| |  | |
17.12.11, 14:35
|
#1 (linkki)
| | etsijä
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
| Aurinko nousussa
Ensimmäisen kerran osui silmiini syntymäkartta, jossa sekä aurinko, että nousumerkki ovat samassa huoneessa, joka on skorppioonissa. Kartassa ei ole mitään erikoismerkkejä. Tunnenkin tätä nuorta kartan haltijaa melko hyvin jo hänen lapsuudestaan lähtien. Yllästys ei ollut se, että hänestä kehkeytyi taiteilleen antautunut omaa tietänsä viehättävästi kulkeva nainen. Skorppiooni aurinko- ja nousumerkkisiin liitetään luonteikkuutta, mutta onko luonteikkuus kuitenkin vain väärällä tavalla leimaava.
Toinen tapaus, joka minua ihmetyttää on kartta, jonka olen tehnyt henkilölle, jonka syntymäaika ei ole tiedossa. Astron ohjeiden mukaan olen laittanut ajaksi klo 12, annetuilla arvoilla ohjelma tekee kartan, jossa ykkös ja seiska huone häviävät kokonaan kartalta. Voidaanko tässä tapauksessa tulkita viereisten huoneiden kärkien korvaavan puutuvien huodeiden merkityksiä.
Hengästyttää vallan tämä innostus, toivottavasti joku pähkäilisi hetken kanssani näitä kuvioita.
| |
| | |
17.12.11, 15:17
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Ensimmäisen kerran osui silmiini syntymäkartta, jossa sekä aurinko, että nousumerkki ovat samassa huoneessa, joka on skorppioonissa. Kartassa ei ole mitään erikoismerkkejä. Tunnenkin tätä nuorta kartan haltijaa melko hyvin jo hänen lapsuudestaan lähtien. Yllästys ei ollut se, että hänestä kehkeytyi taiteilleen antautunut omaa tietänsä viehättävästi kulkeva nainen. Skorppiooni aurinko- ja nousumerkkisiin liitetään luonteikkuutta, mutta onko luonteikkuus kuitenkin vain väärällä tavalla leimaava.
Toinen tapaus, joka minua ihmetyttää on kartta, jonka olen tehnyt henkilölle, jonka syntymäaika ei ole tiedossa. Astron ohjeiden mukaan olen laittanut ajaksi klo 12, annetuilla arvoilla ohjelma tekee kartan, jossa ykkös ja seiska huone häviävät kokonaan kartalta. Voidaanko tässä tapauksessa tulkita viereisten huoneiden kärkien korvaavan puutuvien huodeiden merkityksiä.
Hengästyttää vallan tämä innostus, toivottavasti joku pähkäilisi hetken kanssani näitä kuvioita. |
Minua kiinnostaa aina pohdiskella :)
Jos sanotaan, että nousumerkki alkaa ilmetä ihmisen ollessa 20-30-vuotias, niin voidaanko tuo nousu- ja aurinkomerkki samassa merkissä tulkita niin, että ihminen ilmentaa lapsena ja aikuisena samoja teemoja? Onko hän kehittynyt aiempien elämiensä aikana jo niin paljon, ettei lapsena tarvitsekaan kehittyä niin paljon kohti aikuisuutta?
Noista "olemattomista" huoneista en osaa sanoa mitään. Sen vain olen kuullut, että jos ei ole planeettoja huoneessa niin huoneen kärki on merkityksellinen. Mullakin on tyhjiä huoneita.
| |
| | |
17.12.11, 15:38
|
#3 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Minua kiinnostaa aina pohdiskella :)
Jos sanotaan, että nousumerkki alkaa ilmetä ihmisen ollessa 20-30-vuotias, niin voidaanko tuo nousu- ja aurinkomerkki samassa merkissä tulkita niin, että ihminen ilmentaa lapsena ja aikuisena samoja teemoja? Onko hän kehittynyt aiempien elämiensä aikana jo niin paljon, ettei lapsena tarvitsekaan kehittyä niin paljon kohti aikuisuutta?
Noista "olemattomista" huoneista en osaa sanoa mitään. Sen vain olen kuullut, että jos ei ole planeettoja huoneessa niin huoneen kärki on merkityksellinen. Mullakin on tyhjiä huoneita. | Pikkuvanhana olinkin oppinut tätä neitokaista tuntemaan. Monet tuntemani aurinko skorpparit ovat hyvin luovia ja taiteellisia, onko tämä miten yleisesti tunnettua. Tyhjiä huoneita on useampia minullakin, mutta jos puuttuu huoneita kartalta, vai ovatko huoneet vain niin pieniä, että ne piirretään päällekkäisillä viivoilla ja ilman huoneen numeroa. Tätä mietin sormi suussa.
Minua hauskuttaa tyhjien huoneiden kartta, sillä yksi tyhjistä huoneista on lisäksi hyvinkin avara. Konkreettinen kotini on liiankin täynnä, olisi feng shui siivoukselle tarvetta tällä hamsterilla.
| |
| | |
17.12.11, 15:52
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Pikkuvanhana olinkin oppinut tätä neitokaista tuntemaan. Monet tuntemani aurinko skorpparit ovat hyvin luovia ja taiteellisia, onko tämä miten yleisesti tunnettua. Tyhjiä huoneita on useampia minullakin, mutta jos puuttuu huoneita kartalta, vai ovatko huoneet vain niin pieniä, että ne piirretään päällekkäisillä viivoilla ja ilman huoneen numeroa. Tätä mietin sormi suussa. |
Hei, onko sulla siinä listaa huoneiden kärjistä? Astrossa ne on ainakin lueteltu huoneiden kärjet ja planeettojen tarkat sijainnit. Siitähän voit katsoa, mahtuuko esim. 1. ja 2.huoneen väliin edes vähän? Ne voi piirtyä mun mielestä kuin päällekkäin, aivan kuten planeetatkin näyttävät joskus olevan melko kaukana, mutta todellisuudessa ei ole kuin 1 aste eroa.
| |
| | |
19.12.11, 07:26
|
#5 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Hei, onko sulla siinä listaa huoneiden kärjistä? Astrossa ne on ainakin lueteltu huoneiden kärjet ja planeettojen tarkat sijainnit. Siitähän voit katsoa, mahtuuko esim. 1. ja 2.huoneen väliin edes vähän? Ne voi piirtyä mun mielestä kuin päällekkäin, aivan kuten planeetatkin näyttävät joskus olevan melko kaukana, mutta todellisuudessa ei ole kuin 1 aste eroa. | En osaa oikein hahmottaa vielä huoneisen kärkiä. Pohdiskelenkohan liian monimutkasesti syntymäkarttaa ja siksi tipahdan "kartalta". Yritänpä etsiä Astrosta tietoja.
Tämäkin minua vähän ihmetyttää, kun tiedostaan nyt omalla kartallani olevan rankkaa kuviota ja se tuntuukin ihan päivittäisessä tahkoamisessakin, en vain osaa ilmaista sitä astorologisella sanastolla. Voiko yleistää haasteiden koskevan juri nyt kaikkia samaan aurinkomerkkiin kuuluvien populaan. Suunnaton väsymyskin vyöryy välillä ylitseni.
Selittyykö esimerkiksi väsymys ja haasteet Saturnuksen yhtymään kuussa?
Viimeinen muokkaaja Inke; 19.12.11 07:37.
| |
| | |
19.12.11, 16:16
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke En osaa oikein hahmottaa vielä huoneisen kärkiä. Pohdiskelenkohan liian monimutkasesti syntymäkarttaa ja siksi tipahdan "kartalta". Yritänpä etsiä Astrosta tietoja.
Tämäkin minua vähän ihmetyttää, kun tiedostaan nyt omalla kartallani olevan rankkaa kuviota ja se tuntuukin ihan päivittäisessä tahkoamisessakin, en vain osaa ilmaista sitä astorologisella sanastolla. Voiko yleistää haasteiden koskevan juri nyt kaikkia samaan aurinkomerkkiin kuuluvien populaan. Suunnaton väsymyskin vyöryy välillä ylitseni.
Selittyykö esimerkiksi väsymys ja haasteet Saturnuksen yhtymään kuussa? | Kuun liittäisin tunne-elämään. Onko tunteiden ilmaisu haastavaa?
Mielestäni Jupiteria pidetään onnekkaana planeettana, Saturnusta haasteellisena. Mulla reppanalla on Saturnus 5.huoneessa, eli huvit, lapset, rakkauselämä... yhtymä neptunukselle (vaikeuksia luottaa intuiitioonsa?) ja neliöi aurinkoon (vaikeuksia löytää elämänsä tarkoitus?).
Onko sulla jotain voimakkaita transiitteja menossa? Tai saturnukseen transiitteja tekeviä planeettaja?
Jos teet astro.fi:ssä syntymäkartan, niin ne aspektit on siinä kartan alapuolella laatikossa ja vieressä huoneiden kärjet ja sen vieressä tarkat planeettasijainnit.
| |
| | |
23.12.11, 09:36
|
#7 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Kuun liittäisin tunne-elämään. Onko tunteiden ilmaisu haastavaa?
Mielestäni Jupiteria pidetään onnekkaana planeettana, Saturnusta haasteellisena. Mulla reppanalla on Saturnus 5.huoneessa, eli huvit, lapset, rakkauselämä... yhtymä neptunukselle (vaikeuksia luottaa intuiitioonsa?) ja neliöi aurinkoon (vaikeuksia löytää elämänsä tarkoitus?).
Onko sulla jotain voimakkaita transiitteja menossa? Tai saturnukseen transiitteja tekeviä planeettaja?
Jos teet astro.fi:ssä syntymäkartan, niin ne aspektit on siinä kartan alapuolella laatikossa ja vieressä huoneiden kärjet ja sen vieressä tarkat planeettasijainnit. | Oma arvioni tunteiden ilmaisusta ei ole haasteellinen päinvastoin. Toisaalta tulen helposti väärinymmerretyksi tunteiden sarakkeella. Pidän mahdollisena sitäkin ettei oma olisikaan kovin realistinen.
Nyt näin junnnannut.
-Saturnus yhtymä kuuhun.
-Saturnus avautuva kolmio uranus.
-Pluto avautuva kolmio saturnus.
Selittäneekö nämä sitten viimeaikaisen kuormituksen työelämän alueella. Nostan kohta jo käteni pystyyn.
| |
| | |
23.12.11, 10:39
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Oma arvioni tunteiden ilmaisusta ei ole haasteellinen päinvastoin. Toisaalta tulen helposti väärinymmerretyksi tunteiden sarakkeella. Pidän mahdollisena sitäkin ettei oma olisikaan kovin realistinen.
Nyt näin junnnannut.
-Saturnus yhtymä kuuhun.
-Saturnus avautuva kolmio uranus.
-Pluto avautuva kolmio saturnus.
Selittäneekö nämä sitten viimeaikaisen kuormituksen työelämän alueella. Nostan kohta jo käteni pystyyn. |
Jos se hankaluus tuossa saturnus yhtymä kuuhun onkin se mitä sanoit, eli et saa sanottavaasi sellaiseen muotoon, että muut ihmiset sitä ymmärtäisivät. Toki itse ymmärrät mitä ajattelet :)
Kyse on siis transiiteista?
Mulla on viimeksi ollut tuo pluto avautuva kolmio saturnus kun olen tehnyt muuttoa opiskelupaikkakunnalle ;) Arvatahan saattaa, etten järin siellä viihtynyt eikä kaupunki ympäristönä tuntunut omalle. Kaikki mielekäs tekeminen ja harrastus kun jäivät oikeaan kotiin. Nyt haikailen sitä aikaa toisinaan, kun on saanut etäisyyttä vanhoihin asioihin ja sitä miettii mitä olisi tehnyt toisin.
Ts. siis näet tämän aikajaksosi selkeämpänä myöhemmin, nyt vain tökkii?
Transiitteja en juuri tunne, yritän vain yhdistellä oman elämän tapahtumiin ja luntata astro.fi:stä.
Löysitkö niitä huoneiden kärkiä?
| |
| | |
23.12.11, 12:56
|
#9 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Jos se hankaluus tuossa saturnus yhtymä kuuhun onkin se mitä sanoit, eli et saa sanottavaasi sellaiseen muotoon, että muut ihmiset sitä ymmärtäisivät. Toki itse ymmärrät mitä ajattelet :)
Kyse on siis transiiteista?
Mulla on viimeksi ollut tuo pluto avautuva kolmio saturnus kun olen tehnyt muuttoa opiskelupaikkakunnalle ;) Arvatahan saattaa, etten järin siellä viihtynyt eikä kaupunki ympäristönä tuntunut omalle. Kaikki mielekäs tekeminen ja harrastus kun jäivät oikeaan kotiin. Nyt haikailen sitä aikaa toisinaan, kun on saanut etäisyyttä vanhoihin asioihin ja sitä miettii mitä olisi tehnyt toisin.
Ts. siis näet tämän aikajaksosi selkeämpänä myöhemmin, nyt vain tökkii?
Transiitteja en juuri tunne, yritän vain yhdistellä oman elämän tapahtumiin ja luntata astro.fi:stä.
Löysitkö niitä huoneiden kärkiä? | Keskityn huoneiden kärkiin myöhemmin. Tässä on ihme hässäkkää päällä nytkin ja tuntuu että loppuvat kädetkin.
| |
| | |
24.12.11, 11:40
|
#10 (linkki)
| | etsijä
|
Löysin huoneiden kärjet, en vaan taida osata oikein asettaa niitä ajatuskuviooni. Kuuntelin Ruotsalaiselta saaman CD, joka kattoi tämän vuoden loppuun ja vain pienillä viittellä oli vihjattuu vuotaan 2012. Työkuvio on kyllä nyt sellaisessa myllerryksessä, etten itse nähtävästi voi vaikuttaa mitenkään, pidän paljon työstäni ja se tekee asian kovin monimutkaiseksi.
Ehkä tämäkin asia sitten selkiää tammikuussa olevalla kurssilla.
| |
| | |
24.12.11, 16:30
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Ensimmäisen kerran osui silmiini syntymäkartta, jossa sekä aurinko, että nousumerkki ovat samassa huoneessa, joka on skorppioonissa. Kartassa ei ole mitään erikoismerkkejä. Tunnenkin tätä nuorta kartan haltijaa melko hyvin jo hänen lapsuudestaan lähtien. Yllästys ei ollut se, että hänestä kehkeytyi taiteilleen antautunut omaa tietänsä viehättävästi kulkeva nainen. Skorppiooni aurinko- ja nousumerkkisiin liitetään luonteikkuutta, mutta onko luonteikkuus kuitenkin vain väärällä tavalla leimaava.
Hengästyttää vallan tämä innostus, toivottavasti joku pähkäilisi hetken kanssani näitä kuvioita. | Heipähei on ollut niin kiireistä etten ole täälläkään ehtinyt käydä, mutta nyt huomas mielenkiintoisen juttusi ja hämmennän oman kykyni mukaan vähän soppaa.Ensiksi tulee mieleen että kysymäsi kartan omistaja on syntynyt pohjoisesssa, onko näin? Useat astrologit ovat sitä mieltä että jos jotkut huoneet katoavat ja jotkut huoneet tulevat liian suuriksi, niin silloin Placidius -huonejärjestelmä ei välttämättä ole paras mahdollinen.Voisit vaikka kokeilla Tasahuonejärjestelmää ja katsoa siitä millaiselta kartta näyttää; tuleeko tulkinnasta "sopiva". Muistaakseni Markku Manninen suosii Tasahuonejärjestelmää tulkinnoissaan, joten ei kai se aivan huono ole.
Toinen juttu, jonka mainitsit, oli nuo aspektit esim. Saturnus yhtymä Kuu. Nyt eräs astrologi jonka kanssa keskustelin vähän aikaa sitten, sanoi, että aspekteissakin pitäisi katsoa missä merkissä se Saturnus ja Kuu on, ts. jos Saturnus on vaikkapa kauriissa, niin se on silloin omassa merkissään ja vaikuttaa voimakkaammin tai jos Kuu on ravussa, niin vaikutus taas voimistuu. Nämä merkit (esimerkissäni kauris ja rapu) antavat oman sävähdyksensä siihen miten tämä yhtymä vaikuttaa. Jos kartallasi on Kuu voimakkaasti korostunut, niin kaikki Kuun aspektit ovat tärkeitä jne.
Omaa karttaani kun olen seuranut, niin olen huomannut niiden planeettojen merkityksen tärkeyden, jotka ovat syntymäkartalla vahvana (mulla on neljä planeettaa jousimiehessä ja niistä tärkein on tietysti Jupiter joka on omassa merkissään).
Eräs astrologi kauppaa tulkintoja (koneella tehtyjä) ja minäkin sorruin siihen ja - petyin.
Tuttavalllani oli aiemmin tehty ja hän kehui, mutta kun vertailimme omiamme, huomasimme hyvin paljon yhtäläisyyksiä, aspektien tulkinnat sopivat kyllä ystävälleni, muttei minulle. Onneksi eräs toinen astrologi sitten valaisi tätä tulkintaa ja sanoi,että näin voi käydä, jollei huomioi planeetan aurinkomerkkiä eikä huonetta, vaan tulkitsee vain irrallisena jonkin yhtymän tai kolmion.
| |
| | |
24.12.11, 16:43
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tässä jouluillallisen valmistumista odotellessa pikaisesti vastaan. Kyllä, kyseinen henkilö on syntynyt Sallassa.
| |
| | |
24.12.11, 16:55
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke rekkaamattomasti Tässä jouluillallisen valmistumista odotellessa pikaisesti vastaan. Kyllä, kyseinen henkilö on syntynyt Sallassa. | Siis kokeile Tasahuonejärjestelmää. Hyvää Joulua!
| |
| | |
24.12.11, 21:53
|
#14 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2006
| Ystäväiseni Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Minua kiinnostaa aina pohdiskella :)
Noista "olemattomista" huoneista en osaa sanoa mitään. Sen vain olen kuullut, että jos ei ole planeettoja huoneessa niin huoneen kärki on merkityksellinen. Mullakin on tyhjiä huoneita. | Vain pääkopassa sinulla on tyhjää.
| |
| | |
24.12.11, 22:45
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
olipa Inkellä, Kaktuksella ja Astroppilla mielenkiintoiset keskustelut. Noukin tietoja ja vinkkejä talteen minkä kerkiän :)
| |
| | |
25.12.11, 14:41
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja engel48 Vain pääkopassa sinulla on tyhjää. |
Päässä kuuluukin olla tyhjää tilaa, sitä tilaa sanotaan resonointionteloiksi.
| |
| | |
02.01.12, 11:39
|
#17 (linkki)
| | etsijä
|
Voi kun vielä oppisi löytämään tietoa, mitä mikin tarkoittaa, Jos uranus neliöi aurinkoa, niin mitä se käytännössä tarkoittaa. Mistä voisi löytää symboleille kolmio ja neliö selvitystä.
Tämä se vaan tahkoaa ihan perusjutuissa, hävettää myöntää tämä.
Löytyikin täältä neliö edustaa "hyvän ja pahan väistä kamppailua" niin kai voi sanoa. Astrologia - Astrologian Taika
Ymmärränkö oikein, jos johdan ajauskuviota jonkinlaiselle barrikaadelle nousuun jonkun itselleni tärkeän asian kohdalla. Tätä herkkua olisi ollut jo ihan liikaa.
| |
| | |
02.01.12, 12:30
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ihan yleisesti olen vain lukenut, että sekstiilit ja kolmiot ovat helppoja aspekteja, jotka antavat hyvänä takaisin, jos olet aikanasi yrittänyt parantaa asioita. Niinkuin palkkapäivä :)
Mulla pitäisi nyt olla ratkaisuja muhimassa päässäni näillä transiiteilla, onneksi minun mentorini irl on saapumassa tänään muutaman päivän vierailulle :) Ehkä siis saan vihdoinkin elämänsuuntaa selvitettyä.
Transiitteina on menossa tällä hetkellä mm.
Pluto kolmio MC
Pluto yhtymä neptunus
Mars yhtymä aurinko
Päivän parin päästä merkurius tekee yhtymää saturnukselle ja heti perään uranukselle.
Ehkä löydän pian elämän punaisen langan ja valmistelen itseäni uusiin haasteisiin?
Astrokalenteri on myös minulle vielä jonkin aikaa. Siitä saa myös hyviä vinkkejä noille transiittien tulkinnoille! Ilmaiseksi sai kokeilla kaksi viikkoa.
| |
| | |
02.01.12, 12:41
|
#19 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Ihan yleisesti olen vain lukenut, että sekstiilit ja kolmiot ovat helppoja aspekteja, jotka antavat hyvänä takaisin, jos olet aikanasi yrittänyt parantaa asioita. Niinkuin palkkapäivä :)
Mulla pitäisi nyt olla ratkaisuja muhimassa päässäni näillä transiiteilla, onneksi minun mentorini irl on saapumassa tänään muutaman päivän vierailulle :) Ehkä siis saan vihdoinkin elämänsuuntaa selvitettyä.
Transiitteina on menossa tällä hetkellä mm.
Pluto kolmio MC
Pluto yhtymä neptunus
Mars yhtymä aurinko
Päivän parin päästä merkurius tekee yhtymää saturnukselle ja heti perään uranukselle.
Ehkä löydän pian elämän punaisen langan ja valmistelen itseäni uusiin haasteisiin?
Astrokalenteri on myös minulle vielä jonkin aikaa. Siitä saa myös hyviä vinkkejä noille transiittien tulkinnoille! Ilmaiseksi sai kokeilla kaksi viikkoa. | Mulla uranus neliöi Aurinkoa kevättalveen asti.
Saturnus avautuva kolmio Uranukseen ja
Saturnus yhtmä kuuhun.
Voipi olla odotettavissa myrskyä vesilasissa, mutta siihen alkaa jo tottua. Hurjan raskas vuosi takana, toivoisin jo vähän helpotusta.
Minun pitää varmasti muokata käsitteitäni Saturnukseen, näen sen aina mustana pilvenä oman aurinkoni yllä.
| |
| | |
02.01.12, 13:32
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Mulla uranus neliöi Aurinkoa kevättalveen asti.
Saturnus avautuva kolmio Uranukseen ja
Saturnus yhtmä kuuhun.
Voipi olla odotettavissa myrskyä vesilasissa, mutta siihen alkaa jo tottua. Hurjan raskas vuosi takana, toivoisin jo vähän helpotusta.
Minun pitää varmasti muokata käsitteitäni Saturnukseen, näen sen aina mustana pilvenä oman aurinkoni yllä. |
10.huone - Kauris - Saturnus
Onko siis Saturnus entistä vahvemmassa roolissa, jos se on kauriin merkissä tai 10.huoneessa? Jos sulla on toisessa huoneessa tai merkissä, ehkä se on helpompi?
Transiitteja pitäisi opetella varmaan koko elämä, että osaisi käsitellä niitä nyt :)
| |
| | |
02.01.12, 13:40
|
#21 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus 10.huone - Kauris - Saturnus
Onko siis Saturnus entistä vahvemmassa roolissa, jos se on kauriin merkissä tai 10.huoneessa? Jos sulla on toisessa huoneessa tai merkissä, ehkä se on helpompi?
Transiitteja pitäisi opetella varmaan koko elämä, että osaisi käsitellä niitä nyt :) | Syntymäkartallani on Saturnus neitsyessä ja huoneessa yhdeksän. Vaikka kirjoitin saturnuksen peittävän aurinkoni, en tarkoittanut aurinkomerkiä, vaan sitä että olen luonut jostain syystä kovin ikävän kuvan saturnuksesta itselleni.
| |
| | |
02.01.12, 13:49
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Syntymäkartallani on Saturnus neitsyessä ja huoneessa yhdeksän. Vaikka kirjoitin saturnuksen peittävän aurinkoni, en tarkoittanut aurinkomerkiä, vaan sitä että olen luonut jostain syystä kovin ikävän kuvan saturnuksesta itselleni. |
Ymmärsin mitä tarkoitit mutta yritin johdatella pois siitä ajattelutavasta :)
| |
| | |
02.01.12, 14:05
|
#23 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Ymmärsin mitä tarkoitit mutta yritin johdatella pois siitä ajattelutavasta :) | Kiitos :) Aivan selvästi tarvitsenkin opastusta näkemään Saturnuksessa olevia positiivisia puolia. Minulle se on edustanut niskavilloja pystyyn nostatteleviaa puistatuksia. Välillä kiroan koko planeetan.
| |
| | |
04.01.12, 12:04
|
#24 (linkki)
| | etsijä
|
Jaahasta, itseopiskeluksi menee. Suunniteltu astrologiakurssi peruuntui ja uutta ajoitusta en jaksa lähteä suunnittelemaan.Onneksi sain järejestettyä muuta tietojeni päivitykseen liittyvää työstä vapaaksi pyytämälleni ajalle. Vaikka ymmärränkin miten suunnitelmiin tulee muutoksia on minun maamerkkinä vaikeuksia sopeutua ajatukseen.
Että tämä itseoivaltamisen takkuaminen ottaa nuppiin. huoks.
| |
| | | | |