Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.08.11, 20:45   #1 (linkki)
tanniinimurutus
(Vierailija)

tulkintaa, kun ei oo muuta kuin oinasta ja leijonaa..

Hei, olen aina pitänyt itseäni hyvin tyypillisenä oinaana. No, nyt kun tutkin vähän karttaani, minulle selvisi että olenkin:

Nouseva: leijona
Aurinko: oinas
Kuu: leijona
Merkurius: oinas
Venus: oinas
Mars: oinas

Jotenkin oudolta tuntuu, että on vain nämä kaksi merkkiä.. osaako joku sanoa tästä jotain...?
  Vastaa viestiin

14.08.11, 12:16   #2 (linkki)
harrastelija
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tanniinimurutus Näytä viesti
Hei, olen aina pitänyt itseäni hyvin tyypillisenä oinaana. No, nyt kun tutkin vähän karttaani, minulle selvisi että olenkin:

Nouseva: leijona
Aurinko: oinas
Kuu: leijona
Merkurius: oinas
Venus: oinas
Mars: oinas

Jotenkin oudolta tuntuu, että on vain nämä kaksi merkkiä.. osaako joku sanoa tästä jotain...?
Hei, taidat olla aika ehdoton tyyppi :) tulinen ja energinen. Pikkuisen löytyy itsekeskeisyyttäkin, mutta itse tulimerkkinä ottaisin sinut ystäväkseni. Nimittäin leijonat ovat uskollisia ja auttavia ystäviä. Tykkäät tulla nähdyksi, etkä pelkää esiintyä isoillekaan joukoille. Olet rohkea ja peloton.Vain kyllin hyvä on parasta sinulle, vaikka rahan kanssa olet tarkka.
Mutta - en tiedä mihin huoneisiin nämä planeetat sijoittuvat enkä tiedä millaisia aspekteja tekevät, joten tulkinta voisi olla aivan erilainen kun huomioisi nekin.
  Vastaa viestiin
14.08.11, 12:59   #3 (linkki)
elokuu 20
(Vierailija)

Itsellä tällainen, voisitko harrastelija kurkkailla.

Nousumerkki: Leijona
Aurinko: Leijona
Kuu: skorpioni
Merkurius:Neitsyt
Venus:Leijona
Mars:härkä
  Vastaa viestiin
14.08.11, 19:55   #4 (linkki)
Harrastelija
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu 20 Näytä viesti
Itsellä tällainen, voisitko harrastelija kurkkailla.

Nousumerkki: Leijona
Aurinko: Leijona
Kuu: skorpioni
Merkurius:Neitsyt
Venus:Leijona
Mars:härkä
Olet kaksinkertainen leijona siis leijonan ominaisuudet korostuneena. Näkyvä ja kuuluva ihminen, tykkäät olla ns. estradilla, ystävillesi olet kullanarvoinen ja lojaali. Tunteissa olet mustavalkoinen joko-tai -ihminen. Vihaat ja rakastat voimakkaasti. Mustasukkaisuus vaivaa toisinaan ja saatat kätkeä todelliset tunteesi taitavasti. Harkitset sanojasi huolellisesti. Rakkaudessa sinulle ei kelpaa kuka tahansa, valitset tarkasti kehen ihastut, joskus turhankin tarkasti.
Sinusta voi huokua arvokkuus tai tyylikkyys; sama mitä sinulla on ylläsi, kannat vaatteesi tyylillä.
Voit olla hyvinkin kriittinen ja rahan kanssa tarkka.
Mutta niin kuin edellä sanoin, tämä on tällainen pikakatsaus; huoneet ja aspektit puuttuvat.
  Vastaa viestiin
14.08.11, 21:23   #5 (linkki)
tanniinimurutus
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja harrastelija Näytä viesti
Hei, taidat olla aika ehdoton tyyppi :) tulinen ja energinen. Pikkuisen löytyy itsekeskeisyyttäkin, mutta itse tulimerkkinä ottaisin sinut ystäväkseni. Nimittäin leijonat ovat uskollisia ja auttavia ystäviä. Tykkäät tulla nähdyksi, etkä pelkää esiintyä isoillekaan joukoille. Olet rohkea ja peloton.Vain kyllin hyvä on parasta sinulle, vaikka rahan kanssa olet tarkka.
Mutta - en tiedä mihin huoneisiin nämä planeetat sijoittuvat enkä tiedä millaisia aspekteja tekevät, joten tulkinta voisi olla aivan erilainen kun huomioisi nekin.

Hih, kyllä, osui ja upposi. Kiitos kovasti tästä.
  Vastaa viestiin
14.08.11, 21:37   #6 (linkki)
elokuu 20
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Harrastelija Näytä viesti
Olet kaksinkertainen leijona siis leijonan ominaisuudet korostuneena. Näkyvä ja kuuluva ihminen, tykkäät olla ns. estradilla, ystävillesi olet kullanarvoinen ja lojaali. Tunteissa olet mustavalkoinen joko-tai -ihminen. Vihaat ja rakastat voimakkaasti. Mustasukkaisuus vaivaa toisinaan ja saatat kätkeä todelliset tunteesi taitavasti. Harkitset sanojasi huolellisesti. Rakkaudessa sinulle ei kelpaa kuka tahansa, valitset tarkasti kehen ihastut, joskus turhankin tarkasti.
Sinusta voi huokua arvokkuus tai tyylikkyys; sama mitä sinulla on ylläsi, kannat vaatteesi tyylillä.
Voit olla hyvinkin kriittinen ja rahan kanssa tarkka.
Mutta niin kuin edellä sanoin, tämä on tällainen pikakatsaus; huoneet ja aspektit puuttuvat.

Hyvin osui. Kiitos, kiitos!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku