| |  | |
20.11.11, 19:33
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Avioliitto piste
Täällä tuntuu saavan positiivisia, kannustavia, opastavia ja asiallisia vastauksia joten...
Avioliittopistehän lasketaan AC+DC - Venus.
Laskinko aivan väärin, että se olisi kalat 19 astetta? Se osuisi mun (Mun AC Leijona 27 ast ja DC Veskari 27 ast Venus Leijona 5 ast) 8.huoneeseen. (kuunsolmu kasihuoneessa 13 ast)
Muutenkin keskustelua toivoisin ko. pisteestä ja vaikutuksesta suhteisiin.
| |
| | |
20.11.11, 20:19
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
On se oikein ainakin laskurin mukaan. Ehkä olet huomannutkin mutta laskutoimituksia helpottamaan löytyy kätevä laskuri haulla "Arabic parts calculator".
| |
| | |
20.11.11, 20:54
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pikaisesti katsottuna katsoin, että on oppositiossa aurinkooni, mitähän merkitystä?
| |
| | |
20.11.11, 22:33
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen neitsyt Täällä tuntuu saavan positiivisia, kannustavia, opastavia ja asiallisia vastauksia joten...
Avioliittopistehän lasketaan AC+DC - Venus.
Laskinko aivan väärin, että se olisi kalat 19 astetta? Se osuisi mun (Mun AC Leijona 27 ast ja DC Veskari 27 ast Venus Leijona 5 ast) 8.huoneeseen. (kuunsolmu kasihuoneessa 13 ast)
Muutenkin keskustelua toivoisin ko. pisteestä ja vaikutuksesta suhteisiin. | Hei, mielenkiintoista, en nimittäin ole kuullut tällaisesta avioliittopisteestä, siis mitä se tarkoittaa, että sinulla se olisi kalat 19 astetta? Menetkö silloin naimisiin vai tapaatko tulevan rakkautesi?
Sen verran tiedän (perustuen omiin kokemuksiin) Kuu kaksosissa ja huoneessa seiska saatttaa aiheuttaa sen että epäonnistuu rakkkaussuhteissa. Venuksen paikka kertoo millaista tai minkälaisen hlö kanssa haluat rakkautta. Jos sinulla on esim. Venus kaloissa kaipaat herkkää ja romanttista rakkautta tai jos sinulla on Venus Skorpionissa intohimot ja seksi ovat tärkeitä.
Mutta tuosta avioliittopisteestä olisi hauska kuulla lisää.
| |
| | |
21.11.11, 10:00
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja astrooppi Hei, mielenkiintoista, en nimittäin ole kuullut tällaisesta avioliittopisteestä, siis mitä se tarkoittaa, että sinulla se olisi kalat 19 astetta? Menetkö silloin naimisiin vai tapaatko tulevan rakkautesi?
Sen verran tiedän (perustuen omiin kokemuksiin) Kuu kaksosissa ja huoneessa seiska saatttaa aiheuttaa sen että epäonnistuu rakkkaussuhteissa. Venuksen paikka kertoo millaista tai minkälaisen hlö kanssa haluat rakkautta. Jos sinulla on esim. Venus kaloissa kaipaat herkkää ja romanttista rakkautta tai jos sinulla on Venus Skorpionissa intohimot ja seksi ovat tärkeitä.
Mutta tuosta avioliittopisteestä olisi hauska kuulla lisää. |
Arabialaiset pisteet -nimityksellä kulkevat, ja niitä on paljon. Mutta synastriakartalla ilmeisesti tuo avioliittopiste on oleellisempi, jota verrata molempien karttoihin... Mutta jo yksin tuon sijainti olisi mukava sisäistää?
Eli onko avioliiton piste 8.huoneessa hyvä vai huono asia? Kaloissa, onko tunteet tärkeitä? Eikö 8.huoneeseen kuitenkin liittynyt perintö, kuolema jne? Eli leskeys on kohtalo?
Nämä ovat vain omia villejä veikkauksia, sen verran vähän olen astrologiaan perehtynyt, pala palalta. Ja mitä enemmän alkaa tutkimaan, sen enemmän hutkimaan ja löytyy aina enemmän ja enemmän tutkittavaa :D
Mulla esim. Venus Leijonassa huoneessa 12, ja minä haluan että mies tekee loppullisen aloitteen - jos ei tee niin olkoot minua ilman - taitaa olla tyypillisin mielipiteeni. Ehkä siksi suhteita ei kehity tavalliseen tapaan? Venus on kolmiossa Marsiin (Oinas, 9.huone), mikä aspektina piti olla ihan hyvä. 7.huone mulla on tyhjä, kuu 3.huoneessa yhtymässä Merkuriukseen, nämä vaa'an merkeissä. Voiko se taas tuoda päättämättömyyttä, mitä miesasioihin tulee?
Taisin eksyä jo pahasti aiheesta, mutta :D
| |
| | |
21.11.11, 14:47
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja toinen neitsyt Mutta jo yksin tuon sijainti olisi mukava sisäistää?
Eli onko avioliiton piste 8.huoneessa hyvä vai huono asia? Kaloissa, onko tunteet tärkeitä? Eikö 8.huoneeseen kuitenkin liittynyt perintö, kuolema jne? Eli leskeys on kohtalo?
Nämä ovat vain omia villejä veikkauksia, sen verran vähän olen astrologiaan perehtynyt, pala palalta. Ja mitä enemmän alkaa tutkimaan, sen enemmän hutkimaan ja löytyy aina enemmän ja enemmän tutkittavaa :D | Jee, täällä on taas mielenkiintoisia pohdintoja!
Muistan kuulleeni tai lukeneeni että avioliittopisteen merkki kertoo henkilön tavasta suhtautua/käyttäytyä/toimia avioliiton suhteen. Eli juuri noin että Kaloille on tunteet ja herkkyyden osoittaminen tärkeää.
8. huone puolestaan sisältää myös yhteiset resurssit mm. talouteen liittyen... yhteinen yrittäminen tms? Tai jos vaikka nait perijän!? ;)
Mulla on 6. huoneessa Ravussa aviopiste, sattuu olemaan miehen aur.merkki myös. Ehkä se kotoilusta tykkääminen yhdistää meitä just parhaiten. Huonesijainti selittynee lähinnä työkuvioiden kautta, siihenkinhän liittyy työ.
| |
| | |
21.11.11, 15:17
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ackuu Jee, täällä on taas mielenkiintoisia pohdintoja!
Muistan kuulleeni tai lukeneeni että avioliittopisteen merkki kertoo henkilön tavasta suhtautua/käyttäytyä/toimia avioliiton suhteen. Eli juuri noin että Kaloille on tunteet ja herkkyyden osoittaminen tärkeää.
8. huone puolestaan sisältää myös yhteiset resurssit mm. talouteen liittyen... yhteinen yrittäminen tms? Tai jos vaikka nait perijän!? ;)
Mulla on 6. huoneessa Ravussa aviopiste, sattuu olemaan miehen aur.merkki myös. Ehkä se kotoilusta tykkääminen yhdistää meitä just parhaiten. Huonesijainti selittynee lähinnä työkuvioiden kautta, siihenkinhän liittyy työ. |
Mukava, että täällä ollaan keskustelemassa :)
Juu, tunteet on tärkeitä, haluan kosketella ja huomioida - myös toisinpäin. Hmm, maatilan periminen ei kuulostaisi ollenkaan hassummalta ;) Voisiko se olla mahdollista, kun mun aurinko 2.huoneessa on oppositiossa? Vai onko synastriassa miehen joku henk.koht.planeetta (Venus, Mars, Merk, Kuu...) oltava sopivassa huoneessa tehden aspektia tuohon mun avioliittopisteeseen?
Teillä on ilmeisen selvä tuo avioliittopisteen tarkoitus :) Oletko laskenut sitä miehellesi? Osuuko se miten sun karttasi kanssa yksiin?
| |
| | |
21.11.11, 15:39
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja toinen neitsyt Mukava, että täällä ollaan keskustelemassa :)
Juu, tunteet on tärkeitä, haluan kosketella ja huomioida - myös toisinpäin. Hmm, maatilan periminen ei kuulostaisi ollenkaan hassummalta ;) Voisiko se olla mahdollista, kun mun aurinko 2.huoneessa on oppositiossa? Vai onko synastriassa miehen joku henk.koht.planeetta (Venus, Mars, Merk, Kuu...) oltava sopivassa huoneessa tehden aspektia tuohon mun avioliittopisteeseen?
Teillä on ilmeisen selvä tuo avioliittopisteen tarkoitus :) Oletko laskenut sitä miehellesi? Osuuko se miten sun karttasi kanssa yksiin? | Miehellä on 11° Kalat 2. huoneessa. Eli vesielementti yhdistää mun ja hänen merkkejä. Ja yhteinen projektimme on ns. luovaa lajia.
Minun kartalla hänen avioliittopiste osuu 1. huoneeseeni, melko lähelle Ascendenttiani. Ja minun piste (Rapu 24°) puolestaan hänen kartalla 7. huoneeseen hänen Merkuriuksen ja auringon väliin.
Nyt vasta hoksasin tämänkin, kiitos sinun aloituksen:)
| |
| | |
21.11.11, 15:52
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Jatkan vielä.... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ackuu Miehellä on 11° Kalat 2. huoneessa. Eli vesielementti yhdistää mun ja hänen merkkejä. Ja yhteinen projektimme on ns. luovaa lajia.
Minun kartalla hänen avioliittopiste osuu 1. huoneeseeni, melko lähelle Ascendenttiani. Ja minun piste (Rapu 24°) puolestaan hänen kartalla 7. huoneeseen hänen Merkuriuksen ja auringon väliin.
Nyt vasta hoksasin tämänkin, kiitos sinun aloituksen:) |
Saattaapa olla että tietyt yhtymät kartoilla toisen avioliittopisteeseen auttavat asiaa. Meillä tuo Merkurius vois olla avain...
Oppositio vetää kahtaalle. Sulla voi merkitä esim. että on vaan tehtävä radikaali päätös suuntaan tai toiseen kun tunteet puhuvat. 8., Skorpionin huone, näkee ja vaistoaa syvälle.
Jos vaikka maatilasta puhutaan voisko olla jotain aspektia tai synastriaa avioliittopisteeseesi miehen maamerkeiltä/hallitsijaplaneetoilta/kärjiltä/akseleilta (härkä, kauris - neitsyt ehkä vähemmän mutta mikseipä sekin?).
Saakohan tuosta nyt tolkkua:)
| |
| | |
22.11.11, 15:56
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja toinen neitsyt Arabialaiset pisteet -nimityksellä kulkevat, ja niitä on paljon.
Eli onko avioliiton piste 8.huoneessa hyvä vai huono asia? Kaloissa, onko tunteet tärkeitä? Eikö 8.huoneeseen kuitenkin liittynyt perintö, kuolema jne? Eli leskeys on kohtalo? | "widowhood" myös listalla: ASC+08LI50-Neptunus.
Ken tohtii katsoa.
| |
| | |
22.11.11, 18:02
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ackuu Miehellä on 11° Kalat 2. huoneessa. Eli vesielementti yhdistää mun ja hänen merkkejä. Ja yhteinen projektimme on ns. luovaa lajia.
Nyt vasta hoksasin tämänkin, kiitos sinun aloituksen:) |
oleppa hyvä :)
| |
| | |
22.11.11, 18:02
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja omansa sillekin "widowhood" myös listalla: ASC+08LI50-Neptunus.
Ken tohtii katsoa. |
Mikäs tuo 08LI50 on suomeksi?
| |
| | |
22.11.11, 22:35
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | hellou taas, Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen neitsyt Mikäs tuo 08LI50 on suomeksi? | Hmm, enpäs nyt ole ollenkaan varma mutta voisiko olla 8°50' Vaaka (Libra)? Niissä efedi...öh:)... no niissä planeettojen sijaintitaulukoissa käytetään mielestäni tuollaista merkintätapaa? Niin että oisko tuo kaikille yhteinen merkkisijainti kys. laskutoimituksessa.
| |
| | |
24.11.11, 22:34
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja toinen neitsyt Arabialaiset pisteet -nimityksellä kulkevat, ja niitä on paljon. Mutta synastriakartalla ilmeisesti tuo avioliittopiste on oleellisempi, jota verrata molempien karttoihin... Mutta jo yksin tuon sijainti olisi mukava sisäistää?
Eli onko avioliiton piste 8.huoneessa hyvä vai huono asia? Kaloissa, onko tunteet tärkeitä? Eikö 8.huoneeseen kuitenkin liittynyt perintö, kuolema jne? Eli leskeys on kohtalo?Mulla esim. Venus Leijonassa huoneessa 12, ja minä haluan että mies tekee loppullisen aloitteen - jos ei tee niin olkoot minua ilman - taitaa olla tyypillisin mielipiteeni. Ehkä siksi suhteita ei kehity tavalliseen tapaan? Venus on kolmiossa Marsiin (Oinas, 9.huone), mikä aspektina piti olla ihan hyvä. 7.huone mulla on tyhjä, kuu 3.huoneessa yhtymässä Merkuriukseen, nämä vaa'an merkeissä. Voiko se taas tuoda päättämättömyyttä, mitä miesasioihin tulee?
Nämä ovat vain omia villejä veikkauksia, sen verran vähän olen astrologiaan perehtynyt, pala palalta. Ja mitä enemmän alkaa tutkimaan, sen enemmän hutkimaan ja löytyy aina enemmän ja enemmän tutkittavaa :D
:D |
Ensinnäkin, ei sinusta leskeä nyt tehdä, vaan sanoisin että suhtaudut äärimmäisellä vakavuudella avioliittoon, se ei ole sinulle mikä tahansa vaan elämän ja kuoleman asia.
Ja rakkaudessa ei yksin seksi riitää, vaan se henkinen puoli on sinulle hyvin tärkeä. Kalat on tunteellisia ja herkkiä ja joskus päättämättömiä, mutta myös kilttejä. Venus leijonassa tekee ihmisestä joskus tuhlailevan, ja hauskanpitoon voi mennä paljonkin rahaa, mutta siitä huolimatta voit olla järjestelmällinen. Huone 12 voi viitata siihen, että puolisosi voi olla aluksi ystävä tai löydät puolison ystävä- tai harrastutoiminnan piiristä.
Kuu vaa'assa on kyllä aika päättämätön, eikä ainakaan halua loukata ketään, vaikka saattaa nauttia joskus "juoruiluista". Tää nyt on tällaista pikapikaa katsausta.
| |
| | |
24.11.11, 22:37
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ackuu Saattaapa olla että tietyt yhtymät kartoilla toisen avioliittopisteeseen auttavat asiaa. Meillä tuo Merkurius vois olla avain...
Oppositio vetää kahtaalle. Sulla voi merkitä esim. että on vaan tehtävä radikaali päätös suuntaan tai toiseen kun tunteet puhuvat. 8., Skorpionin huone, näkee ja vaistoaa syvälle.
Jos vaikka maatilasta puhutaan voisko olla jotain aspektia tai synastriaa avioliittopisteeseesi miehen maamerkeiltä/hallitsijaplaneetoilta/kärjiltä/akseleilta (härkä, kauris - neitsyt ehkä vähemmän mutta mikseipä sekin?).
Saakohan tuosta nyt tolkkua:) | Tuosta maatilasta voisi ajatella että härkä-rapu on tällaisia merkkejä, jotka voivat pitää maatilasta.
Sitten jousimies pitää ulkoilusta ja maalaiselämästä, eikä kauriskaan nirsoile lannan hajulle.
| |
| | |
25.11.11, 09:33
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Astrooppi Ensinnäkin, ei sinusta leskeä nyt tehdä, vaan sanoisin että suhtaudut äärimmäisellä vakavuudella avioliittoon, se ei ole sinulle mikä tahansa vaan elämän ja kuoleman asia.
Ja rakkaudessa ei yksin seksi riitää, vaan se henkinen puoli on sinulle hyvin tärkeä. Kalat on tunteellisia ja herkkiä ja joskus päättämättömiä, mutta myös kilttejä. Venus leijonassa tekee ihmisestä joskus tuhlailevan, ja hauskanpitoon voi mennä paljonkin rahaa, mutta siitä huolimatta voit olla järjestelmällinen. Huone 12 voi viitata siihen, että puolisosi voi olla aluksi ystävä tai löydät puolison ystävä- tai harrastutoiminnan piiristä.
Kuu vaa'assa on kyllä aika päättämätön, eikä ainakaan halua loukata ketään, vaikka saattaa nauttia joskus "juoruiluista". Tää nyt on tällaista pikapikaa katsausta. |
Kiitos Astrooppi! Mielenkiintoista lukea tuota. Muuten pitänee paikkansa, mutta tuhlailua en tunnista (siinä varmaan tää neitsyt-tarkkuus iskee liian rajusti päälle). Muutenhan tuo on niin vakava asia, avioliitto nimittäin, ei sitä heppoisin perustein aleta ja se kestää sit koko eliniän... ainakin mun haavemaailmassa.
Hmm, harrastuspiirissä olis kyllä eräs mies... ;) Mutta täytyisi varmaan katsoa hänen kartaltaan (synt.päivä tiedossa) missä tilanteessa pitäisi iskeä kiinni :D
| |
| | | | |