #2 (linkki)
tämä kokemus
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja htaurus Näytä viesti
Onko kokemuksia Kuutarhurin asrologisista tulkinnoista? Kannattaako pyytää, raako rahoilleen vastinetta?

Pyysin alkukesästä astrologista tulkintaa. Kuutarhuri lupasi sen tehdä, mutta eipä sitä kuulunut, viimein peruin tilaukseni johon hän vastasi ettei ole aikaa kun perheessä on pienia aikaa vievia lapsia. Harmitti ihan sikana, silä olisin juuri häneltä halunnut sen tulkinnan. Näinkin voi käydä.
  Vastaa viestiin
08.08.11, 18:26   #3 (linkki)
hyviä kokemuksia
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja htaurus Näytä viesti
Hei minulla on hyviä kokemuksia, paristakin henkilöstä. Kirsi Halla-Seppälä on hyvä ja samoin Sven Stenberg. Tosin minulla on myös huonoja kokemuksia, saattavat olla nimekkäimpiä mutta nimi ei takaa mitään.
Ensimmäisen luonnehoroskoopin laaditutin vuonna 1984 (ko. astrologi ei tee enää karttoja) ja vieläkin lueskelen sitä. Kertoi tai antoi hyvin viitteitä tulevasta, ja on ollut hyvänä tukena minulle vaikeina hetkinä. Paljon on asioita toteutunut mitä kertoi syntymäajan perusteella.
  Vastaa viestiin
12.09.11, 17:57   #4 (linkki)
Anita
(Vierailija)

Suosittelen!!

En voi ketään muuta suuremmalla sydämmellä suositella kuin Kuutarhan Heliä. Aivan ihana tulkinta, jossa oli perehdytty huolella juuri minun tilanteeseeni. Tulkintaa tosin sain odottaa aika kauan, mutta oli kesäaika ja lomat. Ystäväni tilasi syksyllä ja sai kyllä tulkinnan nopeasti, kun loma-aika oli ohitse.

Olen viestitellyt Kuutarhuri-Helin kanssa myös tulkinnan jälkeen ja suorastaan ystävystynyt tuon viisaan ihmisen kanssa. Joten, suosittelen! Todellakin.
  Vastaa viestiin
13.09.11, 13:32   #5 (linkki)
ap
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anita Näytä viesti
En voi ketään muuta suuremmalla sydämmellä suositella kuin Kuutarhan Heliä. Aivan ihana tulkinta, jossa oli perehdytty huolella juuri minun tilanteeseeni. Tulkintaa tosin sain odottaa aika kauan, mutta oli kesäaika ja lomat. Ystäväni tilasi syksyllä ja sai kyllä tulkinnan nopeasti, kun loma-aika oli ohitse.

Olen viestitellyt Kuutarhuri-Helin kanssa myös tulkinnan jälkeen ja suorastaan ystävystynyt tuon viisaan ihmisen kanssa. Joten, suosittelen! Todellakin.

Kuutarhuri olisi voinut edes kertoa ettei voi vastata lupaamassaan ajassa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku