| |  | | |
07.12.11, 07:10
|
#26 (linkki)
| | etsijä
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja thereaus hmm.. minulle on merkitty sairaalaan papereihin niin ikään myöhäisempi aika. Tämä johtuu tosin siitä, että synnytyssalissa oli kello väärässä. Kätilö sanoi siitä äidillekin - jos synnyttäjä tahtoisi katsoa oikean kellonajan omasta kellostaan. Papereihin silti merkattasiin väärä aika, koska tuon kellon mukaan oli merkattu papereihin muutkin synnytykseen liityvät kellonajat ja sen mukaan täytyy aina jälkeenpäin laskea kaikki ponnitusvaiheiden sun muien kestot. Hauskaa, mikähän tässäkin tosiaan on se virallinen kanta?
äiti on jaksanut aina naureskella, että meidän suvussa kenellekään ei ole osattu laittaa oikeaa syntymäaikaa. Hauskin virhe on virallisissa papereissa oleva väärä syntymävuosi ja toinen yhtä hauska väärin kirjoitettu ristimänimi (näiden oikaisemisessa onkin ollut aikamoinen paperisota)! Ehkä äitini puoleisessa suvussa on kartalla joku kosminen narri kaikkien vääräaikaisten kohdalla.
Täytyy joskus kysyä kätilöltä miten se menee. Kummitätini kun on kätilö, niin ehkä hän sitten tietää mikä on se syntymähetken määritelmä.
Nyt täytyy tsempata kodinsiivouksen kanssa. Kohta minulle nauraa varpusetkin, että katsokaa kun se siivoaa - konettaan. | Niin, voihan sairaalan kellot olla vika ajassa, siinä missä omatkin, tulee vaan mieleen virhemarginaali, mikä esim. 15 minuutin aikaero tuo syntymäkarttaan. Astron sivustolla on ohjeistettu jos ei tiedä syntymäaikaa, voi ajaksi laittaa klo 12.00. Tein eräälle tuttavalleni kartta tuttavan äidin hataran muistin pohjalta klo 13.30 ja vertailin sitä Astron sivuston antamien ohjeiden mukaan klo 12-00. Jostain syystä huonejärjestyskin muuttui täysin, yksi huoneista hävisi kokonaan, eivätkä huoneet olleet normaalissa järjestyksessä. Voiko sille olla selitystä.
Itsekin olen syntynyt kotisynnytyksessä, eikä sairaalassa ole tapahtumasta mitään merkintöjä. Synnytyksessä on ollut avustamassa iäkäs jo pitempään eläkkeellä ollut kätilö ja syntymähetki on kuitenkin kirjattu ja se löytyi stakesilta (muistankohan tuon viraston oikein) tuttavani kertoi, ettei hänelle löydy sieltäkään kellonaika tietoja.
| |
| | |
07.12.11, 16:53
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Lainasin Raimo A. Nikulan kirjan Astrologian ihmiskuva, jota olenkin plarannut kiinnostuneena. Tulee mieleeni nuoruusvuosien lääkärikirjojen selaaminen ja lievät kauhukuvat siitä ovatko kaikki maailman sairaudet päättäneet kurittaa juuri omaa terveyttäni. Nikulan kirja tuottaa vahvan itsekritikin lisäksi ymmärrystä ja lempeyttäkin joillekin luonteenpiirteille. Kovin imartelevalta tuntuu luonnehdinta Merkuriuksesta kakkos huoneessa. Taidankin tulostaa ja kiinnittää sen muutamiksi viikoiksi jääkaapin oveen jonkinlaiseksi voimanantajaksi. Mun on luettava tuota teosta ajan kanssa pureskellen ja pohdiskellen asiasisältöä.
Kiinnostus astrologiaan on vain yltynyt, on välillä tuskastuttavaa kun tietää jotain ja kuitenkin tiedostaa tietävnsä olemattoman vähän tästä aiheesta.
Miten paljon olette antaneet aikaa tiedon hakemiseen, jotka olette pitemmälle perehtyneet astrologiaan? | Kirja on mielestäni hyvä paketti perustietoa astrologiasta. Markku Mannisen Horoskoopin tulkinnan perusteita on toinen hyvä teos, jos haluat tietoa lisää. Sitten artikkeleita on paljon esim. Kuutarhan tai Kaarina Pääkkösen kotisivut voivat tuoda valaistusta. Tuossa Raimon kirjassa jotkut tiedot ovat hieman vanhentuneita, mutta muuten ok. Olen kohta 20 vuotta lukenut astrologista kirjallisuutta, mutta astrologia on ala jossa tuskin koskaan tullaan mestareiksi.Myös esim. huoneiden sisällöistä voidaan olla hiukka eri mieltä ja tietysti painotuksista. Esim asteroidit vaikkapa Kheiron tai Juno eivät toisille merkitse juuri mitään mutta toiset astrologit kertovat niidenkin merkityksistä. Toiset puhuvat ylennysasteista ja toisia ne eivät juuri kiinnosta.Ota siitä sitten selvää. Mielestäni yksi parhaista keinoista on laadituttaa oma karttä ja seurata sitten useampi vuosi planeettakuvioita, niistä mielestä oppii paljon (tai ainakin itse olen oppinut)
| |
| | |
07.12.11, 19:00
|
#28 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja astroppi Kirja on mielestäni hyvä paketti perustietoa astrologiasta. Markku Mannisen Horoskoopin tulkinnan perusteita on toinen hyvä teos, jos haluat tietoa lisää. Sitten artikkeleita on paljon esim. Kuutarhan tai Kaarina Pääkkösen kotisivut voivat tuoda valaistusta. Tuossa Raimon kirjassa jotkut tiedot ovat hieman vanhentuneita, mutta muuten ok. Olen kohta 20 vuotta lukenut astrologista kirjallisuutta, mutta astrologia on ala jossa tuskin koskaan tullaan mestareiksi.Myös esim. huoneiden sisällöistä voidaan olla hiukka eri mieltä ja tietysti painotuksista. Esim asteroidit vaikkapa Kheiron tai Juno eivät toisille merkitse juuri mitään mutta toiset astrologit kertovat niidenkin merkityksistä. Toiset puhuvat ylennysasteista ja toisia ne eivät juuri kiinnosta.Ota siitä sitten selvää. Mielestäni yksi parhaista keinoista on laadituttaa oma karttä ja seurata sitten useampi vuosi planeettakuvioita, niistä mielestä oppii paljon (tai ainakin itse olen oppinut) | Varmasti olisikin hyvä olla useampi teos. Kaarina Pääkkösen kotisivut ovatkin jo entuudestaan tutut. Olen huomannut sen etteivät jotkut pidä Kheironia mitenkään tärkeänä, vaikka minulle sillä tuntuu olevan suuri merkitys jostain syystä. Mannisen kirjan todennäköisesti hankin olen joskus jopa pyytänyt häneltä tulkintaakin, mutta se jostain syystä jäi saamatta, ehkä kiireiden. Tarkoitatko kartan laadituttamisella ihan käsin tehtyä karttaa, sellainen minulla taitaa olla se ihan ensimmäinen saamani. Se nostatti niskavillani pystyyn, myöhemmin totesin sen olevan juuri minunlaiseni tulkinta tästä ainutlaatuisesta kokemuksesta nimeltä elämäni.
Olenkin saanut tältä palstalta kivasti vinkkejä toisilta aiheesta kiinnostuneilta, kiitos siitä kaikille.
| |
| | |
07.12.11, 19:53
|
#29 (linkki)
| | etsijä
|
Onkohan Pääkkösen kotisivuilla mahdollisuus käydä keskusteluja tälläisten, joilla alkeetkin ovat vielä ihan hajallaan, tai olisko muita vastaavia?
| |
| | |
14.12.11, 19:55
|
#30 (linkki)
| | etsijä
|
Kuu vaa'assa huone 11. Kylläpä Nikula on asettanut sanasna minulle vaikeasti omaksuttavasti tätä kuviota luonnehtiessaan. Äitini oli aurinko vaaka ja luonteeltaan kuin ilmapuntari vähemmän jalat maassa oleva persoona, luova ja teatraalinekin joskus tämän minun maamerkisen olemukseni kanssa.
Kuu kuvaa tunnepuolta, mutta miksikö en oikein tunnista omaa tunnemaisemaani Nikulan luonnehdinnasta, vai tarkastelenko liian yksipuolisesti kuun merkitystä kartallani.
| |
| | |
14.12.11, 20:40
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kysyin kätilöltä (se tuttu) asiaa ja sanoi, että lapsen syntymäkellonaika on ulostuloaika.
Kheironista: tämän hetkisen astrologisen tiedon valossa Kheiron ei ole kaikkien kohdalla merkityksellinen. Tämän enempää en ole perehtynyt asiaan, mutta on siis ihan tavallista, että joku ei yksinkertaisesti tunnista minkäänlaista Kheiron vaikutusta elämässään, silloin sitä on turha tulkita.
Mikähän siinä on, että juuri viime päivinä on väsyttänyt hurjasti? Olisin tänään ollut menossa nukkumaan jo kahdeksalta. Liekö vetinen sää tai hurja vuosi, tiedä häntä. Astrologisella kartallani ainakin on paljon voimakkaita transiitteja, että ehkä on kovin subjektiivinen havainto.
Kuumietintääsi: tarkista ettei kuu ole lähellä 12. huoneen rajaa. Jos näin on, niin lukaise 12. huoneen kuun "selitys". Samoin kuun tulkintaan vaikuttaa paljon kuulle tulevat aspektit. Ompa sattuvaa, jos äitisi oli aurinkovaaka ja sinulla on sitten kuu vaa'assa. Kuustahan sanotaan, että se kertoo omasta äitisuhteesta.
En tiedä pnko Pääkkösen sivuilla keskustelupalstaa, mutta onhan tämä ellit ja astrologia palsta ja voinee tuonne varmaan perustaakin oman astrologiaryhmän?
Mun täytyy nyt mennä nukkumaan, kun silmät lurpahtaa jo omine lupineen kiinni... Enpä muista milloin viimeksi olen näin aikaisin päässyt sänkyyn asti---
| |
| | |
14.12.11, 20:43
|
#32 (linkki)
| | etsijä
|
Sittenhän olen teettänyt lapsilleni viisitoista minuuttia väärä kellon aikaiset kartat. Kiitos tiedosta. Noinkohan omkaan syntymäaikani on niin viiden minuutin päälle tarkka, vallankin kun olen kotisynnytyksessä maailmaan tullut.
| |
| | |
14.12.11, 21:02
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) | väsyttävä transiitti? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja thereaus Mikähän siinä on, että juuri viime päivinä on väsyttänyt hurjasti? Olisin tänään ollut menossa nukkumaan jo kahdeksalta. Liekö vetinen sää tai hurja vuosi, tiedä häntä. Astrologisella kartallani ainakin on paljon voimakkaita transiitteja, että ehkä on kovin subjektiivinen havainto.
Mun täytyy nyt mennä nukkumaan, kun silmät lurpahtaa jo omine lupineen kiinni... Enpä muista milloin viimeksi olen näin aikaisin päässyt sänkyyn asti--- |
Samaa olen minäkin miettinyt! Muutama viime päivä väsyttänyt aamulla ja päivällä aivan tolkuttomasti! Ajatuskaan ei aina tahdo kulkea...
Mitä transiitteja kannattais katsella? Mikä on suurin syyllinen?
| |
| | |
15.12.11, 09:18
|
#34 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Samaa olen minäkin miettinyt! Muutama viime päivä väsyttänyt aamulla ja päivällä aivan tolkuttomasti! Ajatuskaan ei aina tahdo kulkea...
Mitä transiitteja kannattais katsella? Mikä on suurin syyllinen? |
No yleensä kannattaa katsoa omalle kartalle tulevat ns. stressitransiitit eli ainakin konjunktiot, neliöt ja oppositiot.
Tällä hetkellä (astrologisella) taivaalla on Chironin ja Neptunuksen konjunktio vesimiehen viimeisillä asteilla.
Näin kannattaa omalta kartalta tarkistaa onko planeettoja vesimiehen, leijonan, skorpionin tai härän viimeisillä asteilla. [Tai aivan kalojen, neitsyen, kaksosten tai jousimiehen enismmäisillä asteilla. Neptunus on nimittäin vaihtamassa merkkiä, joten siksi näin monta merkkiä…. Ensin kannattaa tarkistaa vesimies, leijona, skorpioni tai härkä]
Valitettavasti Neptunus on hitaampi liikkeissään, joten jos saa osumaa siihen, niin voi kokea tavanomaista suurempaa väsymystä ainakin vuoden 2013 alkuun (riippuen vähän oman kartan planeettojen asemasta), joten kannatta kiltisti varata vaikka ylimääräiset puoli tuntia (tai vaikka tunti) yöunille, jotta jaksaa päivät paremmin.
Chiron on nopeampi ja sen vaikutus voi hellittää ihan tässä joulukuun aikana. Vähän taas riippuu siitä miten omat planeetat ovat.. Jos väsymysvaikutus oli näiden kahden (tai vaikka pelkän Chironin (Chironkin voi aiheuttaa väsymystä)) yhteistyötä, niin sitten voi tosiaan helpottaa parinkin viikon kuluessa.
Siinä nyt alkuun vähän askartelua :)
| |
| | |
15.12.11, 09:31
|
#35 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Sittenhän olen teettänyt lapsilleni viisitoista minuuttia väärä kellon aikaiset kartat. Kiitos tiedosta. Noinkohan omkaan syntymäaikani on niin viiden minuutin päälle tarkka, vallankin kun olen kotisynnytyksessä maailmaan tullut. | Kannattaa. Ja kotisynnytyksissä kannattaa ainakin katsoa millä aikavälillä pitäisi olla syntynyt, että nousumerkki pysyy samana/vaihtuu. Ja jos omalla kartalla on planeettoja aivan merkkien loppuasteilla, kannattaa tarkistaa vaihtuuko planeetan merkki, jos olisikin syntyntyt vaikka 10 minuuttia myöhemmin. Ennen ei oltu kovin tarkkoja syntymäaoikojen kellonajoissa, kunhan suurinpiirtein tiedetiin. Mummoni kertoi joskus, että hän on syntynyt aamulypsyn jälkeen ennen lounasta, mutta kuitenkin jo päivänpuolella, joten arvailtavaa on kellonajat 8-11 välillä (heidän päivänsä alkoi kun kello löi 8).
Varmasti olet nuorempi kuin mummoni, joten kellonaikasi lienee ainakin suhteellisen oikeassa.
Jos sitten huomaa, että muutoksia tulisi paljon omaan karttaan, kannattaa etsiä astrologi, joka on perehtynyt kartan rektifiointiin. (jos siis astrologia ja oma kartta kiinnostaa niin paljon).
| |
| | |
15.12.11, 09:58
|
#36 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja thereaus No yleensä kannattaa katsoa omalle kartalle tulevat ns. stressitransiitit eli ainakin konjunktiot, neliöt ja oppositiot.
Tällä hetkellä (astrologisella) taivaalla on Chironin ja Neptunuksen konjunktio vesimiehen viimeisillä asteilla.
Näin kannattaa omalta kartalta tarkistaa onko planeettoja vesimiehen, leijonan, skorpionin tai härän viimeisillä asteilla. [Tai aivan kalojen, neitsyen, kaksosten tai jousimiehen enismmäisillä asteilla. Neptunus on nimittäin vaihtamassa merkkiä, joten siksi näin monta merkkiä…. Ensin kannattaa tarkistaa vesimies, leijona, skorpioni tai härkä]
Valitettavasti Neptunus on hitaampi liikkeissään, joten jos saa osumaa siihen, niin voi kokea tavanomaista suurempaa väsymystä ainakin vuoden 2013 alkuun (riippuen vähän oman kartan planeettojen asemasta), joten kannatta kiltisti varata vaikka ylimääräiset puoli tuntia (tai vaikka tunti) yöunille, jotta jaksaa päivät paremmin.
Chiron on nopeampi ja sen vaikutus voi hellittää ihan tässä joulukuun aikana. Vähän taas riippuu siitä miten omat planeetat ovat.. Jos väsymysvaikutus oli näiden kahden (tai vaikka pelkän Chironin (Chironkin voi aiheuttaa väsymystä)) yhteistyötä, niin sitten voi tosiaan helpottaa parinkin viikon kuluessa.
Siinä nyt alkuun vähän askartelua :) |
Kiitos, askartelin astro.fi:ssä valitsemalla transiittilistoja em. mukaisesti :) Sieltä ei löytynyt muuta kuin ensi vuodelle tuleva chiron neliöi jupiteria. Mutta ei mahda vielä vaikuttaa kuitenkaan? Valitsin vain neptunuksen ja chiron liikkuviksi planeetoiksi.
Saturnus sektiili Uranus tarkka ohitus on tänään, Pluto yhtymä Neptunut menossa. Muita hankaliksi luokiteltavia transiitteja ei osunut silmään.
Mutta väsymys on kova, juoksen unissa yöt läpeensä ja näen hieman ahdistaviakin unia... :/ Viime yökin oli kaikkea muuta kuin mukava.
Onko etsittävä sitten syytä "unia näkevästä" transiitista? :D Tosin näen tasaisin väliajoin paljon unia ja monena yönä peräkkäin.
Voisin veikata, että uniin voisi vaikuttaa kuu (kun mun unikaudet toistuu niin usein). Sitten taas pluton tai skorppionin liittäisin näihin henkisiin unimaisemiin. Olenko aivan hakoteillä?
Mulla pluto on omassa merkissään skorpparissa... Onko 8.huoneessa (pluto-skorpioni huone) unet vai missä? Vai 12.huone?
Mulla on kalat 8.huoneessa... liittyy asiaan?
| |
| | |
15.12.11, 11:05
|
#37 (linkki)
| | etsijä
|
Astrossa kopioitua. Mitähän tämä nyt sitten tarkaittaa.
Neptunus kolmio Kuu
Tämän ohituksen voimakkuus on       tähteä. Tarkka ajankohta 12.12.2011
Vaikutus alkaa 11.10.2011 ja päättyy: 12.1.2012 Tämä ohitus toistuu noin 60-120 vuoden välein.
Neptunuksen planeettaohitus kuvaa aina alitajuista ja herkkää ohjausta, joka toteutuu sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu.
Nyt todella jo harmittää vähäinen tiedon määrä astrologiasta. Voiko siis ajatella ohjauksen tulevan huoneen 10 alueelle, (tästä onkin poistunut osa tekstiä, enkä enää muista mitä kirjoitin) jos Neptunus sijaitsee Taidan taas kysellä yksinkertaisuuksia, mutta kun ei tämä muuten aukene, eikä kysyvä tieltä eksy.
Voiko myös ajatella niin, jos ohitus toistuu vaikka 60-120 vuoden välein, että olisin 60 vuotta sitten ollut jossain vastaavassa tilanteessa. Toisaalta ei minulla ole harmainta aavistusta siitä mikä tilanne olisi ollut silloin.
Viimeinen muokkaaja Inke; 15.12.11 11:53.
Syy: hups kone deletoi viestiä
| |
| | |
15.12.11, 11:31
|
#38 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Astrossa kopioitua. Mitähän tämä nyt sitten tarkaittaa.
Neptunus kolmio Kuu
Tämän ohituksen voimakkuus on       tähteä. Tarkka ajankohta 12.12.2011
Vaikutus alkaa 11.10.2011 ja päättyy: 12.1.2012 Tämä ohitus toistuu noin 60-120 vuoden välein.
Neptunuksen planeettaohitus kuvaa aina alitajuista ja herkkää ohjausta, joka toteutuu sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu.
Nyt todella jo harmittää vähäinen tiedon määrä astrologiasta. Voiko siis ajatella ohjauksen tulevan huoneen 10 alueelle, jos Neptunus sijaitsee Taidan taas kysellä yksinkertaisuuksia, mutta kun ei tämä muuten aukene, eikä kysyvä tieltä eksy.
Voiko myös ajatella niin, jos ohitus toistuu vaikka 60-120 vuoden välein, että olisin 60 vuotta sitten ollut jossain vastaavassa tilanteessa. Toisaalta ei minulla ole harmainta aavistusta siitä mikä tilanne olisi ollut silloin. |
Inke, eikö tuo Neptunut kolmio sinun syntymäkarttasi kuuta? Eli siis Neptunus liikkuu kartallasi ja se aktivoi kuutasi? Tai siis niin olen ymmärtänyt että tuo alituinen ja herkkä ohjaus kohdistuisi kuuhun, missä huoneessa se on?
En ole itsekään perillä näistä täysin, mutta omaa transiittilistaa ja astro.comin planeettasijainteja (missä merkissä ja asteissa ne nyt on) vertaamalla päädyin nyt tähän tulkintaan...
Esim. tuo neptunus on tänään 28 astetta vesimiestä. Sulla täytyy kuun olla melko samoissa astelukemissa?
| |
| | |
15.12.11, 11:50
|
#39 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Inke, eikö tuo Neptunut kolmio sinun syntymäkarttasi kuuta? Eli siis Neptunus liikkuu kartallasi ja se aktivoi kuutasi? Tai siis niin olen ymmärtänyt että tuo alituinen ja herkkä ohjaus kohdistuisi kuuhun, missä huoneessa se on?
En ole itsekään perillä näistä täysin, mutta omaa transiittilistaa ja astro.comin planeettasijainteja (missä merkissä ja asteissa ne nyt on) vertaamalla päädyin nyt tähän tulkintaan...
Esim. tuo neptunus on tänään 28 astetta vesimiestä. Sulla täytyy kuun olla melko samoissa astelukemissa? | Hups, kone taas omaehtoisesti deletoi jopa kesken lauseenkin viestejä. Neptunus on 15 astetta ja kuu 28 astetta vaa'assa syntymäkartallani ja huone oli 10.
Olen ilmoittautunut Lahdessa pidettävälle kurssille, joka olisi jo tammikuussa. Toivottavasti pääsisin ainakin alkeista perille. Tuskastuttaa välillä tämä tietämättömyys.
| |
| | |
15.12.11, 11:55
|
#40 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Hups, kone taas omaehtoisesti deletoi jopa kesken lauseenkin viestejä. Neptunus on 15 astetta ja kuu 28 astetta vaa'assa syntymäkartallani ja huone oli 10.
Olen ilmoittautunut Lahdessa pidettävälle kurssille, joka olisi jo tammikuussa. Toivottavasti pääsisin ainakin alkeista perille. Tuskastuttaa välillä tämä tietämättömyys. | Voisiko tuo transiitti saada sinut sitten pohtimaan ammatillisia asioita?
Mikä kurssi? Milloin ja minkä hintainen? En ole huomannut sellaista. Lahteen ei olisi pitkä matka tulla :) Kiinnostaa todella paljon nämä astrologiset asiat ja opetus ei olisi lainkaan pahitteeksi mulle :)
| |
| | |
15.12.11, 12:16
|
#41 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Voisiko tuo transiitti saada sinut sitten pohtimaan ammatillisia asioita?
Mikä kurssi? Milloin ja minkä hintainen? En ole huomannut sellaista. Lahteen ei olisi pitkä matka tulla :) Kiinnostaa todella paljon nämä astrologiset asiat ja opetus ei olisi lainkaan pahitteeksi mulle :) | Tammikuussa on Lahteen suunniteltu viikonloppu kurssia aiheena astrologia. Sinne olen ilmoittautunut, kun pännii välillä tämä tietämättömyys. Hintaakin pidin kohtuullisena, vaan enhän sitä enää muista.
Piti vielä tulla lisäämään. Ammatilliset asiat pohdituttavat kovasti. Näkyy tuo transiitti vielä vaikuttavan ensi vuoden puolellekin. Olo on välillä kuin mankelin läpi ajettaisiin.
Viimeinen muokkaaja Inke; 15.12.11 13:23.
| |
| | |
15.12.11, 12:49
|
#42 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Saturnus sektiili Uranus tarkka ohitus on tänään, Pluto yhtymä Neptunut menossa. Muita hankaliksi luokiteltavia transiitteja ei osunut silmään.
Mutta väsymys on kova, juoksen unissa yöt läpeensä ja näen hieman ahdistaviakin unia... :/ Viime yökin oli kaikkea muuta kuin mukava.
Onko etsittävä sitten syytä "unia näkevästä" transiitista? :D Tosin näen tasaisin väliajoin paljon unia ja monena yönä peräkkäin.
Voisin veikata, että uniin voisi vaikuttaa kuu (kun mun unikaudet toistuu niin usein). Sitten taas pluton tai skorppionin liittäisin näihin henkisiin unimaisemiin. Olenko aivan hakoteillä?
Mulla pluto on omassa merkissään skorpparissa... Onko 8.huoneessa (pluto-skorpioni huone) unet vai missä? Vai 12.huone?
Mulla on kalat 8.huoneessa... liittyy asiaan? | No, mutta onhan sinulla tuo Pluto yhtymä Neptunus. Siellähän se Neptunus.... Voi se tuostakin tuolla, väsymys. Ei mikään ihme. Tuo transiitin aikana parhaimmillaan ihmiset uudistuvat pohjiaan myöten.
Neptunus vaikuttaa myös unielämään, kuten kuun transiitit. Tai ainakin minulla on selvä vaikutus, en tietenkään voi sanoa että pätee kaikille. hö, mietitkin jo tätä itse (aloitin vastaamien ennen viestisi lukemista). Terv. nimim. viime yönä vesiallasta ja vedenneitopatsasta pronssinhehkuinen pallo käsissään +muuta outoa toimintaa. Taivaasta heijastui sitten veteen muita värejä. ihan selvää Neptunusteemaa.
| |
| | |
15.12.11, 13:01
|
#43 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Nyt todella jo harmittää vähäinen tiedon määrä astrologiasta. Voiko siis ajatella ohjauksen tulevan huoneen 10 alueelle, (tästä onkin poistunut osa tekstiä, enkä enää muista mitä kirjoitin) jos Neptunus sijaitsee | Kyllä. Paitsi, että se ohjaus kohdistuu siihen huoneeseen, missä Kuusi sijaitsee, koska Neptunus on se, joka transitoi Kuutasi. Taisikin Kaktus jo vastata samoin :) Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Voiko myös ajatella niin, jos ohitus toistuu vaikka 60-120 vuoden välein, että olisin 60 vuotta sitten ollut jossain vastaavassa tilanteessa. Toisaalta ei minulla ole harmainta aavistusta siitä mikä tilanne olisi ollut silloin. | Periaatteessa kyllä, mutta toisaalta ei. Jos (olet yli 60) ja jos tuolloin oli sama transiitti, oli myös elämäsi olosuhteet toisenlaiset: olit nuorempi ja elämässäsi oli tuolloin erilaisia haasteita. Siksi ei voi suoraan sanoa, että vastaava tilanne oli silloin.
Kurssi on varmasti hyvä veto ja voin suositella. Sieltä varmasti pääsee paremmin astrologiaan perehtymään kuin itse puurtaen.
Jaahas, työt kutsuvat nyt tätä tapausta...
| |
| | |
17.12.11, 15:22
|
#44 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja thereaus No, mutta onhan sinulla tuo Pluto yhtymä Neptunus. Siellähän se Neptunus.... Voi se tuostakin tuolla, väsymys. Ei mikään ihme. Tuo transiitin aikana parhaimmillaan ihmiset uudistuvat pohjiaan myöten.
Neptunus vaikuttaa myös unielämään, kuten kuun transiitit. Tai ainakin minulla on selvä vaikutus, en tietenkään voi sanoa että pätee kaikille. hö, mietitkin jo tätä itse (aloitin vastaamien ennen viestisi lukemista). Terv. nimim. viime yönä vesiallasta ja vedenneitopatsasta pronssinhehkuinen pallo käsissään +muuta outoa toimintaa. Taivaasta heijastui sitten veteen muita värejä. ihan selvää Neptunusteemaa. |
Nämä ahdistavat unet on jo vaikuttaneet mulla ainakin viikon, transiitin vaikutus olisi terävimmillään tammikuun alkupuolella. Astro.fi:n mukaan tuo ohitus tapahtuu noin 250 vuoden välein, huh, ei siis ainakaan tässä elämässä enää ;)
Voi olla että nuo ahdistavat unet alkoivat joskus kun tuo transiitti alkoi astron mukaan vaikuttamaan. Tätä iloa sitten riittäisi helmikuun alkuun asti :S
Mulla on myös pluto kolmio MC:tä. Melko samoja aikoja tuon toisen transiitin kanssa. Olenko siis pohtimassa juuria myöten miksi olen tällä pallolla ja mitä teen loppuelämälläni?? Voi apua.
| |
| | |
19.12.11, 07:42
|
#45 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Nämä ahdistavat unet on jo vaikuttaneet mulla ainakin viikon, transiitin vaikutus olisi terävimmillään tammikuun alkupuolella. Astro.fi:n mukaan tuo ohitus tapahtuu noin 250 vuoden välein, huh, ei siis ainakaan tässä elämässä enää ;)
Voi olla että nuo ahdistavat unet alkoivat joskus kun tuo transiitti alkoi astron mukaan vaikuttamaan. Tätä iloa sitten riittäisi helmikuun alkuun asti :S
Mulla on myös pluto kolmio MC:tä. Melko samoja aikoja tuon toisen transiitin kanssa. Olenko siis pohtimassa juuria myöten miksi olen tällä pallolla ja mitä teen loppuelämälläni?? Voi apua. |
Unet ovat minullakin muuttuneet oudoiksi. En varsinaisesti näe painajaisia, unien tunnelma ei ole peloittava joskin usein vainajat vierailevat unissani. Oikeastaan hyvin harvoin näenkin oikeita painajaisia.
| |
| | |
19.12.11, 07:49
|
#46 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Voisiko tuo transiitti saada sinut sitten pohtimaan ammatillisia asioita?
Mikä kurssi? Milloin ja minkä hintainen? En ole huomannut sellaista. Lahteen ei olisi pitkä matka tulla :) Kiinnostaa todella paljon nämä astrologiset asiat ja opetus ei olisi lainkaan pahitteeksi mulle :) | Palaan vielä ensimmäiseen kysymykseesi. Ammatilliset asiat ovat todellakin olleet yksi pähkäilyn aihe ja minulla olisi mahdollisuus muutokseen ensi suoden alussa. Taidan kuitenkin jättää mahdollisuuden käyttämättä. Työkuvio on ollut aika vaativa jo pitemmän aikaa, välillä naureskelen ettei minulla riitä kädet. Pidän kuitenkin paljon työstäni, hmmm.. liiankin paljon jos se on mahdollista.
| |
| | | | |