| |  | | |
14.09.11, 12:26
|
#1 (linkki)
| | etsijä
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
| Ykköshuone
Voiko tehdä jotain johtopäätästä ykköshuoneessa Kheironin vaikutusta myös ammatilliseen suuntautumiseen?
Ykköshuoneeseenhan varsinaisesti liitetään identiteetti, ulkoiset piirteet ja ulospäin näkyvät luonteenpiirteet. Minän suhde elämää ja muita ihmisiä kohtaan. Jos tämä haavoittuneena parantajanakin tunnettu tekijä on ykköshuoneessa, niin voiko sillä selittää esin niin sanotun sattuman kautta ohjautumista hoitopuolen sektorille?
Ykköshuoneessa oleva jousimies ja sen merkitys.Totuuden, uskontojen ja filosofioiden merkki. "Minä etsin totuutta", miten paljon se voisi vaikuttaa yksilön eettisten arvojen ja asenteiden muodostamiseen.
| |
| | |
14.09.11, 13:06
|
#2 (linkki)
| | etsijä
|
Oletteko huomanneet oman ykköshuoneen tilan selittävän teidän esmes ammatillista suuntautumistanne?
Tulisikohan aiheesta keskustelua?
| |
| | |
14.09.11, 13:43
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulla on ykköshuone tyhjä. Mitä se mahtaa tarkoittaa?
| |
| | |
14.09.11, 21:27
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Oletteko huomanneet oman ykköshuoneen tilan selittävän teidän esmes ammatillista suuntautumistanne?
Tulisikohan aiheesta keskustelua? | Ykköshuone vaikuttaa enempi persoonaan kuin ammatilliseen suuntautumiseen, huone kuusi on työn huone ja huone kymppi uran ja ammatin huone ja niistä voi saadaa enempi viitteitä.
Toki persoona vaikuttaa ammatin valintaan ja jos esim olet voimakkaasti aurinkomerkkisi (kuten minä itse) niin se voi vaikuttaa ammatinvalintaasi.
Sanoit sinulla olevan ykköshuoneessa jousimiehen (niin myös minulla), mutta minulla on myös jousimiehen planeetta Jupiter ykköshuoneessa ja jousimiehessä. Jousimiehen kiinostuksen kohteita ovat vieraat maat ja kielet, matkustelu, filosofiat ja urheilu (liikkuminen), niinpä jousimiehet löytävät usein ammattinsa näistä aloista eli opettajia (kielten, liikunnan), matkaoppaita, urheiluun liittyviä ammatteja.
Usein sairaanhoitajilla on Venus huoneessa 12, katsopa miten sinulla on.
Moni muukin asia vaikuttaa siis ammattiin kuin pelkkä aurinkomerkki tai huone.
| |
| | |
14.09.11, 21:55
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja astroppi Ykköshuone vaikuttaa enempi persoonaan kuin ammatilliseen suuntautumiseen, huone kuusi on työn huone ja huone kymppi uran ja ammatin huone ja niistä voi saadaa enempi viitteitä.
...
Moni muukin asia vaikuttaa siis ammattiin kuin pelkkä aurinkomerkki tai huone. | Mulla on Venus huoneessa 12, ja eläimiä hoidan sydämellä.
Ykköshuone tyhjä, mitä se tarkoittaa?
Huoneessa kuusi "Pallas vesimiehessä ja 6.huoneessa". Mitä tarkoittaa?
Jupiter kaksosissa ja huoneessa 10.
Eli mitä siis voisin tehdä työkseni? :) Opiskelua mietin kovasti.
| |
| | |
15.09.11, 09:02
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Mulla on Venus huoneessa 12, ja eläimiä hoidan sydämellä.
Ykköshuone tyhjä, mitä se tarkoittaa?
Huoneessa kuusi "Pallas vesimiehessä ja 6.huoneessa". Mitä tarkoittaa?
Jupiter kaksosissa ja huoneessa 10.
Eli mitä siis voisin tehdä työkseni? :) Opiskelua mietin kovasti. | Hei, mikä on nousumerkkisi (eli ykköshuoneen kärki)? Entä aurinko merkkisi ja missä huoneessa?
Kerron sitten lisää. Noilla äskeisillä tiedoilla voisit olla jollain hoitoalalla ja huomaa - Jupiter tuo menestystä urallasi.
| |
| | |
15.09.11, 10:14
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja astroppi Hei, mikä on nousumerkkisi (eli ykköshuoneen kärki)? Entä aurinko merkkisi ja missä huoneessa?
Kerron sitten lisää. Noilla äskeisillä tiedoilla voisit olla jollain hoitoalalla ja huomaa - Jupiter tuo menestystä urallasi. | Olen neitsyt, nouseva leijona ja kuu vaa'assa. Aurinko neitsyessä ja 2.huoneessa. Ymmärsinköhän kysymyksesi oikein? Toivottavasti :)
| |
| | |
15.09.11, 10:58
|
#8 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja astroppi Ykköshuone vaikuttaa enempi persoonaan kuin ammatilliseen suuntautumiseen, huone kuusi on työn huone ja huone kymppi uran ja ammatin huone ja niistä voi saadaa enempi viitteitä.
Toki persoona vaikuttaa ammatin valintaan ja jos esim olet voimakkaasti aurinkomerkkisi (kuten minä itse) niin se voi vaikuttaa ammatinvalintaasi.
Sanoit sinulla olevan ykköshuoneessa jousimiehen (niin myös minulla), mutta minulla on myös jousimiehen planeetta Jupiter ykköshuoneessa ja jousimiehessä. Jousimiehen kiinostuksen kohteita ovat vieraat maat ja kielet, matkustelu, filosofiat ja urheilu (liikkuminen), niinpä jousimiehet löytävät usein ammattinsa näistä aloista eli opettajia (kielten, liikunnan), matkaoppaita, urheiluun liittyviä ammatteja.
Moni muukin asia vaikuttaa siis ammattiin kuin pelkkä aurinkomerkki tai huone. | Näin olen ymmärtänytkin, mutta sain jonkinlaisen ahaa-elämyksen kun tarkistelin ykköshuoneeni tilaa. Kheiron siellä tämä haavoittunut parantaja. Koulutukseni eikä tavoitteellisuuteni ei koskaan tähdännyt hoitopuolen tehtäviin, siihen tehtävään minut sananmukaisesti kutsuttiin, lähes haettiin kotoa. Erikoista siinä oli myös se, etten ollut edes työttömänä. Siksi jäin mietiskelemän Kheironin merikitystä juuri tuossa huoneessa ja tarkastelen sitä myös asenteena tähän nykyiseen työhöni. Vaikea ehkä selvittää sitä muille muulla kuin että jostain syystä (kohtalon johdattamana) vain tämä tehtävä minulle annettiin. Aurinkomerkkini on kauris.
Mikä on näiden tyhjien huoneiden merkitys, joita kartaltani löytyy kaksi.
| |
| | |
15.09.11, 11:14
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | astroppi tai Inke, saisinko jotain kommenttia?
Olen tehnyt monta vuotta pätkätöitä - ammatti siis on. Ihmettelen vain olenko väärällä alalla, kun sitä omaa paikkaa ei tunnu löytyvän. Saisiko tästä jotakin osviittaa, minkälaisessa tehtävässä oikeasti olisin hyödyksi, niin että työnantajakin sen huomaisi? Mulla on siis ykköshuoneessa Venus (Kauriissa), Saturnus (Vesimiehessä) ja Chiron (Kaloissa). Huoneessa 6 on Kuu (Kaksosissa) ja huoneessa 10 aurinko (Jousimiehessä). Jupiter on mulla Oinaassa ja 2. huoneessa. Kiitos hirveästi jos viitsitte vilkaista, asia ahdistaa jo tosissaan.
| |
| | |
15.09.11, 11:56
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Lisäys Inkelle
Siitä Chironin sijainnista vielä. Jos itse lähtisin hoitoalalle, niin sen pitäisi sitten olla sattumaa tai pakkotilanne. En mielelläni ota edes tikkua toisen sormesta, mutta neulan etsin kyllä. Olen kaksi kertaa ollut tilanteessa, jossa toinen sai sairauskohtauksen ja silloin multa katosi toimintakyky täysin. En tiedä sitten, voisiko tuollaista reagointia poistaa edes koulutuksella. Toivottavasti en joudu ottamaan siitä selvää.
| |
| | |
15.09.11, 13:39
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | astrologiasta tietävät
Minuakin kiinnostaisi ammatin/ työn kannalta, mitä astrologia siitä tulkitsee? Olen aurinko kauris, asc. vaa ássa ja kuu skorpionissa. 1. huone vaaka ja pluton merkki, 6. huone oinaassa ja 10. huone leijonassa.
| |
| | |
15.09.11, 15:53
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Olen neitsyt, nouseva leijona ja kuu vaa'assa. Aurinko neitsyessä ja 2.huoneessa. Ymmärsinköhän kysymyksesi oikein? Toivottavasti :) | Sopisit kyllä hoitoalalle, sillä olet tarkka ja täsmällinen, myös sellaiset alat, joissa tarvitaan täsmällisyyttä ja tarkkuutta sopivat sinulle. Olet myös kunnianhimoinen ja sopivasti kriittinen, et kuuhun kurkottele. Työsi teet tunnollisesti mitä se sitten olisikin.
| |
| | |
15.09.11, 16:00
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Näin olen ymmärtänytkin, mutta sain jonkinlaisen ahaa-elämyksen kun tarkistelin ykköshuoneeni tilaa. Kheiron siellä tämä haavoittunut parantaja. Koulutukseni eikä tavoitteellisuuteni ei koskaan tähdännyt hoitopuolen tehtäviin, siihen tehtävään minut sananmukaisesti kutsuttiin, lähes haettiin kotoa. Erikoista siinä oli myös se, etten ollut edes työttömänä. Siksi jäin mietiskelemän Kheironin merikitystä juuri tuossa huoneessa ja tarkastelen sitä myös asenteena tähän nykyiseen työhöni. Vaikea ehkä selvittää sitä muille muulla kuin että jostain syystä (kohtalon johdattamana) vain tämä tehtävä minulle annettiin. Aurinkomerkkini on kauris.
Mikä on näiden tyhjien huoneiden merkitys, joita kartaltani löytyy kaksi. | Kheiron kertoo missä olet kokenut haavoittumista ja missä voit nyt auttaa muita, huonesijainti kertoo enemmän, tässä tapauksessasi voisi kuvitella, että olet ollut oman itsesi kanssa vaikeuksissa. Kheiron ei välttämättä ole ohjanut sinua hoitoalalle, vaan kuutoshuoneen ja kymppihuoneen merkitkin ovat voineet vaikuttaa. Tyhjiä huoneita ei kannata tarkastella erillisinä osina, vaan osina karttaa, jollon esim. vastakkaisen huoneen planeetat voivat vaikuttaa tyhjään huoneeseen.
| |
| | |
15.09.11, 16:10
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Lillan Olen tehnyt monta vuotta pätkätöitä - ammatti siis on. Ihmettelen vain olenko väärällä alalla, kun sitä omaa paikkaa ei tunnu löytyvän. Saisiko tästä jotakin osviittaa, minkälaisessa tehtävässä oikeasti olisin hyödyksi, niin että työnantajakin sen huomaisi? Mulla on siis ykköshuoneessa Venus (Kauriissa), Saturnus (Vesimiehessä) ja Chiron (Kaloissa). Huoneessa 6 on Kuu (Kaksosissa) ja huoneessa 10 aurinko (Jousimiehessä). Jupiter on mulla Oinaassa ja 2. huoneessa. Kiitos hirveästi jos viitsitte vilkaista, asia ahdistaa jo tosissaan. | Tässä on kaksi asiaa, joihin kiinnitin huomioita; Kuu kaksosissa tekee ihmisisestä vaihtelunhaluisen, onko työsi todella sellaista mistä pidät vai teetkö sitä vain rahan vuoksi? Aurinko-jousimies kuuluu niihin merkkeihin, jotka löytävät usein paikkansa ns. aikuisina. He myös usein joutuvat vaihtamaan / haluavat vaihtaa ammattia, sillä mielenkiinnon kohteita on useita. Aurinko-jousimiehet tekevät alle 35-vuotiaina vääriäkin ammatillisia ratkaisuja. Lahjakkuutta ja kykyä sitkeään puurtamiseen löytyy. Sinulla on onnea raha-asioissa ja olet tarkka rahan kanssa.
| |
| | |
15.09.11, 16:15
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostaa myös Minuakin kiinnostaisi ammatin/ työn kannalta, mitä astrologia siitä tulkitsee? Olen aurinko kauris, asc. vaa ássa ja kuu skorpionissa. 1. huone vaaka ja pluton merkki, 6. huone oinaassa ja 10. huone leijonassa. | Korostan nyt sinullekin, etten ole ammatinvalinnan psykologi, mutta jotain voin sanoa valmiuksistasi; sinulla on kanssa perusvalmiudet pitkiinkin opintoihin; kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä löytyy, myös halua menestyä. Etkä panisi pahaksi mitään johtamishommaa.
Upseeri, poliisi, lakimies, lääkäri. Työt, joissa voit ottaa vastuuta kantaaksesi, etkä pelkää arvostelua. Kommentoida voit, olisi kiva kuulla mitä ajattelet.
| |
| | |
15.09.11, 16:32
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiitos ja kommentit
Tässä oli monta ihan nappiin osuvaa asiaa. Olen tosiaan vaihtelunhaluinen ja en kestä viikosta toiseen samanlaisena toistuvaa työtä. Nyt eli päälle kolmekymppisenä olen kolmannessa ammatissani, ja vasta tämän koen olevan oikeaa alaa, eli vääriä ratkaisuja on tullut tehdyksi aikoinaan. Tätä alaa voisin opiskella lisääkin, siis pitkäjänteisyyttä löytyy. Kiitos kun katsoit! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja astroppi Tässä on kaksi asiaa, joihin kiinnitin huomioita; Kuu kaksosissa tekee ihmisisestä vaihtelunhaluisen, onko työsi todella sellaista mistä pidät vai teetkö sitä vain rahan vuoksi? Aurinko-jousimies kuuluu niihin merkkeihin, jotka löytävät usein paikkansa ns. aikuisina. He myös usein joutuvat vaihtamaan / haluavat vaihtaa ammattia, sillä mielenkiinnon kohteita on useita. Aurinko-jousimiehet tekevät alle 35-vuotiaina vääriäkin ammatillisia ratkaisuja. Lahjakkuutta ja kykyä sitkeään puurtamiseen löytyy. Sinulla on onnea raha-asioissa ja olet tarkka rahan kanssa. | | |
| | |
15.09.11, 18:00
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiitos :) Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Astroppi Korostan nyt sinullekin, etten ole ammatinvalinnan psykologi, mutta jotain voin sanoa valmiuksistasi; sinulla on kanssa perusvalmiudet pitkiinkin opintoihin; kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä löytyy, myös halua menestyä. Etkä panisi pahaksi mitään johtamishommaa.
Upseeri, poliisi, lakimies, lääkäri. Työt, joissa voit ottaa vastuuta kantaaksesi, etkä pelkää arvostelua. Kommentoida voit, olisi kiva kuulla mitä ajattelet. | Hei,
Kiitos kommentistasi :) Mikään juuri noista ammateista ei ole kyllä tullut aiemmin mieleeni, tai ole vetänyt puoleensa. Nyt olisin liian vanha niitä opiskelemaan. ..Luulen myös että olen paljon herkempi, kuin ajattelit ja esimerkiksi johtajuus ei sopisi omasta mielestäni ollenkaan. Olen mieluummin taka-alalla. Kärsivällisyyttä minulla on, ja oma rauha tekemisessä on tosi tärkeää.
No mutta mielenkiintoista on tällaisia ihmetellä astrologiseltakin kantilta :)
| |
| | |
15.09.11, 18:26
|
#18 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja astroppi Kheiron kertoo missä olet kokenut haavoittumista ja missä voit nyt auttaa muita, huonesijainti kertoo enemmän, tässä tapauksessasi voisi kuvitella, että olet ollut oman itsesi kanssa vaikeuksissa. Kheiron ei välttämättä ole ohjanut sinua hoitoalalle, vaan kuutoshuoneen ja kymppihuoneen merkitkin ovat voineet vaikuttaa. Tyhjiä huoneita ei kannata tarkastella erillisinä osina, vaan osina karttaa, jollon esim. vastakkaisen huoneen planeetat voivat vaikuttaa tyhjään huoneeseen. | Kiitos astrooppi.
Tunnen astrologiaa mielestäni hyvin vähän, enemän selvänäköisyyttä hyväksi käyttäen tarkastelen omaa karttaani. Lapsuusvuosien traumat ovat voineet toki vaikuttaa, mutta ne eivät kuitenkaan selitä sitä että itsestäni riippumatta ohjaudun minulle ventovieraan toimesta nykyiselle alalleni. Se, että minulla on hengellinen ulottuvuus ohjaa ajatteluani johdatukseen, sillä pidän todella paljon työstäni.
Huone 6 on tyhjä ja huoneessa 10 on Neptunus vaa'assa. Huoneessa 12 on Vesta skorppioonissa.
Viimeinen muokkaaja Inke; 15.09.11 18:49.
| |
| | |
15.09.11, 19:06
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostaa myös Hei,
Kiitos kommentistasi :) Mikään juuri noista ammateista ei ole kyllä tullut aiemmin mieleeni, tai ole vetänyt puoleensa. Nyt olisin liian vanha niitä opiskelemaan. ..Luulen myös että olen paljon herkempi, kuin ajattelit ja esimerkiksi johtajuus ei sopisi omasta mielestäni ollenkaan. Olen mieluummin taka-alalla. Kärsivällisyyttä minulla on, ja oma rauha tekemisessä on tosi tärkeää.
No mutta mielenkiintoista on tällaisia ihmetellä astrologiseltakin kantilta :) | kiitos kommenteista. Tämä oli vain hyvin vähillä tiedoilla, tarvitsisin koko karttasi että voisin sanoa enempi. Koska olet Aurinko-kauris niin Saturnus on tärkeä jne. Kauriit työskentelevät mielellään yksikseen ja ovat vastuunkantajia, myös tietynlainen järjestelmällisyys on tyypillistä kauriille.
Vaaka taas tuo kauneudentajua ja halua harmoniseen ympäristöön. Oinas taas ei halua ketään hengittämään niskaansa; on itse oma pomonsa. Samoin leijona on "pomo" eli vaikka haluat olla taka-alalla, niin tuskin haluat kovasti jonkun neuvovan sinua, ainakaan kartan mukaan.
| |
| | |
15.09.11, 19:20
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Kiitos astrooppi.
Tunnen astrologiaa mielestäni hyvin vähän, enemän selvänäköisyyttä hyväksi käyttäen tarkastelen omaa karttaani. Lapsuusvuosien traumat ovat voineet toki vaikuttaa, mutta ne eivät kuitenkaan selitä sitä että itsestäni riippumatta ohjaudun minulle ventovieraan toimesta nykyiselle alalleni. Se, että minulla on hengellinen ulottuvuus ohjaa ajatteluani johdatukseen, sillä pidän todella paljon työstäni.
Huone 6 on tyhjä ja huoneessa 10 on Neptunus vaa'assa. Huoneessa 12 on Vesta skorppioonissa. | Jousimies on kiinnostunut filosofiasta ja uskonnoista ja ovat monesti jonkun "aatteen" ihmisiä. Hengellinen ulottuvuus kielii siis jousimiehestä kartallasi. Jousimies on myös tällainen "maailmanparantaja". Monet jousimiehet ovat "koti,uskonto, isänmaa" -ihmisiä. Suomen valtio on syntynyt jousimiehen merkeissä eli mitä olemme; urheiluhullu, rehellinen, ahkera kansa, jolle arvot ovat tärkeitä.
Vaaka 10. huoneessa kuvaa sinua työssäsi, olet tasapainottaja ja harmonia tuoja. Neptunus tuo herkkyyttä ja empaattisuutta persoonaasi työssäsi, eli sovit varmaan hyvin työhösi. Koska siis olet Aurinko-kauris, olet tunnollinen ja tarkka ja sitähän hoitoalalla tarvitset. Tuo Kheiron kertoo juuri siitä mistä kerroit; ja siksi pystyt auttamaan ihmisiä, joilla on samat lähtökohdat tai samanlaiset kokemukset kuin sinulla. Niin ethän vain työskentele lasten psyikiatrisella osastolla? Sopisi hyvin kuvaan. Toisaalta myös diakonissan tai/ja diakonin työ sopisi sinulle.
Onko 6.huoneesi härässä vai kaksosissa? Tarvitsetko vaihtelua vai pidätkö arjen rutiineista?
OPikealta näyttää kuintenkin ammatinvalintasi.
| |
| | |
15.09.11, 20:00
|
#21 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja astroppi Jousimies on kiinnostunut filosofiasta ja uskonnoista ja ovat monesti jonkun "aatteen" ihmisiä. Hengellinen ulottuvuus kielii siis jousimiehestä kartallasi. Jousimies on myös tällainen "maailmanparantaja". Monet jousimiehet ovat "koti,uskonto, isänmaa" -ihmisiä. Suomen valtio on syntynyt jousimiehen merkeissä eli mitä olemme; urheiluhullu, rehellinen, ahkera kansa, jolle arvot ovat tärkeitä.
Vaaka 10. huoneessa kuvaa sinua työssäsi, olet tasapainottaja ja harmonia tuoja. Neptunus tuo herkkyyttä ja empaattisuutta persoonaasi työssäsi, eli sovit varmaan hyvin työhösi. Koska siis olet Aurinko-kauris, olet tunnollinen ja tarkka ja sitähän hoitoalalla tarvitset. Tuo Kheiron kertoo juuri siitä mistä kerroit; ja siksi pystyt auttamaan ihmisiä, joilla on samat lähtökohdat tai samanlaiset kokemukset kuin sinulla. Niin ethän vain työskentele lasten psyikiatrisella osastolla? Sopisi hyvin kuvaan. Toisaalta myös diakonissan tai/ja diakonin työ sopisi sinulle.
Onko 6.huoneesi härässä vai kaksosissa? Tarvitsetko vaihtelua vai pidätkö arjen rutiineista?
OPikealta näyttää kuintenkin ammatinvalintasi. | 6. huone on härässä, vaikka siitä huolimatta kyllä kaipaan ja tarvitsenkin vaihtelua, jota työni tuo tyydyttävästi.
Voisinko kysyä vielä yhtä, joka liittyy selvänäköisyyteen. Mihin huoneeseen se tulee, jos se on havaittavissa. Olen saanut siitä kovin ristiriitaisia tulkintoja ammattiastrologeilta.
| |
| | |
15.09.11, 21:32
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja astroppi kiitos kommenteista. Tämä oli vain hyvin vähillä tiedoilla, tarvitsisin koko karttasi että voisin sanoa enempi. Koska olet Aurinko-kauris niin Saturnus on tärkeä jne. Kauriit työskentelevät mielellään yksikseen ja ovat vastuunkantajia, myös tietynlainen järjestelmällisyys on tyypillistä kauriille.
Vaaka taas tuo kauneudentajua ja halua harmoniseen ympäristöön. Oinas taas ei halua ketään hengittämään niskaansa; on itse oma pomonsa. Samoin leijona on "pomo" eli vaikka haluat olla taka-alalla, niin tuskin haluat kovasti jonkun neuvovan sinua, ainakaan kartan mukaan. | Varmaan kokonainen kartta kertoisi enemmän, mutta tuossa kun kerroit merkkikohtaisia ominaisuuksia, meni kyllä paljon nappiin ja tunnistin itseäni. Kiitos.
| |
| | |
15.09.11, 22:22
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Kheiron ykköshuoneessa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Voiko tehdä jotain johtopäätästä ykköshuoneessa Kheironin vaikutusta myös ammatilliseen suuntautumiseen? | Itselläni on myös kheiron ensimmäisessä huoneessa; oinaassa (nousumerkiltäni olen kylläkin kalat). Kartaltani löytyy tämän lisäksi venus 12. huoneesta. Ikinä en ole kuitenkaan tuntenut mitään vetoa hoiva-ammatteihin enkä ole sellaiseen myöskään päätynyt, en sattuman kautta enkä tarkoituksella.
En usko, että yhtä tekijää katsomalla voisi saada kovinkaan syvällistä kuvaa kartasta, vaan kyllä se kokonaisuus on tärkein.
Kuitenkin sen allekirjoitan kheironiin ja ykköshuoneeseen liittyen, että paljon olen omaa itseäni ja luonnettani joutunut nuoruudessani työstämään, ja nykyisin minun on hyvin helppo ymmärtää ja tulla toimeen ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa, kun en odota täydellisyyttä niin itseltäni kuin muiltakaan, vaan otan ihmiset sellaisena kuin ovat.
| |
| | |
15.09.11, 23:57
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulla on ykköshuone jousimiehessä ja siellä ovat myös aurinko ja merkurius, sitä vaan ihmettelen että miksi olen aina ollut hiljainen, noilla merkeillähän pitäisi puhetta suoltaa? =) No nyt kypsyttyä alkaa jo puhettakin tulla, mutta ei valtavasti vieläkään.
| |
| | |
16.09.11, 07:30
|
#25 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmeli Itselläni on myös kheiron ensimmäisessä huoneessa; oinaassa (nousumerkiltäni olen kylläkin kalat). Kartaltani löytyy tämän lisäksi venus 12. huoneesta. Ikinä en ole kuitenkaan tuntenut mitään vetoa hoiva-ammatteihin enkä ole sellaiseen myöskään päätynyt, en sattuman kautta enkä tarkoituksella.
En usko, että yhtä tekijää katsomalla voisi saada kovinkaan syvällistä kuvaa kartasta, vaan kyllä se kokonaisuus on tärkein.
Kuitenkin sen allekirjoitan kheironiin ja ykköshuoneeseen liittyen, että paljon olen omaa itseäni ja luonnettani joutunut nuoruudessani työstämään, ja nykyisin minun on hyvin helppo ymmärtää ja tulla toimeen ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa, kun en odota täydellisyyttä niin itseltäni kuin muiltakaan, vaan otan ihmiset sellaisena kuin ovat. | Juups, en minäkään usko vain yhden tekijän vaikutukseen, kuinka voisinkaan sillä elämä itsessään on jo niin moni tasoista. Minunkin pitkähkö työelämäni on koostunut kolmesta täysin erilaisesta urasta, joista ensimmäinen ei liittynyt mitenkään ihmisen hyvinvointiin.
Jonkunlaisen ahaa-elämyksen kautta vaan tarkistelin tätä viimeisintä tai oikeammin kahta viimeistä työtäni kheiron luupin alla, siksi että niihin liittyi jotain kohtalonomaista.
Jos ajattelen koko elämänkaarta, niin ajattelen joidenkin ikäkausien kheironin yhteyttä ja tätä nyt tarkistelen taas enemmän selvänäköisyyden kuin astrologian kannalta. Kiinnostukseni kheironiin on ollut pinnalla jo yli kymmenen vuotta, joskin nyt tällä hetkellä hiukka korostuneempana.
Juups, olen luonteeltani pähkäilevä ja altis uskonnollisille vaikutteille, ykköshuoneen toinen vaikuttajan jousimiehen lisäksi sille antaa omaa syvyyttään varsinainen aurinkomerkkini.
| |
| | | | |