Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
31.12.11, 10:51   #1 (linkki)
ginger
(Vierailija)

Lukekaapa

nyt tulevia vuosiennusteita ja kertokaapa mielipiteenne; mistä piditte ja mikä teidän mielestänne voisi pitää paikkaansa. Siis englantilaisia ja suomalaisia ja hyvistä voi aina kertoa minulle :).
  Vastaa viestiin

31.12.11, 13:48   #2 (linkki)
herää kysymys
(Vierailija)

talouskasvua - vai ei?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ginger Näytä viesti
nyt tulevia vuosiennusteita ja kertokaapa mielipiteenne; mistä piditte ja mikä teidän mielestänne voisi pitää paikkaansa. Siis englantilaisia ja suomalaisia ja hyvistä voi aina kertoa minulle :).
Mikä on sinulle hyvä? Mahtaako olla sama kuin esim. minulle. Voi olla sikäli vaikeaa kertoa niistä 'hyvistä'.
  Vastaa viestiin
31.12.11, 19:22   #3 (linkki)
ginger
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja herää kysymys Näytä viesti
Mikä on sinulle hyvä? Mahtaako olla sama kuin esim. minulle. Voi olla sikäli vaikeaa kertoa niistä 'hyvistä'.
Hei tarkoitin sitä,että mikä tai kenen laatima horoskooppi tuntui sinulle itsellesi sopivimmalta, älä nyt ole pipo kireällä, oletko neitsyt tai kauris?
  Vastaa viestiin
31.12.11, 20:28   #4 (linkki)
Kaktus
(Vierailija)

Lainaus:
Hei tarkoitin sitä,että mikä tai kenen laatima horoskooppi tuntui sinulle itsellesi sopivimmalta, älä nyt ole pipo kireällä, oletko neitsyt tai kauris?

Sinunlailla kysymyksen ymmärsin vaikka neitsyt olenkin ;) En siis tuo aiempi.

Pitääpä katsella sillä silmällä kuka on kirjoittanut.
  Vastaa viestiin
31.12.11, 20:45   #5 (linkki)

Käyttäjän Kissantassu* avatari

Rekisteröitynyt: 04/2010
Heh

Lainaus:
Lukekaapa nyt tulevia vuosiennusteita ja kertokaapa mielipiteenne; mistä piditte ja mikä teidän mielestänne voisi pitää paikkaansa. Siis englantilaisia ja suomalaisia ja hyvistä voi aina kertoa minulle :).
olen rapu (tosin epätyypillinen) , nouseva merkki leijona. Ajattelin viestistäsi että miksi laitat muut lukemaan ja etsimään sinulle hyviä horoskooppeja. Sitten mietin että mikähän horoskooppimerkki käskyttää muita tai ainakin antaa sen vaikutelman.

Onkohan härkä sellainen tai leijona? Tunnen huonosti merkkejä, mutta voisin kuvtella ?

Tosin eivät nuo em. merkit kuulemma paljoa kerro, eikä niistä voi paljoa sen tähden päätellä.
Luulenpa että minunkin ensivaikutelmani muuttuisi (ja saikin miettimisen jälkeen useita muita selitysmalleja kuin se ensimmäinen vaikutelma) hetken miettimisen jälkeen.
Olen aina ihmetellyt kun ei minulle päde vahingossakaan lehtien vuosihoroskoopit tai nyt nettienkään, mutta ehkä se selittyy juuri tuolla että olen epätyypillinen joten minun ei kannata etsiä eikä tuoda tänne, kun eiivät ne pidä kuitenaan :)

Astrofi kuitenkin tekee vuosihoroskoopin ja telkeekö Markku manninen ja Satu ruotsalinen. Niistä voisi hakea jos haluaa.

.

Viimeinen muokkaaja Kissantassu*; 31.12.11 20:55.
  Vastaa viestiin
31.12.11, 20:58   #6 (linkki)

..ja kyllä minä sitäkin mietin mikä minussa laittaa kokemaan käskyttämisenä, rapu vai leijona :) Ja mikä laittaa miettimään ne kaikki muut vaihtoehdot perään. Viimeinen on ehkä silkkaa ravun ominaisuutta?
  Vastaa viestiin
31.12.11, 21:00   #7 (linkki)
ginger
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissantassu* Näytä viesti
olen rapu (tosin epätyypillinen) , nouseva merkki leijona. Ajattelin viestistäsi että miksi laitat muut lukemaan ja etsimään sinulle hyviä horoskooppeja. Sitten mietin että mikähän horoskooppimerkki käskyttää muita tai ainakin antaa sen vaikutelman.

Onkohan härkä sellainen tai leijona? Tunnen huonosti merkkejä, mutta voisin kuvtella ?

Tosin eivät nuo em. merkit kuulemma paljoa kerro, eikä niistä voi paljoa sen tähden päätellä.
Luulenpa että minunkin ensivaikutelmani muuttuisi (ja saikin miettimisen jälkeen useita muita selitysmalleja kuin se ensimmäinen vaikutelma) hetken miettimisen jälkeen.
Olen aina ihmetellyt kun ei minulle päde vahingossakaan lehtien vuosihoroskoopit tai nyt nettienkään, mutta ehkä se selittyy juuri tuolla että olen epätyypillinen joten minun ei kannata etsiä eikä tuoda tänne, kun eiivät ne pidä kuitenaan :)

Astrofi kuitenkin tekee vuosihoroskoopin ja telkeekö Markku manninen ja Satu ruotsalinen. Niistä voisi hakea jos haluaa.

.
Hei sinäkin käsität väärin, minä luen joka kuukausi noin 20 horoskooppia ja haluaisin muidenkin mielipiteitä/näkemyksiä horoskoopeista, en siis käskytä ketään vastentahtoisesti etsimään MINULLE, vaan haastan keskusteluun, sillä rakastan keskustelua ja väittelyä. Olen siis väärinymmärretty :(.
  Vastaa viestiin
31.12.11, 21:29   #8 (linkki)

Lainaus:
Hei sinäkin käsität väärin, minä luen joka kuukausi noin 20 horoskooppia ja haluaisin muidenkin mielipiteitä/näkemyksiä horoskoopeista, en siis käskytä ketään vastentahtoisesti etsimään MINULLE, vaan haastan keskusteluun, sillä rakastan keskustelua ja väittelyä. Olen siis väärinymmärretty :(.
Voi ei, kirjoitin ihan huonosti kun en tarkoittanut käsittää väärin. Tarkoitin että se oli vain ensivaikutelma joka tuli kun luki tuntemattoman (siis vieraan nikin, saatathan olla hyväkin virtuaalituttu) tekstin joka sekin teksti on ehkä kirjoitettu vapaalla kädellä olettaen että tulee ymmärretyksi oikein.

Tulin itse asiassa pyyhkimään pois kirjoitukseni kun ajattelin että olinkohan kirjottanut sekavasti níin, ettei tarkoitukseni käy ilmi, ja kyllähän minä olin...surku.

En nyt poista omaani kun se on jo ehditty lukea. Muuten ei näy mihin mokaani vastasit. Mutta yritin tuossa vain "filosofoida" noita kirjoitusten tulkintojen vaikeuksia ja että kuinka moni asia siihen vaikuttaa. Minun olisi kyllä pitänyt huomata sanoa etten ollut tullut tulokseen että käskyttäisit oikeasti. Minusta tuntui heti kirjoitettuani että sekin oli siinä, mutta ei se ehkä ihan selkeästi siinä ollut ..
SORRY, tosi pahoillani..*häpeää täällä nyt kyllä*
.
  Vastaa viestiin
31.12.11, 21:47   #9 (linkki)

Hyvistä horoskoopeista

Minulle tuo Rob Brezsnyn horoskooppi jota Akanvakka suomentaa viikottain, pitää hämmästyttävän hyvin paikkansa. Ainoa itselleni paikkansa pitävä jonka olen löytänyt.

Jos siitä on olemassa vuosihoroskooppi niin saattaa ainakin jollekin "ei-tyypilliselle" ravulle päteä. Siis ainakin jos on samalla tavalla ei tyypillinen kuin minä.
'Suomeksi en löytänyt ja englantini ei ole niin hyvä että sitä seuraisin, varsinkaan niin rönsyileväkielistä kuin mitä Breznyn kieli on :)
  Vastaa viestiin
31.12.11, 23:07   #10 (linkki)
ginger
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissantassu* Näytä viesti
Minulle tuo Rob Brezsnyn horoskooppi jota Akanvakka suomentaa viikottain, pitää hämmästyttävän hyvin paikkansa. Ainoa itselleni paikkansa pitävä jonka olen löytänyt.

Jos siitä on olemassa vuosihoroskooppi niin saattaa ainakin jollekin "ei-tyypilliselle" ravulle päteä. Siis ainakin jos on samalla tavalla ei tyypillinen kuin minä.
'Suomeksi en löytänyt ja englantini ei ole niin hyvä että sitä seuraisin, varsinkaan niin rönsyileväkielistä kuin mitä Breznyn kieli on :)
Minä taas en tunne lainkaan omakseni tuota Brezsnyn horoskooppia, niin ympäripyöreitä, että sopis joka merkkiin. Itse pidän esim. Horoskooppi.com kuukausihoroskoopeista (siis suomenkielinen). Rajatiedolla on vähän niin ja näin.
  Vastaa viestiin
31.12.11, 23:15   #11 (linkki)

Käyttäjän blueQ avatari

Rekisteröitynyt: 08/2007
Kalat-vaakana kyselen
tunnetteko omaksenne kiinalaisen horoskooppimerkkinne?

Minä olen Apina, enkä ollenkaan löydä siitä itseäni.
  Vastaa viestiin
31.12.11, 23:53   #12 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja blueQ Näytä viesti
Kalat-vaakana kyselen

Hei blueQ. olet ihan saman edessä kuin minä aikoinaan kun luin lohikäärmettäni. Mietin silloin sitäkin että voiko kiinalainen horoskooppi olla niin yksioikoinen, onhan meilläkin paljon moniulotteisemmat kuvaukset ja enemmän luonteenpiirremuunnoksia omassa länsimaisessa horoskoopissamme.

Sitten löysin netistä tällaisen sivuston aiheesta:

jossa minä olinkin vesilohikäärme
(Puun ja veden harmonia saavat tämän Lohikäärmeen voimat suuntautumaan muidenkin rauhoitteluun. Hän on erinomainen neuvottelija joka saa tunteet tyyntymään , vihan laantumaan ja osapuolet näkemään niinkuin hän haluaa. Veden intuitiivisen voiman ansiosta hän on muita Lohikäärmeitä viisaampi ja Puu edesauttaa häntä loogisuuden ja visionäärin kyvyillä. Hän on erittäin luova ja tämä näkyy kaikessa mihin hän ryhtyy, kyky keksiä uutta, vanhoista aineista. Jos hän huomaa tehneensä virheen, on hänen vaikea luopua jo valitusta strategiasta. Johtaminen ei ole tälle Lohikäärmeelle niin tärkeää kuin muille ja hän ei kanna kaunaa, vaikka joku vastustaakin hänen komentoaan. Vahvalle itsetunnolleen hän ei kaipaa ulkopuolista pönkitystä. Hänkin rakastaa ihailua, mutta ei vaadi sitä. Diplomaatisuutensa ansiosta hän ei myöskää ole yhtä aulis kuin veljensä tuputtamaan omia mielipiteitään toisille. Hän kulkee hillitysti omaa tietään ja aikanaan toiset huomavat, kuinka oikeassa hän on ollut.)

ja viidennen kuun (ei ole sama kuin länsimaissa. Se täytyy katsoa tuolta taulukosta) lohikäärmeestä sanotaan:
5.KUU: Keskittyminen käsillä olevaan työhön merkitsee, että voit voittaa monia esteitä.
jonka myös tunnistan. Ja minut tuntecat tunnistavat...

joten katsopa sieltä mahtaisitko sinäkin tunnistaa itsesi sieltä. Jos vain sinulle sopii niin kerro sitten sekin mikä olit..

astkiina

pst. olisin laittanut apinan esille mutta kun en vielä keksinyt miten. Yritän keksiä. Tai ehkä sinä hoksaat ensin :)
  Vastaa viestiin
01.01.12, 00:00   #13 (linkki)

Tässä on apinan jutut. Muista katsoa taulukosta oma kuusi.

astrologia

täällä on mahtavat ilotulitukset :))))
  Vastaa viestiin
01.01.12, 00:10   #14 (linkki)

Kas kummaa, mielestäni laitoin esille apinan, mutta ei tullut. Ehkä onkin hyvä että tuli tuo alkusivu niin siitä pääsee useampaan paikkaan jos haluaa.

Paina tuolta ylärivistä "itämainen" niin aukeavalta sivulta löytyy vasemmalta rivistö jossa muistaakseni löytyi kiinalaiset merkit. Siellä se apinakin on :) Luin sen verran että apina mm. muistuttaa eniten ihmistä.
Täytyypä joku päivä katsoa mitä tuo oma jälkipolvi ja sisarukset on ja katsoa päteekö :)
  Vastaa viestiin
01.01.12, 11:15   #15 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
Lainaus:
Kalat-vaakana kyselen

Kiinalaisissa merkeissä on on elementtejä, oletko mikä Apina, itse taisin olla maa rotta ja se sopii kyllä minuun kuin nenä päähän. Työteliäs ja aina uuden tiedon haluinen. Joskus vähän yritin tutustua siihen astrologiaan, mutta en päässyt siten jyvällle, että pystyisin karttaa tekemään. Vanhin tyttäreni on Apina myös, hyvin hillitty ja ladylike nainen.
  Vastaa viestiin
01.01.12, 14:05   #16 (linkki)

Käyttäjän blueQ avatari

Kiitos Tassulle linkeistä.
Löysin sieltä tarkemman kuvauksen itsestäni, joka sopii aika hyvin myös kalavaaka luonteeseeni.

Täytyy vielä tutkailla noita linkkejä!
  Vastaa viestiin
01.01.12, 15:27   #17 (linkki)
Kissantassu kirj.
(Vierailija)

Lainaus:
Kiitos Tassulle linkeistä.
Löysin sieltä tarkemman kuvauksen itsestäni, joka sopii aika hyvin myös kalavaaka luonteeseeni.

Täytyy vielä tutkailla noita linkkejä!

BlueQ, tajusin juuri että Maya-kalenterin horoskooppi (ne sillankantajat tms. sointuineen ja väreineen sekä tämä syvällisempi kiinalainen horoskooppi ja länsimainen henk.koht. horoskooppi pitävät ihmeen hyvin keskenään yhtä. Mietin vain että se on aika ihmeellistä kai kun kuitenkin on eri puolilla maailmaa tehdyt horoskoopit.
En tietenkään tiedä miltä näyttäisi jos tehtäisiin isolla otoksella tutkimus (paneutuva tutkimus).
Mielenkiintoista kuitenkin että pienellä otannalla näyttä ainakin pätevän :)
  Vastaa viestiin
06.01.12, 17:57   #18 (linkki)
Sikaneitsyt Maria
(Vierailija)

Lainaus:
Kalat-vaakana kyselen

Outoa, luulisihan nyt toki että kaikilla samana vuonna syntyneillä olisi samanlainen luonne.

Ihan niinkuin länsimaisen horoskoopin samalla kuukauden mittaisella aikavälillä syntyneillä on samanlainen luonne.

Tosiaan ihme ettei apina natsannut. Olisitkohan vaihdokas, ja syntynytkin oikeasti ihan jonain muuna vuonna?
  Vastaa viestiin
06.01.12, 18:06   #19 (linkki)
höpö höpö
(Vierailija)

luule vaan

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sikaneitsyt Maria Näytä viesti
Outoa, luulisihan nyt toki että kaikilla samana vuonna syntyneillä olisi samanlainen luonne.

Ihan niinkuin länsimaisen horoskoopin samalla kuukauden mittaisella aikavälillä syntyneillä on samanlainen luonne.
ainakaan astrologia ei tällaista väitettä esitä.
  Vastaa viestiin
06.01.12, 18:08   #20 (linkki)

Käyttäjän blueQ avatari

Lainaus:

Ihan niinkuin länsimaisen horoskoopin samalla kuukauden mittaisella syntyneillä on samanlainen luonne.aikavälillä

Tosiaan ihme ettei apina natsannut. Olisitkohan vaihdokas, ja syntynytkin oikeasti ihan jonain muuna vuonna?
Minä valitsen tuon ensimmäisen vaihtoehdon, eli olen vaihdokas :D
  Vastaa viestiin
06.01.12, 18:52   #21 (linkki)
yks hännällinen
(Vierailija)

Onko kukaan jo törmännyt vuoden 2012 kiinalaisiin luoennhdintoihin merkkien mukaan?

Kiinnostaisi tietää ja vähän.

Luen nämä aina jälkeenpäin, mutta ajattelin nyt lukea vähän etukäteenkin.

Tälle vielä kuluvalle vuodelle oli uusi alku (kyllä. suuri sellainen) ja perintö ja vaurastumista vaikkei rikastumaan pääse (se tuli... perintö. Tulipa myös omistuasunto hankittua)
  Vastaa viestiin
06.01.12, 19:23   #22 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Henkimaailma
Lainaus:

Luonne on osa Voimaa ja sen muokkaamiseen omanlaiseksemme teemme jokainen itse työtä joten se tulee olemaan yksilöllistä eli ainutlaatuista kun tarkemmin ajattelemme .
  Vastaa viestiin
06.01.12, 19:37   #23 (linkki)
Sikaneitsyt Maria
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö Näytä viesti
ainakaan astrologia ei tällaista väitettä esitä.

Etkö osaa lukea? Viestini oli kommentti blueQ:lle, joka sanoi: "Minä olen Apina, enkä ollenkaan löydä siitä itseäni". Eikös hän tuossa siis kummastele sitä, että ei löydä itseään kuvauksesta, jonka pitäisi kuvata kaikkia samana vuonna syntyneitä. Astrologiasta en väittänyt viestissäni yhtään mitään. Kommentoin vain blueQ:n viestiä. Capice?
  Vastaa viestiin
06.01.12, 19:47   #24 (linkki)
korvallinen
(Vierailija)

Lainaus:

Juu, ei ole noin ei.
  Vastaa viestiin
06.01.12, 20:37   #25 (linkki)
hännällinen
(Vierailija)

Nyt löytyikin aika tuju paketti (englanniksi)

Chinese Horoscope 2012 and Chinese Astrology 2012 - Year of Black Dragon
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku