Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.10.11, 13:25   #1 (linkki)
NeitsytN
(Vierailija)

Parisuhteenne vs. Astron rakkausmittari

Oletteko käyneet katsomassa sinun ja miehesi suhdetta astrologisesta näkökulmasta? Astro.fi

Onko se pitänyt paikkansa? Kannattaako sen varjossa "huonojen tulosten" perusteella jättää syvempi tutustuminen mieheen?
  Vastaa viestiin

11.10.11, 14:21   #2 (linkki)
ihmissuhdeneuvontaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitsytN Näytä viesti
Oletteko käyneet katsomassa sinun ja miehesi suhdetta astrologisesta näkökulmasta? Astro.fi

Onko se pitänyt paikkansa? Kannattaako sen varjossa "huonojen tulosten" perusteella jättää syvempi tutustuminen mieheen?

No jos suoraan sanotaan, niin luettuani Astron rakkaushoroskooppien kuvaukset miehestä ja naisesta, suorastaan pöyristyin. Jos joku eläisi sokeasti noihin ohjeisiin uskoen, ihanakin ihmissuhde katkeaisi, tai nuo opit ajaisivat ihmiset muuten vain perikatoon.

Esimerkkeinä, erään omahyväisyyteen ja toisten hyppyyttämiseen taipuvaisen merkin kohdalla sanotaan että antaa heidän vain rauhassa tiuskia ja olla muille inhottavia, harvalla on noin hohdokasta paria, kun taas eräälle omanarvontuntoiselle, älyllisesti suhtautuvalle ja varovaiselle merkille kehotetaan antamaan "isän kädestä", jos hän vaatii sinulta jotakin.
Eräs merkki taas on tunnettu myrkyllisyydestään ja kostonhalustaan, ja niinpä tämän kohdalla ehdotetaankin ettei häntä kuunnella, vaan annetaan kaiken mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Huvittaa/pelottaa ajatella mitä tuostakin seuraisi.
Hyväksikäyttäjämiestä taas kuvataan reiluksi, ja ehdotetaan että älä kysele niin paljon, ettei hänen tarvitse valehdella sinulle. Kun vain kannustat häntä ja luotat häneen, niin pääset jakamaan hänen kanssaan universumin ihmeellisen todellisuuden. Heh.

Sanoisin ettei ole merkillisempää ja sovinistisempaa rakkaushoroskooppia vielä tullut vastaan.
  Vastaa viestiin
11.10.11, 14:44   #3 (linkki)
rouva x
(Vierailija)

Sivuston rakkausmittarissa meni kyllä aika nappiin (oltu jo 10v aviossa pitkän seurustelun jälkeen) ...sitähän voi testailla exienkin suhteen jos sellaisia löytyy. Miksei ystäviinkin, soveltaen (esim. sexiosan voi pohtia lähinnä läheisyyden kannalta), niin saa testattua paikkansapitävyyttä laajemmin.

Kyllä astrologia kiinnostaa, mutta mitään ihmissuhdetta en ohittaisi sen takia. Ihmisenhän kuuluu 'voittaa' karttansa, ei noudattaa sitä orjallisesti :)
  Vastaa viestiin
11.10.11, 14:59   #4 (linkki)
NeitsytN
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rouva x Näytä viesti
Sivuston rakkausmittarissa meni kyllä aika nappiin (oltu jo 10v aviossa pitkän seurustelun jälkeen) ...sitähän voi testailla exienkin suhteen jos sellaisia löytyy. Miksei ystäviinkin, soveltaen (esim. sexiosan voi pohtia lähinnä läheisyyden kannalta), niin saa testattua paikkansapitävyyttä laajemmin.

Kyllä astrologia kiinnostaa, mutta mitään ihmissuhdetta en ohittaisi sen takia. Ihmisenhän kuuluu 'voittaa' karttansa, ei noudattaa sitä orjallisesti :)

Niin, eli jos valitsee kumppanikseen "hieman sopimattoman" voi saada suuren voitontunteen kun suhteen saa toimimaan kun siihen panostaa? ;)

Minusta on hassua, kun joitakin kohtaan tunnen suurta fyysistä vetovoimaa, mutta kartoilla se ei näykään.
  Vastaa viestiin
12.10.11, 13:42   #5 (linkki)
rouva x
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitsytN Näytä viesti
Niin, eli jos valitsee kumppanikseen "hieman sopimattoman" voi saada suuren voitontunteen kun suhteen saa toimimaan kun siihen panostaa? ;)

Minusta on hassua, kun joitakin kohtaan tunnen suurta fyysistä vetovoimaa, mutta kartoilla se ei näykään.
No näin juuri, siinä parhaimmillaan ne omatkin muhkurat hioutuu:)

Tuosta fyysisestä puolesta olen havainnut samaa. Tosin olen max. keskiverto kartanlukijana, en tiedä osaanko kovin tarkkaan katsoakaan kartalta. Nehän on ne Kuu, AC, venus/Mars ensisijaisesti mutta minusta tuntuu aika rajautuneelta tuijottaa pelkästään noihin.
Entä jos toisella on hyvin aistillinen kartta, toisella ei niinkään niin voiko se aistikkaampi tavallaan imaista vähemmän virittyneenkin vauhtiin?

Tuon rakkausmittarin mukaan minun ja mieheni suhde on sillä osastolla lähinnä tiskivettä:D mutta eipä vainenkaan käytännössä!
  Vastaa viestiin
15.10.11, 12:45   #6 (linkki)
rouvalle
(Vierailija)

Tuskin tuollaisiin mittareihin kannattaa niin sokeasti uskoa. Astrologia ei ota huomioon mm. edellisiä elämiä ja niiden vaikutuksia. Uskon että astrologian mukaisesti epäsopivillakin merkeillä (koko kartta täytyy tutkia) voi olla hyviä suhteita ja niihin liittyy varmasti muutakin kuin mitä näkyy juuri nyt tietyssä "kolmionkärjessä tai transkendentissa"... :) Tietenkin astrologiasta voi olla joskus paljon apuakin, en nyt sitä sano..
  Vastaa viestiin
16.10.11, 16:09   #7 (linkki)
Mulla
(Vierailija)

Mulle ei tulisi mieleenkään mennä katsomaan parisuhdettani ja vertailmaan sitä Astron rakkausmittariin!

Mikä se sitten onkin?
  Vastaa viestiin
17.10.11, 13:08   #8 (linkki)
Ainakaan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla Näytä viesti
Mulle ei tulisi mieleenkään mennä katsomaan parisuhdettani ja vertailmaan sitä Astron rakkausmittariin!

Mikä se sitten onkin?
ei mitään niin vakavaa:)
  Vastaa viestiin
24.10.11, 14:34   #9 (linkki)
Huvikseni katsoin
(Vierailija)

ja vastaus...

Satuin Astron sivuille katsomaan kk-kooppiani.
No siellä täma rakkausmittari näytti että minä ja mieheni ei käydä yhtään yhteen... silti olemme tallanneet yhdessä 40 vuotta ja ihan hyvin on mennyt ainakin rakkauden suhteen, talous ei ole mennyt niin hyvin kun toinen sairastui aikoinaan. Ei kannata uskoa hölynpöly-mittariin.
  Vastaa viestiin
26.04.12, 23:26   #10 (linkki)
Muffini
(Vierailija)

Hömpötystä

Olen kokeillut astron rakkausmittaria useamman kiinnostuksen kohteen kohdalla ja ikävä kyllä minulta meni luottamus koko hökötykseen sen jälkeen, kun kolmella eri henkilöllä oli täsmälleen samanlainen teksti. "Olen valinnut kuun aspektin jaada jaada" ja ihan samat tulkinnat. Ja kaikki henkilöt ovat syntyneet eri kuukausina ja aikoina, joita sitten vertasin omiin tietoihini. En kyllä kovin isoja luottamuslauseita kyseiselle mittarille anna. T_T
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku