Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.11.11, 13:23   #1 (linkki)
Jep
(Vierailija)

Syntymäkartalla Jumalan sormi

Eli miten lähteä työstämään kuviota? Kärki Neptunut kauriissa 5.huoneessa, Jupiter kaksosissa 10.huoneessa ja Venus leijonassa ja 12.huoneessa.

Eli jotenkin lapsiin? Niitä tielleni on kyllä aseteltu, jopa kyllästymiseen asti, toisinaan vähempi. Työ ei ole lapsiin liittyvää, mutta omaa paikkaani työmaailmassa en ole täysin löytänyt...
  Vastaa viestiin

12.11.11, 20:28   #2 (linkki)

Käyttäjän Kuussa avatari

Rekisteröitynyt: 05/2010
Sijainti: Pääasiassa Maan piiri
Sitähän ne viisaat sanoo, että kärjen kautta aukee Yod.

Vitoshuoneeseen kuuluu luovuus, itseilmaisu, leikit, (myös estoton seksuaalisuus) ja toki ne lapsetkin liitetään. Jos sulla on Neptunus viidennessä, niin itse ainakin lähtisin avaaman Yodia juuri Neptunuksen teemojen kautta.
Neptune in the Houses

Koska sulla on siellä kauris, niin sitten katsotaan, että saturnus hallitsee 5. huonettasi. Jotkut kattoo, että se on "huono" juttu, mutta se riippuu vähän siitä mistä roikkuu.

kannattaa tuokin lukea
Dana Gerhardt: The Fifth House - Astrodienst
12.11.11, 21:10   #3 (linkki)
Jep
(Vierailija)

Kiitos!

Siis toivoton tää elämä sit kuitenkin on... :)
  Vastaa viestiin
14.11.11, 17:53   #4 (linkki)
joanna
(Vierailija)

mulla syntymäkartalla myös Jumalan sormi. en muista koordinaatteja tms.

mutta se antaa mahdollisuudet loistavasti toteuttaa itseään, jos vain itseluottamus ja taistelutahto riittää. käytännön kokemuksesta näin omalla kohdallani sanoisin.
  Vastaa viestiin
14.11.11, 18:07   #5 (linkki)
Jep
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna Näytä viesti
mulla syntymäkartalla myös Jumalan sormi. en muista koordinaatteja tms.

mutta se antaa mahdollisuudet loistavasti toteuttaa itseään, jos vain itseluottamus ja taistelutahto riittää. käytännön kokemuksesta näin omalla kohdallani sanoisin.

Oletko toteuttanut sitä yrittäjyyden puitteissa vai miten?

Oman yrityksen haluaisin, toisten töissä ei ole motivaatiota juurikaan. Samoin haluaisin aina sanoa enemmän kuin sanon face to face!
  Vastaa viestiin
14.11.11, 21:29   #6 (linkki)
joanna
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep Näytä viesti
Oletko toteuttanut sitä yrittäjyyden puitteissa vai miten?

Oman yrityksen haluaisin, toisten töissä ei ole motivaatiota juurikaan. Samoin haluaisin aina sanoa enemmän kuin sanon face to face!

takana monen vuoden fyysinen työelämä. sitten maatilayrittäjyyttä lapseni isän kanssa. nyt ei mtn bisnestä varsinaisesti pyörimässä, mutta toiveita ja ajatuksia mielessä pyöritellen.

mulle tuo kuvio on enempi ihmis (lapsi) suhteisiin liittyvä plussa. mä arvostan ihmissuhteita ja lasten/kodinhoitoa enempi omassa elämässä kuin bisnestä. mut jokaisella omat haaveet, toiveet ja toteutukset :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku