Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.09.11, 22:02   #1 (linkki)
Liikaa kaikkea
(Vierailija)

Useat tyhjät huoneet

Kun henkilön kartalla on monta tyhjää huonetta, niin miten se olisi tulkittavissa? Mikä tyhjän huoneen merkitys kantajalleen on?
  Vastaa viestiin

24.09.11, 20:20   #2 (linkki)
astroppi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Liikaa kaikkea Näytä viesti
Kun henkilön kartalla on monta tyhjää huonetta, niin miten se olisi tulkittavissa? Mikä tyhjän huoneen merkitys kantajalleen on?
Harvoin huone on "tyhjä", usein huone saa vastakkaisesta huoneesta vaikutteita ja vaikuttaahan sekin mikä aurinkomerkki on huoneessa. Jos esimerkiksi 3. huone kaksosten merkissä eli huone on omassa merkissään, on huoneen vaikutus suurempi kuin jos siinä olisi joku toinen merkki. Niin kuin varmaan tiedät jokaisella huoneella on oma aurinkomerkki ja oma planeetta; siis 1. huone on oinaan ja Marsin, 2. huone härän ja Venuksen jne. Jos sinulle siis sattuu jonkun "oma" huone kartalle, niin aina sen vaikutus on voimakkkaampi tai jos sinulla on esim. Mars oinaassa tai Venus huoneessa 2. Jos sinulla taas on planeettakeskittymä muutamassa huoneessa, voi se tehdä sinusta hiukan suppeakatseisen.
Joissakin tapauksissa voi olla todellakin niin, ettei johonkin huoneeseen kohdistu minkäänlaista vaikutusta, silloin on pärjättävä omillaan; et koe haasteita muttet myöskään vaikeuksia siinä kohdalla. Itselläni on kartalla huone kuusi juuri tällainen. Työtä on, mutten niin kauheasti siitä pidä mutten vihakaan, työ kuuluu minulla elämään siinä kuin juominen ja syöminenkin. Tosin omalla kartalla planeetat on aika hyvin hajaantuneet, ettei muita huoneita voi sanoa tyhjäksi, aina johonkin osuu jotakin.
  Vastaa viestiin
26.09.11, 09:49   #3 (linkki)
sarveton sarvipää
(Vierailija)

Kun nyt otettiin puheeksi, minulla on Mars ja Venus kumpikin 2 huoneessa. Siitä on yksi jännä lieveilmiö, olen huomannut että minua pidetään homona tai ainakin bi.nä ;) vaikka ihan hetero olen.
Ei se että kykenee rakastamaan miehiä ja naisia yhtä voimakkaasti tarkoita että olisi homo tai bi ;)

Onko muuten normaalia etä vastakkaiset huoneet ovat samankokoisia ?
  Vastaa viestiin
27.10.11, 13:02   #4 (linkki)
toinen neitsyt
(Vierailija)

Minulla on 1. ja 7.huoneet tyhjiä. Tämä astrologia onkin vallan mielenkiintoista!
  Vastaa viestiin
29.10.11, 11:36   #5 (linkki)
astroppi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen neitsyt Näytä viesti
Minulla on 1. ja 7.huoneet tyhjiä. Tämä astrologia onkin vallan mielenkiintoista!
Mitkäs aurinkomerkit ko. huoneissa on? Onko vastaavasti joku huone hyvin "täynnä" planeettoja?
  Vastaa viestiin
29.10.11, 18:27   #6 (linkki)
toinen neitsyt
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja astroppi Näytä viesti
Mitkäs aurinkomerkit ko. huoneissa on? Onko vastaavasti joku huone hyvin "täynnä" planeettoja?

Tässä on kuva kartastani: Aijaa.com - plaaplaa - 8953302.jpg

Siis onko tuo huoneen kärki (siis mistä alkaa 1.huone) sitten leijonassa ja tuo seiskahuone sit veskarissa vai kaloissa? Aika tasaisesti jakautuneelta kartaltahan tuo näyttää.
  Vastaa viestiin
30.10.11, 21:16   #7 (linkki)
astroppi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen neitsyt Näytä viesti
Tässä on kuva kartastani: Aijaa.com - plaaplaa - 8953302.jpg

Siis onko tuo huoneen kärki (siis mistä alkaa 1.huone) sitten leijonassa ja tuo seiskahuone sit veskarissa vai kaloissa? Aika tasaisesti jakautuneelta kartaltahan tuo näyttää.
Vesimiehessähän tuo seiska huone on ja olet oikeassa - tasaiselta näyttää kartallasi eli olet hyvin tasapainossa itsesi ja ulkomaailman kanssa. Ei sinulla mitään suuria ongelmia ole rakkaussuhteissasi, kuitenkin tiettyä ehdottomuutta miesihanteen valinnassa (Mars oinaassa), toisaalta taas joissakin asioissa olet hyvinkin edistyksellinen, sillä vesimies on usein edelläkävijä ja ennakkoluuloton uusien ratkaisujen etsijä. Neitsyt on kyllä ykkönen kriittisyydessään. Urallasi tulet menestymään koska Jupiter on siellä 10. huoneessa.
  Vastaa viestiin
01.11.11, 07:17   #8 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
Astroppi, jaksatko vielä

Useampi tyhjä huone kartalla tarkoittanee väistämättä joidenkin huoneiden ruuhkaa. Itsellä on stellium kakkoshuoneessa, joka on kauriissa. Stelliumin muodostavat Mars, Merkurius, Jupiter ja Aurinko.

Selittäneekö tämä voimapahkura rypäs sitten joitain, jonka vuoksi joudun usein tilanteisiin, joissa minua ehkä tulkitaankin jossain määrin väärin.
  Vastaa viestiin
01.11.11, 09:58   #9 (linkki)
Lotta
(Vierailija)

Minäkin kysyn

Omalla kartallani kolmos-, nelos- ja viitoshuone ovat tyhjiä. Kolmos- ja neloshuone ovat Härässä ja viitoshuone Kaksosissa. Huoneissa 1 ja 9-12 onkin sitten ruuhkaa, niistä ei edes saa selvää mikä planeetta kuuluu mihinkin huoneeseen. Kakkosessa, kuutosessa ja kasissa on yksi planeetta tai asteroidi ja seiskassa kaksi. Mitähän tuo kertoisi?
  Vastaa viestiin
01.11.11, 11:08   #10 (linkki)
toinen neitsyt
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja astroppi Näytä viesti
Vesimiehessähän tuo seiska huone on ja olet oikeassa - tasaiselta näyttää kartallasi eli olet hyvin tasapainossa itsesi ja ulkomaailman kanssa. Ei sinulla mitään suuria ongelmia ole rakkaussuhteissasi, kuitenkin tiettyä ehdottomuutta miesihanteen valinnassa (Mars oinaassa), toisaalta taas joissakin asioissa olet hyvinkin edistyksellinen, sillä vesimies on usein edelläkävijä ja ennakkoluuloton uusien ratkaisujen etsijä. Neitsyt on kyllä ykkönen kriittisyydessään. Urallasi tulet menestymään koska Jupiter on siellä 10. huoneessa.

Kiitos astroppi! Menestystä uralla - juuri nyt työtön.. ;) Mutta arvokkaat työtodistukset ovat kyllä taskussa ja harvoin hakemalla on työtä löytynyt - minut on kotoa haettu suorastaan.
  Vastaa viestiin
01.11.11, 21:37   #11 (linkki)
Kissantassu kirj:tta
(Vierailija)

Löysin googlettamalla tällaisen selityksen tyhjille huoneille:

"Jos syntymäkartan jokin huone on tyhjä, voisi ajatella, että siihen ei sisälly sellaista painetta, haastetta, intensiteettiä tai korostunutta merkitystä, niin kuin sellaisissa huoneissa, joissa on planeettoja. Tyhjä huone on siis ihan "hyvä" asia, eikä merkki mistään puutoksesta jollakin elämänalueella."

Astrologia ja arkkityypit
  Vastaa viestiin
09.11.11, 18:33   #12 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissantassu kirj:tta Näytä viesti
Löysin googlettamalla tällaisen selityksen tyhjille huoneille:

"Jos syntymäkartan jokin huone on tyhjä, voisi ajatella, että siihen ei sisälly sellaista painetta, haastetta, intensiteettiä tai korostunutta merkitystä, niin kuin sellaisissa huoneissa, joissa on planeettoja. Tyhjä huone on siis ihan "hyvä" asia, eikä merkki mistään puutoksesta jollakin elämänalueella."

Astrologia ja arkkityypit
Hyvä linkki, kiitos tassu, tyhjät huoneeni saavat minut pähkäilemään, vaikka niitä sanottaisiinkin hyviksi asioiksi.
  Vastaa viestiin
09.11.11, 21:25   #13 (linkki)
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Näytä viesti
Hyvä linkki, kiitos tassu, tyhjät huoneeni saavat minut pähkäilemään, vaikka niitä sanottaisiinkin hyviksi asioiksi.

Nii-in, jokin toinen linkki voisi sanoa muuta mutta löysin vain tuon yhden. Ja jotain merkitsee sekin missä merkissä on se huone jos oikein ymmärsin...ja vastakkaistenkin huoneiden merkit heijastelee jotain sanottiin kai tässä ketjussa, jos oikein huomasin..? Sitä vähän hämmästyin, ihan vain siksi kun en ollut aiemmin sellaisesta kuullut.

Joskus vielä luen ne opukset jotka astrologiasta aikoinaan ostin :)
  Vastaa viestiin
09.11.11, 21:48   #14 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Lainaus:
Nii-in, jokin toinen linkki voisi sanoa muuta mutta löysin vain tuon yhden. Ja jotain merkitsee sekin missä merkissä on se huone jos oikein ymmärsin...ja vastakkaistenkin huoneiden merkit heijastelee jotain sanottiin kai tässä ketjussa, jos oikein huomasin..? Sitä vähän hämmästyin, ihan vain siksi kun en ollut aiemmin sellaisesta kuullut.

Joskus vielä luen ne opukset jotka astrologiasta aikoinaan ostin :)
Niinpä. Kolmoshuone on tyhjä ja onhan minulla sisaruksia ja välit heihin hyvät. Jonkun linkin mukaan samaan huoneeseen kuuluu myös opinnot ja matkat. Tietysti olen tiedonhaluinen, siinä mielessä ei oikein sopisi tyhjän huoneen teoria paikalleen jos se tarkoittaisi ettei sillä alueella olisi mitään opittavaa. Sisaruksenikin opettavat minua, varsinkin itseäni vanhemmat.

Kuutoshuone niin autio ja tyhjä, minulla jolla ajoittain on kolmekin työtä, joista monet sanovat sen karman minun tehneen päätökseen jo vuosia sitten. Myös lyhytaikaiset sairaudet kuuluisivat tähän huoneeseen. Harvemmin on ollut lyhytaikaisia tai pitkäaikaisiakaan sairauksia, mutta sitten kuin on, niin aika extremeksi menee.

Jonain päivänä vielä aion tutustua kurssimuotoisesti astrologian kiehtoviin saloihin, sen olen luvannut jo itselleni.
  Vastaa viestiin
10.11.11, 08:37   #15 (linkki)
(Vierailija)

Lainaus:
Niinpä. Kolmoshuone on tyhjä ja onhan minulla sisaruksia ja välit heihin hyvät. Jonkun linkin mukaan samaan huoneeseen kuuluu myös opinnot ja matkat. Tietysti olen tiedonhaluinen, siinä mielessä ei oikein sopisi tyhjän huoneen teoria paikalleen jos se tarkoittaisi ettei sillä alueella olisi mitään opittavaa. Sisaruksenikin opettavat minua, varsinkin itseäni vanhemmat.

Kuutoshuone niin autio ja tyhjä, minulla jolla ajoittain on kolmekin työtä, joista monet sanovat sen karman minun tehneen päätökseen jo vuosia sitten. Myös lyhytaikaiset sairaudet kuuluisivat tähän huoneeseen. Harvemmin on ollut lyhytaikaisia tai pitkäaikaisiakaan sairauksia, mutta sitten kuin on, niin aika extremeksi menee.

Jonain päivänä vielä aion tutustua kurssimuotoisesti astrologian kiehtoviin saloihin, sen olen luvannut jo itselleni.

Hmmm...otin karttani esiin ja huomasin että siinähän on tyhjiä myös huone 6 ja 8.

Kun sitten luin tällaisen huonekuvauksen esim huoneesta 6:

6. huone

"Tässä huoneessa paneudutaan työntekoon, hiotaan tekniikkaa ja taitoja ja pyritään täydellisyyteen joissakin asioissa. Velvollisuuksien hoito ja vaatimattomuus sekä tunteiden pitäminen hallinnassa ja turvallisen tasaisina kuuluvat myös kuudennen huoneen alueeseen. Muiden palveleminen ja asioiden järjestely ovat niinikään tärkeitä seikkoja.
Terveyteen ja sairauteen liittyvät asiat ja kriisitilanteissa toimiminen kuuluvat ilman muuta kuudenteen huoneeseen. Myös puhtaudesta ja ravinnosta samoin kuin esimerkiksi lemmikkieläimistä huolehtiminen voidaan lisätä luetteloon.
Lyhyesti: palvelu, työ, työnantajat, terveys, sairaus, ravitsemuskysymykset."

Niin esim. juuri tuossa luetellut asiat ovat käyneet minulta kuin itsekseen ja olen ollut onnessani kun löysin tällaiseen kuvaukseen sopivan työn ja kun nuorena aloitin muissa töissä minut koettiin tuollaisena ilman että yritin. Itse asiassa ihmettelin joskus syvästi omassa varsinaisessa ammatissani jonka löytymisestä olin siis iloinen, miksi ihmiset eivät huomaa niitä tärkeitä ja minusta itsestään selviä ammatillisia asioita joita minä, mutta sehän selittää juuri sen että itselle ne olivat/ovat luonnollisia ja muilleniiden oppiminen ja näkeminenovat haasteita. Ja että mukaani uusiin tapoihin sain heti ensi metreillä juuri ne joille nämä asiat olivat myös itsestään selviä?

Eli voi olla sittenkin haastetta tai opittavaakin esim. saada saada muut mukaan ja surua kun joskus itkee vaikka ihmisen kärsimyksen edessä mutta itse työ on helppoa itselle ja vaikkapa muutostem teeminen jos vertaa sitä objektiivisesti siihen miten kauan asiat on olleet paikoillaan tms.
Eli kyllähän tuossakin oppii esim itsestään ja surusta ja ihmisten hyvyydestä ja viattomuudesta ja ymmärtämättömyydestä ja joskus jopa pahuudesta tai ainakin miten toimia niissä, mutta pääperiaatteet huoneen asioista ovat selvät ja oppii nopeasti siihen liittyvät tekniset asiat jne.

Minulla tämä toimii näin, onkohan tässä mitään siementä tai näkökulmaa sinulle?
Itse huomasin tämän omalla kohdallani tänä aamuna ja olen tästä huomiostani hiukan tohkeissanikin :)

laitan tähän linkin minkä huonekuvauksen mukaan huomasin tuon:
Saaganet ~ Astrologia

Eli tästä seuraa sitten että minun on kiinnitettävä erityistä huomiota niihin huoneisiin joissa on merkkejä koska saatan olla juuri yhtä osaamaton tai ymmärtämätön niissä merkeissä kuin mitä jotkut niissä kohdin kuin mitä oma työkokemukseni kertoi minulle. Tämä avaa lisää skarppiutta omaan itseen :)

Ajatustani saa korjata jos jotain meni karkeasti astrologisesti pieleen mutta tuo ydinajatukseni kyllä pitää, minun kohdallani ;)

.
  Vastaa viestiin
10.11.11, 08:40   #16 (linkki)
(Vierailija)

INKE, viestini sinulle meni valvojalle. Tullenee tämän päivän aikana.
  Vastaa viestiin
10.11.11, 16:05   #17 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Lainaus:
INKE, viestini sinulle meni valvojalle. Tullenee tämän päivän aikana.
Pitkään kesti ennen kuin ylläpitäjät luovuttivat viestisi palstalle luettavaksi.

Olemme nähtävästi lukeneet samoja linkkejä, tuntui niin tutulta kuutoshuonekuvaksesi. Työ on usein tuotu minulle eteen, toisaalta se on usein myös viety minulta konkurssien kautta. Lisäksi työni luonne on kuulunut erikoisaloihin, niin ne konkurssit ovat aina järisyttäneet perusturvaani.

Onko sinulla ruuhkaa joissain huoneissa. Astrologia on mielenkiintoinen ja näyttää siltä, että todella otan vuodenvaihteessa vapaata ja rauhotun vähäksi aikaa jonkun ammattilaisen ohjaukseen kokopäiväisesti.

Viestisi toiseksi viimeinen kappale on kuin minun hyppysieni naputtelemaan omakohtaista kerrontaa.
  Vastaa viestiin
10.11.11, 23:19   #18 (linkki)
(Vierailija)

Lainaus:
Pitkään kesti ennen kuin ylläpitäjät luovuttivat viestisi palstalle luettavaksi.

Olemme nähtävästi lukeneet samoja linkkejä, tuntui niin tutulta kuutoshuonekuvaksesi. Työ on usein tuotu minulle eteen, toisaalta se on usein myös viety minulta konkurssien kautta. Lisäksi työni luonne on kuulunut erikoisaloihin, niin ne konkurssit ovat aina järisyttäneet perusturvaani.

Onko sinulla ruuhkaa joissain huoneissa. Astrologia on mielenkiintoinen ja näyttää siltä, että todella otan vuodenvaihteessa vapaata ja rauhotun vähäksi aikaa jonkun ammattilaisen ohjaukseen kokopäiväisesti.

Viestisi toiseksi viimeinen kappale on kuin minun hyppysieni naputtelemaan omakohtaista kerrontaa.

Minulla ei sitä ruuhkaa ole missään. Luin tänään vanhaa ketjuamme astrologiasta odotellessani tuota ylläpitäjien viemää tekstiä ja siellä luki että sinulla on ruuhkaisia huoneita. Kovin oli pitkä ketju enkä lukenut aivan joka kohtaa mutta käsitin että pitää olla ainakin 6 merkkiä että olisi ruuhka?

Vanhassa ketjussa valitin ettei ole 1 huonetta kartassani ja muistan ettei ollutkaan, mutta näissä myöhemmin laatimissani on joten virhe oli jossain laadintaohjelmassa kai.

Mutta minulla on enimmillään 4 merkkiä per huone ja luulen että jotkut merkeistä eivät ole mukaan laskettavia merkkejä(?)

Tosin 12 huoneessa on ikäänkuin 4 ja 2 puolikasta. Onko se ruuhka?
Missä huoneissa sinulla on ruuhka ja kuinka monta sinulla on niissä?

palaan tähän asiaan huomenna jossain vaiheessa. Mielenkiintoisia juttuja :)
  Vastaa viestiin
10.11.11, 23:41   #19 (linkki)
(Vierailija)

Laitankin tähän nyt 12. huoneeni merkit kun löysin ihan vahingossa niiden merkkeihin nimet. Muut olisin osannut kuvatakin mutta tuota uranusta en tiennyt olisinko kuvannut humanoidiksi vai luotaimeksi vai miksi, mutta se on siis uranus.

Okei: 12.huoneeni on osittain ravun puolella tuolta seinältään joka on huonetta 11 vasten Seinässä lukee 43´ja rapu sekä 20 astetta ja Aurinko. Eli sanoin noita rapua ja aurinkoa puolikkaiksi koska 12 ja 11 välinen seinä halkaisee ne tasan keskeltä. `

Sitten selkeästi 12 huoneen sisällä on rapu ja venus sekä leijona ja merkurius.

hmm...ei kerro tietenkään minulle nyt nuo mitään...
  Vastaa viestiin
11.11.11, 07:28   #20 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Lainaus:
Laitankin tähän nyt 12. huoneeni merkit kun löysin ihan vahingossa niiden merkkeihin nimet. Muut olisin osannut kuvatakin mutta tuota uranusta en tiennyt olisinko kuvannut humanoidiksi vai luotaimeksi vai miksi, mutta se on siis uranus.

Okei: 12.huoneeni on osittain ravun puolella tuolta seinältään joka on huonetta 11 vasten Seinässä lukee 43´ja rapu sekä 20 astetta ja Aurinko. Eli sanoin noita rapua ja aurinkoa puolikkaiksi koska 12 ja 11 välinen seinä halkaisee ne tasan keskeltä. `

Sitten selkeästi 12 huoneen sisällä on rapu ja venus sekä leijona ja merkurius.

hmm...ei kerro tietenkään minulle nyt nuo mitään...
Astron tulkinnan mukaan neljä merkkiä riittäisi Stelliumiin, jota sanotaan voimapisteeksi, joskus voimapahkuraksi. Henkilökohtaisesti koen oman voimpisteeni haasteena, joka vaati kontrolloimaan itseäni paljon. Sellium on minulla kakkoshuoneessa, joka on kauriissa ja sen muodostavat aurinko, merkuurius, mars ja jupiter. Nämä tekijät yhdessä muodostavat ehkä kokonaisuuden, jonka monet kokevat haastavaksi persoonaksi.
  Vastaa viestiin
11.11.11, 08:21   #21 (linkki)
(Vierailija)

Lainaus:
Astron tulkinnan mukaan neljä merkkiä riittäisi Stelliumiin, jota sanotaan voimapisteeksi, joskus voimapahkuraksi. Henkilökohtaisesti koen oman voimpisteeni haasteena, joka vaati kontrolloimaan itseäni paljon. Sellium on minulla kakkoshuoneessa, joka on kauriissa ja sen muodostavat aurinko, merkuurius, mars ja jupiter. Nämä tekijät yhdessä muodostavat ehkä kokonaisuuden, jonka monet kokevat haastavaksi persoonaksi.

Ahaa, ja ne neljä merkkiä pitäisi olla eri merkit keskenään, arvaan? Eli jos huoneessa on esim. kaksi vaakaa , yksi saturnus ja yksi neptunus niin katsotaanko siinä olevan 3 vai 4 merkkiä?
  Vastaa viestiin
12.11.11, 11:42   #22 (linkki)
Astroppi
(Vierailija)

Lainaus:
Useampi tyhjä huone kartalla tarkoittanee väistämättä joidenkin huoneiden ruuhkaa. Itsellä on stellium kakkoshuoneessa, joka on kauriissa. Stelliumin muodostavat Mars, Merkurius, Jupiter ja Aurinko.

Selittäneekö tämä voimapahkura rypäs sitten joitain, jonka vuoksi joudun usein tilanteisiin, joissa minua ehkä tulkitaankin jossain määrin väärin.
Anteeksi, en ole ehtinyt vastailemaan, Mars-energia päällä, koska olen nouseva skorppari, niin arvaat vain, kiirettä pitää:).
Noissa kuvoissa en ole kovin hyvä, mutta kakkoshuone on rahan ja omaisuuden lisäksi itsetunnon ja henkisten voimavarojen huone. Tästä voisin tulkita, että olet vahva ihminen tai annat sellaisen kuvan. Itsetuntosi on kohdallaan ja olet vahvasti oma persoonasi. VAikea on enempää tulkita, pitäisi tietää enempi. Nähtävästi olet jousimies aurinkomerkiltäsi, mutta rypäs kauriissa, antaa sieltä piirteitä. Mutta voisit itsekin tulkita omaa kartaasi, jos tiedät huoneiden merkitykset ja horoskooppimerkkien peruspiirteet. KUn vielä muista mikä planeetta on minkin merkin hallitsija. pääset pitkälle tulkinnassasi.
  Vastaa viestiin
12.11.11, 11:47   #23 (linkki)
astroppi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lotta Näytä viesti
Omalla kartallani kolmos-, nelos- ja viitoshuone ovat tyhjiä. Kolmos- ja neloshuone ovat Härässä ja viitoshuone Kaksosissa. Huoneissa 1 ja 9-12 onkin sitten ruuhkaa, niistä ei edes saa selvää mikä planeetta kuuluu mihinkin huoneeseen. Kakkosessa, kuutosessa ja kasissa on yksi planeetta tai asteroidi ja seiskassa kaksi. Mitähän tuo kertoisi?
Huoneet 7-12 ovat "yhteiskunnallisia" eli ulospäin suuntautuneisuutta ilmentävät. Saattaa olla että sinua kiinnosta matkustelu, opiskelu, hyväntekeväisyys ts. asiat jotka ovat itsestäsi poispäin.
"Hauskanpito" voi kiinnostaa jossain määrin ts. pelit, leikit, kilpailut, flirtti.Mutta enempää en pysty sanomaan.
  Vastaa viestiin
12.11.11, 11:53   #24 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Astroppi Näytä viesti
Anteeksi, en ole ehtinyt vastailemaan, Mars-energia päällä, koska olen nouseva skorppari, niin arvaat vain, kiirettä pitää:).
Noissa kuvoissa en ole kovin hyvä, mutta kakkoshuone on rahan ja omaisuuden lisäksi itsetunnon ja henkisten voimavarojen huone. Tästä voisin tulkita, että olet vahva ihminen tai annat sellaisen kuvan. Itsetuntosi on kohdallaan ja olet vahvasti oma persoonasi. VAikea on enempää tulkita, pitäisi tietää enempi. Nähtävästi olet jousimies aurinkomerkiltäsi, mutta rypäs kauriissa, antaa sieltä piirteitä. Mutta voisit itsekin tulkita omaa kartaasi, jos tiedät huoneiden merkitykset ja horoskooppimerkkien peruspiirteet. KUn vielä muista mikä planeetta on minkin merkin hallitsija. pääset pitkälle tulkinnassasi.
Noususkorppari minäkin. Aurinkomerkiltäni kauris. Minua pidetään ja tulkitaan vahvemmaksi kuin olen. Astrologia on alkanut kovasti kiinnostamaan ja siksi tässä kärppänä olenkin esittämässä kysymyksiä. Niin taloudellisesti olen riippumaton, vaikka ajattelenkin elämän rikkauksien määrittelemiseen tarvittavan muita arvoja kuin pankkitilin saldo.
  Vastaa viestiin
12.11.11, 11:59   #25 (linkki)
astroppi
(Vierailija)

Lainaus:
En sanoisi haastavaksi, vaan vahvaksi, jonka monet ihmiset kokevat uhkana, koska et pelkää olla erilainen.

Muuten, kun on tyhjä huone, niin katso sen huoneen merkki esim. oinas, niin jos sinulla olisi oinas kutosen merkkinä, niin toimit työssäsi oinasmaisesti ja kun oinaan hallitsija planeetta on Mars, niin voit katsoa sitten missä huoneessa Mars on, tekeekö se jotakin kuvioita tai onko se ehkä vastapäisessä huoneessa. Jos sinulla olisikin oinas ykkösessä, niin sen vaikutus vahvistuisi, koska se on omassa huoneessa. Samoin jos sinulla on ysihuoneessa jousimies, niin senkin vaikutus olisi vahva, koska se olisi omassa huoneessa. Tai jos sinulla on Jupiter huoneessa ysi, niin Jupiterkin oli vahva kun se on omassa huoneessaan.
Omasta persoonastani olen saanut hyvän kuvan pelkästään näitä kuvioita tutkimalla, en juurikaan ole erikoiskuivioita katsellut, stelliumit, kultaiset kolmiot yms. olen jättänyt vielä rauhaan ja silti, omaksi ilokseni, olen saanut paljon irti omasta kartastani.
Tosin välillä puhelinsoitot ammattiastrologeille ovat auttaneet asiassa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku