Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.11.11, 10:09   #26 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ackuu Näytä viesti
Tanhua sanoo minun tulkinnassani mm. näin: "----ilmenee yritystä puhua kaikki asiat mahdollisimman nopeasti oikeaan järjestykseen -----mitä nopeammin suusi käy ja kynä napsuu sormissasi, sitä suuremmmalla syyllä voi olettaa sinun puhuvan aivan eri tavalla kuin ajattelet---"

Kyllä tässä totuuden siemen on. Käytännön tasollakin jos olen tarpeeksi täpinöissä menee sukat jääkaappiin :)))
Minulle Tanhua sanoo "puhut vain silloin kun on asiaa" ja minä sanon omakohtaissesti koettuna höpöhöpö. Meidän astiakaapista on löytynyt juusto kun olen availlut sanaista arkkuani vähän innostuneemmin. Olen huomannut verbaalisen innostuksen ilmenevän samalla myös toiminnallisena aktiivisuutena. Taidan olla välillä kognitiivisesti painottunut keskustelija.
  Vastaa viestiin
17.11.11, 15:09   #27 (linkki)
eräs
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja astroppi Näytä viesti
Mutta mitäs sun kolmos huone sanoo? Jos siellä on neitsyt, härkä tai kauris, et välttämättä ole puhelias. Ja jos aurinkomerkkisi ja ykköshuoneesi on merkissä, jotka eivät välttämättä ole kovin puheliaita, niin siinä se. Esim. Skorppari voi puhua, mutta saattaa kätkeä todelliset ajatuksensa hyvin. Härkäkään ei ole niitä parhaita puhujia. Merkurius voi olla oppositiossa jonkun toisen planeetan kanssa ja vaimentaa sitä halua ilmaista itseään.

Itselläni on ykköshuone täynnä planeetoita ja mm. jousimiehessä Merkurius, kun samaa huoneeseen asettuu vielä Jupiter, joka on jousimiehen oma planeetta, saa Merkurius ikään kuin vahvistusta näiltä ja sen voimakkuus korostuu. Kannattaa katsella monelta kantilta. Myös Merkurius kaloissa tekee ihmisestä usein vilkkaan.

3. huoneen kärki kaloissa, mutta aika paljon se on myös oinaassa, en tiedä sitten miten sitä katsotaan. No kalat voisi olla varovaisia puheissaan, samoin aurinkomerkkini on enemmän "varovainen" kuin rämäpää :)
yritänkin katsella monelta kantilta, ja kommunikointiahan on toki muutakin kun vain puhe, niin olen sen päätellyt.
  Vastaa viestiin
17.11.11, 17:16   #28 (linkki)
eräs neitsyt
(Vierailija)

Mikä voi olla sitten syynä, että mulle avautuu ihmiset parisuhteestaan tai ei suoranaisesti, vaan mies puhuu avovaimostaan ja avovaimo avomiehestään. Siis minä olen keskus jonka kautta? Ja molemille sukupuolille se avautumisen kohde. Mikä mulla on?

Kuu vaaka 3.huone? Mitä huonetta avaamaan? Vai mitä planeettaa tai asteroidia?

Mikä siis tekee luotettavan oloisen, sellaisen jolla on vinkkejä ja sellaisen joka kuuntelee ja myös kommentoi?
  Vastaa viestiin
17.11.11, 17:50   #29 (linkki)
eräs
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs neitsyt Näytä viesti
Mikä voi olla sitten syynä, että mulle avautuu ihmiset parisuhteestaan tai ei suoranaisesti, vaan mies puhuu avovaimostaan ja avovaimo avomiehestään. Siis minä olen keskus jonka kautta? Ja molemille sukupuolille se avautumisen kohde. Mikä mulla on?

Kuu vaaka 3.huone? Mitä huonetta avaamaan? Vai mitä planeettaa tai asteroidia?

Mikä siis tekee luotettavan oloisen, sellaisen jolla on vinkkejä ja sellaisen joka kuuntelee ja myös kommentoi?

Olet äidillinen ja kiltti ? :)
  Vastaa viestiin
17.11.11, 18:11   #30 (linkki)
erän neitsyt
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs Näytä viesti
Olet äidillinen ja kiltti ? :)

Sehän se voikin olla :D Mikä tuota kiltteyttä sitten tekee, kun ulkonäkökin on kiltin oloinen... sitten jos avaa suunsa jossain niin ihmiset ei usko korviaan mitä juttua voin heittää :D
  Vastaa viestiin
17.11.11, 19:11   #31 (linkki)
astroppi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja erän neitsyt Näytä viesti
Sehän se voikin olla :D Mikä tuota kiltteyttä sitten tekee, kun ulkonäkökin on kiltin oloinen... sitten jos avaa suunsa jossain niin ihmiset ei usko korviaan mitä juttua voin heittää :D
Voit olla monelta kantilta sellainen että sinulle avaudutaan. Tuo vaakahan on hyvä keskustelija ja tykkää kuunnella, sinulla voi olla myös rapua, eli jos kerrotaan "surkeita" juttuja, rapu on valmis sanallisesti hoivaamaan. Monet jousimiehet haluavat ratkaista probleemia ja kuuntelevat siksi muiden huolia. Tuo Kuun asema vaa'assa kyllä selittää myös asioita.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku