| |  | |
29.11.11, 13:43
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | 22.12 jousimies vai kauris
Miksi juuri tämä päivä vaihtelee horoskoopeissa siinä onko jousimies vai kauris? En ole ainakaan huomannut että muissa merkkirajoissa tapahtuisi tällaista heittelyä että on milloin mitäkin merkin molemmin puolin.
Kun minulla on kaksi lasta joista toinen on syntynyt selvästi kauriin rajojen sisällä ja toinen siinä rajalla 22.12. niin kiinnostaa miksi ei ole selvää "tietoa" kumpaan 22.12 syntyneet kuuluvat?
Tietääkö joku tämän asian historiaa?
| |
| | |
29.11.11, 14:32
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
En tiedä osaanko vastata kysymykseesi varsinaisesti (ts. en tiedä tuon ajankohdan erityisyydestä) mutta tarkan synt. kellonajan joka tapauksessa pitäisi selvittää merkki.
Olen huomannut myös Ravun ja Leijonan välillä olevan vastaavaa liikkumavaraa. Osassa horoskooppeja 22.7 syntyneet ovat Rapuja, toisissa merkitty Leijoniksi. Mulla on tuttava joka on tunnin erotuksella nippa nappa Ravun puolella syntynyt. Leijonaa löytyy kyllä 'takataskusta' aimo annos:)
| |
| | |
29.11.11, 15:00
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ackuu En tiedä osaanko vastata kysymykseesi varsinaisesti (ts. en tiedä tuon ajankohdan erityisyydestä) mutta tarkan synt. kellonajan joka tapauksessa pitäisi selvittää merkki.
Olen huomannut myös Ravun ja Leijonan välillä olevan vastaavaa liikkumavaraa. Osassa horoskooppeja 22.7 syntyneet ovat Rapuja, toisissa merkitty Leijoniksi. Mulla on tuttava joka on tunnin erotuksella nippa nappa Ravun puolella syntynyt. Leijonaa löytyy kyllä 'takataskusta' aimo annos:) |
Ai että on ainakin joissakin muissakin merkeissä häilyvää. Tiedän että kellonajalla saa selville, minua kinnosti vain tuo rajanveto, kertoohan päivät muille kuitenkin heidän merkkinsä niin miksi ei näille joilla se heiluu?
Omat lapseni ovat sen verran isoja että heistä näkyy mitä ovat, varsinkin kun toinen on oikein tyypillinen kauris ja toinen yhtä tyypillinen jousimies :) Kauriilla vain on kaiken lisäksi ajoittain kivaa veijarimaisuutta, hellyyttä ja veikeää hymyä joka taitaa tulla jostain muusta merkistä, jousimiehestäköhän. En ole teetättänyt karttaansa. Mutta muuten tosi selkeä kauris. Jousimiehessäni ei ole mitään kaurista muuta kuin ehkä tavaroiden ja vaatteiden tarkka huolehiminen, vai onko se myös osa jousimiestä?
Hienoja merkkejä vaikka toinen on vähän turhankin huoleton ja toinen vähän turhan tunnontarkka ja sisäisesti herkkä, mutta lämpimiä ihmisiä kummatkin. ainakin nämä minun lapseni versiot noista merkeistä:)
| |
| | |
29.11.11, 15:23
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys...:) Ai että on ainakin joissakin muissakin merkeissä häilyvää. Tiedän että kellonajalla saa selville, minua kinnosti vain tuo rajanveto, kertoohan päivät muille kuitenkin heidän merkkinsä niin miksi ei näille joilla se heiluu?
Omat lapseni ovat sen verran isoja että heistä näkyy mitä ovat, varsinkin kun toinen on oikein tyypillinen kauris ja toinen yhtä tyypillinen jousimies :) Kauriilla vain on kaiken lisäksi ajoittain kivaa veijarimaisuutta, hellyyttä ja veikeää hymyä joka taitaa tulla jostain muusta merkistä, jousimiehestäköhän. En ole teetättänyt karttaansa. Mutta muuten tosi selkeä kauris. Jousimiehessäni ei ole mitään kaurista muuta kuin ehkä tavaroiden ja vaatteiden tarkka huolehiminen, vai onko se myös osa jousimiestä?
Hienoja merkkejä vaikka toinen on vähän turhankin huoleton ja toinen vähän turhan tunnontarkka ja sisäisesti herkkä, mutta lämpimiä ihmisiä kummatkin. ainakin nämä minun lapseni versiot noista merkeistä:) | Hmm, en tiedä minäkään, mistä tuo heiluvuus toisissa merkeissä?
Kauriilla on kyllä parhaimmikkaan viehkoa viehätysvoimaa vaikka muille jakaa.
Jousimiehestä...on kokemusta että joukkarilla pitää olla mukavat vaatteet joissa hyvä liikkua, tykkäävät laadusta kauniista/tyylikkäästä ja saavat sikäli rahaakin palamaan ;)
| |
| | |
29.11.11, 16:50
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tuon voi ihan itse päättää, kumpi on. Mä olen jousimies.
| |
| | |
29.11.11, 19:32
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ackuu Hmm, en tiedä minäkään, mistä tuo heiluvuus toisissa merkeissä?
Kauriilla on kyllä parhaimmikkaan viehkoa viehätysvoimaa vaikka muille jakaa.
Jousimiehestä...on kokemusta että joukkarilla pitää olla mukavat vaatteet joissa hyvä liikkua, tykkäävät laadusta kauniista/tyylikkäästä ja saavat sikäli rahaakin palamaan ;) |
Kummatkin ovat sitten ihan tyypillisiä merkkinsä edustajia. Itse olen hyvin epätyypillinen merkkini edustaja niin on viehkoa seurata noin merkilleen uskollisia :)
Toivottavasti tuohon kysymykseen tulee vielä joskus jossain vastaus, kun heräsi tuo uteliaisuus moisen historiaan.
| |
| | |
29.11.11, 19:33
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Dodge Tuon voi ihan itse päättää, kumpi on. Mä olen jousimies. |
Niin ja selkeissä tapauksissahan se on helppoa. Syy vaihteluun vain kiinnostaa :)
| |
| | |
29.11.11, 20:36
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys...:) Miksi juuri tämä päivä vaihtelee horoskoopeissa siinä onko jousimies vai kauris? En ole ainakaan huomannut että muissa merkkirajoissa tapahtuisi tällaista heittelyä että on milloin mitäkin merkin molemmin puolin.
Kun minulla on kaksi lasta joista toinen on syntynyt selvästi kauriin rajojen sisällä ja toinen siinä rajalla 22.12. niin kiinnostaa miksi ei ole selvää "tietoa" kumpaan 22.12 syntyneet kuuluvat?
Tietääkö joku tämän asian historiaa? |
Tapahtuu sitä, itselläni on kuukautta aiemmin sama pulma, eli skorpionin ja joutskarin rajalla. Tosin tuo vaihtelu lehtien horoskoopeissa johtuu siitä, kun saman päivän aikaan tapahtuu se vaihtuminen ja jostainhan se on poikki pistettävä, kun ei mahdollista tehdä jokaiselle yksilöllistä. Ja lehtien horoskoopeilla ei ole taas mitään tekemistä astrologian kanssa.
Jos annat päivämäärät, syntymävuodet ja kellonajat, katson sinulle ne eräällä sivulla, eli astro.comissa. Siihen mikä horoskooppimerkki on vaikuttaa just nuo edellämainitut.
| |
| | |
29.11.11, 20:40
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja harrastelija Tapahtuu sitä, itselläni on kuukautta aiemmin sama pulma, eli skorpionin ja joutskarin rajalla. Tosin tuo vaihtelu lehtien horoskoopeissa johtuu siitä, kun saman päivän aikaan tapahtuu se vaihtuminen ja jostainhan se on poikki pistettävä, kun ei mahdollista tehdä jokaiselle yksilöllistä. Ja lehtien horoskoopeilla ei ole taas mitään tekemistä astrologian kanssa.
Jos annat päivämäärät, syntymävuodet ja kellonajat, katson sinulle ne eräällä sivulla, eli astro.comissa. Siihen mikä horoskooppimerkki on vaikuttaa just nuo edellämainitut. | Ja tietysti vielä syntymäpaikkakunta, siis sen missä on ensi kerran vetänyt henkeä.
| |
| | |
29.11.11, 22:33
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys...:) Niin ja selkeissä tapauksissahan se on helppoa. Syy vaihteluun vain kiinnostaa :) |
No justhan tuo 22.12. oli teille epäselvä?
| |
| | |
30.11.11, 06:11
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Dodge Tuon voi ihan itse päättää, kumpi on. Mä olen jousimies. |
Sitä ei kyllä oikeasti voi päättää, jos haluaa olla tarkka, eli jos on astrologian harrastaja. Riippuu siis syntymäpäivämäärästä ja -vuodesta, syntymäkellonajasta ja -paikasta. Toki päivälehtien horoskooppeja voi lukea miten vaan.... :)
| |
| | |
30.11.11, 07:22
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja harrastelija Tapahtuu sitä, itselläni on kuukautta aiemmin sama pulma, eli skorpionin ja joutskarin rajalla. Tosin tuo vaihtelu lehtien horoskoopeissa johtuu siitä, kun saman päivän aikaan tapahtuu se vaihtuminen ja jostainhan se on poikki pistettävä, kun ei mahdollista tehdä jokaiselle yksilöllistä. | Kiitos selityksestä, noinhan se tietysti onkin :) Eipä välähtänyt itsellä. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja harrastelija Ja lehtien horoskoopeilla ei ole taas mitään tekemistä astrologian kanssa.
Jos annat päivämäärät, syntymävuodet ja kellonajat, katson sinulle ne eräällä sivulla, eli astro.comissa. Siihen mikä horoskooppimerkki on vaikuttaa just nuo edellämainitut. | Kävin jo katsomassa tuolla astrossa. Jousimies on!
| |
| | |
30.11.11, 07:30
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys...:) Kiitos selityksestä, noinhan se tietysti onkin :) Eipä välähtänyt itsellä.
Kävin jo katsomassa tuolla astrossa. Jousimies on! | Hyvä, että selvisi. :) Katsoitko myös nousumerkkisi samalla? Eli sen missä merkissä AC on. Se vaikuttaa myös luonteeseesi, jousimiehen lisäksi. Tietysti nousumerkki joillain jouskareillakin voi olla jousimieskin.
| |
| | |
30.11.11, 08:39
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja harrastelija Hyvä, että selvisi. :) Katsoitko myös nousumerkkisi samalla? Eli sen missä merkissä AC on. Se vaikuttaa myös luonteeseesi, jousimiehen lisäksi. Tietysti nousumerkki joillain jouskareillakin voi olla jousimieskin. |
Otin sieltä kartan ja kaikki planeetat ja selitykset mitä siellä on. Ison nivaskan siis. Tutkin sitten myöhemmin. Minä en ole jouskari :) Kehuaretostelin tuossa aikaisemmin lapsiani jotka on jouskari ja kauris :)
Kiitos sinulle avusta ja selityksistä <3
| |
| | |
30.11.11, 09:15
|
#15 (linkki)
| | etsijä
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
|
Vähän asiasta poiketen, mitenkähän karkausvuoden lisäpäivä mahtaa vaikuttaa syntymäkarttaan. Onko sillä merkitystä?
| |
| | |
30.11.11, 10:36
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja harrastelija Sitä ei kyllä oikeasti voi päättää, jos haluaa olla tarkka, eli jos on astrologian harrastaja. Riippuu siis syntymäpäivämäärästä ja -vuodesta, syntymäkellonajasta ja -paikasta. Toki päivälehtien horoskooppeja voi lukea miten vaan.... :) |
No en harrasta, enkä lue niitä lehtihöpinöitäkään. Jotkut vaan jostain syystä välillä kysyy sitä merkkiä.
| |
| | |
30.11.11, 16:59
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys...:) Otin sieltä kartan ja kaikki planeetat ja selitykset mitä siellä on. Ison nivaskan siis. Tutkin sitten myöhemmin. Minä en ole jouskari :) Kehuaretostelin tuossa aikaisemmin lapsiani jotka on jouskari ja kauris :)
Kiitos sinulle avusta ja selityksistä <3 |
Huomasin, että olikin lapsistasi kysymys kun olin jo ehtinyt lähettää. Sitä se aamukiire teettää. Voi...siellä astro.comissa voi tehdä ihan tuhottomasti kaikenlaisia karttoja...jos sattuu kiinnostus heräämään. Kaksi tärkeää sivua, astro.fi :n foorumi ja tuo, niin pääsee jo harrastuksessa pitkälle. :)
| |
| | |
30.11.11, 17:09
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Vähän asiasta poiketen, mitenkähän karkausvuoden lisäpäivä mahtaa vaikuttaa syntymäkarttaan. Onko sillä merkitystä? |
Ei käsittääkseni vaikuta mitenkään. Se on vain yksi päivä muitten syntymäpäivien joukossa. Ja ainakin astro.comissa ohjelma tunnistaa minä vuonna on karkausvuosi ja milloin ei, eli ei anna tehdä väärää karttaa.
| |
| | |
02.12.11, 11:58
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | vaihtelusta
Niin kuin jokainen tietää, ei täysikuukaan ole joka kuukausi samana päivänä niin myös taivaankannen muut ilmiöt siirtyvät eri aikoina, joskus se on vain kelloajasta kiinni. Esimerkiksi vuonna XXX oinas on vaihtunut häräksi 20.4. klo 14.30 ja vuonna yyy 19.4. klo 23.50. Astrologit osaisivat vasta tähän tarkemmin. Myös syntymäpaikka vaikuttaa asiaan oletko syntynyt Kanadassa vai Australiassa.
| |
| | | | |